Jeffrey Rogers, Președinte și CEO al LiftForward privind împrumuturile încorporate

Jeffrey Rogers, Președinte și CEO al LiftForward privind împrumuturile încorporate

Nodul sursă: 3093801

Vă bucurați de podcasturile noastre? Nu rata episoadele viitoare! Vă rugăm să apăsați butonul de abonare AppleSpotifyYouTube, sau platforma ta de podcast preferată pentru a fi la curent cu cel mai recent conținut al nostru. Iti multumesc pentru sprijin!

Jeffrey Rogers, Președinte și CEO al LiftForwardJeffrey Rogers, Președinte și CEO al LiftForward
Jeffrey Rogers, Președinte și CEO al LiftForward

Finanțarea integrată este un termen care există doar de o perioadă relativ scurtă. Dar unele companii fintech au creat servicii care ar putea fi încorporate în firme non-financiare de mulți ani. A început cu adevărat în spațiul plăților și a devenit o parte a creditării și deseori l-am numit împrumut-ca-serviciu înainte ca împrumutul încorporat să fie un lucru. Unul dintre pionierii creditării încorporate este LiftForward.

Următorul meu invitat la podcastul Fintech One-on-One este Jeffrey Rogers, CEO-ul și fondatorul LiftForward, o tehnologie fintech de creditare încorporată care există din 2013. Au o poveste fascinantă și ar putea deține recordul pentru cel mai tânăr fintech care poate fi partener. cu unul dintre giganții tehnologici.

În acest podcast veți învăța:

  • Povestea fondatoare a LiftForward.
  • Cum a reușit o mică companie fintech să debarceze Microsoft.
  • Cum funcționează relația lor cu mai multe fațete cu Microsoft.
  • Cum sunt implicați creditorii în acest proces.
  • Detalii despre cum se reunesc toate părțile diferite.
  • Schimbările demografice care le conduc afacerile.
  • Diferitele tipuri de planuri de plăți și abonamente pe care le fac.
  • Ce este rețeaua de parteneri Mastercard Engage și cum este implicat LiftForward.
  • Ce vor să vadă mărcile când vine vorba de împrumuturi încorporate.
  • Cum face bani LiftForward.
  • Schimbările pe care trebuiau să le facă pentru a deveni foarte devreme o companie internațională.
  • Amploarea la care se află LiftForward astăzi.
  • Unde se concentrează anul acesta când vine vorba de noi piețe.
  • Viziunea lui Jeffrey pentru viitorul LiftForward.

Citiți mai jos o transcriere a conversației noastre.

Peter Renton  00:01

Bun venit la podcastul Fintech One-on-One. Acesta este Peter Renton, președinte și co-fondator al Fintech Nexus. Fac această emisiune din 2013, ceea ce face ca aceasta să fie cea mai lungă emisiune de interviuri unu-la-unu din toate fintech-urile. Vă mulțumesc că mi-ați fost alături în această călătorie. Dacă ți-a plăcut acest podcast, ar trebui să vezi emisiunile surorii noastre The Fintech Blueprint cu Lex Sokolin și Fintech Coffee Break cu Isabelle Castro sau să asculți tot ce producem, abonându-te la canalul de podcast Fintech Nexus.

Peter Renton  00:31

Înainte de a începe, vreau să vă reamintesc despre noul nostru serviciu cuprinzător. Fintech Nexus News nu numai că acoperă cele mai mari știri fintech, ci și buletinul nostru informativ zilnic oferă cele mai importante știri fintech în căsuța dvs. de e-mail în fiecare dimineață, cu comentarii speciale despre cea mai importantă poveste a zilei. Rămâneți la curent cu știrile fintech abonându-vă la news.fintechnexus.com/subscribe.

Peter Renton  01:09

Astăzi, în cadrul emisiunii, sunt încântat să îi urez bun venit lui Jeffrey Rogers, el este CEO-ul și fondatorul LiftForward. Acum LiftForward este o companie super interesantă. Ei au creat această infrastructură fintech care este cu adevărat finanțare încorporată pentru mărci, comercianți și bănci și adunând acele părți într-un sistem unificat. Nu e usor. Pe care el descrie, evident, în detaliu, cum este capabil să facă asta. Și unele dintre mărcile de top la nivel global cu care lucrează astăzi, vorbim evident despre cum funcționează toate acestea. Vorbim despre schimbările demografice din lume și despre modul în care acestea schimbă felul în care consumatorii cumpără lucruri și impactul pe care acest lucru îl are asupra LiftForward. Apoi vorbim despre parteneriatul lor cu MasterCard și despre ce înseamnă asta, despre afacerile lor internaționale și despre modul în care s-au internaționalizat foarte devreme în dezvoltarea lor și ce a însemnat asta pentru compania lor la acea vreme, ce înseamnă acum. De asemenea, evident că vorbim despre modul în care câștigă bani, amploarea la care se află. Și Jeffrey oferă viziunea sa pentru viitorul companiei. A fost o discuție fascinantă. Sper să vă placă spectacolul.

Peter Renton  02:24

Bine ați venit la podcast, Jeffrey.

Jeffrey Rogers  02:26

Grozav. Mulțumesc, Peter. Mulțumesc că m-ai primit.

Peter Renton  02:28

Plăcerea este de partea mea. Deci, să începem prin a oferi ascultătorilor câteva informații despre tine. Știu că faci LiftForward de ceva vreme. Dar spune-ne câteva dintre cele mai importante momente ale carierei tale înainte de asta.

Jeffrey Rogers  02:41

A trecut ceva timp, a fost un pic de călătorie. Au trecut peste 10 ani la companie. Dar înainte de asta are un fundal destul de mixt, am un amestec de, în afara antreprenoriatului, drept și finanțe. Deci sunt de fapt JD/MBA. De fapt, a avut o perioadă scurtă de activitate în avocatura pentru o bancă. Și apoi m-am mutat în banca de investiții, am lucrat pe Wall Street câțiva ani înainte de a-mi găsi pasiunea de a construi companii.

Peter Renton  03:08

Bine. De ce nu ne spui ce fel de imbold de a lansa LiftForward acum peste 10 ani acum. Care este povestea fondatoare?

Jeffrey Rogers  03:16

Conduceam o companie destul de importantă la acea vreme. Și asta a fost în timpul unei crize majore de lichiditate în țară. Și băncile au început să se retragă doar pentru că nu erau foarte multe... Băncile au devenit foarte conservatoare. Și asta a fost la apogeul boom-ului fintech, nu? Este un fel de lucru care a determinat o mulțime de companii precum LiftForward să iasă să încerce să umple acel gol pentru a oferi finanțare atât consumatorilor, cât și întreprinderilor mici. Și când am ieșit, ceea ce am încercat să facem a fost să ne concentrăm la momentul respectiv pe întreprinderile mici, pentru că, dacă vă amintiți, asta a fost în 2013, existau deja multe acțiuni în jurul consumatorului. Și am văzut că întreprinderile mici încă mai aveau nevoie de o modalitate de a obține capital eficient, eficient. Și existau câteva companii, cum ar fi OnDeck, care aveau un fel de platformă de finanțare pe care întreprinderile mici o puteau aplica direct. Dar am încercat să facem ceva diferit, în care am vrut să lucrăm cu OEM-uri și producători care furnizează de fapt instrumente și dispozitive întreprinderilor mici și să încercăm să găsim finanțare în jurul modului în care punem aceste instrumente în mâinile lor pentru un mecanism de finanțare, dar într-un mod timp în care v-ar lua să subscrieți un consumator. Deci, practic, adăugarea tehnologiei, în jurul finanțării, lucrul cu OEM-uri. Asta este într-adevăr marea viziune a modului în care am început. Și apoi, pe măsură ce ne-am adâncit în ea, am aflat că în jurul acestui întreg ecosistem de furnizare de finanțare în interior, cu OEM-uri. O mare parte din acest lucru se realizează fie prin vânzători, fie prin comercianți cu amănuntul, și că era o mare nevoie de o soluție tehnologică care să poată integra cu adevărat toate părțile interesate, astfel încât să puteți realiza o tranzacție fără probleme. Și asta ne-a adus într-adevăr până acolo unde suntem astăzi.

Peter Renton  05:16

Dreapta. Dreapta. Este interesant, pentru că îmi amintesc că când v-am întâlnit prima dată, cred că de fapt a fost Geoff Miller de la GLI, asta e o explozie din trecut, știu. Cred că el a fost persoana care ne-a prezentat inițial, dar și tu făceai, așa cum am spus, piața de afaceri mici. Așa că a fost foarte interesant să te uit cum evoluezi în ultimul deceniu. Deci, poate puteți să vorbiți despre care este suita de produse de bază astăzi? Ce oferi de fapt?

Jeffrey Rogers  05:44

Știi, poate Peter, putem face o rezervă și facem un studiu de caz.

Peter Renton  05:48

Sigur.

Jeffrey Rogers  05:49

Unul dintre clienții noștri mai mari și cei mai mari, Microsoft, a fost client de ani de zile, dar avem o serie de programe cu ei. Dar una dintre cele mai recente a fost cu o divizie numită Xbox, pe care mulți oameni o cunosc din gaming, dar au un dispozitiv de gaming. Au si soft, au accesorii. Și înainte de a veni, Xbox tocmai a fost vândut prin comercianți. Și dacă retailerul ar oferi finanțare, grozav, dar nu prea știa cum este clientul, clientul final ar putea consuma produsul dacă ar dori un anumit tip de finanțare. Așa că ei au spus că vrem să preluăm controlul asupra acestui lucru, pentru că le pasă cu adevărat de experiența clienților și de cum au ajuns produsul acasă, cum îl folosesc și cum l-au plătit pentru el. Așa că am spus că vom face un abonament, dar suntem o companie multinațională. Așa că vom pune acest lucru împreună inițial în 15 țări. Așa că avem nevoie de o soluție tehnologică care să permită clientului, indiferent dacă se află în Suedia, Italia sau SUA atunci când solicită, să aibă aceeași experiență. Dar în acea experiență, dorim să includă unul – că diferitele accesorii pe care le vindem în întreaga lume, pe care le pot atașa, două – să poată obține finanțare pentru asta. Și vom dicta cum vrem să arate această finanțare în întreaga lume. Și trei, odată ce conectează acea mașină, tot software-ul care vine cu abonamentul va fi atașat digital. Și asta este, în esență, ceea ce am oferit. Deci asta a fost un fel de nevoie. Și apoi soluția este că știi cum numim acum, hai să facem un fel de avans rapid, platformă de finanțare încorporată. Deci, ceea ce facem, așa că pentru fiecare retailer în care vând Xbox, mergem și îl integrăm cu retailerul. Pentru fiecare regiune în care se află, o integrăm cu o bancă sau cu mai multe bănci care finanțează acele tranzacții. Și apoi pentru fiecare terță parte care trebuie să atingă acea tranzacție, cum ar fi, de exemplu, aceasta este vândută ca abonament. Deci, trebuie să dețineți acest dispozitiv timp de 24 până la 34 de luni, îl trimiteți înapoi. Și apoi, pentru noua iterație a acelui model, vi se trimite un nou dispozitiv. Deci 3PL care preia acel dispozitiv înapoi este integrat și în platforma noastră. Deci, toate aceste informații circulă către toate părțile atunci când trebuie să le aibă. Dar toată lumea primește aceleași informații. Și clientul are aceeași experiență în întreaga lume atunci când consumă produsul.

Peter Renton  08:20

E fascinant. E fascinant. Deci putem să facem o secundă înapoi? Și sunt curios cum ați reușit să intrați în Microsoft. Sunteți o companie mică, Microsoft este una dintre cele mai mari companii de pe planetă. Cum reușiți să-i convingeți să meargă cu o mică companie fintech?

Jeffrey Rogers  08:37

Da, ei bine, nu am început cu Xbox. Am început cu un dispozitiv mai mic și Microsoft, și tipul de produs de suprafață

Jeffrey Rogers  08:45

Știi, Microsoft, avea la acea vreme 100 de magazine de vânzare cu amănuntul în SUA și aveau unul și în Marea Britanie. Și așa am integrat soluția noastră tehnologică în acele magazine de vânzare cu amănuntul. Dar, în esență, au trimis un RFP și s-au adresat alegătorilor lor pentru a găsi cea mai bună soluție tehnologică. Și din fericire, știi, am câștigat. Cred că o mare parte a fost la început, mai ales că am început, toate acestea au fost în 2013. Am fost capabili să construim o soluție flexibilă în ceea ce privește ceea ce își doreau, mai degrabă decât cineva care avea ceva din cutie. asta nu se potrivea. Și apoi, de acolo, ne-am cam transformat în asta, știi, finanțare încorporată pentru împrumuturi, dacă vrei. Am învățat că suntem capabili să construim o platformă software de bază care funcționează pentru, știți, aproape fiecare brand acum.

Peter Renton  08:45

Amintesc.

Peter Renton  09:39

Toate aceste tranzacții trebuie să aibă în spate un creditor. Ați venit cu acest pachet care include acces la finanțare bancară sau un alt tip de finanțare?

Jeffrey Rogers  09:51

Putem. Acum că avem un număr de creditori din întreaga lume pe platformă, putem. De obicei, cu unele dintre mărcile cu care lucrăm, își doresc propriile creditori. Și uneori se face cu un RFP. Deci, de exemplu, am colaborat cu RBC și Canada, pentru IKEA. Am câștigat acea cerere de propuneri, dar aceasta este o situație în care, știți, IKEA a vrut RBC, partener RBC în Canada pentru acea tranzacție. Deci eu zic că variază, putem aduce banca, dar în multe dintre mărcile cu care lucrăm, au relații deja cu băncile, așa că le aduc.

Peter Renton  10:32

Dreapta. Bine. Bine. Și așa, mi se pare, este o soluție complexă, pentru că aveți, pe de o parte, Microsoft, iar pe de altă parte, aveți retailerul, de unde de fapt achiziționează produsul, care au propriile lor sisteme. Și apoi îl ai pe creditor pe partea din spate. Adică, trebuie să te duci să adun toate aceste piese împreună? Adică, cum se adună totul?

Jeffrey Rogers  10:57

Deci, știți, lucrăm cu echipele de tehnologie și fiecare dintre, știți, pentru comercianții cu amănuntul cu care lucrăm, există o echipă tehnologică uriașă, știți, care integrează aceste programe. La bancă, există o echipă de tehnologie în care noi" Re, și cu unele bănci cu care colaborăm îndeaproape, cum ar fi, știți, un Citizens sau un RBC, suntem, echipele noastre de tehnologie lucrează constant împreună, îmbunătățind produsul și adăugând noi și adăugând noi programe. Deci, știi, aș spune, pentru o mulțime din asta, munca grea a fost deja făcută. Pentru că odată ce ai integrarea, și este, e bine, acum. Acum, există întotdeauna un upgrade și lucruri de schimbat. Dar obținerea primelor integrări a fost dificilă, dar pentru mulți dintre comercianții importanți din întreaga lume, avem acea integrare finalizată.

Peter Renton  11:42

Dreapta. Bine. Este interesant pentru mine, pentru că ești într-un fel, cu produsele tale financiare încorporate, este aproape ca un produs de tip abonament pe care îl oferi aici. O mare parte din noua generație ei sunt obișnuiți să plătească abonamente, cărora nu le place neapărat să plătească cu cardul de credit. Mi-ar plăcea să văd perspectiva asupra schimbărilor demografice care conduc la creșterea în ceea ce faceți.

Jeffrey Rogers  12:05

Este parțial financiar. Dar, de asemenea, o altă parte este că este doar un punct de vedere al mentalității, pentru articolele care depășesc o anumită sumă, pur și simplu nu văd de ce trebuie să plătească întreaga sumă pentru asta, nu. Ei sunt, chiar dacă există un dispozitiv implicat, vor să plătească, îl consideră un serviciu. Așa că vor doar să plătească pentru dispozitiv și pentru serviciul care poate veni cu el și să plătească lunar. Acesta este cu adevărat ceea ce determină modul în care doresc să-l consume. Și dacă vă uitați, la sfârșitul acestui an, veți vedea unele, cum ar fi tranzacțiile online cu consumatorii, vom ajunge la aproximativ 6 trilioane de dolari. Este absolut masiv. Dacă te uiți la lumea IMM-urilor și acesta este IMM-urile dacă cumpără cu un anumit tip de finanțare, unii o numesc device-as-a-service, dar este și abonament, te uiți peste, știi, 300 de miliarde de dolari. Deci, acele numere și acele numere cresc la, știți, clipuri grozave. Știi, din partea IMM-urilor, este 40% pe un CAGR și apoi știi, 100% pe partea consumatorilor. Așa că multe dintre acestea determină o dorință, știți abonamentul și plățile lunare. Și doar pentru a seta Peter, platforma noastră, într-adevăr, dacă te uiți la toate aceste împrumuturi în rate, corect, și apoi la împrumuturi în rate, poți avea cumpără acum, plătești mai târziu, în cazul în care doar plătești acel termen mai mic, dreapta? Sunt trei sau patru plăți, sau poți avea ceea ce numim plăți divizate, finanțe generale acolo unde ai, ar putea fi pe termen mai lung, dar nu vei deține un dispozitiv. Și apoi, știți, la al treilea am pus abonament, unde, pe măsură ce plătiți pentru un anumit termen, veți dori să returnați un dispozitiv la sfârșit și să începeți procesul din nou.

Peter Renton  13:48

Tu faci toate astea?

Jeffrey Rogers  13:49

Da, facem, facem toate astea. Deci, în funcție de client, știi, s-ar putea să nu fie nevoie pentru un abonament. Este mai mult doar o finanțare. Așa că munca pe care o facem cu RBC cu IKEA este doar, este doar finanțare, în care Xbox este un abonament.

Peter Renton  14:08

Sunt interesat de parteneriatul dvs. cu MasterCard, am văzut că faceți parte din rețeaua de parteneri Engage. Poate poți explica ce este și de ce este important.

Jeffrey Rogers  14:20

Sigur, deci MasterCard caută să rezolve două probleme aici pentru bănci. Deci, aceasta este, știți, într-adevăr o reacție la boom-ul cumpărării acum, plătiți mai târziu. Dar s-a extins din nou, așa cum încercam să explic, în rate, deoarece include cumpără acum, plătește mai târziu, dar ar putea fi și pentru termene mai lungi. Deci, după cum știm, există companii precum Klarna și Affirm. Au făcut o treabă grozavă oferind un produs Cumpărați acum, plătiți mai târziu, în propria experiență de cumpărare în aplicație. Și apoi unii emitenți de carduri de credit pot oferi o post-tranzacție, în rate. produs de asemenea. Deci, după ce faci o tranzacție cu cardul de credit, probabil că o vezi uneori pe factura ta, o poți plăti peste, peste, știi, patru sau cinci plăți în loc să plătești totul deodată și uneori fără dobândă. Și ceea ce face MasterCard Rate este permis băncilor să-l ofere la punctul de vânzare sau pre-vânzare. Deci, de exemplu, nu îl vedeți prea mult acum, dar veți începe să vedeți când treceți cu ușurință un card de credit la un comerciant cu amănuntul, acesta va apărea și vă va oferi opțiuni de a-l avea ca plată obișnuită cu cardul de credit sau puteți plăti în una, două, trei, patru, douăsprezece plăți. Și puteți alege la punctul de vânzare dacă doriți sau nu să o împărțiți. Celălalt lucru care se rezolvă este, dacă vrei, dacă băncile au, doresc să pună la punct un program cu clienții lor existenți. Să spunem că au 10,000 de clienți și ei spun, și pot merge la ei și le pot spune: Hei, fiecare aveți un credit în valoare de 5,000 USD și puteți plăti peste, știți, orice șase luni pentru dumneavoastră știți, fără dobândă, și tu pot face cumpărături la acești retaileri, atunci acest produs le permite să facă asta. Așa că MasterCard a construit această îndoială tehnologică care vă permite să faceți acest lucru la punctul de vânzare și au început să simtă și apoi au stabilit că era mai ușor în loc ca băncile să se integreze direct în MasterCard pentru a face acest lucru, că dacă ar avea parteneri tehnologici care să îi ajute în acest. Așa că apoi am integrat platforma noastră tehnologică în MasterCard, iar apoi băncile se pot integra în LiftForward. Și le economisește aproximativ 80% din timpul de integrare pentru a oferi aceste produse.

Peter Renton  16:40

Bine, interesant. Deci, care sunt unele dintre băncile cu care lucrați?

Jeffrey Rogers  16:45

MasterCard. Nu avem, sunt unele în tranziție acum, nu avem multe care să fie publice în acest moment. Dar RBC și Citizens, avem programe în afara programului MasterCard cu care lucrăm. Dar, în ceea ce privește MasterCard, acesta este încă în stadii incipiente, așa că nu am făcut încă un anunț despre cine va ieși primul cu acel produs.

Peter Renton  17:06

Așa că vreau să vorbesc despre finanțarea încorporată, pentru că acesta este ceva care nu era cu adevărat un lucru când ați înființat această companie. Și acum este cel mai important lucru pentru bănci, pentru companiile fintech, și pentru mărci. Și sunt curios, cum ar fi, în conversațiile tale de acum, în comparație cu ceea ce erau chiar acum cinci ani, ieși în oraș? Așa cum mă uit pe site-ul dvs., pagina dvs. de pornire menționează finanțare încorporată, în dreapta, în față și în centru. Deci, acest mesaj rezonează acum cu companiile non-financiare? Înțeleg acolo la ce te referi?

Jeffrey Rogers  17:42

Da, știu, încă cred că este un termen care este, știi, foarte familiar în lumea noastră de fintech. Așa că cred că mai avem puțin timp înainte ca termenul să fie, știi, când cineva se uită la acel termen, și ei și ei îl citesc și își dau seama, bine, despre asta vorbesc. Și, de asemenea, chiar și în finanțele încorporate, nu, ne concentrăm pe împrumuturi, dar există o, știți, înseamnă încă câteva alte lucruri, nu? Sunt companii care vând asigurări, ar putea fi, ar putea fi un retailer care oferă servicii bancare în afara celor pe care le fac în mod normal prin alt terț. Deci, chiar și acel termen este, are multe în el. Așa că cred că mai avem o cale de mers, pentru ca asta să devină un termen de uz casnic. Dar ceea ce știți, ceea ce dorim ca oamenii să realizeze este că într-adevăr în fluxul de achiziții, atunci când achiziționați bunuri și servicii, va exista un fel de împrumut încorporat în asta în viitor, din punctul nostru de vedere, corect. Deci, știți, obiectivul nostru general și ceea ce dorim să vedem în general este că tot ceea ce cumpărați peste o anumită sumă, desigur că are sens, că aveți acea capacitate de a plăti în timp și de a plăti în rate lunare. Și vrem să oferim acel nivel tehnologic, atât comercianților cu amănuntul, băncilor, cât și producătorilor, pentru a permite acest lucru, pentru că aceasta este tendința, știți, nu numai pentru produsele tehnologice, ci o vedem în îmbunătățirea locuinței, o vedem. în călătorie. Evident, îngrijirea medicală electivă există de ceva vreme, dar este încă foarte neplăcută modul în care este oferită. Deci, știi, scopul nostru este să facem asta mai ușor prin tehnologie.

Peter Renton  19:21

Bine, atunci, ești o companie SaaS? Care este modelul tău de afaceri? Percepi comisioane de tranzacție? Taxe de inițiere, ce sunteți? Cum faci bani?

Jeffrey Rogers  19:30

Da, facem bani din comisioanele de tranzacție care vin prin intermediul platformei. Suntem oarecum un model SaaS, un model SaaS. Principalul, cea mai mare parte a taxelor sunt comisioanele tranzacționale care vin.

Peter Renton  19:44

Am înțeles, am înțeles. Bine. Așa că vreau să revin la ceva despre care ai vorbit când ai vorbit despre Microsoft mai devreme și ai spus că vor să lanseze acest lucru în 15 țări și cum ai fost, se pare că ai fost împins în lumea internațională destul de , destul de devreme. Vreau să treci și să ne spui cum e asta. Adică, evident că ai fost motivat cu un client atât de mare, dar cum ai ajuns la nivelul pentru a putea face față extinderii dincolo de SUA în primele zile?

Jeffrey Rogers  20:15

Am trecut printr-o mulțime de tranziții în acel moment, pentru că a trebuit să facem câteva alegeri. Și acesta a fost unul dintre lucrurile care a fost, îl conducea. Și, așadar, unul dintre lucrurile pe care ți le poți aminti la acea vreme este că obișnuiam să finanțam și noi înșine aceste tranzacții. Așa că obișnuiam să ne împrumutăm de la, știți, administratori de active și fonduri speculative și finanțam aceste tranzacții. Dar, știi, dacă nu vei face asta la un fel de scară masivă, ele sunt foarte greu de gestionat, acest tip de, aceste fonduri de credit. Și, de asemenea, am fost foarte, știi, am fost închiși. Deci, o mulțime din fondurile noastre, sunteți aprobat pentru locul în care lucrați la vârf. Deci nu am putut împrumuta bani în afara SUA. Deci nu am putut, nu am putea finanța tranzacții în afara SUA, dar mergem în afara SUA. Deci, practic, deveneau un fel de două afaceri dacă vom avea aceste facilități de credit. Așa că în cele din urmă am ales să renunțăm la facilitățile de credit și să ne asociam, în schimb, cu bănci și instituții financiare. Și a fost o mișcare pe care trebuia să o facem dacă urma să fim internaționali și a fost, știi, unul dintre cele mai bune lucruri pe care le-am făcut noi, așa că a necesitat multe schimbări. Pentru că, știi, odată ce ai un fond de credit, ai, de asemenea, tot personalul și controalele pe care le-ai avea în mod normal atunci când faci, știi, o tranzacție de finanțare și că a trebuit să ieșim din asta, și apoi adăugați mai mulți ingineri pentru a construi tehnologie, mai mulți oameni care se pot ocupa, știți, de relații internaționale și tranzacții internaționale care au de-a face cu companii internaționale. Deci a fost o tranziție mare pentru noi. Dar asta era necesar pentru ca noi să fim o companie completă de software și în acest tip de spațiu. Și de asemenea, știi, ne-a pus pe o traiectorie bună.

Peter Renton  22:07

Deci ai partener cu bănci internaționale? Sau a trebuit să mergi și să faci bănci locale în fiecare dintre diferitele țări? Sau cum a funcționat?

Jeffrey Rogers  22:15

Da. Deci, băncile internaționale și apoi, știți, cum ar fi, United lucrăm cu, chiar lucrăm cu Klarna, în câteva țări, BNP, care, știți, în mai multe țări, așa că a trebuit să mergem cu unele internaționale. locale, dar lucrăm în principal cu băncile mai mari.

Peter Renton  22:36

Bine, poți să ne dai o idee despre amploarea la care vă aflați astăzi? Crești? Unde esti?

Jeffrey Rogers  22:43

Creștem. Adică, dacă te uiți înapoi la COVID, COVID a fost o perioadă nebună, nu? Pentru că cred că multe companii, dacă au supraviețuit, au trecut prin această nebunie, nu se întâmplă nimic, să le placă, bine, lumea se întoarce, și tu ai acest vârf nebun, apoi a încetinit din nou. Și acum vedem din nou o creștere, dar există încă multă incertitudine în lume. Deci ceea ce ne determină afacerea acum este doar, este doar extinderea. Și aș spune că, de obicei, constituenții, fie că este vorba de bănci, comercianți cu amănuntul sau mărcile care văd nevoia de a oferi acest lucru, știți, pe tot globul. Deci știi, când te uiți la anul trecut, am avut aproximativ 1 miliard, aș spune că 1 miliard de GMS trec prin software-ul nostru de pe tot globul, iar dacă ne-ai despărți, aș spune că suntem, cred că probabil că suntem 50/50 SUA și apoi, știți, în afara țării. Și apoi presupun că, pe măsură ce trecem prin acest an, probabil că vom fi mai mult în afara țării atunci decât în ​​SUA doar pentru că expansiunea este mai mult acolo. Dar cred că suntem, vom merge, aș spune că 75% față de ceea ce am făcut anul trecut.

Peter Renton  23:58

Dreapta. Și așadar, Microsoft este încă un mare partener astăzi?

Jeffrey Rogers  24:01

Sunt. Când am început în 2013 cu ei, eram, aveam un program cu ei. Și acum avem trei, adică trei grupuri diferite care vând, știți, complet trei produse diferite. Deci sunt încă destul de semnificative, importante și acea relație continuă să crească, de asemenea.

Peter Renton  24:19

Așadar, ești concentrat pe marile companii multinaționale de genul ăsta, sau vreau să spun, te gândești de unde ești, încerci să obții noi afaceri? Și nu există multe Microsoft în lume. Știi că există o mulțime de mărci, evident, mulți oameni ar putea folosi infrastructura pe care ai construit-o. Unde te concentrezi?

Jeffrey Rogers  24:38

Mai avem câteva mărci mari de parcurs și unele care se vor integra în acest an. Dar ai dreptate. Așa că am putut construi acest lucru, aș spune că acest tip de tehnologie plug-and-play, care nu necesită o mulțime de integrare. Acest tip, ei îl numesc comercianții cu amănuntul de al doilea nivel, sau îl pot folosi producătorii, care permit scară. Unele dintre celelalte lucruri pe care le facem, Peter este, și veți vedea un anunț care va apărea în curând, dar ne integrăm soluția în alte companii, aș spune mult mai mari, care au o suită completă de servicii software. Așa că ne vor conecta la, știi, o rețea de, știi, mii de comercianți cu amănuntul unde poți să pornești LiftForward, dacă ai nevoie. Deci asta ne va oferi o mare amploare pe măsură ce avansăm.

Peter Renton  25:30

Și care este viziunea ta pentru viitorul LiftForward? Adică ești într-un loc grozav, ai o tehnologie cu adevărat interesantă. Dar unde iei asta pe termen lung?

Jeffrey Rogers  25:40

Veți vedea niște anunțuri care apar în acest an, unde vom merge în, știți, noi țări în care avem, știți, țări majore în care suntem, în care nu am fost înainte, nu am mai fost. a anunțat, dar acum construim produsul acolo, împreună cu clienții. Pe termen lung, știi, o să-l spun și o avem, mă uit la genul ăsta de tricouri vechi pe care le-am făcut cu mult timp în urmă. Dar spune că transformăm produsele în servicii. Și știi, destul și am avut asta în 2013 înainte, știi, înainte să vină toate astea. Și am început să ne uităm din nou la asta și să-l punem înapoi. Începem, trebuie să te întorci și să faci niște tricouri noi, pentru că acum vine în prim-plan. Dar, în general, viziunea este că, știi, majoritatea produselor, știi, peste, știi, 300 USD sau sunt oferite prin LiftForward pentru un fel de preț lunar. Vrem să fim acea platformă prin care trec toate acestea. Deci, totul este despre, pentru noi, pe o bază continuă, scară.

Peter Renton  26:42

Are sens. Ei bine, este o poveste fascinantă. Jeffrey, va trebui să-l lăsăm acolo. Apreciez foarte mult că vii la emisiune astăzi. Multumesc mult,

Jeffrey Rogers  26:49

Peter, mulțumesc că m-ai primit. Mă bucur să te revăd.

Peter Renton  26:53

Ei bine, sper că ți-a plăcut spectacolul. Vă mulțumesc mult pentru ascultare. Vă rugăm să continuați și să dați o recenzie emisiunii pe platforma de podcast aleasă de dvs. și să spuneți despre asta prietenilor și colegilor. Oricum, pe această notă, voi închide. Apreciez foarte mult că ai ascultat și te voi prinde data viitoare. Pa.

  • Peter RentonPeter Renton

    Peter Renton este președintele și co-fondatorul Fintech Nexus, cea mai mare companie media digitală din lume axată pe fintech. Peter scrie despre fintech din 2010 și este autorul și creatorul Podcast unu la unu Fintech, prima și cea mai longevivă serie de interviuri fintech.

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 5% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-size: 24px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { font-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-weight: normal !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-user_url-profile-data { color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { text-align: center !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }

Timestamp-ul:

Mai mult de la Academia de împrumut