Oglejte si to epizodo na YouTubu
Oglejte si/poslušajte to epizodo:
Preberite celoten prepis spodaj:
[00: 00: 08] CK: Kaj je Lauren, kako gre?
[00: 00: 09] SL: Zdravo. Kako si? Kar dobra sem.
[00: 00: 12] CK: Res sem navdušen, da imam ta prostor. Čakam na Svetovnega, da se pridruži. Če lahko, bi bilo super, če bi delili tvit s povezavo do vašega članka na vrh tukaj.
[00: 00: 22] SL: Seveda. Naj to storim za sekundo.
[00: 00: 25] CK: Medtem ko čakamo na Svetski in medtem ko Lauren pripenja svoj članek na vrh, želim samo na kratko predstaviti ta prostor. Tako Lauren kot Svetski sta napisala članke o tem, kako sta Bitcoin in Satoshi Nakamoto ter ta boj za svobodo, ki ga bojujemo, vse povezano z zgodbo V kot Vendetta in 5th novembra. Želel sem dobiti prostor z obema, da bi razpravljali. Res razburljiva stvar. Zelo sem navdušen nad tem pogovorom.
Kratek bo. Samo eno uro. Moralo pa bi biti polno akcije. Preden pa se lotimo tega, vam želim povedati o Bitcoin konferenci in Bitcoinu 2022. Svetski je pravkar v veliki meri sponzoriral Amber, tako da je to neverjetno razburljivo. Amber dela res odlične stvari, vendar je Bitcoin 2022 vrhunsko srečanje bitcoinerjev v Miamiju naslednje leto, 6. aprila.th skozi 9th. Štiridnevni dogodek. Samo bitcoin.
Zadnji dan bomo imeli Bitcoin glasbeni festival. Vstopnica GA vas popelje v vse te dobre stvari. Imamo tudi veliko čudovitih VIP izkušenj. Pojdite na b.tc, preverite spletno mesto in pojdite na Bitcoin 2022. Ne bo vam žal. Svetski, dobrodošel na klepetu. Kako gre, moj človek?
[00: 01: 42] AS: Joj, kaj je, prijatelj? Slišal sem, da si rekel, pogovor bo trajal eno uro. Zakaj za vraga si me povabil? Lahko ostanem tri ure.
[00: 01: 49] CK: Ja, težko bo, vendar ti bom poskušal vladati in poskrbel, da bo tudi Lauren imela možnost govoriti.
[00: 01: 54] AS: O, pravzaprav sem naredil kratek članek. Ali lahko verjameš v to sranje? Kaj za vraga.
[00: 02: 00] CK: ja Hej, skočiva takoj k temu. Mogoče Lauren, obema želim dati priložnost, da se pogovorita o svojih člankih. Lauren, morda bi nas želela začeti in se pogovoriti o svojem članku in nato Svetovnem, lahko nadaljuješ.
[00: 02: 11] AS: Absolutno.
[00: 02: 12] SL: ja Na Twitterju sem začel ustvarjati teme o primerjavi filmov z bitcoini in mislil sem, da je tako – in delam v filmu in sem resnično strasten nad filmom, vendar sem tudi zelo strasten nad bitcoini. Mislil sem, da bo to le nekaj zabavnega in lahkotnega ter drugačna primerjava z Bitcoinom in vrednostjo Bitcoina. Prvo, kar sem naredil, je bilo na Matrici. Potem, mislim, da je bil V kot Vendetta moj drugi. Bilo je le nekaj zabavnega in drugačnega. Mislim, da trenutno Bitcoin ni velika pripovedna bitka.
Vem, zunaj se snemajo filmi, ki jih ne snemajo bitcoinerji in ljudje, ki resnično želijo predstaviti pravo pripoved, le bolj zaradi dobička. Mislim, da je to še en dober način. Menim, da je Bitcoin Twitter odličen, vendar bo dosegel le določeno občinstvo. Mislim, da moramo pogledati v druge medije, da povemo svojo pripoved.
Mislil sem, da bo to nekaj zabavnega. V bistvu sem napisal članek in malo govoril o ozadju, kako je nastal film. Temelji na knjigi, ki je bila nekoliko bolj nazorna kot roman. Film so spremenili tako, da je nekoliko bolj govoril o svobodi in ne o anarhizmu, druga razlika med knjigo in filmom pa je bila, da sta vključila veliko več vplivov kot samo knjiga. Vem, velik vpliv je imela knjiga 1984 Georgea Orwella.
Spet je bil velik vpliv samo na posameznikovo svobodo v primerjavi z državnim nadzorom. To je osnova. Začelo se je samo z zgodovino filma, nato pa je prešlo v nekaj različnih točk. Vzel sem citate iz filma. Po vsakem citatu sem ga samo razčlenil in malo analiziral, po občutku sem ga nato primerjal – s Satoshijem in njegovim bojem za svobodo ter v čem je bil problem in zakaj se je začel ukvarjati s to bitko ter kako smo kot bitcoinerji to odgovornost za sodelovanje v omrežju.
Na koncu, če je kdo od vas, ne vem, ali so vsi videli V kot Vendetta, vendar V ni bil nikoli razkrit. Vemo, da Satoshi ni nikoli razkrit, kar ima po mojem mnenju veliko simboliko in da smo mi tisti, ki prenašamo Bitcoin. To smo vsi mi. V smo mi, Satoshi smo mi. To je gibanje. Bilo je zabavno. Bilo je lahkotno in to je smer, v katero sem šel. Ja, mislim, da je to kratek pregled.
[00: 04: 34] CK: Kul. Ne, mislim, da je bil to odličen pregled. Kdor je ni prebral, je pripeta na vrh. Aleks, mislim, da ti želim dati priložnost, da se odzoveš na Laurenin članek in potem morda lahko skočiš v svojega.
[00: 04: 47] AS: ja Nisem imel priložnosti brati Laureninih. Skakal sem med konferencami in podobno. Lauren me ne sovraži. Mislim, ne vem. Nimam dovolj konteksta, da bi lahko komentiral.
[00: 04: 56] CK: V redu. Skočimo na vaš članek. Vsekakor je imel drugačen ton, a zelo enak etos.
[00: 05: 01] AS: Ja, moj ton je vedno podoben na vseh področjih. Tokrat sem želel narediti le nekaj kratkega, sladkega in opomnika, zakaj smo sploh tukaj. To, kar je pravzaprav navdihnilo, je bil TabConf, govorni nastop, ki sem ga moral izvesti. Kako mu je ime? Mike Tidwell me je povabil. Rekel je: "Hej, ali želiš odpreti konferenco?" Rekel sem si: »Ja, jebi ga. seveda. Naredimo to.”
Poskušal sem pomisliti, o čem naj govorim. Pogledal sem podatke in pomislil: »Oh, sranje, 5 jeth novembra.” Te dogodke sem gledal morda 20, 30, morda celo 40-krat. Moji najljubši filmi so v bistvu V kot Vendetta, Braveheart, The Matrix, Fight Club, The Last Samurai, Legends of The Fall. To obdobje torej imenujem zlata doba filma, 1995 do 2005. To je vrhunski film, vrhunski pomen, vrhunska kakovost, vrhunec, vse.
Ja, opazil sem 5th novembra in rekel sem Tidwellu, rekel sem: »Poglej, vem, da je to bolj tehnična konferenca,« vendar sem rekel: »S tehničnega vidika konferenci ne bom zares dodal veliko vrednosti. Nekaj vrednosti lahko dodam tako, da vse spomnim, zakaj smo tukaj.« Samo sedel sem – Pravzaprav ne, nisem se usedel. Bil sem v Dominikanski republiki s svojo punco in je kašljala, revica je imela pljučnico in ni hotela utihniti, ker je kar naprej kašljala.
Rekel sem si: »Prekleto. Nisem mogel spati.” Potem me je le nekaj udarilo. Medtem ko sem spal, pravzaprav, ko sem bil v postelji, sem v petih minutah na hitro zapisal govor. Rekel sem si: "V redu, to izgleda dobro." Naslednje jutro sem vstal. Malo sem ga počistil, nato pa sem si mislil: "Sranje, to je pravzaprav lep majhen udaren članek." Kakorkoli že, sestavil sem in celotna premisa, če je nihče ni prebral, je dobesedno pet minut. To je opomnik, da razmišljate o Bitcoinu kot o veliko večjem pojavu kot le o drugem finančnem produktu, ampak le o drugem načinu, kako obogateti ali zaslužiti nekaj denarja. Ne gre samo za še en prekleto četrti dogodek, kot kulturni fenomen. Toliko večje je.
Videli smo odmeve tega, kar se dogaja v današnji družbi, skozi vso zgodovino. Vedno znova ponavljamo iste napake. Zame Bitcoin predstavlja korak v tem procesu in nekaj, s čimer lahko prenehamo ponavljati iste smešne cikle, kot smo jih imeli v preteklosti. Ja, to je bil moj cilj, spomniti ljudi, ne pozabite, da je to 5th novembra, Bitcoin, mislim, da sem temu rekel Bitcoin revolucija in zaplet. Upajmo, da je to čas, ko nam dejansko ni treba razstreliti nobene zgradbe. Ni nam treba storiti ničesar podobnega temu, kar je Guy Fawkes poskušal narediti v odsotnosti Bitcoina. To lahko storimo tako, da popravimo vse, a opolnomočimo vse na poti. Izvolite. To sta moja 2 centa.
[00: 07: 43] CK: super. Ne, hvala tudi za ozadje. Neil, zdaj si na odru. Zanima me, kaj menite o povezavi med Bitcoin Satoshi in to zgodbo za 5th novembra, Guy Fawkes, V kot Vendetta.
[00: 07: 55] NJ: ja Mislim, da je V for Vendetta trenutno popoln film za to, skozi kar gremo. Spomnim se, ko je izšel okoli leta 2005, 2006. Bilo je takoj po tem, ko so ZDA stopile v vojno v Iraku. Veliko vzporednic, bilo je veliko vzporednic v filmu o vodnem vkrcanju zapornikov in stvareh tipa domoljubja. Zdaj imamo opravka z virusom, za katerim je bilo veliko zarot. Tam je bilo proizvedeno ali pa je nastalo naravno.
Očitno so V kot Vendetta izdali virus, da bi prestrašili ljudi. Ne pravim, da se ravno to zdaj dogaja, vendar imamo vlade, ki vsekakor pretiravajo in uporabljajo taktike prestraševanja svojih državljanov. Vsaj to je moje stališče. Res je ganljivo, kot sem rekel, skozi kaj gremo. Bitcoin nam omogoča, da se znebimo tega strahu. Kdorkoli nadzoruje denar, nadzoruje ljudi, ki so od tega denarja odvisni, in Bitcoin nas tega osvobodi. Upajmo, da bo preprečilo, da bi se stvari, kot je V kot Vendetta, scenariji distopičnega tipa igrali v prihodnosti.
Zdi se, kot da trenutno veliko od nas to preživlja, odvisno od tega, kje na svetu ste. Resnično mislim, da bo Bitcoin to preprečil v prihodnosti.
[00: 09: 20] CK: Samo za nadaljevanje tega pogovora – Počakaj. Svetski, se želiš na to odzvati?
[00: 09: 24] AS: Hotel sem samo reči, da je smešno, vsi ti filmi so skoraj postali namesto opozorila, postali so dokumentarni filmi, kot da jih nori paraziti radi gledajo in si rečejo: »To je odlična ideja. Kaj pa če bi izdali virus in vse zjebali, nato pa se delali, kot da ni bilo?« Nevem. Prav smešno se mi zdi. Smešno je, ker sem V for Vendetta vedno imenoval dokumentarec. Spomnim se, da je Nick Carter pred nekaj leti napisal nekaj res briljantnih člankov in enega od njih je napisal, mislim, da ga je objavil na svojem blogu, drugi pa je bil v drugi izdaji Bitcoin Timesa. Oba sta začela s citatom iz filma.
Ne gledam oddaj. Ne gledam televizije. Televizije nimam že vsaj 20 let. Ne počnem ničesar od tega, vendar so bili filmi vedno velik del mojega življenja, ker preprosto – obožujem pripovedovanje zgodb in še posebej te, in zame ima V kot Vendetta prav posebno mesto v mojem srcu . Ne vem, imajo posebno mesto tudi ljudje, kot je Ross Ulbricht. To je bila ena od stvari vsakih 5th novembra, bi on in ekipa na Silk Road to gledali skupaj. To je posebna stvar.
To je že dobro zasidrano v naši kulturi. Ko rečem naša kultura, Bitcoin kultura. Kar vidimo, so elementi teh opozoril, ki se dejansko odvijajo okoli nas. Na žalost ljudje še vedno spijo. Ne vem, morda moramo pridobiti več ljudi, da gledajo te filme. Poznam vse, ki so mi pri srcu. V bistvu sem jih prisilil, da so gledali V for Vendetta in vrsto drugih filmov. Ne vem, ali sem imel prav, ampak hotel sem samo povedati, da V kot Vendetta ni film. To je dokumentarec.
[00: 10: 52] CK: Lauren, bi rad skočil?
[00: 10: 53] SL: ja K temu bi rad dodal. Mislim, da je še en zelo zanimiv vidik filma, ko V vstopi v redakcijo in jo ugrabi ter nadaljuje ta 10-minutni monolog. Osnova monologa ni nujno, da krivdo pripisuje vladi. Pravzaprav krivi ljudi in pravi: »Morate se zbuditi. ja Morate se zbuditi. To je v tvojih rokah. Vi fantje sedite in jim dovolite, da se s tem izognejo.” Meni je bilo to res zanimivo. Mislim, da je to tudi osnova Bitcoina. Glej, v naših rokah je. Naša možnost je, da se odločimo. S tem vzamemo stvari v svoje roke.
Kar zadeva finančno pismenost, mislim, da je večina našega sveta zelo finančno nepismena in to je v naših rokah in za to smo krivi. Če se ne moremo izobraževati in pogledati, kaj se dogaja, potem samo sedimo in pustimo, da se stvari dogajajo. Če vzamemo stvari v svoje roke in je to na naši strani. Mislim, da je zato tisto, kar je tako kul pri Bitcoinu, to, da smo končno na točki, ko lahko nekaj naredimo glede tega in to ni podobno tej taktiki, za katero pravijo, da je bila njegova taktika zelo teroristična. Bitcoin je najbolj miroljubna taktika, ki jo bomo kdaj imeli za boj proti tako velikemu problemu. Mislim, da je to tisto, kar je tako posebno, vendar je na koncu odvisno od nas.
[00: 12: 09] CK: Tudi ta točka mi je všeč, ker je svet, ki ga trenutno vidimo, ta, da prihajajo ti posegi. Dva tedna za upočasnitev širjenja in kdaj bodo ljudje vstali in rekli, da je dovolj. Če bodo še naprej izpolnjevali, ali ni do neke mere odvisno od njih? To je bitka, ki je na vrhuncu, saj na Twitterju vidimo vse te videoposnetke protestov, vendar o njih ne poročajo v glavnem. Zdi se, da so žetoni tukaj do neke mere zloženi proti ljudem.
[00: 12: 37] SL: Povsem. ja Vsekakor tako mislim. Naredil bo le toliko, vendar čutim, da je Bitcoin – preprosto je. Preprosto kupite Bitcoin, se odjavite od trenutnega sistema in se odločite za tistega, ki je namenjen ljudem. Mislim, da se bo uredilo samo od sebe. Mislim, da je to tako kul. Tako se film konča. V, on umre in na koncu ljudje prevzamejo oblast od tam in imajo ta neverjeten posnetek, kjer so vsi v maskah V kot Vendetta, ki je tako močan. Mislim, da je to faza, v kateri smo trenutno, ali je to –
Ne govorim preveč, samo zato, ker delam v filmu in ne delam s polnim delovnim časom v Bitcoinu, ne govorim preveč o politiki, cepivih in maskah. Kar zadeva kariero, to preprosto ni nekaj, kar mi je všeč. Mislim, da navsezadnje verjamem, da bo Bitcoin na koncu rešil veliko teh težav. Osredotočam se le na Bitcoin. Mislim, da se bo Bitcoin rešil vseh teh drugih težav na svetu. Ja, mislim, da je to najboljša stvar. Mislim, da smo zdaj na stopnji. Mislim, da če se bomo še naprej osredotočali na to, bodo stvari šle v boljšo smer.
[00: 13: 39] NJ: Kako ste rekli, da se V na koncu žrtvuje. Satoshi, čeprav ni nujno, da je umrl, ne vemo, kaj se je zgodilo. Izginil je. Rekel je: "To ni v mojih rokah." Pustil ga je za vse nas. To je isto, kar je V naredil v filmu.
[00: 13: 52] AS: Gre za simbolično naravo dejanja. Točno tako. Tako kot Guy Fawkes je bilo njegovo dejanje simbolično. Film, V-jevo dejanje je simbolično. Povsem isto je, da je bilo Satoshijevo razpoloženje simbolično. Ali kdo dejansko ve prvič – mislim, da bi bilo to težko natančno določiti, toda ko so meme V kot Vendetta začeli pripisovati Satoshiju, ima kdo kakšen vpogled v to?
[00: 14: 16] CK: Prvotna številka revije Bitcoin Magazine iz leta 2012 prikazuje osebo, ki drži napis z napisom: »Korumpiranci se nas bojijo. Pošteni nas podpirajo. Junaki se nam pridružijo.« Nosi naglavno ruto in masko Guya Fawkesa. Morda je bilo to prvič, a morda je bilo tudi samo – morda je že bilo nekaj. Prišel sem leta 2017. Za to sem malo pozen. Mogoče g. Hoddle ali kateri od OT. Hoddle bi imel več vpogleda. Definitivno leta 2012 je bila povezava resnično vzpostavljena na prvi naslovnici originalne revije Bitcoin Magazine, ki je imela masko Guya Fawkesa.
[00: 14: 51] AS: ja Tako prekleto ikonično je. Samo, ne vem, zame so verjetno na sporedu trije najbolj pomembni filmi za Bitcoin – Matrix in V for Vendetta sta verjetno dva, ki izstopata. Z njimi je tudi Fight Club. To je preprosto nenavadno in na žalost je te dni dribling, ki ga vidimo iz prekletega Hollywooda in filma, preprosto katastrofa. Vse kaplja od srhljivosti in –
[00: 15: 16] CK: Jezni ali sranje remake.
[00: 15: 18] AS: ja To je vse. Točno tako. Nič ni pristnega. Ni več filmov s pomenom. To je prekleto patetično.
[00: 15: 23] CK: Strinjam se. Pred nekaj leti sem prenehal gledati filme, tako da sem mogoče tudi jaz samo neveden, če sploh obstajajo filmi s pomenom.
[SPOROČILO SPONZORA]
[00: 15: 34] OPOZNAVALKA: Joj. Kaj se dogaja, plebs? Vzeli si bomo odmor od našega programa in vam povedali o vstajenju naše tiskane revije, začenši z izdajo Salvador. Od jeseni bo Bitcoin Magazine na voljo na kioskah po vsej državi in v maloprodajnih trgovinah, kot je Barnes & Noble.
Ali ne želite vstati s kavča? Ni problema. Obiščete lahko tudi store.bitcoinmagazine.com. Preskočite vrsto in z našo letno naročnino dobite vsako številko neposredno na vaša vrata. Govorim o štirih številkah na leto, ki vsebujejo ekskluzivne intervjuje in profile z vodilnimi Bitcoinerji, uporabne vpoglede v stanje na trgu, najnovejše novice in kulturne trende, skupaj z močnimi fotografijami in umetniškimi deli najboljših umetnikov na svetu.
Naročite se še danes in pridobite 21 % popust s kodo PODCAST ob blagajni. To je PODCAST. PODCAST ob blagajni.
[EPIZODA SE NADALJUJE]
[00: 16: 27] CK: Imamo Alexa McShana. Imamo Clancyja. Pridružili so se nam Humble Warrior. Clancy, želim iti k tebi. Vi ste umetnik, ki je dejansko naredil umetnost na obeh delih. Zanima me, kakšen je vaš vtis o povezavi med V for Vendetta in Bitcoinom?
[00: 16: 42] CR: Hej fantje. oprosti. Trenutno sem v trgovini Apple Store. Morda je glasno, toda mislim, da je to ena tistih stvari, ki očitno predstavlja anonimnost, ampak tudi, mislim, da je simbolika V, ki je ljudje, kot da nikoli ne razkrije svojega obraza. To je ena tistih stvari, kjer je bila popolna usklajenost tega, kar je on predstavljal, ljudi in Satoshija. Ne morete se zmotiti. Ne vem, če je to smiselno.
[00: 17: 10] CK: Humble ali Alex, hočete vskočiti?
[00: 17: 13] AM: Ja, menim, berem, da mi je težko reči, kdo je in kdo ni bil Bitcoiner. Zadnje čase sem veliko razmišljal o tem, Pete Rizzo to prevzame. Všeč mi je bila maska, ker odstrani tisto, kar mora Bitcoinerju pripeti identiteto. Na koncu smo vsi bodisi za Bitcoin, za vsak posamezen trenutek, bodisi delujemo proti njemu in našemu individualnemu vplivu. Mislim, da je pravokoten glede na zmogljivost Bitcoina. Všeč mi je odstranjevanje človeškega vidika iz Bitcoina prek maske.
[00: 17: 45] AS: To se vrača v simbolično naravo tega filma, Satoshi, Bitcoin sam. Ideje ne moreš ubiti. Spominja me tudi na samo še en element Bitcoina in njegovo pretvorbo denarja v informacijo. Kadarkoli me ljudje vprašajo, kaj če se zgodi to in kaj če se zgodi ono? Kaj pa, če Bitcoin naredijo nezakonitega? Kot da lahko vsak naredi karkoli in lahko to ovira in morda lahko upočasni. Internet, na primer, ni Bitcoin. Bitcoin je informacija. Internet je samo medij za prenos informacij.
Da, če bi internet prekleti povsod, bo zelo težko in nepraktično, nemogoče drug drugemu pošiljati Bitcoine po vsem svetu, živeti na način, kot to počnemo zdaj z internetom. V bistvu se Bitcoin v resnici ne ustavi. Mislim, če bi se to zgodilo, bi morali skrbeti veliko večje težave, ker bi se tudi vse ostalo ustavilo. Letala so nehala padati z neba.
Tako je, kot da ameriška vlada ali katera koli oblast na enak način ne more uničiti ideje, pa naj gre za Brandona ali pa za številko nič. Ne moreš izklopiti številk, kot ne moreš izklopiti preklete besede. Pisma ne moreš izklopiti. Ne bo šlo. Bitcoina ne morete kar izklopiti. Mislim, da je ta simbolika res – ne vem. Prežema Bitoinovo tekmo za podatke in mislim, da veliko ljudi podcenjuje Bitcoin in samo njegovo odpornost.
Denar je postal informacija. To ni več objekt, ki je bodisi fizičen, ali pa ga je izdal nekdo, ki ga lahko poljubno ugaša in prižiga ter ti pove, kaj moraš z njim. Nihče vam ne more reči, da nehate razmišljati o številki nič. Prekleto se ne bo zgodilo. To je zame največja stvar, ki je ne moreš ustaviti. Sporočilo V kot Vendetta je iste vrste. To ljudem sporoča.
[00: 19: 32] CR: ja Všeč mi je citat iz filma. Piše, da je pod to masko več kot meso. Pod to masko se skriva ideja [neslišno 00:19:38]. Ideje so neprebojne.
[00: 19: 41] AS: 1000000%.
[00: 19: 42] CR: Zato mi je všeč tudi argument, ko ljudje rečejo: »Oh, Bitcoin je prevara. Začela je CIA." Vsi ti argumenti segajo nazaj. Vse to igranje s pravim Satoshijem, on pa pride ven in želi premakniti svojo točko. Ni važno. Ideja je bila vsajena. Seme je bilo posajeno in raste in signala ne morete ustaviti.
[00: 20: 01] AS: Točno tako. Dobesedno na tej točki je svoje. V bistvu, ne vem, sem že, verjamem, da smo post-tip Bitcoinizacije. Samo uresničuje se. V dovolj dolgem časovnem okviru in res tarnanju o tem v zadnjem času je tako, pred Bitcoinom in po Bitcoinu. Bilo je v obdobju po Bitcoinu. Nekaj časa bo neurejeno, vendar tega zdaj ni mogoče izklopiti. Ni ga dokončati. Satoshi se lahko vrne. Lahko pleše naokrog in počne, kar hoče. Nič od tega pravzaprav ni pomembno. Bitcoin je tukaj. Mačka je iz vreče. To je pravzaprav ime članka, ki ga je Nick Carter napisal za Bitcoin Times, druga izdaja, mačka je iz vreče. To je v bistvu ta ideja. Zunaj je, v divjini je. Ideja je že okužila svet in ne izgine. Tega duha ne moreš dati nazaj v steklenico.
[00: 20: 47] CK: Ne, strinjam se, da duha ne moreš spraviti iz steklenice. Duha je mogoče zatreti za dolgo časa, kar je lahko za Bitcoinerje boleče. Mislim, da vsi tukaj kot evangelisti in izobraževalci bitcoinov poskušamo čim bolj učinkovito razširiti to sporočilo tistim, ki ga morajo slišati.
[00: 21: 07] AM: ja Mislim, da obstaja sorodna zamisel o duhu tudi v znanosti, zlasti glede tehnologij, ki v osnovi spreminjajo človeštvo. V bistvu vlečete frnikole vsakič, ko izdelate eno od teh tehnologij iz posode, v katero se nikoli več ne morejo vrniti. Koristne tehnologije so bele frnikole in nekaj podobnega kot atomske bombe je vsekakor bolj črn marmor. Sploh ni napredoval človeštva.
Z bitcoinom si rad predstavljam, da je morda še bolj podoben sivemu marmorju, kajne? To je denar za prijatelje in sovražnike. Če lahko te stvari obdržimo v rokah dobrih ljudi, mislim, da je to čisto pozitivno za družbo. Mislim, da je treba nekaj povedati za zagotovitev, da posamezniki, pa tudi velika konglomeratna podjetja in države dobijo priložnost za sprejetje in zlaganje, samo zato, da lahko to bolj spremenimo v tehnologijo belega marmorja.
[00: 21: 59] AS: To je zanimivo uokvirjanje, na misel pride nekaj, kar je izraz kreativno uničenje, toda nekaj, kar je v osnovi nezdružljivo s starim, bo samo po sebi sivo. Ker Bitcoin obstaja neodvisno od obstoječega finančnega omrežja in obstoječega načina merjenja virov in upravljanja z vsem tem.
Za delovanje ne potrebuje nobenih starih primitivov. Da se premaknemo čez to, potrebujemo most. V tem primeru smo zmedeni glede mesta Bitcoina v svetu, saj ga poskušamo razumeti skozi obstoječa ogrodja in obstoječe analogije ter obstoječe metafore. Nobena od teh natančno ne preslika Bitcoina v dobitek, ker mislim, da nihče od nas ne more zares doumeti ali oceniti, kako velik vpliv bo imel Bitcoin na človeško raso. V tem vmesnem obdobju se morda včasih zdi siv marmor v smislu, da je bela okužila črno, predvidevam. Sama njena prisotnost zmanjša črnino, vendar jo naredi, naredi videti precej neurejeno. Nevem. To je zanimiva zajčja luknja.
[00: 23: 06] CK: Kdo želi vskočiti? Potem bi rad malo obrnil pogovor. Mislim, da se Lauren, Svetski, morda celo Clancy, vsi strinjate o peščici filmov, kajne? Omenili smo The Matrix, vi ste omenili Fight Club. Prepričan sem, da obstajajo tudi drugi, ki so resnično povezani z Bitcoinom. Ali želimo govoriti tudi o nekaterih od teh?
[00:23:29] CR: Da, zagotovo. Tudi kot 300.
[00: 23: 31] AS: Oh, ja. To je še ena dobra. To je The Remnant.
[00: 23: 34] CK: ja. To sem hotel povedati. Osebno mi je všeč ideja The Remnant. Svetski, imamo posnet prostor, v katerem se poglobljeno ukvarjate s tem. Potem si tudi o tem napisal odličen članek.
[00: 23: 43] SL: Nekaj drugih bi bilo – naredil sem kratko nit o Trumanovem šovu. Potem sem naredil enega na 2001, Vesoljska odiseja. To sta druga dva, ki jih primerjam. Sestavljam seznam, tako da, če ima kdo predloge, mi lahko piše v DM. Še naprej bom delal še nekaj tem o različnih filmih.
[00: 24: 00] CK: Mislim, da so filmi pomembni, ker tako lahko pomarančno zaužiješ svoje prijatelje. Recite si: »Hej, poglej ta film. Hej, poglej ta film." To je nekaj, kar je zanje zelo prebavljivo.
[00: 24: 09] SL: Povsem. Mislim, da je to zelo poenostavljen način. Ker mislim, da je veliko ljudi preobremenjenih in ne razumejo pripovedi in tega, kar se dogaja. Če ga lahko primerjate z nečim tako preprostim in zabavnim, mislim, da je to res odličen način, da ljudi prepričate, da razumejo osnovo.
[00: 24: 24] NJ: Precej neverjetno je, da sta Matrica in V kot Vendeta oba avtorja bratov in sester Wachowski. Ne vem, kako bi ju zdaj poimenovali, ampak da sta res zaslužna za ti dve mojstrovini. Veliko ljudi se ne zaveda, da je V kot Vendetta, lik agent Smith, isti igralec v The Matrix. Veliko je križanja.
[00: 24: 46] AS: Tako dober igralec. Imajo še tretji film, Cloud Atlas, ki je prav tako neverjeten. Kako je temu tipu spet ime? Nekaj Weaverja. Hugo Weaver. Hugo je bil tako prekleto dober igralec in je tudi v Atlasu oblakov, ki je neverjeten, neverjeten film.
[00: 25: 02] CR: Včeraj zvečer sem videl tisti video, ki govori o tem, da naj bi bil Terminator predzgodba Matrice. Tam je neka povezava. Ste že slišali to?
[00: 25: 14] AS: Ne. Slišal sem zgodbo, da je Matrico napisal nekdo drug in da jo je Wachowski ukradel ali kaj takega, bla, bla, bla. Ne vem, koliko resnice je bilo v tem. Ne glede na to, kar so oživili, je bilo neverjetno.
Pri obeh filmih bom opozoril na eno stvar, to je, da sta, čeprav sta zelo pravilna, tako kot takrat, ko sta bila posneta, strah, da bo svet zdrsnil v več – nismo gledali fašista. tipa avtoritarnega režima, avtoritarnega režima tipa 1948 kot tistega, česar se moramo vsi resnično bati. Mislim, da nas je veliko naredilo previdnih glede tega. Na nek način je pustil odprta vrata za pojav bolj zahrbtne, pogumne utopične distopije novega sveta. Veliko tega, kar danes vidimo v svetu, je, ne vem, samo sporočanje ni bilo tako prečiščeno v tem smislu.
V tem je bilo nekaj morda antikapitalističnega, kar je pričakovano, ko vidite, v kaj so se preobrazili bratje in sestre Wachowski. Malo me je strah, kakšna bo četrta Matrica, češ da bo neko prekleto konjsko sranje, politično korektna krama. Pri bogu upam, da ni, pa poglejmo. Takrat je bilo izjemno pomembno. Kljub majhni težavi, ki jo je imel z malo [neslišno 00:26:31], mislim, da kar mi kot bitcoinerji počnemo, ustrezno razlagamo odtenek tega, kar je v njem mišljeno.
Pravzaprav obstaja zvočna knjiga V for Vendetta, ki je scenarij/film spremenjen v zvočno knjigo. To ima malo več podrobnosti kot film. To sem poslušal. To je pravzaprav malo bolj narkokapitalist. Pravzaprav je prekleto na mestu. Res je dobro.
[00: 26: 54] CR: Mislim, da je zelo zanimivo, ko vi, ne vem, ljudje, ki poslušate, kako dolgo ste bili zaužiti oranžne tablete ali ste v tem procesu. Zelo zanimivo je gledati te filme ali pa ste te filme videli, preden ste odkrili Bitcoin, in jih nato gledati potem, ko ste odkrili Bitcoin, in koliko se zavedate, da spremeni vaš pogled na svet in razumevanje teh stvari in teh konceptov, ki jih govorim o.
Neki dan smo gledali celo film. Ni nujno, da je bil eden od teh filmov, o katerih govorimo, ampak mislim, da je bil Bournova identiteta, nekaj v povezavi s tehnologijo. Tudi samo te filme, ki jih vsi poznajo in jih gledate in si mislite: "Oh, to je zanimivo." Potem, ko enkrat dobiš oranžno piling in razumeš tehnologijo, idejo in virus uma in kaj zmore, je res zanimivo gledati filme potem, ko te oranžno pilijo.
[00: 27: 45] AS: ja To je pravzaprav dobra točka. Že dolgo nisem gledal Bournove identitete in podobnih stvari. To je bil tudi eden mojih najljubših filmov, ko sem odraščal. Ja, zanimivo se bo vrniti in si ogledati še posebej tega. Prvi je bil res poseben film v mojem srcu. Bil sem v smešnem obdobju življenja in ja.
[00: 28: 01] CR: Celo samo malenkosti, ko gledate te filme, tehnične stvari, ko jih ima, v Bournovi identiteti, očitno ima kup identitet in vse različne potne liste in prečka meje in se mora povsod ukvarjati s skrivanjem gotovine. Celo ideje, da tudi te majhne stvari, si rečeš: »To je nesmiselno. Gotovina je taka smeti. Zakaj bi te to sploh moralo skrbeti?« Gre čez spekter od teh majhnih podrobnosti do –
[00: 28: 25] CK: Brian Troll pravi, da The Big Lebowski govori o Bitcoinu. Pravzaprav ne gledam nobenih filmov. Ogledal sem si vse filme, o katerih smo do zdaj razpravljali, nisem pa gledal Velikega Lebowskega. Če obstaja film, ga najverjetneje nisem gledal.
[00: 28: 38] AS: Tudi tega nisem gledal. Že leta je na mojem prekletem seznamu za opazovanje in kar stoji tam. Samo zadnji dve leti nisem imel časa gledati veliko filmov. V redu, ko to slišim, bom to dodal na seznam.
[00: 28: 50] CK: Se še kdo strinja, da gre pri The Big Lebowski za Bitcoin?
[00: 28: 53] CR: Absolutno ne.
[00: 28: 54] NJ: ja. Vsekakor gre za -
[00: 28: 55] AS: Kakšni so pogoji filma? McShane, nam lahko poveste, za kaj gre?
[00: 28: 58] SL: Morda o Bitcoinerjih, vendar ne o Bitcoinu.
[00: 29: 01] AM: Izšel je leta 1998. Vsekakor je –
[00: 29: 04] AS: [Neslišno 00:29:04].
[00: 29: 06] AM: Ja, gre za Bitcoin na način, kot je vse o Bitcoinu, ko enkrat vstopiš. V bistvu je tako, kot da bi človeka lovili izterjevalci dolgov. Mislim, da ga zamenjajo za milijonarja. Je kegljač in ima kup prijateljev kegljačev poražencev. Mislim, da poskušajo najti pogrešano ženo milijonarja, a tega nisem videl že nekaj let. Zelo smešen film, če se spomnim.
[00: 29: 31] CK: Mogoče nas Shinobi samo zavaja, da bi zapletel pogovor.
[00: 29: 35] AM: Mislim, da lahko, ko se lotite analize katere koli knjige ali filma, vanj postavite poljubno lečo. Nekdo, ki ga pozna od blizu, bi ga zagotovo lahko zavrtel v članku o bitcoinih. Mogoče bi moral Shinobi to narediti namesto nas.
[00: 29: 49] CK: Shinobi, osredotoči se na nekaj drugega, človek. Mislim, kje smo bili? Opravičujem se za napačno usmerjanje. Ghaza, tudi ti si na odru. Ne vem, če sploh želiš vskočiti.
[00: 29: 58] GV: Hej, hvala, da si me povabil. Pridružil sem se pred minuto ali dvema. Ne vem, katere druge filme ste pokrivali.
[00: 30: 03] CK: Večinoma samo V za Vendetta. Ne vem, ali imate kaj misli o tem.
[00: 30: 07] GV: ja Pravzaprav sem veliko bolj povezan s tem kot z Matrico, vendar je to verjetno zato, ker sem Matrico prvič videl šele pred kratkim. Enostavno mi ni bilo všeč.
[00: 30: 17] AS: [Neslišno 00:30:16]. Ne maranje Matrixa je prekleto kaznivo dejanje. To je tako, kot da si mrtev.
[00: 30: 24] GV: Ste že vsi videli novo predelavo Dooma?
[00: 30: 28] AS: To je bil kurac, na HBO. Mislil sem, da je v kinu.
[00: 30: 30] CK: Tudi na HBO.
[00: 30: 32] GV: Ne vem kaj je to. ja
[00: 30: 34] AS: V redu. Pravkar sem gledal nov film in se mi je zdel prekleto fantastičen.
[00: 30: 37] GV: Mislil sem, da je super. Pogovor -
[00: 30: 39] AS: ja. Prvi dober film čez nekaj časa.
[00: 30: 42] GV: ja Pogovor o tem, kdaj ljudje začnejo govoriti o bitcoinu kot valuti planeta čez planet, čez galaksijo. Tudi tam notri te spodbudi k razmišljanju o tem.
[00: 30: 54] AS: Mogoče imam govedino z veliko znanstvene fantastike. Mislim, da je veliko znanstvene fantastike popolnoma zjebano, ker nikoli ni upoštevalo obstoja nečesa, kot je Bitcoin. To je tisto, kar manjka vsej znanstveni fantastiki. Da postanemo medplanetarna vrsta, moramo najprej pospraviti svojo sobo in dejansko moramo obvladati energijo. Svoje okolje moramo obvladati. Zemljo moramo maskirati. Sicer pa svojo neumnost samo izvažamo drugam. V procesu izvažanja naše neumnosti drugam, se bomo prekleto razstrelili. Dobesedno, na naseljivem planetu s kisikom, predvsem in vodo in vsem drugim, ne moremo prekleto nahraniti ljudi.
Mislimo, da bomo šli ven in kolonizirali vesolje z našimi prekletimi možgani. Dokler tega ne popravimo, vse znanstvenofantastično sranje gre skozi okno. Mislim, da v procesu popravljanja vsega tega in imam teorijo o bitcoinu, ki spreminja človeštvo na organski, evolucijski način. Medtem ko nas hočejo prekletniki in vsi globalistični, parazitski prevaranti spremeniti tako, da nam vbrizgajo sranje, ali pa nas v bistvu spremenijo v neumne ovce in nas razvijejo tako, da vtaknejo naše preklete možgane v električno vtičnico in nam v riti zabijejo ethernetne kable, tako da smo lahko vsi povezani v metaverzumu. Mislim, da se bo zgodilo to, da nas bo Bitcoin spremenil na drugačen način, to je z uskladitvijo vedenja in ponovnim uvajanjem posledic v vedenje, mislim, da se bo naš DNK začel razvijati, da bi se prilagodil moralnemu vedenju. Zasebna lastnina in morala se bosta skozi generacije začela vgrajevati v nas na enak način, kot se je to zgodilo s stvarmi, kot so levi.
Levi so na primer veličastne narave. Ne gredo in pojedo vsega prvi ali drugi dan. Imajo spoštovanje do teritorija. Spoštujejo to, kar počnejo, ker so se tako razvijali skozi stotine in stotine tisoč let. Nismo pa imeli te priložnosti, da bi utelešali veličastnost in utelešali boljše, bolj moralne, naravne elemente našega vedenja, zaradi načina, kako lahko o stvareh razmišljamo bolj abstraktno. Imamo bolj zapleten um in lahko ustvarimo bolj zapletene družbe. Pravzaprav moramo hoditi po poti v tem smislu.
Bitcoin bo omogočil, da se naravni red in morala začneta vpletati v naše vedenje. Mislim, da je to evolucija. Sama evolucija bo pomenila, da ko bomo šli v neznano, bomo to storili ne le iz veliko močnejšega temelja in bogatejšega temelja, ampak tudi iz sveta, v katerem smo lahko prikrili energijo. To bomo storili tako, da bomo izvažali inteligenco, ne pa preklete neumnosti, kar bi zdaj najverjetneje izvažali. Če gremo jutri na prekleti Mars, bi se zelo hitro razstrelili.
Kakor koli že, mislim, da je to moje razmišljanje, znanstvena fantastika je popolnoma pokvarjena in upam, da bosta članek, ki ga pripravljam A, za Bitcoin Magazine zelo kmalu, in članek, ki ga pripravljam za Bitcoin Times o požarni teleportaciji bitcoinov, navdihnila nov val znanstvene fantastike, ki o tem razmišlja skozi objektiv Bitcoina.
[00: 33: 59] NJ: Sprašujem se, kako – To je zanimiva predpostavka. Na najosnovnejši ravni geni spodbujajo lastno proizvodnjo in zavirajo njihovo uničenje, ne glede na voljo večjega bitja. Mislim, da vsaj Bitcoin – mislim, da bi se lahko sami odločili za bolj sodelovalno vedenje na način, ki ni bil mogoč ali pa to ne bi bilo genetsko očitno, preden bi imeli zanesljivo skladiščenje vrednosti in nekaj za trgovanje z. Nisem kemik ali biolog. Ne vem, kako je to videti na atomski ravni, vendar se mi zdi logično, da bi Bitcoin spodbujal ljudi, ki sodelujejo le v majhnem obsegu, in ne samo, da postanejo vključeni v našo družbo v večjem obsegu. To je veliko močnejši temelj in merilo za stvari, kot so decentralizirane raziskave in nato znanstveni proces.
[00: 34: 54] AS: Povsem. Vedenje je povezano s to idejo memov. Ker je v nekem smislu vedenje v velikem obsegu mem. Je antropološki ali antroposferski mem. Če Bitcoin začne spreminjati vedenje glede sodelovanja in tekmovanja v smislu navzgor, kot da obstaja beseda, obstaja stiska in stiska pomeni, da vas naredi močnejšega.
Vi, konkurenca, recimo temu tako. Je predpona k pozitivni različici tekmovanj, ki so destruktivnega smisla, kjer drug drugega krademo. Mislim, da se sčasoma to vedenje začne vmešavati v nas. Nevem. Obstaja primer za to. Narisal sem podobo v eni od mojih čudnih nočnih, prekletih potenjih, ko se zbudim, izvlečem svoj iPad in nekaj narišem. Mislim, da sem ga poimenoval Corpus some Bitcoinicus. To je, kot da bi na človeško evolucijo in evolucijo človeka gledali skozi optiko spodbud za prerazporeditev bitcoinov, kot je morala ali moralno vedenje v središču vsega, kar počnemo, in kakšne posledice ima to dolgoročno na človeštvo. Nevem.
Iskreno povedano, tako na koncu postanemo medplanetarni. Ne tako, da bi bili prekleti retardiranci, ki so tiskali denar. Kakor koli že, res mislim, da je treba vse pojme znanstvene fantastike in način, kako si predstavljamo doseganje vesolja, ponovno premisliti, si zamisliti vse skozi lečo tega, kaj Bitcoin naredi družbi in še posebej posamezniku.
[SPOROČILO SPONZORA]
[00: 36: 27] OPOZNAVALKA: Kolegi plebs, Bitcoin Conference se je vrnila. Bitcoin 2022, od 6. do 9. aprila, je vrhunsko romanje za ekosistem Bitcoin. Konferenca Bitcoin je največji dogodek v vseh Bitcoinih in kriptovalutah. Izboljšujemo se in naredimo to večje in boljše kot kdajkoli prej. Govorim naravnost na luno s štiridnevnim festivalom v središču Miamija v kongresnem centru Miami Beach.
To ima za vsakogar nekaj. Ne glede na to, ali ste zmogljiv Bitcoin podjetnik, glavni razvijalec ali novinec v Bitcoinu, je Bitcoin 2022 najboljši kraj za vas, da ste s svojimi ljudmi ter praznujete in spoznavate kulturo Bitcoin.
Obiščite b.tc/conference, da zaklenete svoje uradne vstopnice in uporabite promocijsko kodo Satoshi za 10 % popust. Želite več? Plačajte v bitcoinih in prejeli boste 100 $ popusta na splošno vstopnico in 1,000 $ popusta za kit. Te se lahko zložijo, zato pojdite na b.tc/conference in se udeležite najboljše konference v zgodovini Bitcoin.
[00:37:32] VPRAŠALKA: Joj, moji kolegi ljubitelji bitcoinov. Za vas imam nekaj posebej pripravljenega. The Deep Dive je vrhunsko glasilo revije Bitcoin Magazine o tržnih informacijah. To ni nekakšna plačana skupina, ki šili in prodaja signale. Ne. To je vrhunska analiza Bitcoina, ki jo vodi Dylan LeClair in njegova ekipa analitikov.
Na enostaven način razčlenijo, kaj se dogaja v verigi, na trgih izvedenih finančnih instrumentov in v širšem makro kontekstu za Bitcoin. Ti ohlapno vrnejo nestanovitnost v šalo. Odprite members.bitcoinmagazine.com in uporabite podcast s promocijsko kodo za 30 % popust na The Deep Dive. To je members.bitcoinmagazine.com, podcast s promocijsko kodo za 30% popust. Ločite svojo plačno skupino in spoznajte, zakaj je Bitcoin najmočnejša prednost Dylana LeClaira in njegove ekipe.
[EPIZODA SE NADALJUJE]
[00: 38: 23] CK: Mislim, da ni veliko znanstvene fantastike, ki bi napovedovala digitalno gotovino z avstrijsko ekonomijo. To je vsekakor samo osrednji gradnik človeškega delovanja, za katerega menim, da ga je zelo pomembno upoštevati pri napredovanju. Všeč mi je ta ideja, da ne moremo osvojiti onstran zemlje, razen če obvladamo zemljo. Mislim, da je to izjemno res. Fiat sistem nas je res zelo oddaljil od obvladovanja zemlje. Če kaj, samo zajebamo.
[00: 38: 53] AS: Ja, smo. Točno tako. To je torej ideja velikega filtra, ki je ime dela, kot da je Bitcoin zadnje upanje človeštva. Naša pot skozi veliki filter je, če tega ne storimo, imamo štiri rezultate. Neki kurac pritisne na rdeči gumb in nas vse razstreli. Neki asteroid nas prekleto udari, preden imamo tehnološko moč in zmogljivost, da kaj storimo glede tega. Smo kot sedeče race.
Bodisi ustvarimo neko umetno inteligenco, ki uporablja naše vedenje kot popolnoma noro. Posledično nas samo naredi zastarele. Ali pa mi, ko poskušamo zgraditi neko razčiščeno, sterilno konformistično utopijo, spremenimo svet v en velik tehnokratski gulag. To so štiri možnosti, ki jih imamo zunaj Bitcoina. Kot da je Bitcoin ali tako.
[00: 39: 42] AM: O tem lahko malo govorim. O teh tveganjih sem pisal precej obširno. V bistvu lahko na to gledamo na štiri načine, kot ste rekli. Kategorije, v katere bi jih uvrstil, so notranja antropogena tveganja. To pomeni samo osredotočenost na človeka, kot če izdelamo atomsko bombo, atomsko bombo detoniramo. Jebemo se. Obstajajo zunanja antropogena tveganja, kar je dogodek z zelo nizko verjetnostjo, da pošljemo sporočilo. Sprejel ga je drug gozd. Vrnejo se v stiski, kajne? To se ne bo zgodilo.
Obstajajo zunanja, neantropogena tveganja, ki jih na tej stopnji ne morete zares preprečiti, kot je asteroid. Potem so tu še notranja antropogena tveganja, ki so nekaj podobnega super masivnemu vulkanskemu izbruhu. Teh je veliko, samo vreme bi lahko bilo tako kot v resnici.
Po mojem mnenju ima Bitcoin najboljše upanje, da nam bo pomagal ublažiti vsa ta tveganja in jih načrtovati v prihodnosti. Tisto, kar me še posebej zanima, bi bilo notranje antropogeno tveganje, da bi ustvarili umetno ali strojno inteligenco. Pred Bitcoinom ni bilo načina za vcepljanje vrednosti v stroje ali – in morda še vedno ne obstaja. Mislim, da je naše največje upanje pri povečanju vrednosti za strojno inteligenco Bitcoin.
Stroju ne bi želeli vcepiti fiat miselnosti. Ne bi želeli kodirati ameriških dolarjev v stroju. Redko sredstvo, kot je Bitcoin, bi lahko popolnoma programirali cilje. Razlog, zakaj je ciljno programiranje pomembno, je ohranjanje in vodenje vedenja strojne inteligence. Ker drugače naletiš na te nepričakovane rezultate, kot je rekel svetovni, ko ga prosiš, naj ga najde, zalivaš in te samo izhlapi. Tega niste upoštevali, vendar ste 90% vode, zato je tu žica. Na poteh, ki se jim lahko približamo, je veliko nevarnosti. Mislim, da imamo Bitcoin srečo, da smo to ugotovili, preden smo ustvarili pravo strojno inteligenco. Mislim, da bi nas to lahko rešilo.
[00: 41: 46] AS: Povsem. Povsem. Pomislite na to kot otrok. To je tako, kot če imate dojenčke ali celo hišnega ljubljenčka, kot da hišni ljubljenček gleda na vedenje lastnika. Potem iz tega izhaja njegovo vedenje. Če je naše vedenje še vedno – če se še vedno bojimo, bomo imeli fiat AI. Poglejmo morda skozi ta smisel. Če imamo vedenje bitcoinov, zdravo vedenje, moralno vedenje, bomo na koncu dobili AI, ki je moralen, zdrav in inteligenten. Ali vsaj, morda je tako ali tako moralno, zdravo, inteligentno, toda če smo še vedno kup retardiranih, smo zaradi tega preprosto zastareli, v želji, da bi vse počistili.
Kakorkoli že, moramo se popraviti in pospraviti svojo sobo, preden gremo graditi drugo sranje in osvajati neznano, ker trenutno smo v bistvu kot dveletni otrok. Psihološki, kolektivni razvoj. Vse, kar počnemo, je to, da vsakič, ko se kaj zgodi, izbruhnemo prekleto jezo in pravzaprav ničesar ne popravimo v bistvu.
[00: 42: 44] AM: Ali lahko tam vprašam Svetki za razlikovanje? Ali pravite, da ni pametno težiti k medplanetarnemu širjenju, dokler ne poskrbimo za svoje sranje tukaj spodaj, ali da tega ne bomo mogli doseči? To so različne stvari.
[00: 42: 59] AS: ja Mislim, da je v osnovi nespametno. Prav tako mislim, da tega ne bomo dosegli v nobeni trajnostni zmogljivosti. Na primer, morda bi lahko naredili posnetek Meseca in spravili kup ljudi na Mars, vendar zagotavljam, da bo bodisi oni ali kaj na poti eksplodiralo in se zlomilo, ali umrlo, ali kaj podobnega.
Karkoli naredimo, se zdaj morda ne bo zgodilo na prvem ali drugem potovanju ali karkoli od tega. Če prinesemo porušene vrednote, ki jih imamo v današnji družbi, bomo to vedenje prinesli s seboj in tudi to bo v bistvu propadlo, zaradi te nenehne fiat miselnosti ali neumnosti. Rekel bi, da druga stvar pri obvladovanju in čiščenju lastne sobe ni le moralna predpostavka, ampak tudi funkcionalna predpostavka, da če dejansko imamo svet, v katerem imamo, recimo, milijon mest, ki so vsa decentralizirana in imamo to raznoliko kulturo in to tekmovanje v ustvarjanju boljših stvari, kar bomo na koncu dobili z veliko boljšo tehnologijo, veliko boljšo uporabo virov, veliko boljšimi metodami pridobivanja energije.
To lahko dejansko izvozimo. Ne samo izvoz boljšega moralnega kompasa, ampak izvoz višje stopnje tehnološke sposobnosti kamor koli se odločimo kolonizirati in kamor potujemo. Pravzaprav dobimo dvojni udarec od tega. Ja, lahko naredimo s kožo naših zob, prekleto kot retardirana koza, ki pleza vzvratno na goro. Lahko bi prišli tja, vendar bi lahko prišli tja na veliko boljši način.
[00: 44: 28] AM: Si lahko predstavljaš.
[00: 44: 31] CK: Imamo samo še sedem minut. Hudo, želim vam dovoliti, da dobite vaš komentar. Nato želim preklopiti samo na zadnje besede, da zaključim. Oprosti Aleks.
[00: 44: 38] AS: To je v redu, človek.
[00: 44: 40] AM: V redu. Pravzaprav sem vas hotel vprašati, fantje, si lahko predstavljate prihodnost, v kateri morda ne bomo več potrebovali bitcoinov? Naj se na hitro razložim. Razmišljam, če na primer razbijemo jedrsko fuzijo. Recimo, Bitcoin nas vodi sem, ker smo tehnološko zelo napredovali. Razbijemo jedrsko fuzijo. Imamo neomejeno, brezplačno energijo. Zdaj imamo v bistvu sredstva, da zagotovimo vse in vse, kar bi si kdo želel na svetu. Zaradi tega je denar zastarel. Zanima me, ali sta kdaj razmišljala o tem možnem scenariju?
[00: 45: 16] AS: Zaradi tega denar ne postane zastarel. Ja, popolnoma. To nikakor ne pomeni zastarelega denarja. Zaradi tega je denar dejansko pomembnejši. Ne glede na to, ali je energije v izobilju ali ne, je resničnost sveta, v katerem živimo, takšna, da čeprav je energije morda v izobilju, porabimo čim več, ko delamo stvari. V bistvu imate veliko energije, vendar ne neomejene energije. To ne obstaja. Imate to omejitev. Potem imate omejitve virov. Viri so neenakomerno porazdeljeni po svetu. Potem imate dejstvo, da je tudi čas omejitev. Potem imate začasno naprej premikajočo se naravo časa. Čas je vektor, ni dimenzija.
Znotraj tega okvira je edini način za upravljanje samega sebe v tem okviru in za upravljanje kompleksne družbe, ki jo sestavljajo posamezniki z različnimi subjektivnimi željami, torej imate to intersubjektivno realnost, edini način za upravljanje s tem je denar. Denar je orodje. Na nek način morate kodificirati energijo, čas, denar, vire in poudarek, objektivno vrednost. Denar, nikakor ne obstaja. Edini čas, ko denarja ne bo več, ko bo vesolje samo ugasnilo.
[00: 46: 23] CK: Ja, jaz bi samo drugič. To je ključnega pomena in samo povejte, da ni evolucije za človeštvo, ki bi zastarela denar. Denar je bil ključnega pomena, da smo prišli sem. Denar rešuje način, kako merimo vrednost, sporočamo vrednost, hranimo vrednost. Bolj ko imamo denarja, bolje lahko to naredimo. Denar je skoraj kot komunikacija. To je, "Hej, Apple. Kdaj bomo presegli jezik? Kdaj bomo presegli sporočanje vrednosti?« Niso bili. Tako gremo naprej. Ni pomembno, če imamo neomejeno energije.
[00: 46: 53] NJ: Dovolite mi, da to uokviram drugače, samo da boste razmišljali, morda na drug način. Če bi tujci prišli sem iz drugega zvezdnega sistema, ali res mislite, da bi še vedno uporabljali denar?
[00: 47: 04] AS: ja Nezemljani, ki imajo svojo različico Bitcoina. Nezemljani bi imeli svojo različico energetskega denarja in njegova arhitektura bi bila najverjetneje zelo podobna bitcoinovi. Uporabili bi matematiko in zakon velikih števil, da bi združili metafizično idejo denarja s fizično resničnostjo. Da bi inteligentne, čuteče vrste postale medgalaktične, je predpogoj odkritje energetskega denarja. To je moja teza.
[00: 47: 29] CK: V redu, vsi, hvala za kozmične ideje. Tole želim zaviti. Pustili bomo, da Lauren in Aleks zaključita in se vrneta k njunim individualnim razmišljanjem o Guyu Fawkesu, V kot Vendetta, 5th novembra, vse te dobre stvari. Lauren, zakaj ne začneš? Svetski, zapri nas.
[00: 47: 46] SL: ja Svetski, prebral sem tvoj članek in mislim, da sva oba z Aleksom poudarila, da je bitcoin resnica. Satoshijeva identiteta ni pomembna. Vsi smo Satoshi. Vsi smo V. Vsi smo tukaj, da se odločimo za to omrežje za ljudi. To je naša odgovornost. Mislim, da je glavna točka, ki sem jo povedal, ta, da se moramo sami lotiti spreminjanja sveta, v katerem živimo, in Bitcoin je ta priložnost. Rekel bi, da je to glavna poanta mojega članka. Mislim, da je bilo po branju Svetovnega najpomembnejše, da smo tukaj zaradi resnice. To je za nas, da prevzamemo nadzor.
[00: 48: 19] AS: Ja, rekel bi, čeprav je stvar V kot Vendetta pomembna, je V kot Vendetta dokumentarec, ki nas opozori na to, kako smo prišli v situacijo, kakršna smo danes, s katero se soočamo, čemur pravimo velika ponastavitev. Bitcoin nas popelje skozi nekaj takega, a kar je še pomembneje, popelje nas skozi veliki filter, ki je bolj kozmična možganska ideja, oboje pa je povezano, ker je na poti do tega, da se prebijemo skozi veliki filter, eden od izzivov, ki jih moramo križa nas zastara z nekim tehnokratskim poskusom preobrazbe našega sveta v utopični, prekleti gulag.
Bitcoin nas popelje skozi ta element membrane, vendar nas potisne daleč dlje. To je še zelo zgodaj. Medtem ko moramo na Bitcoin gledati kot na tisto stvar, ki nas popelje skozi »veliko ponastavitev«, velika slika prihaja na dan na drugi strani velikega filtra. Vse bi zaposlil, da spremljajo revijo Bitcoin Magazine. Verjamem, da bodo v prihodnjih tednih objavili nekaj, kar bo super jebeno kozmično. Tam bo moj del, ki bo resnično podvojil to točko o tem, da je Bitcoin orodje skozi odličen filter. Misli veliko.
[00: 49: 27] CK: Bum. Všeč mi je. Rad bi bil vesoljski v Bitcoinu. Da, kmalu bomo objavili zanimive novice. Do takrat pa Bitcoin 2022. Rad bi pozdravil Neila in njegovo promocijsko kodo. Mislim, da je promocijska koda FOMO. To vam prinese 10 % popusta. Če ga porabite z Bitcoinom in kupite vstopnico z Bitcoinom, prihranite tudi dodatnih 100 USD popusta na GA in 1,000 USD popusta na vstopnico za kite. Te promocije lahko zložite na kup. Promocijska koda FOMO, kot tudi uporaba Bitcoina za povečanje vaših prihrankov. Prihajam na Bitcoin 2022, jaz, vsi vaši najljubši Bitcoinerji osebno. ja Se vidimo naslednjič, fantje. Mir.
[00: 50: 03] AS: Hvala fantje. Adios.
Source: https://bitcoinmagazine.com/culture/bitcoin-v-for-vendetta-guy-fawkes
- "
- &
- 000
- 11
- 1998
- 39
- Račun
- Ukrep
- Dodatne
- Sprejetje
- AI
- alex
- vsi
- Analiza
- anonimnost
- Apple
- april
- Arhitektura
- Argumenti
- okoli
- Umetnost
- članek
- članki
- Umetna inteligenca
- umetnik
- Izvajalci
- sredstvo
- Občinstvo
- audio
- Avtentična
- Bitka
- Goveji
- BEST
- Velika slika
- največji
- Bit
- Bitcoin
- Bitcoin revolucija
- bitcoinerji
- črna
- Blog
- svet
- bomba
- boom
- pogumni
- MOST
- izgradnjo
- Building
- Bunch
- podjetja
- nakup
- Kupi bitkoin
- klic
- kapaciteta
- ki
- knjigovodska
- Denar
- wrestling
- spremenite
- Na blagajno
- čipi
- Mesta
- čiščenje
- Cloud
- klub
- Koda
- sodelovanje
- prihajajo
- Komunikacija
- Kompas
- Tekmovanje
- Konferenca
- konference
- povezava
- naprej
- Pogovor
- par
- Creative
- cryptocurrencies
- Kultura
- valuta
- Trenutna
- datum
- dan
- mrtva
- ponudba
- deliti
- Dolg
- Decentralizirano
- Izvedeni finančni instrumenti
- Podatki
- Razvojni
- Razvoj
- DID
- digitalni
- Dimenzije
- katastrofa
- odkril
- Odkritje
- DNK
- dokumentarci
- Dokumentarec
- dolarjev
- Drop
- Zgodnje
- jesti
- Economics
- ekosistem
- konča
- energija
- inženir
- Podjetnik
- okolje
- Ethos
- Event
- evolucija
- Ekskluzivno
- Širitev
- Doživetja
- Obraz
- s katerimi se sooča
- Moda
- Fiat
- Film
- končno
- finančna
- narava
- prva
- prvič
- fiksna
- Osredotočite
- sledi
- FOMO
- Naprej
- Fundacija
- Okvirni
- brezplačno
- Svoboda
- polno
- zabava
- funkcija
- smešno
- Prihodnost
- Galaxy
- splošno
- George
- Cilji
- dobro
- vlada
- Vlade
- siva
- veliko
- skupina
- Pridelovanje
- vodi
- tukaj
- zgodovina
- držite
- v upanju,
- Kako
- HTTPS
- Človeštvo
- Stotine
- Ideja
- identiteta
- nezakonito
- slika
- vpliv
- vplivajo
- Podatki
- vpogledi
- Intelligence
- Inteligentna
- Internet
- Intervjuji
- Vprašanja
- IT
- pridružite
- skoči
- Ključne
- jezik
- velika
- zakon
- vodi
- UČITE
- Led
- Stopnja
- Liberty
- vrstica
- Seznam
- Poslušanje
- Long
- Pogledal
- ljubezen
- Stroji
- Makro
- Mainstream
- velika
- Izdelava
- moški
- map
- Tržna
- Prisotnost
- marec
- Maska
- Maske
- math
- Matrix
- Zadeve
- merjenje
- srednje
- člani
- meme
- memes
- sporočanje
- milijonov
- Milijonar
- Denar
- Luna
- premikanje
- Film
- filmi
- Glasba
- net
- mreža
- novice
- Novice
- številke
- Uradni
- Ok
- odprite
- Priložnost
- Možnost
- možnosti
- Da
- Ostalo
- Lastnik
- Plačajte
- ljudje
- performance
- perspektiva
- fizično
- slika
- pivot
- planet
- Veliko
- pljučnica
- Podcast
- politika
- slaba
- moč
- Premium
- zaporniki
- zasebna
- za
- Izdelek
- proizvodnja
- Profili
- Dobiček
- Program
- Programiranje
- spodbujanje
- nepremičnine
- Protesti
- vlečenje
- kakovost
- Dirka
- RE
- Reagirajo
- reading
- Reality
- Republika
- Raziskave
- vir
- viri
- Trgovina na drobno
- vrne
- Tveganje
- Ross Ulbricht
- Run
- Satoshi
- Satoshi Nakamoto
- Lestvica
- Prevara
- Scammers
- Znanost
- seme
- prodaja
- Občutek
- Serija
- deli
- ovce
- Kratke Hlače
- Svilena cesta
- Enostavno
- Skin
- spanje
- majhna
- So
- Društvo
- Vesolje
- preživeti
- Spin
- sponzor
- Sponzorirane
- Komercialni
- namaz
- Stage
- Začetek
- začel
- Država
- bivanje
- ukradel
- trgovina
- trgovine
- naročnina
- podpora
- trajnostno
- sladka
- Preklop
- sistem
- taktike
- pogovor
- tech
- tehnični
- Tehnologije
- Tehnologija
- svet
- Razmišljanje
- KRAVATA
- čas
- vrh
- trgovini
- Prepis
- Preoblikovanje
- preoblikovanje
- potovanja
- Trends
- tv
- tweet
- us
- vrednost
- Proti
- Video
- Video posnetki
- Poglej
- virus
- Volatilnost
- Počakaj
- vojna
- Watch
- Voda
- Wave
- Kaj je
- WHO
- Wire
- besede
- delo
- svet
- Ključ
- leto
- let
- nič