Fintech One-on-One: Andrew B. Morris, Chief Content Officer și Curt Persaud, Co-fondator și CTO al Fintech Islands pe Fintech din Caraibe

Fintech One-on-One: Andrew B. Morris, Chief Content Officer și Curt Persaud, Co-fondator și CTO al Fintech Islands pe Fintech din Caraibe

Nodul sursă: 3074726

Vă bucurați de podcasturile noastre? Nu rata episoadele viitoare! Vă rugăm să apăsați butonul de abonare AppleSpotifyYouTube, sau platforma ta de podcast preferată pentru a fi la curent cu cel mai recent conținut al nostru. Iti multumesc pentru sprijin!

Când te gândești la fintech-ul de ultimă generație, probabil că nu te gândești la Caraibe. Dar acolo au loc niște evoluții interesante la care ar trebui să fim atenți cu toții.

În acest episod al podcastului Fintech One-on-One, vorbesc cu Curt Persaud, co-fondatorul și CTO al Insulele Fintech și Andrew B. Morris, Chief Content Officer la Fintech Islands. Acesta este cel mai mare eveniment fintech din Caraibe și se va întâmpla săptămâna viitoare (24-26 ianuarie) în Barbados. Voi fi acolo împreună cu mulți alți lideri fintech din SUA și Caraibe.

Caraibe este o regiune subapreciată, este în curtea noastră cu mai mulți oameni (45 de milioane) decât Canada. Există deja un spirit antreprenorial puternic și o industrie fintech înfloritoare, care este gata să crească semnificativ în viitorul apropiat.

În acest podcast veți învăța:

  • Povestea fondatoare a insulelor Fintech.
  • De ce americanilor ar trebui să le pese de Fintech din Caraibe.
  • Tendințele importante din domeniul fintech din regiune.
  • Detalii despre evenimentul Fintech Islands.
  • Diferitele subiecte fiind abordate pe agenda lor.
  • Cum va funcționa competiția lor de pornire.
  • Cum se pot implica oamenii cu fintech din Caraibe dincolo de eveniment.

Citiți mai jos o transcriere a conversației noastre.

Peter Renton  00:01

Bun venit la podcastul Fintech One-on-One. Acesta este Peter Renton, președinte și co-fondator al Fintech Nexus. Fac această emisiune din 2013, ceea ce face ca aceasta să fie cea mai longevivă emisiune de interviuri unul la unul din toate fintech-urile. Vă mulțumesc că mi-ați fost alături în această călătorie. Dacă ți-a plăcut acest podcast, ar trebui să vezi emisiunile surorii noastre The Fintech Blueprint cu Lex Sokolin și Fintech Coffee Break cu Isabelle Castro sau să asculți tot ce producem, abonându-te la canalul de podcast Fintech Nexus.

Peter Renton  00:31

Înainte de a începe, vreau să vă reamintesc despre noul nostru serviciu cuprinzător. Fintech Nexus News nu numai că acoperă cele mai mari știri fintech, ci și buletinul nostru informativ zilnic oferă cele mai importante știri fintech în căsuța dvs. de e-mail în fiecare dimineață, cu comentarii speciale despre cea mai importantă poveste a zilei. Rămâneți la curent cu știrile fintech abonându-vă la news.fintechnexus.com/subscribe.

Peter Renton  01:09

Astăzi, în emisiune, facem ceva destul de diferit. Vorbim despre fintech în Caraibe. Da, sunt încântat să-i urez bun venit lui Curt Persaud. El este co-fondatorul și CTO al Fintech Islands, împreună cu Andrew Morris, despre care mulți dintre voi îl cunoașteți din zilele sale Money20/20, el este Chief Content Officer al Fintech Islands. Și ce este Fintech Islands? Ei bine, este evenimentul principal din Caraibe pentru fintech. Se întâmplă la sfârșitul acestei luni în Barbados, voi fi acolo și va fi, cred, un eveniment fascinant. Deci vorbim evident despre detaliile evenimentului. Dar vom vorbi și despre fintech în Caraibe. Care sunt tendințele majore, de ce este important, de ce americanilor ar trebui să le pese de asta. Și, evident, parcurgem și câteva dintre detaliile evenimentului în ceea ce privește activitățile sociale, ceea ce va fi acoperit din perspectivă de conținut, scena de start-up și multe altele. A fost o discuție fascinantă. Sper să vă placă spectacolul.

Peter Renton  02:13

Bine ați venit la podcastul Curt și Andrew.

Curt Persaud  02:16

Mulțumesc.

Andrew B. Morris  02:17

Buna.

Peter Renton  02:17

Bine, să începem făcând câteva introduceri scurte. Curt, de ce nu încep cu tine. Povestește-ne puțin despre tine și despre trecutul tău.

Curt Persaud  02:27

Da, deci sunt fondatorul și CTO pentru Insulele Fintech. Fundația mea este predominant în spațiul tehnologic, dar mai mult la nivel de întreprindere, tip aplicații. M-am implicat în Insulele Fintech, doar ca parte a unei misiuni mai ample de a da înapoi comunității mele, regiunii mele, care este regiunea Caraibe. Știi, povestea despre cum a fost înființată o vom aborda mai târziu, dar, știi, m-am întâlnit cu câțiva oameni grozavi pe parcurs. Și m-au ajutat să pun cap la cap această viziune. Așa că acum suntem în această călătorie pentru Insulele Fintech.

Peter Renton  02:58

În regulă. Și Andrew, care este trecutul tău?

Andrew B. Morris  03:02

Așa că am fost implicat în fintech în diferite moduri timp de aproximativ 25 de ani. Iar ultimul, puțin mai mult de un deceniu, a fost în producerea de evenimente, precum cel pe care îl facem cu Curt. Am fost consultant de management în industria plăților, am fost director la o bancă și am contribuit la construirea unei platforme de banking digital cu ani în urmă. Și am participat la prima ediție a conferinței Money20/20. Și ai grijă când mergi la conferințe, pentru că s-ar putea să ajungi să lucrezi pentru ele. Pentru că asta mi s-a întâmplat, am vorbit la conferința de anul următor, i-am cunoscut pe fondatori și am devenit primul șef de conținut, Chief Content Officer la Money20/20. Așa că, prin această călătorie de a ajuta la construirea acelui eveniment, m-am oarecum îndrăgostit de întregul proces, de creativitatea construirii unui eveniment, de impactul pe care îl poți avea asupra industriei și comunității. Și, fiind capabil să privești o imagine foarte mare a lucrurilor care se întâmplă, în loc să fii neapărat un expert profund într-un singur lucru, ai putea privi peisajul. Și mi-a plăcut și acest aspect.

Peter Renton  04:12

Şi eu.

Andrew B. Morris  04:14

Da.

Peter Renton  04:15

Oricum, să trecem la genul de poveste fondatoare a Insulelor Fintech. Curt, ai atins-o deja, dar poate ai putea să tachinezi de ce ai decis să începi acest eveniment și care a fost gândul acolo?

Curt Persaud  04:28

Impulsul pentru aceasta a fost într-adevăr în jurul dorinței de a contribui și de a da înapoi comunităților din care știți, din care suntem, eu sunt din regiunea Caraibe. Sunt din Barbados. Știi, există un nivel de frustrare în acest sens, în care, pe măsură ce ne întoarcem în insule, pe măsură ce ne întoarcem în orașul nostru natal, vedem o oarecare lipsă de progres în anumite spații, în special în jurul tehnologiei, în jurul tehnologiei financiare, În ceea ce privește banca, modul în care sunt tranzacționate lucrurile în Caraibe este, știți, cu câțiva ani, dacă nu poate chiar cu un deceniu în urma Americii de Nord și a altor țări în curs de dezvoltare. Și fiind în spațiul tech, lucrez în America de Nord, am devenit puțin frustrat de faptul că eram atât de în urmă. Așa că am avut ideea de, Hei, care este cel mai bun mod de a influența inovația? Care este cel mai bun mod de a influența impactul în, știți, regiunea noastră de origine. Și, știți, ideea de a aduce oameni care erau experți, lideri de gândire, oameni care au inovat din întreaga lume și să-i aduceți în zona pe care încercați să îl influențați și să-i faceți să contribuie sau să-și împărtășească poveștile, poate deveni un catalizator pentru acea mișcare. Allison, care este co-fondatorul, care, din păcate, nu a reușit să ajungă astăzi, a fost o prietenă de multă vreme. Ea locuiește în Miami cu mine, am contactat-o ​​și i-am spus: Hei, te superi să luăm cafea azi. Așa că ne-am luat la o cafea și i-am împărtășit ideea mea. Acum, ea este în spațiul de producție, e în evenimente, planificare, producții masive, evenimente de 20,000 de oameni. Și s-a îndrăgostit de el. Așa că, în parteneriat cu ea și cu alți câțiva oameni care au venit mai târziu, am dezvoltat oarecum ideea conferinței, dezvoltând conferința Fintech Island. Și a fost într-adevăr despre două obiective specifice când am vorbit pentru prima dată despre asta, în termeni de diviziune, a fost într-adevăr aducerea unei comunități de oameni perturbatori pe insulă. Lideri și oameni care redefinesc tehnologia în spațiul financiar și apoi au încercat să o facă să servească drept catalizator pentru construirea unui sector financiar și tehnologic mai incluziv, eficient, în regiune. Așa că acestea erau cam cele două obiective principale când am început. Și apoi, de atunci, știți, s-a extins și are o viață proprie, și este într-un fel în creștere, comunitatea crește. Și direcția pe care o luăm este, de asemenea, dinamică și este, de asemenea, în creștere. Deci, știți, căutăm să vedem ce se întâmplă anul acesta și cum evoluăm conferința și ce încercăm să facem.

Peter Renton  07:02

Bine, și atunci Andrew, cum te-ai implicat prima dată aici? Pentru că nu ești, nu ești din Barbados.

Andrew B. Morris  07:07

Nu, da, nu, lucrez la calitatea de membru de onoare. Deci a fost de fapt interesant. Una dintre colegele mele de la Money20/20 Numele ei este Lucia Jades, este originară din Trinidad. Și ea este un lider genial în operațiunile de evenimente și i-a cunoscut deja pe Allison și Curt și începea să-i ajute să-și pună cap la cap viziunea pentru Insulele Fintech. Și ne-a prezentat, ne-a sugerat că, știi, cu experiența mea, le pot fi de ajutor. Și sunt atât de fericit că s-a întâmplat. Pentru că nu numai că nu sunt din Barbados, Peter, nu am fost niciodată în Caraibe într-o vacanță înainte de a începe să lucrez la acest proiect, corect. Așa că a fost această ocazie minunată de a afla despre cultura locului pentru a învăța nuanțele. Știi, dacă nu ești familiarizat cu regiunea, începi să crezi că toate insulele din Caraibe sunt la fel. Nu, nu au dreptate. Fiecare insulă are cultura sa unică. Există trei limbi diferite, sunt 45 de milioane de oameni. Și există o mare diversitate în regiune. Și începi să înțelegi asta și să vezi talentul care există și oportunitatea care există pentru fintech. Și așa am fost foarte atras de asta. Și apoi, cu Rolodex-ul pe care îl am de la ani de când sunt în industrie și experiența de a aduna conținut pentru evenimente, am știut că aș putea fi de ajutor, corect, pentru a crește evenimentul. Așa că m-am conectat printr-un prieten comun și am ajutat la lansarea evenimentului anul trecut. Și aceasta este a doua noastră ediție care urmează. Și așa cum spunea Curt, găzduiește o conferință cu adevărat globală în regiune. Și acesta este modul în care poate fi un catalizator pentru ecosistemul fintech de acolo.

Peter Renton  09:01

De fapt, nici eu nu am fost niciodată în Caraibe. Dar simt că știu bine, pentru că sunt australian. Și avem jocul de cricket pe care Indiile de Vest, când eram copil, când am crescut în anii 80 în Australia, Indiile de Vest erau cea mai mare națiune de cricket de pe planetă. Așa că am fost expus la o mulțime de Caraibe acolo și nu chiar atât de bun ca înainte. Dar când aveai oameni precum Vivian Richards și Clive Lloyd și acele personaje în anii 80, a fost foarte distractiv de urmărit. Dar oricum, mă abat. De ce ar trebui americanilor, pentru că acest lucru este evident, am un public american principal pentru acest podcast, de ce ar trebui americanilor să le pese? Vom vorbi puțin despre eveniment, dar vreau să vorbesc mai întâi despre Caraibe. De ce ar trebui americanilor să le pese de asta din perspectiva fintech, din această regiune?

Andrew B. Morris  09:46

Deci, unul, este o piață mai mare decât îți dai seama. I-am dat afară pe cei 45 de milioane de oameni, aceasta este populația întregii regiuni și aceasta este mai mare decât Canada. Este cam de dimensiunea Spaniei, nu? Deci sunt multe națiuni insulare mai mici diferite, multă diversitate acolo, pentru a extinde o afacere, există o complexitate în a face asta, dar este o mare parte a lumii. Deci asta e un lucru. Celălalt este că încă mai sunt mulți bani în Caraibe. Și există multe oportunități de a transforma digital și de a face lucrurile mai eficiente și mai incluzive și de a ajuta întreprinderile mici și de a ajuta consumatorii. Și așa există o oportunitate acolo. Există un talent extraordinar în regiune. Și există guverne și autorități de reglementare cărora le pasă și încearcă să se gândească la modalități de a echilibra protecția consumatorilor cu inovația. Și, știi, cum putem face asta și nu este ușor de făcut. Dar există experimentare și există dorința de a încerca lucruri noi. Și așa cred că devine un loc interesant pentru lucruri precum Monedele Digitale ale Băncii Centrale că... unele dintre primele experimente cu această idee au fost în Caraibe, poate există puțin mai puține bariere pentru a încerca lucruri noi. Și așa cred că îl face atractiv.

Curt Persaud  11:11

Pe lângă ceea ce a menționat Andrew, da, este una dintre cele mai neexploatate regiuni dacă te uiți la toate spațiile pe care, știi, oamenii le extind în ceea ce privește tehnologia și inovația, și în special fintech, celălalt lucru. este că, știi, cu economia globală, știi, granițele și granițele sunt mai puține, sunt mai ambigue. Este aproape inexistent, accesul la o altă piață potențială de 45 de milioane este doar o oportunitate uriașă pentru o mulțime de companii din America de Nord, Europa, Africa, avem, știți, interese peste tot. Și apoi, celălalt lucru este că există o diasporă uriașă în America de Nord, Marea Britanie, Europa, știi, Africa, și joacă un rol atât de esențial, cantitatea de tranzacții și dolari care curg înapoi în regiune înainte și înapoi. în regiune este extraordinar. Și doar să atingă asta și să-ți dai seama cum ai putea crea oportunități sau ai crea oportunități din asta, este un alt domeniu pe care cred că nu este analizat suficient și este un potențial de avantaj uriaș pentru orice afacere sau orice companie care încearcă să intre în acest domeniu. Regiunea Caraibe.

Andrew B. Morris  12:21

Iar diaspora este un punct cu adevărat interesant. Orașe americane precum New York, chiar Toronto și Canada, Miami, bineînțeles, din cauza proximității, dar și Atlanta, unde am sediul, că unul dintre vorbitorii noștri la eveniment este Chief Financial Officer al TIAA, corect. Raportează lui Thasunda Duckett, acest CEO rockstar, o treabă uriașă. El este din Barbados. Și se întoarce să vorbească și să facă parte din evenimentul nostru, Dave Dowrich. Și așa vezi multă influență a diasporei, la nivel global. Și cum că atunci cu turismul din regiune, atât de multe conexiuni globale care trec prin acea parte a lumii. Și este doar o criză uimitoare pentru un fel de comerț global, dacă vreți.

Peter Renton  13:09

Deci, care este starea fintech-ului în Caraibe acum? Care sunt tendințele importante de care oamenii ar trebui să fie conștienți?

Andrew B. Morris  13:18

Un lucru pe care îl văd este, știți, că am pregătit conținutul evenimentului, este că unii dintre jucătorii tradiționali, băncile existente și jucătorii mai mari lucrează pentru a transforma digital modul în care fac afaceri. Și o fac, în unele cazuri, susținând startup-urile fintech, ceea ce este interesant. Sponsorul pitch-ului nostru este o bancă, Republic Bank. O fac prin parteneriat cu companii precum integratori de sisteme precum IBM, banca ca serviciu, furnizori de servicii bancare încorporate, precum InBank. O altă companie numită InfoCorp, așa că vedeți acești furnizori globali care sunt implicați în servicii bancare și finanțare deschisă, care încep să colaboreze și să se angajeze cu instituțiile financiare din Caraibe pentru a le ajuta să digitalizeze modul în care fac afaceri. Deci ăsta e un lucru interesant. Celălalt începe să vadă că unele startup-uri obțin un pic de tracțiune, nu? Există o companie foarte interesantă numită First Atlantic Commerce care procesează plățile de comerț electronic în toată regiunea. Asta merge foarte bine. Există o serie de furnizori de portofel mobil care fac lucruri interesante. Și așa că sunt încă devreme, motiv pentru care acest eveniment există, pentru a fi acel catalizator și pentru a propulsa regiunea. Dar există semne că regiunea este receptivă și gata să continue cu această revoluție fintech din Caraibe.

Curt Persaud  14:46

Așa că vedem, așa cum am menționat, că sunt multe plăți cu portofel, portofelele care apar în regiune. Așa că cred că fără numerar este un lucru mare. Sunt multe feluri de afaceri mici, de tip micro-tranzacții care sunt, predominante în regiune, foarte centrate pe numerar. Și există o mulțime de eforturi pentru a le muta într-o formă digitală, digitală, o platformă digitală, fie că este vorba fie de portofel de plăți, fie de tranzacții directe B2B cu furnizorul de servicii sau cu instituția bancară. Deci vedem multe din asta. Și apoi, știi, vedem și o mulțime de impulsuri din partea marilor bănci existente în ceea ce privește incluziunea financiară și multă educație, corect, încercând să împingă mai mult pe piață unde, către tineri. , și îi educă în ceea ce privește alfabetizarea financiară și chestii de genul ăsta. Deci, mulți dintre ei adoptă și pun etichetă albă o mulțime de produse care învață asta. Așa că încorporează acele produse în suita lor de aplicații sau în profilul lor bancar sau portofoliul de aplicații. Deci vedem asta. Așa că vedem semne cu adevărat, foarte pozitive și o tracțiune foarte bună, lucruri pe care în urmă cu cinci ani, nu le-ați fi văzut niciodată. Când am început pentru prima dată acest eveniment, l-am început în 2021, pregătindu-ne pentru lansarea noastră în 2022. Știți, a existat mult scepticism din partea unora dintre jucătorii importanți în ceea ce privește unde va merge acest lucru și dacă a existat un real adevărată nevoie de acest tip de digitalizare și inovare în acest spațiu. Dar suntem bucuroși să spunem, într-un spațiu atât de scurt între 2021 și acum, vedem multă adoptare și mult sprijin din partea marilor jucători și din industrie.

Andrew B. Morris  16:29

Și celălalt lucru pe care l-aș spune este că băncile centrale și autoritățile de reglementare, inovația care se întâmplă acolo cu sandbox-urile de reglementare și monedele digitale ale Băncii Centrale, cred că este bine pentru mediu. Și există parteneriate cu sectorul privat și în unele dintre aceste inițiative.

Peter Renton  16:49

Bine, haideți să vorbim despre evenimentul în sine. Poate ați putea să ne oferiți un pic de rezumat despre unele dintre, doar câteva dintre detalii, unde este, când este și la ce se pot aștepta oamenii, cine vor participa.

Curt Persaud  17:04

Găzduim un eveniment global pe frumoasa insulă Barbados, avem o agendă foarte cuprinzătoare în ceea ce privește aducerea la eveniment a lideri de gândire, inovatori, startup-uri, cadre universitare pentru a contribui și a împărtăși poveștile lor și a învăța și interacționa. Îmbrățișăm cu adevărat activitățile de rețea și de tip unu-la-unu, pentru că cred că acolo vedem multă valoare, mai ales din prima pe care am făcut-o, cred că a ieșit, a reieșit foarte clar că acesta a fost unul dintre cele mai importante aspecte ale acesteia. Așa că ne înclinăm într-adevăr să ne asigurăm că facem conexiunile potrivite, punem oameni împreună, punem oameni, oamenii potriviți în camera potrivită pentru a face acele conexiuni, a face acele oferte. Celălalt lucru major pe care l-aș spune despre el este că ceea ce ne-am dorit cu adevărat să facem este să prezentăm și insula gazdă. Nu ne-am dorit ca totul să vină la conferință și să fie blocați într-un cadru de tip prezentare, am vrut să ne asigurăm că îmbrățișăm și aducem cultura și aducem senzația insulei gazdă. Deci, ca parte a acesteia, ne înclinăm cu adevărat către experiența în care împărtășim cultura insulei gazdă, împărtășim cultura Barbados, împărtășim cultura oamenilor de acolo. Și împletim asta în combinația modului în care facem rețea, corect. Deci asta este foarte important. Avem o mulțime de activități diferite care ating asta și le permit oamenilor să se întâlnească și să facă rețea într-un cadru care nu este atât de steril ca o sală de ședințe sau o sală de prezentare. Dar ceva care este mai natural și organic, unde credem că ar fi mai favorabil pentru parteneriate mai bune și conversații mai bune. Știi, ceea ce încercăm să facem este extraordinar. Oamenii vor beneficia foarte mult de participarea la conferință.

Andrew B. Morris  18:46

Nu am văzut niciodată oameni schimbând profiluri LinkedIn pe un catamaran când lucram la Money20/20, dar asta se întâmplă la Fintech Islands. Și apoi, în ceea ce privește gama de difuzoare și conținutul evenimentului, durează peste trei zile. Prima zi este puțin mai grea de conținut decât a doua, se întâmplă multe în prima zi, o sesiune generală care îl are pe Peter Renton, poate că ați auzit de el. Dar Peter, suntem încântați că vei fi acolo și vei face un interviu cu un director executiv de la MasterCard, care este unul dintre sponsorii noștri majori. Există un conținut grozav în sesiunea generală de dimineață. Și apoi am organizat câteva ceea ce numim scufundări profunde care acoperă diferite aspecte ale fintech-ului. Există nouă subiecte diferite, nu le voi zgudui pe toate, dar sunt lucruri precum inteligența artificială și finanțarea deschisă și activele digitale și inovația în domeniul bancar. Deci, știți, oportunități și sesiuni de lucru pentru ca oamenii să învețe despre ce se întâmplă în diferite domenii ale fintech. Și sunt 140 de vorbitori la eveniment. Aproximativ jumătate dintre ei sunt din Caraibe și avem oarecum cel mai bun din regiune în domeniul fintech. Restul sunt din SUA, America Latină, Africa, Europa, sunt din toată lumea. Deci este o gamă foarte globală de difuzoare. Interesant este că mai mult de jumătate dintre vorbitorii noștri sunt fondatorul sau CEO-ul organizației pe care o reprezintă. Deci este un grup foarte senior. Și suntem foarte încântați de bancherii și fintech-urile, investitorii și factorii de decizie politică și cadrele universitare care fac parte din această linie. Și toată muzica și cultura locului în care împărtășiți acele experiențe cu oamenii din industrie înseamnă că construiți relații. Și așa este proiectat evenimentul.

Peter Renton  18:46

Ai menționat zona de startup, există o competiție de startup? Despre ce e vorba?

Andrew B. Morris  19:17

Mulțumesc că ai adus asta în discuție. Așa că am selectat, am avut un proces de aplicare, am făcut chiar și câteva roadshow, evenimente mai mici, evenimente de prezentare în regiune în timpul anului și am selectat 10 startup-uri în stadiu incipient care fie sunt fondatori din Caraibe, fie sunt clar că știți, legat de regiune. Și este o reprezentare foarte diversă a diferitelor insule și a diferitelor aspecte ale fintech-ului, dar 10 companii tot felul de companii pre-însămânțate, primele companii. Și cineva pe care cred că îl cunoaștem amândoi, Matteo Rizzi, știi, vorbitor principal, consilier și investitor, a lansat o organizație nonprofit numită The TimePledge Network, unde investitorii și fondatorii vor dona timp fondatorilor mentori din diferite piețe din întreaga lume. Așa că am organizat sesiunile de mentorat pentru cei 10 fondatori, iar toți cei 10 se vor prezenta pe scena principală a evenimentului nostru, în ultima zi. Primii trei vor câștiga premii în bani, dar toți au această mare oportunitate de a prezenta ceea ce fac în timp ce își construiesc compania și primesc permise gratuite. Și, interesant, există un program prin Centrul de Comerț Internațional al Națiunilor Unite, unde lucrează și pentru a sprijini startup-urile din regiune. Astfel, pe lângă sponsorizarea evenimentului, Centrul de Comerț Internațional al ONU a avut o altă cohortă de startup-uri pe care le găzduiesc pentru a participa la eveniment. Prin programul lor și prin programul nostru, acordăm mult sprijin acelor tineri antreprenori.

Peter Renton  22:25

Dincolo de eveniment, cum se pot implica oamenii? Cum pot oamenii să rămână implicați cu Fintech Islands? Dacă nu pot ajunge în ianuarie, cum pot rămâne logodiți?

Curt Persaud  22:35

Da, se pot înscrie la buletinul nostru informativ dacă accesează Fintech Islands.com. Și doar înscrieți-vă pentru buletinul nostru informativ care apare în mod regulat, ținându-ne la curent cu ceea ce lucrăm, subiecte care sunt foarte relevante pentru spațiu și industrie. Și apoi ce se întâmplă cu următoarea planificare pentru următorul nostru eveniment. Așa că acesta va fi cel mai bun mod, și apoi, de asemenea, să interacționați cu noi prin platformele noastre sociale, LinkedIn, Instagram și pe Facebook, suntem foarte, foarte implicați pe acele platforme. Și ori de câte ori cineva se adresează, interacționăm cu ei și ne conectăm cu ei.

Peter Renton  23:09

Gânduri finale despre evenimentul despre Fintech din Caraibe înainte de a închide?

Andrew B. Morris  23:13

Știu că ar fi o schimbare rapidă până când oamenii vor asculta acest podcast, dar este ceva de luat în considerare, să ne uităm la achiziționarea unui permis și să ni se alăture anul acesta. Acest eveniment este cu adevărat unic pentru cei dintre noi care participă la o mulțime de conferințe care au loc în locuri precum New York și Las Vegas. Și nu doar din cauza frumuseții locului, deși este o insulă minunată, frumoasă. Dar există o adevărată autenticitate în această comunitate. Și, știți, un grup de oameni foarte condus de misiune care doresc să facă o diferență în această parte a lumii. Există, de asemenea, oportunități de a intra în legătură cu oameni care nu sunt din regiune, corect. Deci, am oameni pe care i-am invitat din America de Nord și Europa, care au participat anul trecut și au făcut conexiuni, știți, la nivel global la eveniment. Dar ne-ar plăcea să avem pe cineva alături de noi. Și atunci, dacă nu anul acesta, să se angajeze așa cum a descris Curt pentru evenimentele viitoare.

Peter Renton  24:12

Andrew, Curt, îți mulțumesc foarte mult pentru că ai venit în emisiune astăzi.

Curt Persaud  24:16

Îți mulțumim că ne-ai primit, Peter.

Andrew B. Morris  24:18

Peter, mulțumim foarte mult că ne-ați primit și vă așteptăm cu nerăbdare să ne vedem aici în curând la Fintech Islands.

Peter Renton  24:25 Ei bine, sper că ți-a plăcut spectacolul. Vă mulțumesc mult pentru ascultare. Vă rugăm să continuați și să dați o recenzie emisiunii pe platforma de podcast aleasă de dvs. și să spuneți despre asta prietenilor și colegilor. Oricum, pe această notă, voi închide. Apreciez foarte mult că asculți și te voi prinde data viitoare. Pa.

  • Peter RentonPeter Renton

    Peter Renton este președintele și co-fondatorul Fintech Nexus, cea mai mare companie media digitală din lume axată pe fintech. Peter scrie despre fintech din 2010 și este autorul și creatorul Podcast unu la unu Fintech, prima și cea mai longevivă serie de interviuri fintech.

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 5% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-size: 24px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { font-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-weight: normal !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-user_url-profile-data { color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { text-align: center !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }

Timestamp-ul:

Mai mult de la Academia de împrumut