Fintech One-on-One: Andrew B. Morris, sisältöjohtaja ja Curt Persaud, Fintech Islandsin perustaja ja Karibian fintechin teknologiajohtaja

Fintech One-on-One: Andrew B. Morris, sisältöjohtaja ja Curt Persaud, Fintech Islandsin perustaja ja Karibian fintechin teknologiajohtaja

Lähdesolmu: 3074725

Pidätkö podcasteistamme? Älä missaa tulevia jaksoja! Paina sitä tilauspainiketta omenaSpotifyYouTubetai suosikkipodcast-alustasi pysyäksesi ajan tasalla uusimmasta sisällöstämme. Kiitos tuestasi!

Kun ajattelet huippuluokan fintechiä, et luultavasti ajattele Karibiaa. Mutta siellä tapahtuu mielenkiintoisia tapahtumia, joihin meidän kaikkien tulisi kiinnittää huomiota.

Tässä Fintech One-on-One -podcastin jaksossa puhun Curt Persaudin kanssa, joka on perustaja ja teknologiajohtaja Fintech saaret ja Andrew B. Morris, Fintech Islandsin sisältöjohtaja. Tämä on Karibian suurin fintech-tapahtuma, ja se tapahtuu ensi viikolla (24.-26. tammikuuta) Barbadoksella. Olen siellä monien muiden Yhdysvaltojen ja Karibian fintech-johtajien kanssa.

Karibia on aliarvostettu alue, se on takapihallamme enemmän ihmisiä (45 miljoonaa) kuin Kanadassa. Siellä on jo vahva yrittäjähenki ja kukoistava fintech-teollisuus, jolla on lähitulevaisuudessa merkittävää kasvua.

Tässä podcastissa opit:

  • Fintech Islandsin perustamistarina.
  • Miksi amerikkalaisten pitäisi välittää Karibian fintechistä.
  • Alueen tärkeät fintech-trendit.
  • Lisätietoja Fintech Islands -tapahtumasta.
  • Heidän esityslistallaan käsitellyt eri aiheet.
  • Kuinka heidän startup-kilpailunsa toimii.
  • Kuinka ihmiset voivat olla tekemisissä Karibian fintechin kanssa tapahtuman jälkeen.

Lue alta kopio keskustelustamme.

Peter Renton  00:01

Tervetuloa Fintech One-on-One -podcastiin. Tämä on Peter Renton, Fintech Nexuksen hallituksen puheenjohtaja ja perustaja. Olen tehnyt tätä ohjelmaa vuodesta 2013 lähtien, mikä tekee tästä pisimpään toimineen yhden haastatteluohjelman koko fintechissä. Kiitos, että olet mukana tällä matkalla. Jos pidit tästä podcastista, kannattaa katsoa sisarohjelmamme The Fintech Blueprint Lex Sokolinin kanssa ja Fintech Coffee Break Isabelle Castron kanssa tai kuunnella kaikkea mitä tuotamme tilaamalla Fintech Nexus -podcast-kanava.

Peter Renton  00:31

Ennen kuin aloitamme, haluan muistuttaa kattavasta uudesta palvelustamme. Fintech Nexus News ei pelkästään kata suurimpia fintech-uutisia, vaan päivittäinen uutiskirjeemme toimittaa tärkeimmät fintech-uutiset postilaatikkoosi joka aamu, ja sisältää erityiskommentteja päivän tärkeimmistä uutisista. Pysy ajan tasalla fintech-uutisista tilaamalla tiedot osoitteessa news.fintechnexus.com/subscribe.

Peter Renton  01:09

Tänään esityksessä teemme jotain aivan muuta. Puhumme fintechistä Karibialla. Kyllä, olen iloinen voidessani toivottaa Curt Persaudin tervetulleeksi. Hän on Fintech Islandsin perustaja ja teknologiajohtaja sekä Andrew Morris, jonka monet teistä tuntevat Money20/20 -päivistään, ja hän on Fintech Islandsin sisältöjohtaja. Ja mikä on Fintech Islands? No, se on Karibian johtava fintech-tapahtuma. Se tapahtuu myöhemmin tässä kuussa Barbadoksella, aion olla siellä ja siitä tulee mielestäni kiehtova tapahtuma. Puhumme siis ilmeisesti tapahtuman yksityiskohdista. Mutta puhumme myös fintechistä Karibialla. Mitkä ovat tärkeimmät trendit, miksi se on tärkeää, miksi amerikkalaisten pitäisi todella välittää siitä. Ja tietysti käymme läpi myös joitain tapahtuman yksityiskohtia, kuten sosiaalista toimintaa, mitä tullaan käsittelemään sisällön näkökulmasta, startup-skenettä ja paljon muuta. Se oli kiehtova keskustelu. Toivottavasti nautit esityksestä.

Peter Renton  02:13

Tervetuloa podcastiin Curt ja Andrew.

Curt Persaud  02:16

Kiitos.

Andrew B. Morris  02:17

Hei.

Peter Renton  02:17

Okei, aloitetaan tekemällä lyhyet esittelyt. Curt, miksi en aloita sinusta. Kerro meille hieman itsestäsi ja taustastasi.

Curt Persaud  02:27

Joo, joten olen Fintech Islandsin perustaja ja teknologiajohtaja. Taustani on pääasiassa teknologia-alalla, mutta enemmän yritystason, tyyppisissä sovelluksissa. Pääsin mukaan Fintech Islandsin toimintaan osana laajempaa tehtävää antaakseni takaisin yhteisölleni, alueelleni, joka on Karibian alue. Tiedätkö, tarinaan siitä, kuinka se perustettiin, palaamme myöhemmin, mutta tiedätkö, tapasin muutaman hienon ihmisen matkan varrella. Ja he ovat auttaneet minua kokoamaan tuon vision. Joten nyt olemme tällä matkalla Fintech Islandsille.

Peter Renton  02:58

Selvä. Ja Andrew, mikä on taustasi?

Andrew B. Morris  03:02

Olen siis ollut mukana fintechissä eri tavoin noin 25 vuoden ajan. Ja viimeinen, hieman yli vuosikymmen on ollut tapahtumien tuottamisessa, kuten se, jota teemme Curtin kanssa. Olin liikkeenjohdon konsultti maksualalla, johtajana pankissa ja auttelin rakentamaan digitaalisen pankkialustan vuosia sitten. Ja osallistuin Money20/20-konferenssin ensimmäiseen painokseen. Ja ole varovainen, kun menet konferensseihin, koska saatat päätyä työskentelemään niille. Koska minulle kävi niin, puhuin konferenssissa seuraavana vuonna, tapasin perustajat ja minusta tuli ensimmäinen sisällön johtaja, Money20/20:n sisältöjohtaja. Joten tuon tapahtuman rakentamisen auttamisen aikana rakastuin koko prosessiin, tapahtuman rakentamisen luovuuteen, vaikutukseen, joka sinulla voi olla toimialaan ja yhteisöön. Ja kun pystyt katsomaan todella laajaa kuvaa tapahtuvista asioista sen sijaan, että olisit välttämättä syvällinen asiantuntija vain yhdessä asiassa, voit katsoa maiseman yli. Ja minäkin nautin siitä näkökulmasta.

Peter Renton  04:12

Minä myös.

Andrew B. Morris  04:14

Joo.

Peter Renton  04:15

Joka tapauksessa, mennään eräänlaiseen Fintech Islandsin perustamistarinaan. Curt, kosket siihen jo, mutta ehkä voisit vain kiusoitella, miksi päätit aloittaa tämän tapahtuman ja mitä ajatuksia siellä oli?

Curt Persaud  04:28

Sysäyksenä tähän oli todella halu osallistua ja antaa takaisin yhteisöille, joista tiedät, että me olemme kotoisin, minä olen Karibian alueelta. Olen kotoisin Barbadokselta. Tiedäthän, siihen liittyy turhautumista, kun palaamme saarille, kun palaamme takaisin kotikaupunkiimme, näemme edistyksen puutetta tietyillä aloilla, erityisesti teknologian ja rahoitusteknologian ympärillä. Pankkitoiminnan osalta tapa, jolla asioita hoidetaan Karibialla, on muutaman vuoden, ellei ehkä jopa vuosikymmenen jäljessä Pohjois-Amerikasta ja joistakin muista kehitysmaista. Ja koska olen teknologia-alalla, työskentelen Pohjois-Amerikassa, turhautuin hieman siihen tosiasiaan, että olimme niin kaukana. Joten minulla oli ajatus, että hei, mikä on paras tapa vaikuttaa innovaatioon? Mikä on paras tapa vaikuttaa vaikuttamiseen kotiseudullamme. Ja tiedätkö, ajatus tuoda ihmisiä, jotka olivat asiantuntijoita, ajatusjohtajia, ihmisiä, jotka innovoivat ympäri maailmaa ja tuoda heidät alueelle, johon yrität vaikuttaa, ja saada heidät osallistumaan tai jakamaan tarinoitaan, voi tulla katalysaattori tälle liikkeelle. Allison, joka on perustaja, joka ei valitettavasti päässyt tänään, hän on ollut pitkäaikainen ystäväni. Hän asuu kanssani Miamissa, otin hänen puoleensa ja sanoin: Hei, viitsitkö juoda kahvia tänään. Joten tapasimme kahvin ääressä ja jaoin ideani hänen kanssaan. Nyt hän on tuotantotilassa, hän on tapahtumissa, suunnittelussa, massiivisissa tuotannossa, 20,000 XNUMX tyyppisissä tapahtumissa. Ja hän rakastui siihen. Joten yhteistyössä hänen ja muutaman muun kanssa, jotka tulivat mukaan myöhemmin, kehitimme konferenssin ideaa kehittämällä Fintech Island -konferenssia. Ja kyse oli oikeastaan ​​kahdesta erityisestä tavoitteesta, kun puhuimme siitä, että jakautuminen oli todellakin häiritsevien ihmisten yhteisön tuominen saarelle. Johtajat ja ihmiset, jotka määrittelevät teknologian uudelleen rahoitusalalla ja yrittivät sitten saada sen toimimaan katalysaattorina osallistavamman, tehokkaamman rahoitus- ja teknologiasektorin rakentamisessa alueelle. Joten ne olivat tavallaan kaksi päätavoitetta aloittaessamme. Ja sitten siitä lähtien, tiedäthän, laajentunut ja sillä on oma elämä, ja se on tavallaan kasvava, yhteisö kasvaa. Ja suunta, johon otamme sitä, on myös dynaaminen, ja se myös kasvaa. Joten tiedäthän, katsomme mitä tänä vuonna tapahtuu ja miten kehitämme konferenssia ja mitä yritämme tehdä.

Peter Renton  07:02

Okei, ja niin sitten Andrew, miten liityit tänne? Koska et ole, et ole Barbadokselta.

Andrew B. Morris  07:07

Ei, joo, ei, työskentelen kunniajäsenyyteni eteen. Joten se oli todella mielenkiintoista. Yksi kollegani Money20/20:sta, hänen nimensä on Lucia Jades, on kotoisin Trinidadista. Ja hän on loistava tapahtumatoiminnan johtaja, ja hän oli jo tavannut Allisonin ja Curtin ja alkoi auttaa heitä kokoamaan visionsa Fintech Islandsista. Ja hän esitteli meidät, hän ehdotti, että taustallani voisin olla heille avuksi. Ja olen niin iloinen, että se tapahtui. Koska en ole kotoisin Barbadoselta, Peter, en ollut koskaan käynyt Karibialla lomalla ennen kuin aloin työskennellä tämän projektin parissa. Joten se oli tämä upea tilaisuus oppia paikan kulttuurista oppiakseen vivahteita. Tiedätkö, jos et tunne aluetta, alat ajatella, että kaikki Karibian saaret ovat samanlaisia. Ei, he eivät ole oikeassa. Jokaisella saarella on ainutlaatuinen kulttuurinsa. On kolme eri kieltä, siellä on 45 miljoonaa ihmistä. Ja alueella on valtavasti vaihtelua. Ja alat ymmärtää sen ja näet sen lahjakkuuden ja mahdollisuuden fintechille. Ja siksi olin hyvin kiinnostunut siitä. Ja sitten Rolodexin avulla, joka minulla on ollut alalla vuosien ajan ja kokemusta tapahtumien sisällön kokoamisesta, tiesin, että voisin olla avuksi tapahtuman kasvattamisessa. Joten sain yhteyden yhteisen ystävän kautta ja auttoin käynnistämään tapahtuman viime vuonna. Ja tämä on toinen painoksemme tulossa. Ja kuten Curt sanoi, se isännöi todella maailmanlaajuista konferenssia alueella. Ja tällä tavalla se voi olla katalysaattori fintech-ekosysteemille siellä.

Peter Renton  09:01

Minäkään en ole koskaan käynyt Karibialla. Mutta minusta tuntuu, että tiedän sen hyvin, koska olen australialainen. Ja meillä on krikettipeli, että Länsi-Intiat, kun minä kasvoin, kun kasvoin 80-luvulla Australiassa, Länsi-Intiat olivat planeetan suurin krikettivaltio. Joten alttiina paljon Karibiaa siellä, enkä aivan niin hyvä kuin ennen. Mutta kun sinulla oli Vivian Richardsin ja Clive Lloydin kaltaiset hahmot ja nuo hahmot 80-luvulla, sitä oli hauskaa katsoa. Mutta joka tapauksessa, poikkean. Miksi amerikkalaisten pitäisi, koska tämä on tietenkin, minulla on ensisijainen amerikkalainen yleisö tälle podcastille, miksi amerikkalaisten pitäisi välittää? Aiomme puhua tapahtumasta hetken kuluttua, mutta haluan puhua ensin Karibiasta. Miksi amerikkalaisten pitäisi välittää tästä fintech-näkökulmasta, tältä alueelta?

Andrew B. Morris  09:46

Ensinnäkin markkinat ovat suuremmat kuin uskotkaan. Heitin pois ne 45 miljoonaa ihmistä, se on koko alueen väkiluku, ja se on suurempi kuin Kanada. Se on suunnilleen Espanjan kokoinen, eikö? Joten se on monia erilaisia ​​pienempiä saarivaltioita, siellä on paljon monimuotoisuutta, liiketoiminnan laajentaminen, se on monimutkaista, mutta se on suuri osa maailmaa. Se on siis yksi asia. Toinen on, että Karibialla on edelleen paljon käteistä. Ja siellä on paljon mahdollisuuksia muuttaa digitaalisesti ja tehdä asioista tehokkaampia ja osallistavampia sekä auttaa pienyrityksiä ja kuluttajia. Ja siellä on siis mahdollisuus. Alueella on valtavasti lahjakkuutta. Ja on hallituksia ja sääntelyviranomaisia, jotka välittävät ja yrittävät miettiä tapoja tasapainottaa kuluttajien suojaaminen innovaation kanssa. Ja tiedätkö, kuinka voimme tehdä sen, ja se ei ole helppoa. Mutta kokeilua ja halukkuutta kokeilla uusia asioita on. Ja niin luulen, että siitä tulee jännittävä paikka sellaisille asioille kuin keskuspankkien digitaaliset valuutat, jotka… jotkut tuon idean varhaisista kokeiluista ovat olleet Karibialla. Uusien asioiden kokeilemiselle on ehkä vähän vähemmän esteitä. Ja siksi mielestäni se tekee siitä houkuttelevan.

Curt Persaud  11:11

Sen lisäksi, mitä Andrew mainitsi, kyllä, se on yksi hyödyntämättömimmistä alueista, jos tarkastellaan kaikkia tiloja, joita ihmiset ovat laajentamassa teknologian ja innovaatioiden suhteen, ja erityisesti fintech, toinen asia. Maailmantaloudessa rajat ja rajat ovat vähemmän, ne ovat moniselitteisempiä. Se on lähes olematon, potentiaalisten 45 miljoonan markkinoiden hyödyntäminen on vain valtava mahdollisuus monille yrityksille Pohjois-Amerikassa, Euroopassa, Afrikassa, meillä on, tiedäthän, intressejä kaikkialla. Ja sitten toinen asia on, että Pohjois-Amerikassa, Isossa-Britanniassa, Euroopassa, Afrikassa on valtava diaspora, ja heillä on niin keskeinen rooli, transaktioiden määrä ja dollareita, jotka virtaavat alueelle edestakaisin. alueelle on valtava. Ja vain sen hyödyntäminen ja sen selvittäminen, kuinka voisit tehdä mahdollisuuksia tai luoda mahdollisuuksia siitä, on toinen alue, jota ei mielestäni tarkastella tarpeeksi, ja se on potentiaalinen valtava positiivinen nousu mille tahansa yritykselle tai yritykselle, joka yrittää mennä Karibian alue.

Andrew B. Morris  12:21

Ja diaspora on todella mielenkiintoinen kohta. Yhdysvaltain kaupungit, kuten New York, jopa Toronto ja Kanada, Miami, tietysti läheisyyden vuoksi, mutta myös Atlanta, jossa asun, että yksi puhujistamme tapahtumassa on TIAA:n talousjohtaja, eikö niin. Raportoi Thasunda Duckettille, tälle rocktähtijohtajalle, valtavasta työstä. Hän on kotoisin Barbadokselta. Ja hän tulee takaisin puhumaan ja olemaan osa tapahtumaamme, Dave Dowrich. Ja niin näet paljon diasporan vaikutusta maailmanlaajuisesti. Ja miten sitten alueen matkailuun, niin moniin globaaleihin yhteyksiin, jotka kulkevat tuon osan kautta maailmaa. Ja se on vain hämmästyttävä sulatusuuni sellaiselle maailmanlaajuiselle kaupalle, jos haluat.

Peter Renton  13:09

Millainen on fintechin tila Karibialla juuri nyt? Mitkä ovat tärkeimmät trendit, jotka ihmisten tulisi olla tietoisia?

Andrew B. Morris  13:18

Yksi asia, jonka näen, on se, että kokosimme tapahtuman sisällön, ja jotkut perinteiset toimijat, vakiintuneet pankit ja suuret toimijat työskentelevät muuttaakseen liiketoimintaansa digitaalisesti. Ja he tekevät sen joissakin tapauksissa tukemalla fintech-startuppeja, mikä on mielenkiintoista. Startup pitchimme sponsori on pankki Republic Bank. He tekevät sen tekemällä yhteistyötä yritysten, kuten IBM:n kaltaisten järjestelmäintegraattoreiden, pankkien palveluna, sulautettujen pankkipalvelujen tarjoajien, kuten InBankin, kanssa. Toinen yritys nimeltä InfoCorp, joten näet nämä maailmanlaajuiset palveluntarjoajat, jotka osallistuvat pankkitoimintaan palveluna ja avoimena rahoituksena, alkavan tehdä yhteistyötä Karibian rahoituslaitosten kanssa auttaakseen niitä digitalisoimaan liiketoimintansa. Tämä on siis yksi mielenkiintoinen asia. Toinen alkaa nähdä, että jotkut startupit saavat pitoa, eikö niin? Siellä on todella mielenkiintoinen First Atlantic Commerce -niminen yritys, joka käsittelee verkkokauppamaksuja kaikkialla alueella. Sehän menee erittäin hyvin. Monet mobiililompakkopalveluntarjoajat tekevät mielenkiintoisia asioita. Ja niin se on vielä alkuaikoja, minkä vuoksi tämä tapahtuma on olemassa, olla se katalysaattori ja edistää aluetta. Mutta on merkkejä siitä, että alue on vastaanottavainen ja valmis jatkamaan tätä fintech-vallankumousta Karibialla.

Curt Persaud  14:46

Joten näemme, kuten mainitsin, että alueella on paljon lompakkomaksuja, lompakoita on tulossa. Joten mielestäni rahattomuus on iso asia. Tapahtuu paljon sellaisia, pienyritys-, mikrotyyppisiä liiketoimia, jotka ovat alueella vallitsevasti hyvin käteiskeskeisiä. Ja niiden siirtämiseksi digitaaliseen, digitaaliseen muotoon, digitaaliseen alustaan ​​on paljon painostusta, olipa kyseessä joko maksulompakko tai suora B2B-tapahtuma palveluntarjoajan tai pankin kanssa. Joten näemme paljon sitä. Ja sitten, tiedäthän, näemme myös paljon työntöä suurilta vakiintuneilta pankeilta taloudellisen osallisuuden suhteen ja paljon koulutusta, eikö niin, yrittäen työntää enemmän markkinoille, missä, kohti nuoria. , ja kouluttaa heitä esimerkiksi talouslukutaidon ja sen kaltaisten asioiden suhteen. Joten monet heistä omaksuvat ja merkitsevät monia tuotteita, jotka opettavat sen. Joten he upottavat nämä tuotteet sovellussarjaansa tai pankkiprofiiliinsa tai sovellusvalikoimaansa. Joten me näemme sen. Joten näemme todella, todella myönteisiä merkkejä ja todella hyvää pitoa, asioita, joita et olisi koskaan nähnyt viisi vuotta sitten. Kun aloitimme tämän tapahtuman ensimmäisen kerran, aloitimme sen jo vuonna 2021 valmistautuessamme lanseeraukseen vuonna 2022. Jotkut suuret toimijat suhtautuivat epäilevästi siihen, mihin tämä johtaa ja onko todellista Tämän tyyppisen digitalisoinnin ja innovaation todellinen tarve tällä alalla. Mutta olemme iloisia voidessamme todeta niin lyhyessä ajassa vuoden 2021 ja nyt, että näemme paljon hyväksyntää ja paljon tukea suurilta toimijoilta ja alalla.

Andrew B. Morris  16:29

Ja toinen asia, jonka sanoisin, ovat keskuspankit ja sääntelyviranomaiset, innovaatiot, joita siellä tapahtuu sääntelyn hiekkalaatikoiden ja keskuspankkien digitaalisten valuuttojen kanssa, ja se on mielestäni hyvä ympäristölle. Ja joissakin näistä aloitteista on myös kumppanuuksia yksityisen sektorin kanssa.

Peter Renton  16:49

Okei, puhutaanpa itse tapahtumasta. Ehkä voisit vain antaa meille pienen yhteenvedon joistakin, vain joistakin yksityiskohdista, missä se on, milloin se on ja mitä ihmiset voivat odottaa, ketkä aikovat osallistua.

Curt Persaud  17:04

Isännöimme maailmanlaajuista tapahtumaa kauniilla Barbadoksen saarella, ja meillä on erittäin kattava ohjelma, joka koskee ajatusjohtajien, innovaattorien, startup-yritysten ja tutkijoiden tuomista tapahtumaan osallistumaan ja jakamaan tarinoitaan sekä oppimaan ja olemaan vuorovaikutuksessa. Suhtaudumme todella todella verkostoitumiseen ja henkilökohtaiseen toimintaan, koska mielestäni siinä näemme paljon arvoa, varsinkin ensimmäisestä, jonka teimme, mielestäni se tuli ulos, tuli hyvin selvästi läpi. se oli yksi sen tärkeimmistä puolista. Joten pyrimme todella varmistamaan, että luomme oikeat yhteydet, kokoamme ihmiset yhteen, laitamme ihmiset, oikeat ihmiset oikeaan huoneeseen luodaksemme yhteyksiä ja tehdäksemme sopimuksia. Toinen tärkeä asia, jonka sanoisin siitä, on se, mitä todella halusimme tehdä, on myös esitellä isäntäsaarta. Emme halunneet, että kaikki tulevat konferenssiin ja jäävät esitystyyppiseen ympäristöön, vaan halusimme varmistaa, että omaksumme ja tuomme kulttuurin ja tuomme tunnelman isäntäsaaresta. Joten osana sitä nojaamme todella kokemukseen, jossa jaamme isäntäsaaren kulttuurin, jaamme Barbadoksen kulttuurin, jaamme siellä olevien ihmisten kulttuurin. Ja yhdistämme sen verkostoitumiseen, eikö niin. Se on siis erittäin tärkeää. Meillä on paljon erilaisia ​​aktiviteetteja, jotka hyödyntävät tätä ja mahdollistavat ihmisten tapaamisen ja verkostoitumisen ympäristössä, joka ei ole niin steriili kuin kokoushuone tai esittelyhuone. Mutta jotain, joka on luonnollisempaa ja orgaanisempaa, mikä mielestämme edistäisi parempia kumppanuuksia ja parempia keskusteluja. Tiedätkö, se, mitä yritämme tehdä, on mahtavaa. Ihmiset saavat paljon hyötyä konferenssiin osallistumisesta.

Andrew B. Morris  18:46

En koskaan nähnyt ihmisten vaihtavan LinkedIn-profiileja katamaraanilla työskennellessäni Money20/20:ssa, mutta niin tapahtuu Fintech Islandsilla. Ja sitten puhujakokoonpanon ja tapahtuman sisällön osalta se on yli kolme päivää. Ensimmäinen päivä on hieman sisällöltään raskaampi kuin kaksi toista, sillä ensimmäisenä päivänä tapahtuu paljon, yleissession, jossa esiintyy Peter Renton, olet ehkä kuullut hänestä. Mutta Peter, olemme innoissamme, että aiot olla paikalla ja tekemässä haastattelun MasterCardin ylimmän johtajan kanssa, joka on yksi suurimmista sponsoreistamme. Aamun yleisistunnossa on hienoa sisältöä. Ja sitten olemme järjestäneet joitain niin sanottuja syvällisiä sukelluksia, jotka kattavat fintechin eri näkökohdat. Aiheita on yhdeksän erilaista, en aio räpäyttää niitä kaikkia, mutta kyse on sellaisista asioista kuin tekoäly ja avoin rahoitus ja digitaaliset varat ja innovaatiot pankkitoiminnassa. Tiedäthän, mahdollisuuksia ja breakout-istuntoja ihmisille oppiakseen, mitä fintechin eri osa-alueilla tapahtuu. Tilaisuudessa on 140 puhujaa. Noin puolet heistä on kotoisin Karibialta, ja meillä on tavallaan alueen parhaita fintech-alaa. Loput ovat Yhdysvalloista, Latinalaisesta Amerikasta, Afrikasta, Euroopasta, he ovat kaikkialta maailmasta. Se on siis hyvin globaali kaiuttimien valikoima. Mielenkiintoista on, että yli puolet puhujistamme on edustamansa organisaation perustajia tai toimitusjohtajaa. Se on siis erittäin vanhempi ryhmä. Ja olemme todella innoissamme pankkiireista ja fintech-yrityksistä sekä sijoittajista ja poliittisista päättäjistä ja tutkijoista, jotka ovat osa tätä kokoonpanoa. Ja kaikki musiikki ja kulttuuri paikassa, jossa jaat nuo kokemukset alan ihmisten kanssa, tarkoittaa, että rakennat suhteita. Ja näin tapahtuma on suunniteltu.

Peter Renton  18:46

Mainitsit startup-alueen, onko startup-kilpailua? Mistä siinä on kyse?

Andrew B. Morris  19:17

Kiitos, että otit asian esille. Olemme siis valinneet, meillä on ollut hakuprosessi, jopa järjestänyt roadshow'n, pienempiä tapahtumia, pitch-tapahtumia ympäri aluetta vuoden aikana ja valinnut 10 alkuvaiheen startuppia, jotka ovat joko Karibian perustajia tai ne ovat selvästi tuttuja, sidottu alueeseen. Ja se on hyvin monipuolinen edustus eri saarista ja fintechin eri puolista, mutta 10 yritystä kaikenlaisia ​​esisiemeniä, varhaisia ​​yrityksiä. Ja joku, jonka luulen sinun ja minä tuntevan, Matteo Rizzi, pääpuhuja ja neuvonantaja ja sijoittaja, on perustanut voittoa tavoittelemattoman järjestön nimeltä The TimePledge Network, jossa sijoittajat ja perustajat lahjoittavat aikaa perustajien mentoroimiseksi eri markkinoilla ympäri maailmaa. Olemme siis järjestäneet mentorointitilaisuudet 10 perustajalle, ja he kaikki 10 esiintyvät tapahtumamme päälavalla, viimeisenä päivänä. Kolme parasta voittaa rahapalkintoja, mutta heillä kaikilla on loistava tilaisuus esitellä, mitä he tekevät, kun he rakentavat yritystään ja saavat ilmaisia ​​passeja. Ja mielenkiintoista kyllä, YK:n kansainvälisen kauppakeskuksen kautta on ohjelma, jossa he myös työskentelevät tukeakseen alueen startup-yrityksiä. Tapahtuman sponsoroinnin lisäksi UN International Trade Centerillä oli myös toinen joukko startuppeja, joita he isännöivät osallistumaan tapahtumaan. Heidän ohjelmansa ja omamme kautta tuemme paljon noita nuoria yrittäjiä.

Peter Renton  22:25

Kuinka ihmiset voivat osallistua tapahtuman lisäksi? Kuinka ihmiset voivat pysyä sitoutuneina Fintech Islandsiin? Jos he eivät pääse tammikuussa, kuinka he pysyvät kihloissa?

Curt Persaud  22:35

Kyllä, he voivat tilata uutiskirjeemme, jos he menevät Fintech Islands.com -sivustolle. Tilaa vain säännöllisesti ilmestyvä uutiskirjeemme ja pidä meidät ajan tasalla siitä, mitä työskentelemme, aiheista, jotka ovat erittäin tärkeitä avaruuden ja alan kannalta. Ja mitä sitten tapahtuu seuraavan tapahtumamme suunnittelussa. Joten se on paras tapa, ja sitten myös olla yhteydessä meihin sosiaalisten alustojemme, LinkedInin, Instagramin ja Facebookin kautta, olemme hyvin, hyvin sitoutuneita näillä alustoilla. Ja aina kun joku ottaa yhteyttä, olemme yhteydessä heihin ja olemme yhteydessä heihin.

Peter Renton  23:09

Viimeiset ajatukset Caribbean Fintech -tapahtumasta ennen sulkemista?

Andrew B. Morris  23:13

Tiedän, että se olisi nopea käänne siihen mennessä, kun ihmiset kuuntelevat tätä podcastia, mutta se on harkittava asia, harkita passin ostamista ja liittymistä meihin tänä vuonna. Tämä tapahtuma on todella ainutlaatuinen niille meistä, jotka osallistuvat moniin konferensseihin, jotka ovat esimerkiksi New Yorkissa ja Las Vegasissa. Eikä se johdu vain paikan kauneudesta, vaikka se onkin upea, kaunis saari. Mutta tässä yhteisössä on todellista aitoutta. Ja, tiedättekö, hyvin tehtävälähtöinen ryhmä ihmisiä, jotka haluavat saada aikaan muutoksen tässä osassa maailmaa. Siellä on myös mahdollisuuksia ottaa yhteyttä ihmisiin, jotka eivät ole kotoisin kyseiseltä alueelta. Joten minulla on ihmisiä, jotka kutsuin Pohjois-Amerikasta ja Euroopasta, jotka osallistuivat viime vuonna ja loivat yhteyksiä tapahtumassa maailmanlaajuisesti. Mutta haluaisimme, että joku liittyisi joukkoomme. Ja sitten, jos ei tänä vuonna, osallistua tuleviin tapahtumiin Curtin kuvailemalla tavalla.

Peter Renton  24:12

Andrew, Curt, kiitos paljon, että tulit esitykseen tänään.

Curt Persaud  24:16

Kiitos, että sait meidät, Peter.

Andrew B. Morris  24:18

Peter, kiitos paljon saamisestamme ja odotamme innolla näkevämme sinut täällä pian Fintech Islandsilla.

Peter Renton  24:25 No, toivottavasti pidit esityksestä. Kiitos paljon kuuntelusta. Anna esityksen arvostelu valitsemallasi podcast-alustalla ja kerro siitä ystävillesi ja kollegoillesi. Joka tapauksessa allekirjoitan tämän huomion. Arvostan kovasti, että kuuntelet, ja otan sinut kiinni ensi kerralla. Hei hei.

  • Peter RentonPeter Renton

    Peter Renton on Fintech Nexuksen, maailman suurimman fintechiin keskittyneen digitaalisen median yrityksen, puheenjohtaja ja perustaja. Peter on kirjoittanut fintechistä vuodesta 2010 ja hän on sen kirjoittaja ja luoja Fintech One-on-One Podcast, ensimmäinen ja pisin fintech-haastattelusarja.

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 5% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-size: 24px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { font-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-weight: normal !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-user_url-profile-data { color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { text-align: center !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }

Aikaleima:

Lisää aiheesta Lainaakatemia