עשרים וארבע יחידות להשכרה בשנתיים! זה אפשרי, אבל רק אם אתה משתמש באותם עקרונות שהאורח של היום השתמש. עם פריצת בית, HELOCs, כלל 80/20ועוד כמה מהלכי השקעה אסטרטגיים, גם אתה יכול מסלול מהיר לחופש כלכלי. אם אתה רוצה בנה את תיק הנדל"ן החלומי שלך מבלי להקריב עשרות שנים בתהליך, האסטרטגיות הללו יעזרו לך לעשות זאת!
בעד אנדרו פריד, מנהל פרויקט במשרה מלאה, סוכן נדל"ן ומשקיע, האסטרטגיות הללו שינו חיים. וגם אם אתה עדיין rטירון נדל"ן, אתה יכול לעשות בדיוק מה שאנדרו עשה כדי להגיע לאותן תוצאות. למרבה המזל, של אנדרו שיטות השקעה, טיפים וטריקים מעוגלים היטב, מפותחים וקלים לביצוע.
בפרק זה, אנדרו מנחה אותנו איך הוא הצליח לקנות עשרים וארבע יחידות בעוד שנתיים, ברגע שההילוכים התחילו להסתובב במוחו, שלו פיתוח אישי תהליך, והמפתח עיקרון שמשאיר אותו ממוקד במטרותיו. אנדרו גם נותן לנו את עצותיו הטובות ביותר עבור חיזוי ומניעת בעיות בנכסים להשכרה שלך, מתייצב, והעלאת שכר הדירה. מן לצבור את הביטחון להתחיל ל מציאת שותפים להשקעה, הוא מציע הדרכה חשובה שלב אחר שלב שכולנו יכולים ללמוד ממנה.
לחץ כאן כדי להאזין לפודקאסטים של אפל.
האזינו לפודקאסט כאן
קרא את התמליל כאן
אשלי:
זהו רוקי נדל"ן פרק 267.
אנדרו:
בכל פעם שאני מקבל נכס במסגרת חוזה, אני תמיד מכניס בקשה, בקשה לרישום ציבורי, לעיר או לעיר ומבקש מידע בדיקה או עבירות דיור וזה נותן לך את כל ההיסטוריה על הנכס הרחק אחורה כפי שאתה מבקש , וזה נותן לך תובנות לגבי כל בעיה משפטית שיש לך, כל בעיה של דיירים, כל בעיה עם הבניין. רק זה לבד ייתן לך תובנה לגבי מה לחפש כשאתה עושה את הבדיקה, או שזה עשוי לתת לך תובנה לגבי כלים שבהם אתה יכול להשתמש למשא ומתן ולבקש הנחה. אז זה סוג של טיפ אחד שאני חושב שהרבה אנשים לא עושים, אבל זה ממש חשוב לרכוש ולעשות את בדיקת הנאותות שלך על נכס.
אשלי:
שמי אשלי Kehr ואני כאן עם המארח השותף שלי טוני רובינסון.
טוני
ברוכים הבאים לפודקאסט טירוני הנדל"ן, שבו כל שבוע, פעמיים בשבוע, אנו מביאים לכם את ההשראה, המוטיבציה והסיפורים שאתם צריכים לשמוע כדי להתניע את מסע ההשקעות שלכם. רוצה להתחיל את הפרק של היום בצעקות של מישהו בשם המשתמש של נפתלי ב' ונפתלי אמר, "מופע מעולה. תודה לך, אשלי וטוני. נהניתי מאוד לשמוע את התוכנית שלך. אתה מספק טיפים, תובנות נהדרות ומספק דרך אמיתית לטירונים להתחיל להשקיע בנדל"ן. תמשיך לפרקים האלה להגיע." לכל הטירונים שלנו שמאזינים, אם עדיין לא השארתם לנו דירוג ותסקיר כנה ב-Apple Podcast או Spotify, אנא הקדישו את שתי הדקות ו-17 השניות שלוקחות לעשות זאת. ככל שנקבל יותר ביקורות, יותר אנשים שיכולים לעזור, וזה מה שאנחנו אוהבים לעשות כאן בפודקאסט טירוני הנדל"ן, זה לעזור לאנשים.
מה קורה, אש? מה שלומך היום?
אשלי:
ובכן, אני רק רוצה לתת אזהרה קטנה עבור הפודקאסט הזה. אם מסיבה כלשהי אתה שומע רעשי הקאה מזויפים או שאתה שומע צלצול פעמון, הבן הבכור שלי נשאר בבית מבית הספר היום והיו לו שלוש דרישות אלי הבוקר. הוא רק רצה שהשוקו החם של טים הורטון, כריך ארוחת הבוקר של טים הורטון ופעמון יצלצל כדי שלא יצטרך לצעוק אמא ויוכל פשוט לצלצל בפעמון. יצאתי ועשיתי את השליחויות הקטנות שלי הבוקר וקיבלתי את השוקולד, קיבלתי את כריך ארוחת הבוקר. לא הצלחתי למצוא פעמון, אז קיבלתי קולר לחתול עם פעמון ג'ינגל קטן עליו. אז יש לו קולר חתול קטן שהוא רועד או מצלצל בשבילי כשהוא צריך אותי בחדר שלו.
בדרך כלל בימי שלישי, טוני ואני מקליטים כל היום, אז זה האחרון שלנו, ומיד לפני זה הוא אמר לי, הוא כמו, "טוב, כמה זמן זה הולך להיות?" ואני הייתי כמו, "אני לא יודע, כנראה שעה וחצי," והוא אמר, "טוב, אתה חושב שאתה יכול פשוט לומר, "אלוהים אדירים, הבן שלי מקיא. אני חייב ללכת." אמרתי, "אני לא חושב שאני יכול לעשות את זה." הוא אומר, "אתה יכול לנסות את זה."
טוני
אז הוא היה מזויף מקיא ברקע?
אשלי:
לא לא לא. לא שמעתי את זה לפחות ויש לי את האוזניות ביטול הרעש שלי, אז אני לא יודע, אולי זה הגיע דרך המיקרופון. או את צווארון החתול הקטן מצלצל.
טוני
זה קורע מצחוק.
אשלי:
אם אתם שומעים משהו ברקע, זו חשיפה מלאה למה שזה.
טוני
אני אוהב את זה שהוא אומר, "אני צריך פעמון כדי שאוכל לקרוא לך כשאני צריך משהו."
אשלי:
אני יודע. אז אני אפילו יותר גרוע מזה שאני מנסה למלא את הבקשה הזו, אני מניח.
טוני
הלוואי ששון היה מבקש ממני פעמון. הייתי כמו, "ילד, אם לא תרים את הרגל ותכנס לסלון הזה..."
אשלי:
ובכן, העניין הוא בכל פעם שהוא חולה, הוא תמיד אוהב, "אני רוצה לצאת לאסם", או, "אני רוצה לצאת לחנות. אני רוצה לצאת החוצה ולעשות את זה", או מה שלא יהיה. אז העובדה שהוא בעצם רצה להישאר בפנים, אני כמו, "אה, הוא בטח ממש חולה."
טוני
ובכן, מגניב. ובכן, יש לנו פרק טוב להיום. אנחנו מביאים אורח בשם אנדרו פריד, ולאנדרו יש סיפור ממש מעניין. הוא מדבר על איך שהוא מרגיש כאילו הוא התחרה ברוב שנות ה-20 לחייו ואז הייתה ההתעוררות הזו עם מה שהוא מכנה הגלולה הסגולה, אז אם אתם רוצים לשבת ולהבין מהי הגלולה הסגולה. אחר כך הוא ממשיך ומציג איך הוא בנה תיק של 18, שעומד להיות 24, יחידות במהלך שנתיים בלבד, ורק את כל הסיפור והמסגרת שלו לגבי עבודה על עצמו קודם כל כדי להפוך לסוג האדם יכול להשקיע בנדל"ן, חשבתי שזה ממש מאיר עיניים.
אשלי:
ההתפתחות האישית הזו שהוא עשה בהסתכלות על חייו כשאני חיה את החלום האמריקאי, יש לי עבודה נחמדה ב-W2, קניתי דירה, אני יכול לעשות מה שאני רוצה בעצם. הוא הגיע להבנה שבה, "למרות שיש לי את כל מה שאני אמור..." כשאתה מסיים את הלימודים, אתה מקבל את העבודה שלך, הכל, אתה קונה את הבית שלך, הוא אומר, "זה פשוט לא היה מספק עבורי והבנתי שבעצם אני עדיין חי משכורת למשכורת ומה יקרה אם אאבד את עבודתי? אני צריך ללכת למצוא עבודה אחרת." זה החדיר בו פחד אז הוא מדבר על כל ההתקדמות הזו ואיך הוא הבין את הדברים האלה ואיך הוא הצליח להגדיל את תיק העבודות שלו בפרק זמן קצר. יש לו אסטרטגיה שהוא עושה כדי ליישם קווי אשראי כדי לעזור לו לקדם את האסטרטגיה שלו, אבל גם מדגיש את החשיבות של רזרבות ואסטרטגיות יציאה שונות למקרה שתתגבר על מינוף עם עצמך.
ובכן, אנדרו, ברוך הבא לפודקאסט טירוני הנדל"ן. אתה רוצה להתחיל לספר לנו קצת על עצמך ואיך התחלת בתחום הנדל"ן?
אנדרו:
בהחלט. קודם כל אני רוצה להזכיר שאני נלהב להיות כאן. כיסים גדולים היו מרכזיים בהצלחתי בתחום הנדל"ן. מצאתי את המנטור שלי ב-Bigger Pockets. מצאתי סינדיקטורים רבים ב-Bigger Pockets, וקיבלתי תשובות לכל השאלות שלי. אז ממש לא הייתי כאן היום בלי כיסים גדולים, אז אני רק רוצה להגיד לך תודה.
טוני
כן, בנאדם, ופשוט ממש מהר, בשם Bigger Pockets, אתה מוזמן מאוד. אני חושב שאש ואני אוהבים לשמוע סיפורים כאלה ולמרות שהפודקאסט שלנו חדש יחסית, אנחנו פשוט מקבלים את הקרדיט על כל הדברים האחרים ש-Bigger Pockets עשה. אז אנחנו מעריכים את זה, בנאדם. אבל לא, ברצינות, אני חושב שגם אש ואני היינו מוצרים של קהילת הכיסים הגדולים לפני שהפכנו למארחים. אז אנחנו יודעים ממקור ראשון עד כמה זה משפיע על הפלטפורמה ואז כמה חיים השתנו. אז אנדרו, אנחנו מעריכים שגם אתה משתף את זה, בנאדם.
אשלי:
כלומר, אנחנו עדיין הקבוצות הגדולות ביותר של Bigger Pockets שיש. עדיין ל…
טוני
ובכן, סליחה, בנאדם, לא התכוונתי להוריד אותך מהסיפור שלך, אבל רק רציתי להגיב על זה. אני מעריך את זה.
אנדרו:
ברור ברור. קצת על עצמי. אני עוסק בנדל"ן כבר קצת יותר משנתיים. אני משקיע רב-משפחתי לקנייה והחזקה. כרגע אני עד 18 יחידות בווסטר, מסצ'וסטס. אני עומד לסגור על 24 יחידות, אז אני עומד להיות ב-10 יחידות. אני גם סוכן ממוקד משקיעים. בשנה הראשונה שלי סגרתי בערך 2 עסקאות ואני גם מנהל פרויקטים מוסמך WXNUMX, שבאמת הכישורים האלה ממש מתאימים למשקיע הנדל"ן. זה בערך המקום שבו אני נמצא ומה שעשיתי במהלך הקורס שלי בנדל"ן.
אשלי:
כשהיינו בכנס Bigger Pockets, טוני ואני עשינו סדנה והייתה לנו מישהו שהרים את ידו ואמר שהם בעבודת W2 שלהם עכשיו הם היו מנהלי פרויקטים והם פשוט הרגישו שאין להם כישורים בתחום הנדל"ן והם רצו לשתף פעולה עם מישהו אבל לא ידעו מה הם יכולים להביא לשולחן. זה היה בדיוק כמו, "רגע, אתה מנהל פרויקט, ספר לנו קצת על מה שאתה עושה." השאלה הבאה ששאלנו, "אז מי כאן ישמח שמישהו ינהל עבורו את פרויקט הגמילה?" כל יד עלתה בחדר, אבל זה כל כך הרבה מיומנויות שיש. האם אתה רוצה לספר לנו קצת יותר על האופן שבו השתמשת בניהול פרויקטים בהשקעות הנדל"ן שלך?
אנדרו:
כן, בהחלט. כלומר, בסופו של יום, זה באמת מסתכם בפרואקטיביות, במעקב מתמיד וביעילות בזמן. חלק מהעקרונות שאני חי על בסיס יומיומי הוא עקרון פארטוס, ש-20% מהתשומות שלך יוצרות 80% מהתפוקות שלך. כל יום בבוקר, אני אמצא את יעדי השנה שלי, אפרט אותם מדי רבעון, חודשי, שבועי, ומה אני יכול לעשות היום? אילו שלושה, חמישה פריטים אני יכול לעשות היום כדי להביא אותך למטרות שלי? בדרך כלל מדובר בפריטים בעלי השפעה גבוהה כמו נכסים לטיולים, הגשת הצעות, שיחה עם מתווכים, שיחה עם מלווים. אני נמנע מבזבוז זמן בדברים כמו ארגון הדוא"ל שלי ודברים כאלה. יעילות זמן היא בנקודת המפתח של להיות מנהל פרויקט טוב, וזה באמת מה שאתה באמת, באמת... זאת אומרת, זו מיומנות מצוינת שיש גם בנדל"ן. כלומר, כולנו לובשים 20 כובעים ולכולנו יש את אותה כמות זמן ביום, אז אנחנו צריכים להיות מאוד יעילים עם זה.
טוני
אני אוהב את הרעיון של עקרון פארטו, ואני חושב שהוא לא מקבל מספיק אהבה וכל כך קל להיות עסוק ולא להיות פרודוקטיבי. אני חושב שרוב האנשים, במיוחד כשאתה מתמודד עם זמן מוגבל, אם אתה מחפש להיות משקיע נדל"ן ויש לך גם עבודה יומית, יש לך גם מחויבויות משפחתיות, יש לך אולי גם מחויבויות קהילתיות, מה שזה לא יהיה. , אתה צריך להיות מסוגל להיות פרודוקטיבי במיוחד עם הזמן המועט שעומד לרשותך כדי לעבוד על עסקי הנדל"ן שלך. אני מניח שהשאלה הראשונה שלי, אנדרו, היא איך קיבלת את ההחלטה או איך הגעת להחליט מה זה 20% מהפעילות שעמדו להניב 80% מהתוצאות שלך?
אנדרו:
זו שאלה מצוינת. פחות או יותר סוג של פעילויות שמקרבות אותי למטרה שלי. כולנו צריכים כסף כדי לקנות נדל"ן, אז השתמשתי בקווי אשראי. אולי זה איתור שותפים, אולי זה עסקאות חיתום. כל הצעדים הבאים שאוכל להגיע אליהם הם שיביאו אותי למטרות שלי. תמיד רציתי להיות יזם בנשמה, תמיד רציתי לשלוט בעתיד שלי. כלומר, אולי זו הייתה רק תוצאה של ששם המשפחה שלי משוחרר, אבל באמת הרגשתי צורך באמת להשתלט על הזמן שלי ובאמת ליצור את המציאות שאני רוצה. למדתי הרבה שיעורי יזמות. אפילו כתבתי תוכנית עסקית לתוכנית התואר השני שלי. אבל בסופו של יום, לכל הרשת שלי יש את הלך הרוח של מעמד הביניים, תמצא עבודה טובה, תעבוד בחברה טובה, תרוויח כסף ובאמת לקחתי את זה לתשומת ליבי.
אשלי:
האם היה דבר אחד שגרם לך... האם היה רגע שבו אתה יכול להיזכר שזה הדבר שגרם לך לרצות לשנות?
אנדרו:
זאת אומרת, הרגע האמיתי שבאמת פגע בי הוא כאשר... הסתובבתי עם COVID. עשיתי הכל נכון כשזה מגיע להגשמת חלום מעמד הביניים. קיבלתי עבודה טובה בארגון יוקרתי. הכנתי שש דמויות. הייתה לי דירה משלי בבוסטון. באמת עשיתי כל מה שאתה צריך לעשות כדי "להגשים את החלום האמריקאי". בסופו של יום, באמת הסתכלתי על החיים שלי, באמת הסתכלתי על השווי הנקי שלי, והבנתי בסופו של יום, אני עדיין משכורת למשכורת. אולי יש לי שישה חודשים של חיסכון, אולי שנה של חיסכון. אבל בסופו של יום, אם היו מפטרים אותי, הייתי סומך על העבודה הזו שישה חודשים, 12 חודשים לאחר מכן. זה ממש הפחיד אותי. זה ממש הפחיד אותי עד מוות, אם להיות כנה איתך. קצת אכלתי את הגלולה הסגולה, קראתי אבא עשיר, אבא עני וזה ממש פתח לי את העיניים לאפשרות של העולם.
מאוד הטבעתי את השאיפה שלי במשחקי וידאו. במשחקי וידאו, תמיד יצרתי את הדמות שרציתי, יצרתי את האווטאר שרציתי, התמקדתי במיומנויות שרציתי, ובאמת בזבזתי את רוב שנות ה-20 שלי במצב הנפשי הזה. עם זאת, לאחר שקראתי אבא עשיר, אבא עני, הגעתי להבנה שבסופו של יום, החיים הם משחק וידאו. למה ליצור דמות במציאות מדומה כשאני יכול ליצור את האווטאר ואת האדם שאני רוצה להיות במציאות הזו? זה היה סוג של נקודת המפנה האמיתית עבורי, וזה באמת נתן לך את השאיפה באמת ללכת במלוא הכוח בנדל"ן.
טוני
ממש מהר, רק רציתי לומר שאני מעריך אותך שאתה שקוף לגבי שאתה כמעט מחפש את הבריחה הזו עם המשחקים ואני חושב שזה הולך להיות בריחה שונה עבור כל אדם, אבל אני חושב שכולנו מוצאים את עצמנו הולכים לאיבוד בדברים האלה שהם משעשעים או שהם גורמים לנו להרגיש טוב לרגע, אבל במציאות הם, לפחות משך הזמן שאנחנו משקיעים בזה, פוגעים ביכולת שלנו להשיג את המטרות שלנו לטווח ארוך. אולי עבור חלק מהאנשים זה TikTok, אולי עבור אנשים אחרים זה נטפליקס, אולי עבור אנשים מסוימים זה... מי יודע מה זה, אבל לכל אחד יש את החטא שלו שיכול ברגע זה להרגיש כמו דבר טוב, אבל באמת זה פוגע בך מהשגת מטרות שאתה רוצה בחיים.
אני מניח שהשאלה שלי היא איך שברת את ההרגל הזה? כי אני חושב שלכל כך הרבה אנשים יש את הדברים האלה שהם ביססו בחייהם, המקצבים האלה שהם מוצאים את עצמם, וכל כך קשה להשתחרר מזה כי המומנטום נבנה כל כך הרבה זמן. איך שינית את הלך הרוח שלך ואז שינית את ההתנהגות שלך כדי לומר, "היי, אני הולך להתנתק מההרגל השלילי הזה", ובאמת למקד את האנרגיה במשהו יותר פורה?
אנדרו:
אנשים רבים רוצים שתגמול הסביבה החיצונית תעניק להם את החלומות שלהם, אבל בסופו של יום, אם אתה רוצה שהסביבה החיצונית תיתן לך את מה שאתה מחפש, אתה באמת צריך להיראות פנימי ואתה צריך באמת תחילה רפא את השדים הפנימיים האלה לפני שתוכל לצפות שהעולם החיצוני יספק את מה שאתה רוצה עבור החלום שלך. הדרך שעשיתי זאת הייתה שביליתי שעתיים עד שלוש טובות בפיתוח עצמי בכל יום. אני מנסה ליצור את האווטאר, הדמות שאני רוצה ליצור כדי להביא לעולם הזה את המציאות שאני רוצה. בכל בוקר אני אבלה שעה לעשות בוקר נס, אני אעשה מדיטציה, אכתוב, אכתוב, אעבור על המטרות השנתיות שלי ואחשוב מה אני יכול לעשות באותו היום כדי להביא אותי מטרות.
באמת, הדבר הכי חשוב שבאמת הביא אותי לשלב הבא זה פשוט תרגול הכרת תודה. לכולנו באמת יש מזל לחיות בארצות הברית. אנחנו ממש ה-1% העליון מתוך 1% האנשים העשירים בעולם כולו. אז רק להיות אסיר תודה על מה שיש לך וההזדמנות שנתנה לך באמת דחף אותי באמת ללכת אחרי המטרות שלי ולא לנוח עד שאשיג אותם.
אשלי:
זו נקודה כל כך נהדרת. אני יכול למצוא את עצמי לפעמים פשוט יושב במכונית שלי ומתוסכל בגלל משהו או לחוץ ממשהו או סתם במצב רוח רע, ואם אני רק מתמקד בכמה דברים שאני אסיר תודה עליהם, חיוך פשוט עולה על הפנים שלי אתה מרגיש שהאנרגיה הזו מצטברת בך. אני זוכר שהלכתי לכנס שבו מישהו הוביל סמינר על איך אתה מציב את עצמך. אם אתה שפוף ואז כולם, קום, החזיר את הכתפיים לאחור, ואתה כבר מרגיש טוב יותר לגבי המצב שלך ודברים כאלה. אני חושב שאלו פשוט דברים קטנים וקלים, אבל אתה שוכח לפעמים, אתה לא תמיד עושה את זה. אבל אנדרו, אתה נכנס להרגל הזה לעשות את זה כל יום, מרגיש כל כך אסיר תודה, מביע את הכרת התודה על מה שיש לך, וזה יכול להיות הדברים הקטנים ביותר.
אני זוכר שכשהילדים שלי הלכו לבית ספר פרטי, עשינו את זה בזמן COVID כדי שהם לא היו צריכים ללכת לווירטואלי והם יכלו ללכת לבית הספר, אבל לא הייתה מערכת אוטובוסים והייתי כמו, "כל יום אני הולך צריך להסיע אותם לבית הספר ואני אצטרך לאסוף אותם. כל יום." היה לי חבר שבכלל לא ידע שאני עובר את המצב הזה שאמר לי, "אוי, יש לי כל כך מזל עם העבודה הזו שיש לי. אני יכול להסיע את הבת שלי לבית הספר כל יום. אני יכול לעשות את זה, אני יכול לבלות את 20 הדקות האלה במכונית איתה," והייתי בדיוק כמו, "וואו, חשבתי על זה כל כך לא נכון." אתה צריך להיות אסיר תודה על זה שאני מגיע ל... אין לי שום דבר אחר לעשות. אני יכול ללכת ולהסיע את הילדים שלי לבית הספר. אני מקבל את הזמן הזה איתם ושאני מסוגל לעשות את זה איפה שלא לכולם יש את ההזדמנות הזו. הסתכלתי על יותר אי נוחות כשזה באמת לא היה.
אז אני חושב שזה נהדר. האל אלרוד הוא זה שכותב את הספר ההוא, בוקר נס, שאליו התכוונת. ספר נהדר לכל מי שרוצה לבדוק את זה.
אנדרו:
אני חושב שזו נקודה מצוינת. כלומר, רק אם נחזור לזה, אני מתכוון פשוט להיות מאוד מצפוני לאן הולכות המחשבות שלך ולעובדה שבין אם אתה חושב על משהו שלילי ובין אם אתה חושב על משהו שיביא אותך לעבר המטרות שלך. אז זה באמת עזר לי, זה סוג של שליטה לאן המחשבות שלי הולכות והתמקדות בדברים שמביאים אותי לעבר המטרה שלי וממש לדחוף את זה מאחוריך. לדוגמה שלך, התמקדת בשלילי, כמו, "אוי, זה מבזבז את הזמן שלי. אני מסיע את הילדים שלי לבית הספר". אבל אם רק תחליף את זה ותתמקד בדבר החיובי, "אני יכול לבלות עם הילדים שלי, אני יכול ליהנות מהם בבוקר, אני יכול ליהנות מהרוח שלהם מסיע אותם הביתה", זה באמת משנה את כל הדינמיקה של מַצָב. זה באמת שם את הכרת התודה הזו בראש סדר העדיפויות, ללא ספק.
אשלי:
אנדרו, מהי לדעתך ההשפעה הגדולה ביותר שהייתה לך מזה, ליישם את בוקר הנס ולהביע הכרת תודה ולכתוב את כל הדברים השונים האלה? האם אתה באמת עוקב אחר משהו מזה? האם אתה מסתכל ורואה, "בסדר, אני עושה את זה כבר 100 ימים ואני רואה השפעה..." על הפרודוקטיביות שלך או מה שזה לא יהיה?
אנדרו:
אני בהחלט משתמש במעקב אחר הרגלים. כל יום. יהיה לי את תשעה, 10 הפריטים שלי מה שאני רוצה לעשות, ואני באמת מתמקד בלהצליח בשעתיים, שלוש הראשונות ביום. ברגע שאני באמת מתמודד עם ההרגלים האלה, כל השאר נראה קל. כשאתה באמת מתמודד עם דברים קשים מוקדם, דברים קשים לאורך היום פשוט הולכים עם הזרם. זה היה ממש טוב להצלחה שלי זה בעצם רק לעקוב אחר ההרגלים האלה, להתמקד בהם על בסיס יומיומי.
אשלי:
כשהתחלת לעשות את זה, זה היה לפני שקיבלת את העסקה הראשונה שלך וזה קצת עזר לך להוביל לזה? או שזה היה אחרי? אתה רוצה אולי לדבר על העסקה הראשונה?
אנדרו:
כן, בהחלט. כלומר, כל זה היה לפני העסקה הראשונה שלי. ממש נכנסתי למחשבה. ממש נכנסתי למעקב אחר הרגלים. באמת נכנסתי לחינוך, למדתי כמה שיכולתי. אני חושב שהאזנתי לכל הפודקאסטים של 600 או 700 Bigger Pockets. באמת התמקדתי בזה, אבל זה באמת הוביל אותי לעסקה הראשונה שלי ולעובדה שזה סידר אותי עם השותפים הנכונים, זה הכניס אותי לשוק הנכון וזה נתן לי את האסטרטגיה הנכונה. בסופו של דבר השתמשתי באסטרטגיית פריצת הבית. פתחתי קו אשראי בדירה שלי עם חדר שינה אחד בבוסטון, בסביבות $200,000, והשתמשתי בזה ככסף ראשוני כדי לקנות את שבע העסקאות הבאות שלי. קניתי שני פריצות לבית. השקעתי בשתיים, שלוש משפחות, קניתי חמש משפחות, השקעתי בשתי סינדיקציות. כרגע אני סוגר על משפחה שש. לנקודה שלך, ההרגלים האלה נתנו לי את הביטחון ללכת באמת אחרי החלום שלי. לא הייתי צריך לשאול אם יש לי את הידע או אם אני מכיר את האנשים הנכונים. זה באמת נתן לי את הביטחון לחוות כישלון ובאמת פשוט לשגשג.
טוני
אנדרו, כל כך הרבה דברים טובים שאמרת עכשיו. אני רק רוצה לקחת שנייה מהירה לפרק חלק מזה. אמרת שההרגלים האלה נתנו לי את הביטחון שהייתי צריך וזה רעיון כל כך חשוב שמאזיני הטירונים שלנו יבינו כי לעתים קרובות כל כך יש לנו את המטרות האלה שהצבנו והמטרות נראות כמעט כל כך מופרכות כי זה כמו, "אני לא. לא מכיר אף אחד שעושה את הדברים האלה. אף פעם לא עשיתי את זה בעצמי. האם זה בכלל אפשרי? זה רק חלום?" השאלה היא לא תמיד כמו, "מה אני צריך לעשות כדי להשיג את המטרות האלה?" השאלה שאנו צריכים לשאול את עצמנו לפעמים היא, "למי אני צריך להיות כדי להשיג את המטרות האלה?"
אתה התמונה המושלמת של איך זה נראה כי לפני שבכלל התחלנו לדבר על ניתוח עסקאות או בחירת השוק שלך או לעשות את זה או לעשות את זה, הדברים הטכניים של השקעות נדל"ן, הסתכלת פנימה ואמרת, "מה אני צריך לעשות פנימית בתוכי? למי אני צריך להיות אם אני רוצה להיות אדם שיכול להשקיע בנדל"ן?" פשוט רציתי לומר זאת כי אני חושב שזה רעיון כל כך חשוב שמאזיני הטירונים שלנו יבינו. ואז עוד שאלת המשך, כשהיה לך הרגע הזה, אני מניח, מאיר עיניים, ההתעוררות הזו בתוכך ועברת את השינויים האלה באופן פנימי, כמה זמן עבר מהרגע הזה עד שבאמת קיבלת את העסקה הראשונה?
אנדרו:
אני חושב שקראתי את אבא עשיר באפריל, 2020, אז חודש אחרי COVID. היה לי את כל הזמן הזה בידיים וכשנמאס לי ממשחקי וידאו, כמו, "אוי, אני הולך לקחת את הספר הזה." בכנות, הספר הזה ממש דמעות זלגו על פניי. הספר הזה באמת שינה את כל החשיבה שלי והוא באמת רק הראה לי שבאמת פשוט נמנעתי מהחלום שלי ליזמות כי פחדתי מכישלון. כשזה מגיע לנדל"ן ולקבלת עסקה במסגרת חוזה, אתה יכול לעשות את כל עבודת ההכנה שאתה רוצה, אתה יכול לעשות את כל בדיקת הנאותות, אתה אף פעם לא יודע מה יקרה עד שאתה סוגר את הנכס הזה ויש לך את הנכס הזה , אתה הבעלים של הנכס הזה פחות או יותר. זה באמת חשוב פשוט להיות בטוח ביכולת שלך ולדעת שאתה הולך להתמודד עם כל נושא שיקרה בדרכך. הביטחון העצמי הזה חשוב לכל טירון. כלומר, אתה רק צריך להיות בטוח ביכולת שלך לעשות כל דבר שבא לך, אתה בהחלט יכול להתמודד. סליחה, [לא נשמע 00:20:45].
טוני
לא, לא, זה בסדר. לא, אני חושב שעוד נקודה חשובה היא שחזרה בונה ביטחון וככל שאתה עושה משהו יותר, אתה מתחיל לבנות בעצמך יותר ביטחון כדי לעשות את הדבר הזה בהצלחה. אני חושב שלכל כך הרבה אנשים יש את זה... אני לא יודע, התחושה המעוותת הזו של מה זה אומר להתקדם לקראת משהו. אבל ראשית, אנחנו צריכים להבין, אנחנו צריכים לעשות את העבודה בהתחלה כדי לבנות את הרמה הבסיסית של ביטחון והבנה, והקטע השני הוא שככל שאתה עובר את השלבים האלה לקראת הצלחה, לעתים קרובות יותר אתה הולך לעשות כמה טעויות וכמה דברים הולכים להשתבש.
האם זה בהכרח אומר שנכשלת? לא ממש, נכון? כי טעויות ופספוסים, זה חלק מההתקדמות או מהתהליך לקראת הצלחה. אבל אני חושב שיש לנו את הפחד הזה שאנחנו בונים כדי לומר שאם אני עושה טעות אחת, זה אומר שאני כישלון מוחלט. אבל אני מניח, אוסטין, שהרבה מהעבודה שעשית על הלך הרוח שלך והכרת התודה שלך וההרגלים שבנית עזרו לך להבין שכישלון וטעויות הם חלק מהתהליך.
אנדרו:
כן, בהחלט. כלומר, אני לומד את השיעורים הכי טובים שלי כשאני נכשל. כשאני עושה טעות, אני יודע שאני לא הולך לעשות את הטעות הזו שוב כי אני מודע לה לחלוטין. אני מעריך, אני מעריך כישלון על בסיס יומיומי ואני יודע שזה יהפוך אותי לאדם חזק יותר וזה יאפשר לי להתמודד עם אתגרים גדולים וקשים יותר לאורך קריירת ההשקעות שלי.
אשלי:
אנדרו, אני רוצה לדעת איזה סוג של כובעים אתה חובש בעסק שלך. האם אתה מנהל ניהול עצמי? האם אתה מוציא את ניהול הנכסים במיקור חוץ? האם אתם שוכרים קבלנים שיבצעו שיקום? האם אתה מוצא עסקאות בעצמך? יש לך סיטונאי? יש לך סוכן נדל"ן? איך נראה כזה? מכיוון שיש לך עבודה במשרה מלאה ב-W2, אילו דברים אחרים אתה עושה עבור העסק שלך חוץ מלהיות המשקיע?
אנדרו:
לְגַמרֵי. אפילו לא יכולתי להחליף נורה, אז אני מבטל את כל העבודה הזו. אבל כל דבר אחר שאני עושה, אני סוכן, אני מוצא את כל העסקאות שלי. ביצעתי את רוב העסקאות שלי ב-MLS, אבל הוצאתי כמה מהשוק גם כן. אני מנהל בעצמי את כל היחידות שלי, אז לכל הדיירים שלי יש את המספר שלי, הם פונים אליי ישירות. עבור W2 שלי, טכנית זה שבוע עבודה של 40 שעות אז אני עושה את זה גם. כל זה חוזר ליעילות בזמן, תוך התמקדות ב-20% מהתשומות שיוצרות 80% מהתפוקה וכל הקריירה שלי או העבודות שלי ממוקדות באמת במשימות שבאמת חשובות להצלחתי בתחום המסוים הזה.
לדוגמה, עבור W2 שלי, אני איש כספים. אני צריך לוודא שהפרויקטים שלי מתוקצבים נכון ומוציאים בהתאם למגמה, ושזה בעצם מה שאני מתמקד בו הוא הצד הכספי של זה. כי כולם הולכים לתקוע אותי ברגע שנכנס לגירעון, כולם הולכים לתקוע אותי ברגע שנפסיד כסף. אז אני באמת מנסה להתמקד ברווחיות.
אשלי:
האם אתה חושב שזה נותן לך יתרון קטן כי אתה מרוכז בזה בהשוואה אולי למישהו אחר שלא ממש עוקב אחר התקציב שלו, ששם אתה רואה את הערך האמיתי בהשקעה שלך הוא בגלל שאתה לוקח את הגיע הזמן להיות כל כך מפורט ושם אתה רואה את ההחזר על ההשקעה שלך שם?
אנדרו:
כלומר, כפי ששניכם יודעים, העבודה היא בבדיקת נאותות ובהיותה יזומה. אם אתה עושה את העבודה שלך מראש כדי לוודא שהפרויקט יתנהל בצורה חלקה, שכולם נמצאים באותו עמוד, שכל הכלים שלך זמינים בקלות אם דברים באים בדרכך, הפרויקטים הרבה פעמים פשוט מתנהלים מעצמם. כל עוד אתה עוקב אחר השיקום שלך או שאתה עוקב אחר ההשכרה לטווח ארוך או שאתה עוקב אחר הלקוחות שלך, כל עוד אתה מוביל אותם למסלול הנכון ועוקב אחריהם על בסיס שבועי או חודשי כדי לקבל אם הם חוזרים למסלול, זה באמת המפתח להיות מנהל פרויקטים מוצלח ולחבוש כובעים מרובים זה פשוט להיות ממוקד בפרטים ופרואקטיביות.
טוני
אמרת, אנדרו, על היותו אקטיבי וביצוע העבודה מראש. אני אוהב את הביטוי הזה כי אני חושב שביצוע העבודה מראש הוא אחד הדברים החשובים ביותר שמשקיע חדש יכול לעשות, כי אם אתה עושה את העבודה הנכונה מראש כאשר אתה מנתח את העסקה, כאשר אתה מוצא את העסקה, על הקצה האחורי בדרך כלל הניהול נעשה קצת יותר קל. אז אני סקרן, אנדרו, עם 18 היחידות שיש לך כרגע ועוד שש בדרך, איך נראית עסקה עבורך ואיפה אתה רואה את ההזדמנויות האלה מגיעות?
אנדרו:
זה הכל על שיטתיות ואוטומציה של צד הרכישה כמו גם צד הייצוב. לגבי שלב הרכישה, יש כמה מדדי מפתח שאני מסתכל עליהם כשזה מגיע לרכישת יחידות מולטי-משפחתיות. אחד המדדים הקלים ביותר שלדעתי כולם יכולים להשתמש בהם עם חיתום מהיר הוא מהי הירידה שלך במחיר ליחידה? נניח, למשל, היחידה עולה $125,000 וזה הולך לעלות לך $15,000 ליחידה כדי להביא אותה לייצוב. כל העלות שלך עבור היחידה היא 140,000. אם יחידות באזור נסחרות ב-200,00, 250,000, אתה בקושי צריך לחתום על העסקה הזו כדי לדעת שיש לך עסקה טובה. מדד המפתח השני שאני משתמש בו הוא מזומן לאחר ייצוב על החזר מזומן. אני אוהב להבטיח שכל הדיירים שלי יהיו מחודש לחודש כדי להבטיח שיש דרך מהירה לייצוב, אבל על ידי ניצול שני המדדים האלה, אני באמת יכול לחתום על נכסים במהירות רבה ולדעת אם זו עסקה טובה או לא.
אז אם זו עסקה טובה, אז אני יכול קצת לחפור עמוק יותר. זה בערך בצד הרכישה. ברגע שאקבל נכס בחוזה, אני רק אתן לך כמה טיפים על מה שאני עושה, אבל הטיפ הזה לדעתי יחסוך לאנשים אלפי דולרים. בכל פעם שאני מקבל נכס במסגרת חוזה, אני תמיד מכניס בקשה, בקשה לרישום ציבורי, לעיר או לעיר ומבקש בדיקה, מידע בדיקה או עבירות דיור וזה נותן לך את כל ההיסטוריה על הנכס הרחק אחורה ביקשת. זה נותן לך תובנה לגבי כל בעיה משפטית שיש לך, כל בעיה של דיירים, כל בעיה עם הבניין. רק זה לבד ייתן לך תובנה לגבי מה לחפש כשאתה עושה את הבדיקה או שזה עשוי לתת לך תובנה לגבי כלים שבהם אתה יכול להשתמש כדי למנף את המשא ומתן ולבקש הנחה. זה סוג של טיפ אחד שאני חושב שהרבה אנשים לא עושים, אבל זה ממש חשוב עם רכישת וביצוע בדיקת הנאותות שלך על נכס.
אשלי:
אני רוצה שאנשים באמת יקשיבו לזה כי זו עצה מצוינת, אני לא חושב שהרבה אנשים מדברים עליה מספיק. הפעם הראשונה שהוצגה לי הייתה רכישת חניון. למעשה ביקשתי מפקח הבנייה של העיר ההיא להתקשר אליי. הוא קיבל את המידע של עורך הדין שלי וביקש את המידע שלי והתקשר אליי ישירות כדי לומר, "שמעתי שאתה מעוניין לקנות את הנכס הזה ואנחנו מאוד רוצים לראות את זה מהפך. רק רציתי שתדע שהנה כל הבעיות עם זה." הייתה לו מערכת טיפול בביוב אם היו לנו את כל הדברים האלה שלא עברו בדיקה שנכשלו והוא אומר, "תעצור למשרד שלי, אני אתן לך את ההיסטוריה של הכל." הוא אומר, "אני רק רוצה שייכנס מישהו שיטפל בנכס וישלם עליו את המיסים", ודברים כאלה.
אבל זה באמת היה... אז היו דברים שכמובן לא נחשפו, שלעולם לא היינו יודעים עליהם אלא אם כן היינו הולכים ומשיגים את הרישומים הציבוריים האלה מבית העירייה שם.
אנדרו:
כן, אני מתכוון שקיבלתי נכס בחוזה ובדוח הזה הוא הזכיר את דליפת הגג. זו הייתה נקודה ממש טובה בשבילי להפנות את המפקח שלי ולהתמקד באמת בנושאים האלה. אז זה עוצמתי להפליא, כפי שציינת, לעשות את בדיקת הנאותות שלך, כי זאת אומרת, לכל נכס יש את ההיסטוריה ורוב הזמן לעיר או לעיר יש את המידע הזה.
אשלי:
הנה עוד אחת שראיתי שעלתה גם היא הפרה של קוד בריאות, כמו בעיות עם המים. אם דייר היה מתקשר ואומר שהם רוצים לבדוק את המים, דברים כאלה, או גם חולדות, מכת חולדות, מתקשר ואומר שיש מכת חולדות, בעל הבית לא טיפל בזה, דברים כאלה. רק לחזור על ההיסטוריה ההיא ועניין החולדות טופל, אבל זה היה כאילו, בסדר, זה כל הבית... כל החוטים נלעסו מחולדות שחיות בקירות הנכס הזה, ורק עוד דבר אחד לבדוק.
אנדרו:
ואז ברגע שאתה באמת רוכש את הנכס, אתה עושה בדיקת נאותות, שמוודא שתמיד תקבל את האסטופלים אגב, לרב משפחתי [לא נשמע 00:29:21]. אתה רוצה לוודא שהשוכר חותם על סכום השכירות כי זה כמעט יותר חשוב מחוזה השכירות.
אשלי:
האם אתה יכול פשוט לומר לכולם מהו הסכם הפסקה ממש מהיר?
אנדרו:
הסכם אסטופל הוא בעצם חותם השוכר על סכום השכירות, שאחראי על השירותים, בין אם הם משולמים עד היום. קבל כמה שיותר מידע על ההפרעה הזו ובקש מהדיירים לחתום עליו כי אם הם חותמים זה יהיה הרבה יותר קל לנהל איתם את השיחה הזו כשאתה מראה להם את החתימה שלהם.
טוני
אתה יכול גם לאיית אסטופל?
אנדרו:
אני יכול. הֶשׁתֵק.
טוני
הנה לך, בנאדם. אני זוכר שבפעם הראשונה ששמעתי את זה, הייתי צריך לשאול את האדם הזה שסיפר לי על הסכם ההסרה חמש פעמים, כי לא הבנתי באיזו שפה הם מדברים והייתי צריך לחפש אותו בגוגל כדי להבין באמת. אני רק רוצה להקל על האנשים שיקשיבו ל-Google את זה מאוחר יותר אם הם צריכים.
אשלי:
אני מרגיש שזו הייתי אני כי אני מרגיש שביקשת ממני לאיית את זה בעבר. אלא אם כן ביקשנו ממך לאיית את זה בגלל [לא נשמע 00:30:17].
טוני
כן, רק בגלל המצב הראשון הזה, אני יודע שהייתי כל כך גרוע בניסיון להבין איך לאיית את זה. מבחינה פונטית, לא הצלחתי להבין את זה.
אשלי:
באחד מהאירועים שלך, טוני, אתה צריך לעשות זאת כתחרות, האדם הראשון שאייית אסטופל נכון.
טוני
זה לא רעיון רע. אנדרו, קדימה, המשך עם חתיכת הייצוב על הנכסים.
אנדרו:
ברגע שאתה באמת רוכש את הנכס, אתה יודע שצריך להתייצב וכשזה מגיע לייצוב, אתה רק רוצה לוודא שאתה מפתח את תוכניות הייצוב שבועות מראש, כמו מה התוכנית שלך כדי להביא את זה להתייצב? ואחת מפיסות המידע החשובות העיקריות היא הבטחת הדיירים חודש לחודש. כפי שכולנו יודעים, חוזי שכירות נלווים לבניין. אם כל הבניין מושכר לשנה, אתה לא תצליח לייצב את זה או לקרב את דמי השכירות לשוק עד שתתרחש שנה. אז הגדר את תוכנית הייצוב שלך ואז פתח מכתב קבלת פנים עם איך הם הולכים לשלם שכר דירה ואני אוהב להבטיח שכל זה יהיה אוטומטי. אני משתמש ב- apartments.com וכל זה פשוט מנכה מהחשבון מהחשבון בראשון לחודש, את מי שהם הפנו לבקשות תחזוקה.
אחר כך אני גם אוהב לקבוע איתם פגישה, באמת כדי ליצור קרבה, להסביר את חוקי הנכס וגם לנהל שיחה על איפה שכר הדירה ואיפה הם צריכים להיות. אני בדרך כלל משתמש באסטרטגיית הקלסר כדי לקרב את דמי השכירות לשוק. אני יודע שרוב משקיעי הנדל"ן זורקים שוכרים שעברו בירושה, אבל רוב התיקים שלי הם למעשה שוכרים שעברו בירושה. אני חושב ש-11 מתוך 18 היחידות שלי הם דיירים בירושה ורובם קרובים לשוק. הדרך שבה באמת עשיתי זאת הייתה שהשתמשתי באסטרטגיית הקלסר ביום הראשון. הלכתי אליהם והסברתי, "זה השוק, זה מה שאתה משלם, מה אתה חושב שהוגן?" זה בדרך כלל טבע האדם לבחור ב-50%. אז הרבה פעמים הם יבחרו ממש ב-50% ואז בשלב הזה אני מסביר להם... קודם כל, שאלתי אותם, "האם יש משהו שאני יכול לתקן בבניין שישפר את החוויה שלכם? ”
בדרך כלל זה משהו קטן כמו להחליף את התרמוסטט או להחליף את הברז שלי, מה שאני תמיד שמח לעשות כי זה באמת מבסס את הקשר מלפנים וזה באמת נותן להם את הקנייה להעלאת שכר הדירה. אחר כך אני גם מתייחס למה אני הולך לעשות כדי לשפר את הנכס ואז אני הולך על זה, אני הולך על תוכנית הייצוב שלי, אני משפר את הנכס, מגיע בערך חצי שנה, שמונה חודשים אחר כך יש לי עוד שיחת אסטרטגיית קלסר איתם ואני מקרב אותם לשוק. בשלב הזה, אולי הם 100 $, הם 200 $ מתחת לשוק, אני בסדר עם זה, כי יחידת הסיבוב עולה ממש 10 עד 15,000 $. כמה זמן ייקח לי לקבל החזר על ההשקעה על $100, $150 הבדל? זה ממש ייקח לי שבע, שמונה, תשע שנים.
לפני שאני סוג של דיירים, אני קצת עושה את החישוב הזה בראש שלי, מה הגיוני וזה עבד מצוין. כפי שציינתי, הרבה מתיק העבודות שלי הם דיירים שעברו בירושה. כולם משלמים לי בזמן, כולם מתייחסים ליחידה שלי כמו שצריך וזו הייתה חוויה נהדרת.
טוני
אשלי, אני סקרן כי, אנדרו, ראיינו הרבה אנשים ואני לא חושב שאי פעם שמעתי מישהו מנסח את זה כמו שעשית בצורה כל כך ברורה שלפעמים שמירה על שוכר מתחת לדמי השכירות בשוק היא עדיף מאשר להפוך את הנכס הזה ולהעלות את שכר הדירה. אשלי, עבור רוב הנכסים שלך, האם אתה הולך באותו קו חשיבה שבו אתה מעדיף להשאיר את השוכר במקום גם אם הוא משלם קצת פחות בשכר דירה בשוק?
אשלי:
כן, במיוחד כאשר רוכשים לראשונה את הנכס כי יש כל כך הרבה עלויות מקדימות בעת רכישת הנכס. יש לך את עלות הסגירה שלך ואתה פשוט... אולי יש כמה תחזוקה או תיקונים שצריכים להיות מראש בדיוק כמו שכר טרחת עורך הדין שלך, כל הדברים האלה. חברת ניהול הנכסים שלי, על כל נכס חדש שאתה מוסיף עליו, יש עמלה מראש, דברים כאלה לעשות. אז שמירה עליהם וגם חברת ניהול הנכסים גובה דמי ליסינג, שהם דמי שכירות של חודש אחד, אז המחזור של זה. אתה צריך לשלם להם כדי שילכו להחליף מנעולים, דברים כאלה. בהחלט שמרתי אנשים בנכסים. בדרך כלל אני אוהב לתת להם אופציה שאולי אני מעלה את שכר הדירה שלהם קצת או שיש להם אפשרות לפנות את הנכס. אבל שכרתי יחידות בניסיון להשיג את המקסימום דולר ובסופו של דבר קיבלתי שוכרים גרועים כי זה לא היה בשכר דירה כך שהבריכה לבחירה הייתה מאוד צנועה ואלה היו אנשים שחשבו שהם יכולים להרשות לעצמם אבל למעשה לא יכלו. לא להרשות לעצמי ואז בסופו של דבר להיות דיירים שלא משלמים.
זה דבר גדול שהבנתי עם השנים שלפעמים עדיף באמת להיות קצת מתחת לשוק כדי שיהיה לך מאגר גדול יותר של דיירים לבחירה. אבל שמעתי את זה גם בדרכים אחרות, שככל שתדחפו את המחיר, אז אולי תקבלו רק את האנשים שיכולים להרשות זאת לעצמכם ותקבלו שוכר איכותי יותר. מבחינתי, אני פשוט לא משקיע באזורים מתקדמים, אני מניח, שבהם יש לי סוג כזה של צווארון לבן, W2, בעלי הכנסה גבוהה לבחירה.
אנדרו:
אני מתכוון, רק לנקודה שלך, הרבה מהיחידות שלי אני אאפשר חתולים וכלבים כי אם אתה מסיר חתולים וכלב, אתה ממש מסיר 50% ממאגר הדיירים שלך. אז כפי ששניכם יודעים, להרבה מהמולטיים הגדולים האלה יהיו מזיקים, יהיו להם חולדות. ימין. אני דווקא אוהב חתולים כי אם יש חתול ביחידה, לעולם לא תראה עכבר.
אשלי:
זה נכון.
אנדרו:
אני מברך על חתולים. אני ממש לא גובה דמי חתול.
טוני
רק התכוונתי לומר, אנדרו, רק כדי להבהיר כי הזכרת את שיטת הקלסר, אבל האם אתה יכול רק במשפט אחד רק להגדיר מה זה כי דיברת על זה בטעות, אבל רק לאנשים שלא מכירים שיטה זו, מהי בעצם שיטת הקלסר בהגדרה?
אנדרו:
כן, בהחלט. פחות או יותר פשוט אתה מנהל שיחה עם דייר ואתה באמת רק מראה להם מה זה שכר דירה בשוק, מה הם משלמים, ואז אתה פשוט מנהל איתו שיחה על מה שהם חושבים שהוגן. כמו שאמרתי, רוב הזמן זה הטבע האנושי לבחור ב-50% כי גם אם זה כמו... תגידו שזה 2000 זה שוק, הם משלמים אלף, גם אם הם בוחרים 1500, הם עדיין יודעים שהם מקבלים עִסקָה. אם הם שכרו דירה ממש בהמשך הדרך, אותה דירה בדיוק, זה יעלה להם 2,000 דולר. הרבה פעמים הם באמת יישמו את העלאת שכר הדירה על עצמם במקום שאתה תצטרך ליישם את זה, וזה באמת מפתח כי אתה רוצה שהם יקנו את זה.
אם תכפה עליהם את זה, תהיה פחות רכישה וסבירות גבוהה יותר שייאלצו לפנות אותם או שתהיה לך בעיות עם דיירים. זו אסטרטגיית הקלסר בקצרה פחות או יותר ואני אוהב להשתמש בה פעמיים. אני אשתמש בו בהתחלה ואז אני אוהב להשתמש בו מאוחר יותר ברגע שאאשר את הנכס, לטפל בחלק מהבעיות שיש לשוכר ולהראות להם שאני פועל לשיפור הנכס. בשלב זה, הקלסר השני מסתובב נוטה להיות די מוצלח גם כן.
אשלי:
אנדרו, אתה רוצה לקחת אותנו דרך אחת העסקאות שלך עבורנו? יש לך אחד בראש שאתה רוצה קצת לעבור על המספרים?
אנדרו:
לגמרי, לגמרי. סגרתי על שלושת המשפחה הזו עם שותף עוד ביוני 2022 בווסטר, מסצ'וסטס. השגנו את שלושת המשפחה תמורת 500,000 דולר. זה היה סוהר יחסית, זה היה במצב מצוין. הערך המוסף האמיתי שם היה דמי השכירות היו הרבה מתחת לשוק. האסטרטגיה שלנו הייתה ששניים מהדיירים היו בסעיף שמונה מחודש לחודש ואז אחד מהדיירים היה רק דייר רגיל. אז נתנו להם את מכתב הברכה ונפגשנו איתם והאסטרטגיה שלנו הייתה סוג של יצירת קשר עם סעיף שמיני, לבקש העלאת שכר הדירה ולקרב אותו לשוק, שזו הייתה אסטרטגיה מוצלחת. בסופו של דבר עשינו את זה תוך חודשיים או שלושה. ביחידה האחרונה ביום הראשון כשפגשנו אותם, הם אמרו, "איבדתי את העבודה שלי, אני לא יכול להרשות לעצמי שכר דירה".
אבל ידענו שהיחידה השנייה היא אמא של היחידה הראשונה, אז במקום להתנתק, אנחנו אומרים, "אוי, למה את לא עוברת לגור עם אמא שלך?" אז בסופו של דבר היא עברה עם אמה. קיבלנו את זה פנוי כמו בחודש אחד ושכרנו את זה ב-2150. שכרנו את המדור השמיני, הבאנו את היחידה השנייה לסביבות 1950, ואז היחידה השלישית הייתה מיטה אחת, קיבלנו בסביבות 1250. אז חבל על הבניין הוא בסביבות $2,500 וההכנסות הנוכחיות, לאחר כשלושה חודשים של ייצוב הנכס פורצות לסביבות $5,300. זה היה די טוב. בכנות, זה היה הרבה יותר קל ממה שציפינו. עצם היותנו אמפתיים ואדיבים כלפי הדייר בקומה הראשונה באמת חיזק את עצמנו כדי שנוכל באמת לייצב את הבניין הזה בצורה מהירה. ציפינו לעבור תהליך פינוי.
אשלי:
מה אתה חושב שהנכס הזה שווה עכשיו כשהעלית את שכר הדירה? רכשת ב-500,000, מה היית אומר שהערך על זה עכשיו?
אנדרו:
מדובר בשלוש משפחות, וכפי שאנו יודעים עם מגורים, אלה מבוססים על גישת המכירות. בשוק הצדי או כלפי מטה הזה, השווי כנראה די קרוב למקום שבו הוא קנה אותו, אולי 10, 20K יותר גבוה, אבל זה נכס פנטסטי שזורם מזומנים. אבל עד לנקודה הזו, זו באמת הסיבה שאני מתמקד בבניינים של חמישה יחידות פלוס שמתקדמים קדימה, כי אני באמת רוצה להתמקד בבניינים שיש להם ערך על סמך גישת ההכנסה כדי שאוכל לקבל תגמול על ההתייצבות הנהדרת שאני עושה. אם אני מייצב את שלוש המשפחות האלה, אם זה ייצר 3,000 הכנסות ואז פתאום זה מייצר 5,000 הכנסות, הבניין באמת לא הולך להימכר ליותר הרבה פעמים. אבל חמישה בניינים פלוס יחידות אלה, אם אני מגדיל את ההכנסה מ-$4,000 ל-$8,000, יש לי את היכולת... זה מבוסס על תעריף המכסה, זה מבוסס על ההכנסה. יכולתי למחזר הרבה מהכסף שלי, יכולתי למכור את הבניין, אני יכול 10-31 אותו. זה נותן לי הרבה יותר אסטרטגיות בריחה וזה באמת מתגמל אותי על יכולת הייצוב שלי.
אשלי:
אז בעצם זה איך שההערכה מתבצעת זה מה שאתה מחפש זה להשתמש בגישה מבוססת מכירות או בגישה מבוססת הכנסה וכאשר השמאי הולך להשתמש בזה בחמש יחידות פלוס, אתה רואה את זה יותר יתרון עבורך כי אתה עושה את ההערכה הכפויה על ידי הגדלת ההכנסה. למרות שאולי יש נכסים סביבך שעדיין נמכרים ב-500,000 דולר, אבל הגדלת את ההכנסה שלך על הנכס הזה, שעובר לך... הם לא יסתכלו על החברות האלה בשביל... תשוו את זה לזה, זה ההכנסה על הנכס תראה את ערכו.
אנדרו:
כן, וזה פשוט מאפשר לי לשמור על מהירות הכסף שלי. יש לי יותר יכולת להוציא כסף מהעסקה הזו ולהכניס את זה לעסקה הבאה שלי, וזה בעצם איך שבניתי את התיק שלי זה ניצול ההון העצמי של כל הנכסים שלי. כלומר, כמה זמן ייקח לך לחסוך 20%, 25% בנכס של 500,000 דולר? לרוב האנשים זה ייקח שלוש, ארבע, חמש שנים. הדרך היחידה שבה רוב משקיעי הנדל"ן מגדילים את הגודל היא ניצול ההון העצמי שלהם, וכך הגדלתי ואני מתכנן לעשות קנה מידה בעתיד.
אשלי:
אנדרו, איך מצאת את השותף שלך לעסקה הזו?
אנדרו:
מצאתי את השותף שלי במפגש שלי. למעשה אני מארח מפגש מקומי בווסטר, מסצ'וסטס, ופגשתי אותם שם וראיתי שהם עושים דברים גדולים. הם החזיקו בערך אותה כמות של יחידות שהיו לי ופשוט התחברנו. ואז יום אחד הוא פשוט שאל אותי, הוא כאילו, "אני רואה את העסקה הנהדרת הזו ב-MLS, אתה רוצה ללכת על זה?" אני כמו, "בטח." אז בעצם טיילתי בנכס. זה היה יחסית סוהר, מה שבאמת זה סוג של מה שאני אוהב לרכוש הוא שאני אוהב לרכוש נכסים שאולי יש להם שדרוגים קוסמטיים קלים, אולי פריט CapEx אחד, אבל פחות או יותר הם לא דורשים הרבה כסף כדי להתייצב. זה יותר בצד הניהולי. שכר הדירה נמוך בהרבה מהשוק. ככה אני מתמקד בייצוב רכוש והסוג הזה מתאים בדיוק לדלי הזה. טיילתי בנכס, זה נראה נהדר, הסתכלתי עליו והוא הסתכל עליי כמו, "בוא נעשה את זה", ופצלתי 50 50 וזה היה עסקה מצוינת.
אשלי:
זה מגניב. תודה על השיתוף.
טוני
אני גם רוצה להגיב, אנדרו, על המפגש. אני חסיד ענק של משקיעים חדשים הממנפים מפגשים הן כמשתתפים אך במיוחד כמארחים כדרך לבנות את הרשת שלהם ואת הקהילה המקומית שלהם. כאשר קיבלת את ההחלטה להתחיל את המפגש, האם הייתה לך נוכחות מקוונת גדולה או רשת ענקית זו של משקיעי נדל"ן שכבר הכרת? אם לא, איך הלכת לקדם את המפגש הזה ולגרום לאנשים להופיע בפועל?
אנדרו:
אני אוהב לומר שזה היה מכוון לחלוטין, אבל בדיוק כמו כל דבר בחיים, זה היה רק מעשה אקראי. למעשה חיפשתי מנטור היה סוג של המטרה האמיתית שלי. חיפשתי מנטור. נתקלתי במנטור מקומי בלואל, מסצ'וסטס, שנמצאת במרחק של כ-45 דקות מהעיר שלי, ובמהלך אחד המפגשים שלו הוא הזכיר, "אני מנסה להתחיל מפגש בווסטר, אבל אני מנסה לחפש מקום. מישהו יכול לעזור לי?" באמת לקחתי את זה לתשומת ליבי ובאותו סוף שבוע הלכתי לשישה או שבעה מקומות שונים. צילמתי וידאו, צילמתי, שלחתי לו והוא אמר, "וואו, אני מבקש ממישהו לעשות את זה כבר שמונה חודשים. אף אחד לא עשה את זה. האם אתה רוצה להיות האורח הראשון שלנו במפגש הזה שאני מתחיל?" אני כמו, "כן, בהחלט, אני אשמח."
אז בסופו של דבר הייתי האורח הראשון ואחרי זה הוא ביקש ממני באמת לארח את זה וזה בערך איך שהתחלתי עם המנטור הזה. אבל זאת אומרת, פחות או יותר זה היה רק ניסיון לספק ערך לאנשים אחרים ובכך, הערך הוחזר לי.
טוני
אשלי, אני ואתה מדברים כל הזמן על איך משקיעים חדשים יכולים למצוא מנטורים על ידי מתן ערך תחילה. אנדרו, מה שתיארת זה עתה הוא הדוגמה המושלמת האולטימטיבית לדרך לספק ערך למישהו שאתה מקווה שתספק לך ערך במונחים של חונכות של צורה או צורה כלשהי. העובדה שהאדם הזה קם בחדר ואמר, "גבר, אני ממש תקוע. אני לא מוצא מקום לעשות את הדבר הזה", ובילית סוף שבוע שלם לעשות את זה בשבילו ואז שלחת לו את כל המידע שהוא צריך, אלה מסוג הדברים שמחבבים אותך כדי לגרום לו לרצות הקדישו זמן תחת לוח הזמנים העמוס שלהם כדי לומר, "אנדרו בדיוק עשה את זה בשבילי. חוק ההדדיות אומר שאני רוצה לחזור לאנדרו עכשיו." בנאדם, חבוב, אתה כזה מתלהם. אני אוהב את הסיפור הזה.
אנדרו:
תודה. כלומר, תהיה כנה איתך, אפילו לא רציתי להיות סוכן נדל"ן. פשוט הפכתי לסוכן נדל"ן כדי לספק ערך למנטור שלי, לספק ערך בצורת עמלות ואז יכולתי... אני בעצם עובד שלו, אז בחסות של להיות אחד מסוכני הנדל"ן שלו, אני יכול תתקשר אליהם ושאל אותו כל שאלה שאני רוצה. לנקודה שלך, כשאתה מחפש מנטור, אל תחשוב מה הם יכולים לתת לך. תחשוב מה אתה יכול לתת להם ולספק להם ערך, וברגע שאתה מספק ערך, אז תבקש משהו בתמורה. אבל כפי שכולנו יודעים, לאנשים המאוד מצליחים האלה אין הרבה זמן ואם אתה לא מתכוון לתת להם שום כיוון, אתה לא הולך לספק ערך, הרבה פעמים אין להם תמריץ מלבד טוב לבם לשפוך בך.
טוני
דבר נוסף שרציתי לגעת בו היה רק קטע ההשאלה. מה הם כמה דברים שאולי משקיעים חדשים לא יודעים על צד ההלוואות של כניסה לנדל"ן מסחרי?
אנדרו:
הדבר המדהים בנדל"ן מסחרי הוא שהוא משלב פיננסים. אם אתה שותף עם שניים או שלושה אנשים, זה משלב את כל הכספים שלך יחד כדי להראות שיש לך את ה-DTI כדי לקבל הלוואה על הנכס המסוים הזה. הרבה משקיעים כמוני, אחרי שאתה קונה כמות מסוימת של נכסים ואין לך שנתיים של הכנסה משכירות, יחס החוב להכנסה שלך מדביק אותך וממש קשה לקבל הלוואות. אבל משוכה נחמדה, קוד צ'יט נחמד להתגבר עליו, זה שיתוף פעולה עם אנשים בעסקאות והם משלבים את כל הכספים שלך יחד בחבילה אחת ואז זה באמת יצליח להתגבר על הדבשת הזו של DTI. זו סיבה נוספת שבגללה עברתי ממגורים קטנים למסחריים כדי שאוכל באמת להשתמש בשותפים כדי להתגבר על הדבשת הזו בוודאות.
אשלי:
אנדרו, תודה שעברת את העסקה איתנו. אני חושב שהיו שם כמה דברים קטנים ויפים שכולם יכולים ללמוד מהם וכל הכבוד על תזרים המזומנים הזה. זה מגניב. זה נשמע כמו עסקה די מגניבה רק בשביל לעשות כמה חודשים של הגדלת שכר הדירה.
אני רוצה לקחת אותנו לקטע הבא שלנו. זהו שורת הבקשות של טירונים. אתם יכולים להתקשר אלינו למספר 1-888-5-R-O-O-K-I-E ולהשאיר לנו הודעה קולית. אנו עשויים להשמיע את השאלה שלך בתוכנית. השאלה של היום היא מטום בדרום קרולינה. "היי, חברים, אוהבים את התוכנית. רק מנסה להיכנס לתהליך של קבלת HELOC בבית המגורים הראשי שלי. אני רק תוהה איזה סוג של ניירת אתה צריך כבר להביא לבנק מקומי אם זה המסלול שאתה מנסה לקחת ועל מה אתה צריך להביא מוכן לדבר. אוהב לשמוע את התגובות שלכם. תודה." אז בעצם, אנדרו, הוא רוצה לדעת איזה סוג של ניירת, מה הוא היה צריך להכין להביא לבנק כדי לקבל את קו האשראי הזה והאם יש לו ידע על משהו אחר שהוא צריך להיות מוכן לדבר עליו?
אנדרו:
ובכן, לפני שאתה באמת מגיש בקשה ל- HELOC, ודא שאתה באמת מקבל את ה- HELOC הטוב ביותר שאפשר. הדרך שאני ממליץ על זה היא סוג של זיהוי כל הבנקים ברדיוס של 50 מייל ולהתקשר לכל אחד, ראה אילו HELOCs יש להם, ראה מה הכי טוב עבורך כי לא כל ה- HELOC נוצרו שווים. מה-HELOC הראשון שלי, היה לי המון הון עצמי. יש HELOCs שמציעים לך תנאים טובים יותר ב-80 עד 85% הון עצמי. אם יש לך הרבה הון עצמי, אלה אפשרויות ממש טובות. אם אין לך הרבה הון עצמי, הם למעשה HELOCs שעולים ל-100%, אבל יש להם תנאים גרועים יותר. זה תלוי בצרכים שלך וכמה הון עצמי יש לך על מה ה- HELOC המתאים לך.
לגבי HELOC, זו רק משכנתא רגילה. זה פחות או יותר שעבוד, אז זה כל מה שמשכנתא רגילה תצטרך, החזרי המס שלך, פרטי העבודה שלך, דברים מהסוג הזה. הרבה פעמים הדבר הגדול ב- HELOCs הוא שהם בריבית בלבד, ואנשים לא ממש מבינים את זה, אבל כשאתה באמת הולך לקבל הלוואות, הם לוקחים בחשבון את התשלום המינימלי בעת חישוב יחס החוב להכנסה שלך. אז HELOCs, אתה בעצם יכול ללוות הרבה נגד זה וזה לא בעצם מזיק לך יותר מדי כשאתה הולך למלווים כי הם לוקחים בחשבון רק את הריבית על הכסף הזה ולא את העיקרון פלוס ריבית, אם זה הגיוני.
אשלי:
אתה יכול לגעת בכמה קווי אשראי עשית, אנדרו?
אנדרו:
עשיתי קו אשראי אחד בדירה שלי עם חדר שינה אחד בבוסטון. קניתי אותו בשנת 2015 עבור 222. זה מוערך בסביבות 400,000. אז בוא סביב COVID, פתחתי קו אשראי של 200 אלף. השתמשתי בזה כדי לקנות, אני חושב, את שבע העסקאות הבאות שלי. פריצת הבית הראשונה שלי, השתמשתי בקו האשראי שלי לתשלום המקדמה שלי על זה. אני חושב שעשיתי את זה עם FHA של ירידה של 3.5%. השתמשתי בערך 40K משם. ואז ברגע שהייתי בנכס הזה ובעצם הייתי מוכן לפרוץ לבית לנכס הבא שלי, אני תמיד ממליץ על זה לפני שאתה עובר מפריצה לבית אחד לפריצה לבית אחר, פתח מסגרת אשראי בפריצה לבית הזה. יש להם 100% HELOCs עד שלוש עד ארבע משפחות.
למעשה פתחתי קו אשראי של $75,000 בפריצה לבית הראשון שלי לפני שעברתי לפריצה לבית השני שלי. אני למעשה מתכנן לפתוח קו אשראי בפריצה לבית השני שלי לפני שאני עובר. זה באמת חשוב שתהיה לנו את היכולת לגשת להון העצמי הזה, וכמו רבים מאיתנו, קיבלנו הלוואות מדהימות בשעבוד ראשון. רוב ההלוואות שלי הן כמו 2% עד 4%. אני רוצה להשאיר את ההלוואה הזו. זה נכס עצום, אבל אני רוצה לנצל את ההון העצמי הזה ואני עושה את זה באמצעות קווי אשראי. כן, לקווי אשראי יש שיעורי ריבית גבוהים יותר, אולי שבע, שמונה וחצי עכשיו, אבל הריבית הכוללת המשולבת שלך על פני שתי ההלוואות הללו, השעבוד הראשון שלך והשעבוד השני שלך נמוכה בהרבה ממעבר לתהליך המימון מחדש.
אשלי:
זו נקודה מצוינת, שהריבית המשולבת מסתכלת על זה בתרחיש הזה לגבי לקחת את שני התעריפים ולחבר את הממוצע ולהשוות אותו לגבי אם היית הולך למחזר, לשלם את עלות הסגירה, לשלם את הריבית הגבוהה מזה. 2% או 3% שיש לך כרגע על המשכנתא שלך.
אנדרו:
כשזה מגיע לצמיחה והרחבה, אני באמת חושב על זה כמו קרן גידור פחות או יותר. אז כשאני בעצם פותח את קו האשראי הזה ואני לווה בשיעור של 7% או 8%, אני רק צריך להבטיח לכל מה שאני מעביר אליו את הכסף הזה, זה מספק תשואה גבוהה יותר. אני מעביר תשואה אחת מקרן אחת לקרן אחרת וכך באמת הצלחתי להגדיל. מאז שנכנסתי לנדל"ן, לקח לי בערך 10 שנים לצבור 250,000 דולר בשווי נקי. בפרק זמן של שנתיים, שלושתי את זה באמצעות ניצול ארביטראז' ופחות או יותר חשיבה כמו קרן גידור. כמו איך אני יכול ללוות קופה אחת של כסף ולערוך את זה לתשואה גבוהה יותר? זו הייתה אסטרטגיה יעילה מאוד עבורי, ואני ממליץ בחום לאנשים לעשות זאת כל עוד הם עושים זאת בצורה בטוחה.
יש לך כמות הגונה של רזרבות. אולי יש לך 401K לחזור עליו. אולי ההורים שלך יתמכו בך אם אתה נקלע לתקופות קשות, אבל אתה חייב להיות תוכנית גיבוי אם אתה מתכנן להשתמש במינוף. אחרת, זו לא החלטה חכמה.
אשלי:
נכון, יש הסתייגות נהדרת, ואני שמח שאמרת את זה כי אני חושב שאנשים מתלהבים מה: "אני לא צריך כסף כדי להשקיע בנדל"ן. אני יכול פשוט למנף את הנכס הזה כדי לעבור לנכס הזה וללכת למחזר ולעשות קווי אשראי וכל הדברים האלה". אבל אתה צודק, אתה עדיין צריך להחזיק את העתודות האלה במקום ולנצל נכסים אחרים כמו 401k שלך, אתה יכול למשוך הלוואה מ-401k שלך אם אתה באמת צריך. או אם למישהו יש חשבון תיווך, הוא יכול לקחת מסגרת אשראי כנגד חשבון התיווך שלו, דברים כאלה. אז לדעת מהי הנזילות האמיתית שלך במצב הזה, אם הדברים אכן יתהפכו לגרוע ביותר היא מאיפה אתה יכול למשוך כסף כדי להוציא את עצמך מהמצב הגרוע הזה, אני חושב שזה מאוד חשוב.
אנדרו:
כדי להרחיב ולהתפתח באמת בנדל"ן, אתה באמת צריך לנצל את אפקט המתחם. על כל הנכסים שבבעלותי, על כל הכנסות השכירות שאני מקבל, ממש לקחתי, אני חושב, כ-200 דולר מהנכסים שלי בתזרים מזומנים. ממש פשוט נתתי לזה למחזר ולהרכיב, ואני באמת חי מההכנסה שלי W2. אני ממליץ לאנשים כל הזמן, בכל הקשור לנדל"ן, ה-W2 שלך הוא באמת נכס, נכון? כי זה נותן לך גמישות ללכת אחרי מוצרי ההלוואה הטובים ביותר. כפי שכולנו יודעים, בנדל"ן, החוב הוא הפריט הגבוה ביותר שלך, זה הפריט היקר ביותר שלך. אם אתה יכול להשיג את העסקה הטובה ביותר בחובות, אתה יכול למעשה לגרום לעסקאות לעבוד שלא עובדות עבור אנשים אחרים.
טוני
אנדרו, אני כל כך שמח שנגעת במיחזור הרווח הזה לעסק כי רוב האנשים, אני חושב שהם מוציאים כסף מהעסק מוקדם מדי. עבורנו בעסק שלנו, היו לנו, אני חושב, 14 נכסים ב-Airbnb לפני שהוצאנו אגורה אחת מהעסק וכל דולר אחר חזר לעסק כדי לעזור לממן את העסקה הבאה, לשפץ את הנכסים הקיימים שלנו, כדי לעשות שיפורים, לחוות חוויות טובות יותר. ההחלטה להתעכב עשתה את כל ההבדל כי עכשיו היה כדור שלג שהתחיל להיווצר. אפילו עכשיו, אנחנו כמעט 30 נכסים ב-Airbnb, אנחנו עדיין לוקחים משכורת קטנה יחסית מכל הנכסים האלה, והרוב חוזר לעכשיו בעיקר אנשים. גייסנו הרבה אנשים שיעזרו בהצבת המערכות והתהליכים כדי שנוכל להמשיך להרחיב את העסק הזה.
אז אם אתה מקשיב והמטרה שלך היא לבנות תיק השקעות גדול, אני חושב שזה נבון לנסות ולהשקיע מחדש כמה שאתה יכול לחזור לעסק בשלב מוקדם כדי שתוכל לעשות קצת יותר טוב בהמשך הדרך. אנדרו, אני רוצה לקחת אותנו לקטע הבא שלנו כאן, שהוא מבחן הטירונים. אלו שלושת השאלות החשובות ביותר שתשאלו אי פעם בחייכם. אנדרו, האם אתה מוכן לשלוש השאלות האלה?
אנדרו:
בוא נלך.
טוני
בסדר. שאלה מספר אחת, מה הדבר האפשרי של טירונים לעשות לאחר האזנה לפרק שלך?
אנדרו:
לפעול. לפעול. העצה הכי גדולה שלי למשקיעים חדשים היא להתחיל לירות הצעות, להטיל רשת רחבה. העצה שלי אליך לאסטרטגיה הספציפית הזו תהיה להסתכל על נכסים עם 40 ימים פלוס בשוק, להתחיל לרשום הצעות של 50% ממחיר המחירון ופשוט לירות אותם, לירות אותם. אתה ממש מוציא רשת רחבה ואתה רואה מי מוכן לנשוך, מי מוכן לנהל משא ומתן, למי יש מוטיבציה למכור. ברגע שיש לך מישהו על חוט הדיג הזה, אתה צריך למשוך אותו לאט. אולי הם יסטו, אולי הם ייפטרו מהקו, אבל בשלב הזה אתה באמת מבין מי המוכרים בעלי המוטיבציה ואתה באמת יכול ללכת אחרי הנכסים ההגיוניים.
זו תהיה העצה שלי, היא באמת להתמקד במשימות האלה שהולכות להביא אותך למטרה שלך. האם זה אומר לקבל מסגרת אשראי? האם זה אומר לחתום עסקאות? האם זה אומר נכסי הליכה? האם זה אומר לדבר עם מלווים? האם זה אומר לפנות לברוקרים? אלו הדברים שמביאים אותך למטרות שלך. אם אתה רק מפרסם במדיה החברתית ואין לך עסקאות, תפסיק עם זה. התמקד בפעילויות שיביאו לך את העסקה הראשונה שלך.
אשלי:
זו נקודה מצוינת, מכיוון שאפילו אני עשיתי את זה בעבר כשפתחתי עסקים שונים או התרוצצויות קטנות, אם אני נתפס לעיצוב הלוגו שלי, אני צריך להזמין את כרטיס הביקור שלי. זה כאילו שאתה לא צריך שום דבר מזה כדי להתחיל.
אנדרו:
קבל את הלקוח הראשון. זה המפתח. קבל את הלקוח הראשון.
אשלי:
מהו כלי אחד, אפליקציית תוכנה או מערכת בעסק שלך שבו אתה משתמש?
אנדרו:
אני אוהב apartments.com. בכל פעם שאני מקבל בעלות על נכס, אני מבטיח שכל הדיירים שלי נרשמים ל-appartment.com והם מוגדרים תשלום אוטומטי. קודם כל, גביית שכר דירה. כשאתה בעל 18 יחידות, אתה צריך לרדוף אחרי אנשים בשביל צ'קים. זה רוצח זמן מוחלט. כשאני מגדיר אנשים ב- apartments.com, אני ממש נכנס לראשון בחודש, אני רואה אם התשלום שלהם מעובד או לא. אם זה לא, אני פשוט יורה טקסטים מהירים. הרבה פעמים זה רק בעיות טכניות. הם מתקנים את זה, בא-דה בינג, בא-דה בום, אני מקבל תשלום. גביית השכירות שלי, אני לא יודע, זה כנראה לוקח לי, אני לא יודע, 20 דקות בחודש. אבל אם לא הייתה לי את התוכנה הזאת במקום, אם הייתי אוסף צ'קים, אם הייתי אוסף מזומנים, זה היה ממש לוקח שעות על גבי שעות בכל חודש. זה הכל על יעילות זמן ושימוש באסטרטגיות כדי להפוך את הניהול שלך לאוטומטי של הנכסים שלך באמת.
טוני
בסדר, אנדרו, שאלה אחרונה. איפה אתה מתכנן להיות בעוד חמש שנים?
אנדרו:
ובכן, קודם כל, אחת המטרות הסופיות שלי היא לעזור ל-100 אנשים להגיע לעצמאות כלכלית. אם עשיתי את זה, אם נתתי את זה לעולם, אני מרגיש כאילו נתתי לעולם יותר ממה שלקחתי והייתי באמת יכול למות מאושר. זו אחת המטרות הסופית שלי היא באמת להדריך ולעזור לאחרים להשיג את העצמאות הכלכלית הזו. המטרה הבאה שלי, ובאופן זה, אשמח להתחיל בסינדיקציה של מולטי-משפחתיות גדולות. זה בהחלט מוביל עבורי בוודאות. ואז לבסוף, אני רוצה לנסוע. אני רוצה לבקר ב-100 מדינות. אני רוצה לראות את העולם. אני רוצה לחוות את כל מה שיש לעולם הזה להציע. זה בערך מה שאני מדמיינת את חיי בעוד חמש שנים.
טוני
נשמע כמו תוכנית חמש שנים מדהימה, ואני לא חושב ששמעתי כזו אז... אני לא יודע, ממריץ מאז שהיינו בפודקאסט, אחי. אז אני אוהב את זה, אנדרו.
אנדרו:
תודה רבה לך.
טוני
תן לי לסיים בקול צעקה לרוקי רוקי השבוע. הרוקסטאר של השבוע הוא הומר אוליברז, והומר אומר, "היום סגרנו על העסקה הראשונה שלנו. אנחנו רשמית בעלי בית. זהו הראשון מבין רבים שהגיעו, אבל עשינו רשמית את הצעד הראשון שלנו לקראת חופש כלכלי. אנחנו לא יכולים לחשוב על Bigger Pockets וכל אחד בפורומים מספיק בשביל כל העזרה. זו תהיה פריצת הבית הראשונה שלנו ואנחנו גם רוכשי דירה בפעם הראשונה". עכשיו הנה החלק המגניב בסיפורו של הומר. הוא אומר, "נכנסנו לשולחן הסגירה עם אפס כסף ולמעשה מקבלים צ'ק שנכתב לנו על סך 580 דולר. כשאומרים שאתה יכול לקנות נכס במחיר נמוך וללא כסף, יכולנו לחוות את זה ממקור ראשון". אז הומר, כל הכבוד לך על העסקה הראשונה המדהימה.
אנדרו:
זו רק עדות לכל מה ש-Bigger Pockets עושה קהילה טובה. אתם באמת עושים שינוי בחייהם של אנשים ואתם כנראה עוזרים למיליוני אנשים להגיע לתלות כלכלית. אתה ממש עובד עבור אחד הארגונים הטובים ביותר שאני מכיר ואני אסיר תודה פנימית גם לך. לא הייתי במקום שבו אני נמצא בלעדיכם, אז תודה לכם.
אשלי:
ובכן, אנחנו מרגישים אסירי תודה על כך שאנחנו אלה שזוכים לשבת כאן וליצור אינטראקציה עם האורחים כי זאת אומרת, האורחים הם אלה שנותנים את הערך האמיתי. אנחנו פשוט משתמשים בסקרנות שלנו כדי לבחור ולחקור יותר לגבי, "איך אתה עושה את זה?", כי רצינו לעשות זאת. אבל תודה, אנחנו מעריכים את זה, אנדרו. האם תוכל ליידע את כולם היכן הם יכולים לפנות אליך, לברר עליך מידע נוסף?
אנדרו:
בהחלט. אתה יכול לעקוב אחרי באינסטגרם וב-investorfreed.com. אתה בהחלט יכול לפנות אלי בלינקדאין או בפייסבוק באנדרו פריד. אני גם סוכן בווסטר, מסצ'וסטס. אני מתמקד בנדל"ן להשקעה, רב משפחתי, אז אל תהסס לפנות.
אשלי:
ובכן, תודה רבה לכם שהקשבתם לפרק השבוע. אנדרו, הבאת ערך עצום למאזינים שלנו ומאוד הערכנו אותך. אם עוד לא עשיתם זאת, ודאו שהצטרפתם לקבוצת הפייסבוק של טירוני נדל"ן ונרשמתם לערוץ היוטיוב שלנו, טירון נדל"ן. אנא השאירו לנו ביקורת על פלטפורמת הפודקאסט האהובה עליכם וספרו לנו מה אתם עושים בקריירת ההשקעות שלכם בנדל"ן כי אנחנו אוהבים לקרוא אותם בפודקאסט. אני Ashley @wealthfromrentals והוא Tony @tonyjrobinson באינסטגרם, ונתראה בפעם הבאה.
צפו בפודקאסט כאן
בפרק זה אנו מכסים
- עקרון 80/20 ולהשתמש בו כדי לחתוך את המיותר בעת השקעה
- איך מתמקדים ב התפתחות אישית תחילה יכולה להפוך אותך למשקיע טוב יותר
- להישאר ממוקד ו להגיע ליעדים שלך מהר יותר
- כיצד לנהל את ההשכרות שלך תוך כדי עבודה במשרה מלאה
- המפתח ל לצבור ביטחון ולרדוף אחרי החלומות שלך
- הדרכים המהירות ביותר להגדיל ולהרחיב את תיק ההשקעות שלך
- טיפים ל חיזוי ומניעת בעיות ו ייצוב נכסים להשכרה
- שימוש ב"שיטת הקלסר" ל קבע שכר דירה עם שוכרים שעברו בירושה
- שימוש מפגשי נדל"ן ל למצוא מנטורים ושותפים להשקעה
- ו So הרבה יותר!
קישורים מהמופע
ספרים שהוזכרו בפרק זה:
התחבר עם אנדרו:
מעוניין ללמוד עוד על נותני החסות של היום או להפוך לשותף ב-BiggerPockets בעצמך? בדוק שלנו עמוד חסות!
הערה מאת BiggerPockets: אלו הן דעות שנכתבו על ידי המחבר ואינן מייצגות בהכרח את הדעות של BiggerPockets.
- הפצת תוכן ויחסי ציבור מופעל על ידי SEO. קבל הגברה היום.
- Platoblockchain. Web3 Metaverse Intelligence. ידע מוגבר. גישה כאן.
- מקור: https://www.biggerpockets.com/blog/rookie-267
- :הוא
- $ למעלה
- 000
- 1
- 10
- 100
- 11
- 12 חודשים
- 2%
- 2020
- 2022
- 20k
- 401K
- a
- יכולת
- יכול
- אודות
- בנוגע לזה
- מוּחלָט
- בהחלט
- גישה
- חֶשְׁבּוֹן
- לצבור
- להשיג
- השגתי
- לרכוש
- רכישה
- רכישה
- לרוחב
- לפעול
- פעולה
- פעילויות
- פעילות
- למעשה
- כתובת
- לקדם
- יתרון
- עצה
- לאחר
- נגד
- סוֹכֵן
- סוכנים
- הסכם
- קדימה
- Airbnb
- תעשיות
- מאפשר
- לבד
- כְּבָר
- תמיד
- מדהים
- שאיפה
- אֲמֶרִיקָאִי
- כמות
- ניתוח
- ו
- אנדרו
- אחר
- כל אחד
- דירה
- דירות
- האפליקציה
- תפוח עץ
- החל
- הערכה
- שַׁמַאִי
- להעריך
- הערכה
- גישה
- לאשר
- אַפּרִיל
- ארביטראז'
- ARE
- AREA
- אזורים
- סביב
- AS
- נכס
- נכסים
- At
- משתתפים
- עו"ד
- אוסטין
- מחבר
- אוטומטי
- אוטומטי
- באופן אוטומטי
- אוטומציה
- זמין
- גִלגוּל
- מְמוּצָע
- הימנעות
- בחזרה
- בחזרה למסלול
- רקע
- גיבוי
- רע
- בנק
- בנקים
- מבוסס
- בעיקרון
- בסיס
- BE
- כי
- להיות
- הופך להיות
- התהוות
- לפני
- מאחור
- להיות
- פעמון
- להלן
- הטוב ביותר
- מוטב
- גָדוֹל
- גדול
- הגדול ביותר
- בינג
- קצת
- ספר
- בום
- גבול
- לִלווֹת
- הלוואות
- בוסטון
- קנה
- לשבור
- ארוחת בוקר
- הפסקות
- להביא
- מביאים
- תיווך
- ברוקרים
- מובא
- תקציב
- מתוקצב
- לִבנוֹת
- בִּניָן
- בונה
- נבנה
- אוטובוס
- עסקים
- תכנית עסקית
- עסקים
- לִקְנוֹת
- קונים
- קנייה
- by
- חישוב
- שיחה
- נקרא
- קוראים
- שיחות
- CAN
- יכול לקבל
- כּוֹבַע
- מכונית
- כרטיס
- אשר
- קריירה
- קריירות
- מקרה
- מזומנים
- תזרים מזומנים
- חָתוּל
- חתולים
- נתפס
- בטון
- מסוים
- מוסמך
- האתגרים
- שינוי
- שינויים
- ערוץ
- אופי
- תשלום
- חיובים
- מרדף
- לבדוק
- בדיקות
- ילדים
- שׁוֹקוֹלַד
- בחרו
- בחירה
- עִיר
- בכיתה
- כיתות
- לקוחות
- סְגוֹר
- סגור
- קרוב יותר
- סגירה
- Co-Host
- קוד
- איסוף
- אוסף
- מִכלָלָה
- COM
- לשלב
- משלב
- איך
- מגיע
- הערה
- מסחרי
- נדלן מסחרי
- עמלות
- קהילה
- חברה
- לְהַשְׁווֹת
- לעומת
- השוואה
- תחרות
- לחלוטין
- תרכובת
- מושג
- כנס
- אמון
- בטוח
- מחובר
- תמיד
- צור קשר
- להמשיך
- חוזה
- קבלנים
- לִשְׁלוֹט
- שליטה
- שיחה
- קריר
- עלות
- עלויות
- יכול
- מדינות
- זוג
- קורס
- קוביד
- לִיצוֹר
- נוצר
- אשראי
- קרדיטים
- לרפא
- סקרנות
- סקרן
- נוֹכְחִי
- כיום
- לקוח
- אַבָּא
- יומי
- תַאֲרִיך
- יְוֹם
- ימים
- עסקה
- התמודדות
- דילים
- מוות
- חוב
- עשרות שנים
- להחליט
- החלטה
- עמוק יותר
- גֵרָעוֹן
- בהחלט
- דרישות
- תלות
- תלוי
- מְתוּאָר
- עיצוב
- מְפוֹרָט
- נחישות
- לפתח
- צעצועי התפתחות
- DID
- למות
- הבדל
- אחר
- לחפור
- חָרִיצוּת
- כיוון
- ישירות
- חשיפה
- לְהַצִיג
- לא
- כֶּלֶב
- כלבים
- עושה
- דוֹלָר
- דולר
- לא
- מטה
- כלפי מטה
- חלום
- חלומות
- נהיגה
- נהיגה
- טבע
- DTI
- בְּמַהֲלָך
- דינמי
- מוקדם
- קל יותר
- הקל ביותר
- אדג '
- חינוך
- השפעה
- אפקטיבי
- יְעִילוּת
- יעיל
- אמייל
- עובד
- אנרגיה
- להנות
- מספיק
- לְהַבטִיחַ
- הבטחתי
- משעשע
- שלם
- יזם
- יזמות
- סביבה
- פרקים
- הון עצמי
- במיוחד
- למעשה
- להקים
- נוסד
- מקימה
- אחוזה
- Ether (ETH)
- אֲפִילוּ
- אירועים
- אי פעם
- כל
- כל יום
- כולם
- הכל
- בדיוק
- בחינה
- דוגמה
- נרגש
- קיימים
- יציאה
- לצפות
- צפוי
- מצפה
- יקר
- ניסיון
- חוויות
- להסביר
- מוסבר
- חיצוני
- מאוד
- עיניים
- פָּנִים
- פייסבוק
- FAIL
- נכשל
- כשלון
- הוגן
- מְזוּיָף
- ליפול
- מוכר
- משפחות
- משפחה
- פנטסטי
- המהיר ביותר
- חביב
- פחד
- תשלום
- אגרות
- מעטים
- שדה
- תרשים
- דמויות
- לממן
- פיננסים
- כספי
- עצמאות פיננסית
- מציאת
- גימור
- ראשון
- firsttime
- דיג
- מתאים
- לסדר
- גמישות
- קוֹמָה
- תזרים
- זורם
- להתמקד
- מרוכז
- התמקדות
- לעקוב
- הבא
- כף רגל
- בעד
- להכריח
- בחזית
- טופס
- פורומים
- קדימה
- מצא
- מסגרת
- חופשי
- חופש
- חבר
- החל מ-
- חזית
- מתוסכל
- הגשמה
- מלא
- לגמרי
- קרן
- נוסף
- עתיד
- מִשְׂחָק
- משחקים
- המשחקים
- לקבל
- מקבל
- לתת
- נתן
- נותן
- נתינה
- Go
- מטרה
- שערים
- אל
- Goes
- הולך
- טוב
- עבודה טובה
- כסף טוב
- בוגר
- אסיר תודה
- תודה
- גדול
- קְבוּצָה
- לגדול
- גדל
- אוֹרֵחַ
- אורחים
- הדרכה
- בחור
- לפרוץ
- פריצה
- פריצות
- חצי
- הול
- יד
- ידיים
- לקרות
- קורה
- שמח
- קשה
- יש
- יש
- ראש
- אוזניות
- בְּרִיאוּת
- לִשְׁמוֹעַ
- נשמע
- שמיעה
- לֵב
- גָדֵר חַיָה
- קרן גידור
- לעזור
- עזר
- כאן
- מוּסתָר
- גָבוֹהַ
- גבוה יותר
- הגבוה ביותר
- מאוד
- מצחיק
- שכירה
- היסטוריה
- מכה
- להחזיק
- עמוד הבית
- בִּיוֹשֶׁר
- לקוות
- המארח
- מארחים
- חַם
- שעות
- בית
- דיור
- איך
- איך
- אולם
- HTTPS
- עצום
- בן אנוש
- i
- חולה
- רעיון
- זיהוי
- פְּגִיעָה
- ליישם
- יישום
- חשיבות
- חשוב
- לשפר
- שיפורים
- in
- תמריץ
- הַכנָסָה
- להגדיל
- גדל
- גדל
- בצורה מדהימה
- עצמאות
- בעל השפעה
- מידע
- בהתחלה
- קלט
- תובנה
- תובנות
- השראה
- אינסטגרם
- אינסטרומנטלי
- מְכוּוָן
- אינטראקציה
- אינטרס
- גובה הריבית
- שערי ריבית
- מעוניין
- מעניין
- פנימי
- כלפי פנים
- ראיין
- הציג
- להשקיע
- מוּשׁקָע
- השקעה
- השקעה
- משקיע
- משקיעים
- סוגיה
- בעיות
- IT
- פריטים
- שֶׁלָה
- עבודה
- מקומות תעסוקה
- הצטרף
- מסע
- jpg
- רק אחד
- שמור
- שמירה
- מפתח
- לבעוט
- הילדים
- סוג
- לדעת
- יודע
- ידע
- ידוע
- בעל בית
- שפה
- גָדוֹל
- גדול יותר
- אחרון
- חוק
- עוֹפֶרֶת
- לִלמוֹד
- למידה
- החכרה
- יציאה
- הוביל
- משפטי
- בעיות חוקיות
- המלווים
- הַשׁאָלָה
- שיעורים
- מכתב
- רמה
- תנופה
- מינוף
- LG
- החיים
- אוֹר
- כמו
- מוגבל
- קו
- קווים
- לינקדין
- נְזִילוּת
- רשימה
- האזנה
- קְצָת
- לחיות
- חי
- חי
- להלוות
- הלוואות
- מקומי
- מנעולים
- סֵמֶל
- ארוך
- לטווח ארוך
- נראה
- נראה כמו
- נראה
- הסתכלות
- נראה
- להפסיד
- לאבד
- מגרש
- אהבה
- נמוך
- עשוי
- תחזוקה
- הרוב
- לעשות
- עושה
- עשייה
- איש
- לנהל
- הצליח
- ניהול
- מנהל
- ניהול
- דרך
- רב
- הרבה אנשים
- סימן
- שוק
- מסצ'וסטס
- מסיבי
- מאסטר
- להתאים
- מקסימום
- אומר
- מדיה
- מפגש
- Meetup
- Meetups
- מוּזְכָּר
- חונך
- שיטה
- מטרי
- מדדים
- מיקרופון
- אמצע
- יכול
- מיליונים
- אכפת לי
- הלך רוח
- מינימום
- קטין
- דקות
- טעות
- טעויות
- ה-MLS
- אמא
- רֶגַע
- כסף
- צג
- ניטור
- חוֹדֶשׁ
- אחת לחודש
- חודשים
- מצב רוח
- יותר
- בבוקר
- משכנתה
- רוב
- אמא
- מוטיבציה
- מוטיבציה
- המהלך
- מהלכים
- נע
- משפחה מורחבת
- מספר
- שם
- טבע
- בהכרח
- צורך
- נחוץ
- צרכי
- שלילי
- נטו
- נטפליקס
- רשת
- חדש
- הבא
- ביטול רעש
- נוֹרמָלִי
- מספר
- מספרים
- of
- הַצָעָה
- המיוחדות שלנו
- Office
- רשמית
- בסדר
- הוותיק ביותר
- on
- ONE
- באינטרנט
- לפתוח
- נפתח
- פתיחה
- דעות
- הזדמנויות
- הזדמנות
- אפשרות
- אפשרויות
- להזמין
- ארגון
- ארגונים
- ארגון
- אחר
- אחרים
- אַחֶרֶת
- תפוקה
- בחוץ
- מיקור חוץ
- ממונף יתר על המידה
- מקיף
- שֶׁלוֹ
- בבעלות
- בעלות
- חבילה
- עמוד
- נפרע
- ניירת
- הורים
- חלק
- מסוים
- שותף
- שותפים
- עבר
- חולף
- נתיב
- תשלום
- משלם
- תשלום
- מדינה
- אֲנָשִׁים
- אנשיו של
- תקופה
- אדם
- אישי
- שלב
- לבחור
- תמונה
- תמונות
- לְחַבֵּר
- חתיכות
- מקום
- תכנית
- תכנון
- תוכניות
- פלטפורמה
- אפלטון
- מודיעין אפלטון
- אפלטון נתונים
- לְשַׂחֵק
- שחקן
- אנא
- ועוד
- כיסים
- פודקאסט
- פודקאסטים
- נקודה
- לִתְקוֹעַ
- בריכה
- עני
- תיק עבודות
- תיקים
- מיצוב
- חיובי
- אפשרות
- אפשרי
- הודעה
- יכול
- חזק
- מוּכָן
- נוכחות
- יוקרתי
- יפה
- מניעה
- מחיר
- יְסוֹדִי
- עקרון
- עקרונות
- פְּרָטִי
- פרואקטיבי
- כנראה
- בדיקה
- בעיות
- תהליך
- תהליכים
- תהליך
- לייצר
- מיוצר
- פּרוּדוּקטִיבִי
- פִּריוֹן
- מוצרים
- להרוויח
- כדאיויות
- תָכְנִית
- התקדמות
- התקדמות
- פּרוֹיֶקט
- ניהול פרויקטים
- פרויקטים
- קידום
- נכסים
- רכוש
- תוֹמֵך
- לספק
- ובלבד
- מספק
- מתן
- ציבורי
- לִרְכּוֹשׁ
- נרכש
- רכישה
- דחוף
- דחף
- דוחף
- גם
- מכניס
- מכניס
- איכות
- שאלה
- שאלות
- מָהִיר
- מהירות
- להעלות
- העלאה
- אקראי
- דרג
- ציון
- תעריפים
- במקום
- דירוג
- יחס
- לְהַגִיעַ
- הגיע
- חומר עיוני
- קריאה
- מוכן
- ממשי
- מקרקעין
- ערך אמיתי
- מציאות
- מימוש
- להבין
- הבין
- טעם
- להמליץ
- שיא
- רשום
- מיחזור
- דרישת שלום
- גמילה
- להשקיע
- יחסית
- לזכור
- להסיר
- הסרת
- לשכור
- השכרות
- לדווח
- לייצג
- לבקש
- בקשות
- לדרוש
- עתודות
- מגורים
- אחראי
- REST
- תוצאה
- תוצאות
- לַחֲזוֹר
- החזרות
- הכנסה
- סקירה
- חוות דעת של לקוחותינו
- גמול
- תגמולים
- עשיר
- להיפטר
- טַבַּעַת
- כביש
- Rockstar
- גִלגוּל
- גג
- חֶדֶר
- עגול
- מסלול
- כללי
- הפעלה
- מקריב
- בטוח
- אמר
- משכורת
- מכירות
- אותו
- שמור
- חיסכון
- אומר
- סולם
- דרוג
- מפחד
- תרחיש
- לוח זמנים
- בית ספר
- שון
- שְׁנִיָה
- שניות
- סעיף
- זרע
- ראות
- נראה
- קטע
- למכור
- סלרס
- מכירת
- סמינר
- תחושה
- משפט
- סט
- שבע
- צוּרָה
- שיתוף
- לירות
- יְרִי
- חנות
- קצר
- צריך
- לְהַצִיג
- הצידה
- סִימָן
- חתימה
- שלטים
- since
- יחיד
- ישיבה
- מצב
- שישה
- שישה חודשים
- מְיוּמָנוּת
- מיומנויות
- לאט
- קטן
- חכם
- חלק
- So
- חֶברָתִי
- מדיה חברתית
- תוכנה
- כמה
- מישהו
- משהו
- שלה
- בקרוב
- מָקוֹר
- המקור
- דרום
- דרום קרוליינה
- מדבר
- לַחַשׁ
- לבלות
- הוצאה
- בילה
- רוּחַ
- לפצל
- נותני חסות
- Spotify
- לייצב
- התחלה
- החל
- החל
- מדינה
- הברית
- להשאר
- נשאר
- שלב
- צעדים
- עוד
- עצור
- סיפורים
- סיפור
- אסטרטגי
- אסטרטגיות
- אִסטרָטֶגִיָה
- חזק יותר
- הצלחה
- מוצלח
- בהצלחה
- כזה
- סוּפֶּר
- תמיכה
- אמור
- מתג
- מערכת
- מערכות
- שולחן
- לקחת
- לוקח
- נטילת
- לדבר
- מדבר
- שיחות
- משימות
- מס
- מסים
- טק
- טכני
- שׂוֹכֵר
- מונחים
- ברית
- זֶה
- השמיים
- האזור
- העתיד
- המידע
- המיזמים
- העולם
- שֶׁלָהֶם
- אותם
- עצמם
- שם.
- תרמוסטט
- אלה
- דבר
- דברים
- חושב
- שְׁלִישִׁי
- השבוע
- מחשבה
- אלפים
- שְׁלוֹשָׁה
- לשגשג
- דרך
- בכל
- זורק
- טיק טוק
- טים
- זמן
- פִּי
- טיפ
- טיפים
- ל
- היום
- של היום
- יַחַד
- טון
- טוני
- גַם
- כלי
- כלים
- חלק עליון
- סה"כ
- לְגַמרֵי
- לגעת
- נגע
- לקראת
- העירייה
- לעקוב
- מעקב
- מסחר
- תמליל
- שָׁקוּף
- נסיעות
- טיפול
- מטפלת
- עָצוּם
- מְגַמָה
- צרה
- נָכוֹן
- תור
- הסתובב
- פנייה
- נקודת המפנה
- מחזור
- פעמים
- בדרך כלל
- האולטימטיבי
- תחת
- להבין
- הבנה
- חיתום
- יחידה
- מאוחד
- ארצות הברית
- יחידות
- שדרוגים
- us
- להשתמש
- בְּדֶרֶך כְּלַל
- כלי עזר
- לנצל
- מנוצל
- ניצול
- לפנות
- בעל ערך
- ערך
- לִסְטוֹת
- מְהִירוּת
- מָקוֹם מִפגָשׁ
- התרחשויות
- באמצעות
- וִידֵאוֹ
- משחק וידאו
- משחקי וידאו
- הפרות
- וירטואלי
- מציאות וירטואלית
- לְבַקֵר
- הלך
- הליכה
- רציתי
- אזהרה
- מים
- דֶרֶך..
- דרכים
- שבוע
- בסוף השבוע
- שבועי
- שבועות
- ברוך הבא
- טוֹב
- מה
- מה
- אם
- אשר
- בזמן
- לבן
- מי
- רָחָב
- יצטרך
- מוכן
- עם
- לְלֹא
- תוהה
- Worcester
- תיק עבודות
- עבד
- עובד
- סדנה
- עוֹלָם
- גרוע
- ראוי
- היה
- לכתוב
- כתיבה
- כתוב
- טעות
- שנה
- שנים
- עצמך
- YouTube
- זפירנט
- אפס