sgt_slaughtermelon, çoğunlukla kod odaklı soyut kompozisyonlar üzerinde çalışan bir dijital sanatçıdır. Tasarımları, geriye bakmaktan modernist ve Bahaus'tan etkilenen geometrik soyutlamaya, gelecek çağa uygun, parçalanmış, kod eklenmiş neon yapılara kadar geniş bir yelpazeyi kapsıyor.
Kendisi en çok Artblocks drop autoRAD'i, "Lazlo Lissitsky" üretken İsviçre modern koleksiyonu ve blockchain üzerindeki ve albüm kapaklarındaki glitch çizimleriyle tanınır. Yakın zamanda Canto blok zincirinde Cantographs adında biletleri tükenen bir indirim yaşadı ve aynı hafta MakersPlace'de FiveTimesNo ile kapalı gişe bir işbirliği yaptı.
Slaughtermelon, sanatını ciddiye alırken aynı zamanda inanılmaz derecede şakacı olan ve kesinlikle hiçbir şeyi ciddiye almayan, kendini ifade edebilen bir sanatçı olarak kitabımda yüksek ayrıcalığı kazanıyor. Çalışmalarıyla ilgileniyorsanız, web sitesine göz atmanızı şiddetle tavsiye ederim. sgtslaughtermelon.com Her serisi hakkında yazdığı kapsamlı makalelerden bazılarını okumak için.
Bölümü dinle Apple Podcast'leri, Spotify, bulutlu, iheart, OyuncuFM, Takipçi, Boom oyunu, Ayarlama, Podbean, Google Podcast'ler, Amazon Müzikveya en sevdiğiniz podcast platformunda.
Our bakın bu bölümün notlarını burada göster.
Okuyabilirsin sgt_slaughtermelon ile ilk röportajımız burada.
[1:54] sgt_slaughtermelon:
MERHABA. Canto için üzerinde çalıştığımız yeni koleksiyondan bahsetmiş miydim?
[2:04] Brady Walker:
Yaptığınıza inanıyorum ama şimdi kayıt yaptığımıza göre tekrar üzerinden geçelim.
[2:11] sgt_slaughtermelon:
başlıklı bir dizi Async Art planı üzerinde çalışıyoruz. Erişilemez Dünyalar. Bu isim, arızalı ROM'ları oynama deneyimimden doğdu. Bir NES romunun onaltılık kodunu belirli aralıklarla bozan, değiştiren veya değiştiren bir araç kullanıyordum. Oyunun çeşitli değerlerine aşina değilseniz bu değişikliklerin ne yapacağını önceden bilemezsiniz. Bilseniz bile, bu genellikle bir tahmin oyunudur. Oyun ilginç bir şekilde çalışana kadar bozulma değerlerini, aralıklarını ve aralıklarını değiştirmeye devam edersiniz.
Benim yaklaşımım oyunların bozulmamış versiyonlarını oynamak, farklı noktalardan tasarruf etmekti. Daha sonra ROM'u bozar ve bu kaydetme durumlarını yüklemeyi denerdim. Oyunun başlangıcından itibaren yükleme durumlarının oyunu hemen çökerteceğini keşfettim. Bununla birlikte, oyunun derinliklerinden, örneğin üçüncü veya dördüncü seviyeden kaydedilen eyaletler oynanabilirdi. En baştan başlamayı denerseniz oyunun bu bölümlerine erişilemez. Oynamaya başlamak için bu "yolsuzluk duvarı" içinde kaydedilmiş bir duruma sahip olmanız gerekir. Bu konsept ilgimi çekti; oyunun durumunu değiştirmediğiniz sürece bu konumlara ulaşılamayacaktı.
[4:05] Brady Walker:
Yani oyunları o kadar baştan sona bozdunuz ki geriye oynanabilecek tek kısım bu kaydedilen durumlar mı kaldı?
[4:18] sgt_slaughtermelon:
Tam olarak adı buradan geliyor. Ayrıca video yakalamayı da denedim ve kayıtlı bir durumu farklı bir oyunla yüklemek gibi püf noktaları keşfettim. Çoğunlukla işe yaramıyor, ancak bazen başka bir oyunun kayıtlı durumunun renk şemasında ve düzenlemesinde bir oyunun spritelarının tuhaf bir karışımını görüyorsunuz. Bazen oyun oynamaya bile çalışır. Bu oyunların geçici yeni bir dünya yaratmak için nasıl çarpıtılabileceğine dair büyüleyici bir keşif.
Bunu bazı insanların uyuşturucu kültürüyle ilgili olarak tanımladığı deneyimlere benzer buluyorum. Bu, beyninizin kimyasını ve işleyişini bir süreliğine bazen yanlış şekilde değiştirmek gibidir. O zaman şu soru ortaya çıkıyor: Aydınlanma mı kazanıyorsunuz, yoksa bu bozukluk size aydınlandığınızı mı düşündürüyor? Genellikle gizli olan farklı bir dünyaya mı göz atıyorsunuz, yoksa bu sadece bozuk bir oyun mu? Bu bozuk video oyunu dünyalarında ilgi çekici bulduğum şey bu.
[5:53] Brady Walker:
Yaklaşımınızın bir bütün olarak aksaklık sanatı için ilginç bir metafor sunduğunu düşünüyorum. Bu beni aklımdaki bir soruya yönlendiriyor. Bunu soruyorum çünkü bu kavramları çok iyi ifade ettiğinizi biliyorum. Sanatınızı görmeden hemen önce kör olan birine sanatınızı nasıl anlatırsınız? Önceden bir referans noktaları var ama sizin çalışmanızı hiç görmediler. Belki de ilham aldığınız daha geniş bir külliyata aşina değillerdir?
[6:34] sgt_slaughtermelon:
Geniş vuruşlarla, sanatımın büyük bir kısmı geometrik şekillerden, tipik olarak soyut kompozisyonlardan ve nadiren gerçek dünyaya göndermelerden oluşuyor. Ancak sorunuzun içinde daha büyük bir soru var ve bu, sorunun taşıdığı varsayımları içeriyor. Örneğin, David Bowie'den, Allah rahmet eylesin, müziğini tanımlaması istenseydi, hangi albümü olduğunu belirtmeniz gerekirdi. İlk çalışmaları 90'larda ürettiklerinden oldukça farklı. Tek bir şarkıyı veya tarzı tanımlamak onun çalışmalarının tamamını bir bütün olarak yansıtmaz.
[7:25] Brady Walker:
Bu durumda, kariyeri boyunca yol gösteren veya ona yön veren bir süreci veya felsefeyi tanımlamayı ihmal etmiş olabileceğini düşünüyor musunuz?
[7:39] sgt_slaughtermelon:
Elbette röportajlarını izlerseniz öyle yaptığını görürsünüz. Ancak bu yaklaşım, kulaklığınızı taktığınızda ne duyacağınız konusunda size net bir beklenti vermez. Bu süreç veya felsefe nedeniyle ne yarattı? Kesin bir cevap yok çünkü bu onun nereye gittiğine veya o sırada hangi fikri keşfettiğine bağlı.
[8:03] Brady Walker:
Doğru, bu biraz mimaride step dansı yapmaya benziyor, değil mi?
[8:11] sgt_slaughtermelon:
Açık olarak. Eğer çalışmamı anlatacak olsaydım, tutarlı bir temanın alet destekli sanata yönelik tercihim olduğunu söylerdim. Artık bu terim, benim pek kullanmadığım yapay zekanın yükselişiyle farklı bir anlam kazandı. Benim için araç destekli, ek yazılım veya hileler olmadan yalnızca ellerimle veya Photoshop'la elde edemeyeceğim sanat eserleri yaratmak için kod, program veya makinelerin kullanılması anlamına gelir.
[8:50] Brady Walker:
Dijital bir sanatçı olarak hiç fiziksel araçlar kullanıyor musunuz? Bir kalem ve kağıt alır mısın?
[8:57] sgt_slaughtermelon:
Evet ama sık sık değil. Sabırsızlığımın en iyi geleneksel sanatçı olamamaktan kaynaklandığına inanıyorum. Çizim yapabiliyorum ama genellikle parçayı dijital bir şeye nasıl dönüştürebileceğimi düşünmeye başlıyorum. Sonuç olarak, çoğu zaman bir şeyi fiziksel olarak tamamlama sabrımdan yoksun kalıyorum.
[9:29] Brady Walker:
Yani bu araçları, örneğin fikir üzerinde çalışırken hazırlık amacıyla kullanmıyorsunuz, öyle mi?
[9:38] sgt_slaughtermelon:
Bazen. Örneğin, basılı eserleri ve postaları taramak için kullandığım yüksek çözünürlüklü bir tarayıcım var. Bu basılı şeylere baktığımda, tarayıcının günlük yaşamda sıklıkla gözden kaçan dokuları yakalama yeteneği sayesinde gerçekten harika bir şey yaratma potansiyelini görüyorum. Sulu boyayla sanat yaratmaya başlarsam, bu dokuların yüksek çözünürlükte tarandığında nasıl görüneceğini ve bundan nasıl yeni bir şey yaratabileceğimi düşünüyorum. Tüm sürecim dijital varsayımlarla o kadar iç içe ki, son fiziksel materyali nadiren değerlendiriyorum. Çoğu zaman ham maddeyi dijital bir proje için kullandıktan sonra atıyorum.
[10:55] Brady Walker:
Bu çok ilginç. Benzer şekilde, işbirliğini tartışmak istedim. Bowie işbirlikleriyle tanınıyordu ve siz de özellikle aksaklık topluluğunda pek çok iş yaptınız. Bu topluluk, aksaklık sanatının doğasında olan doğası nedeniyle işbirlikleriyle ünlüdür. Peki işbirliklerinden ne kazanıyorsunuz? Onlardan ne öğrendiniz ve kendi sürecinize uyguladınız?
[11:46] sgt_slaughtermelon:
Harika bir soru. En iyi işbirlikleri, ikimizin de bireysel olarak başaramayacağı şeyleri bende yaratacağını görebildiğim insanlarla yapılan işbirlikleridir. İyi bir işbirliğinin gerçek özü budur. Her şeyi tek başıma yapabileceğimi fark ettiğim projelerde yer aldım ama bu aynı şey değil. Ortak çabanın yeniliğinden yoksundur. Bir proje tamamlanana kadar yorulmadan çalışma eğilimindeyim, bu nedenle diğer kısmı yapabileceğimi düşünürsem işbirliklerinin aralıklı doğası biraz sinir bozucu olabilir.
Glitch sanatının giriş çubuğu alçak ama tavanı inanılmaz derecede yüksek. Kim Asendorf gibi bazı sanatçılar, kimsenin nasıl kopyalanacağını bilmediği şeyler yapıyor. Glittch sanatının heyecan verici yanı da budur. Keşfedilmemiş sonsuz sayıda yol var. Bu belirsiz yollardan birine girme cesaretini gösteren, onlarla bulundukları yerde tanışan ve kod ve sanatla mümkün olanın sınırlarını zorlamak için birlikte çalışan birini bulmak heyecan verici.
[13:45] Brady Walker:
Evet, bu ilginç. Glitch sanatı büyüleyicidir çünkü bir aynayı tamamen kırmadan nasıl hassas bir şekilde kırılacağını bulmaya benzer. Aynanın hala bir şekilde çalışması gerekiyor. Glitch sanatındaki geçmişinizden biraz bahsedebilir ve aşina olmayan dinleyiciler için bunu açıklayabilir misiniz?
[14:11] sgt_slaughtermelon:
Elbette. Yardımcı doçent olduğum dönemde başladım. Teknoloji öğrencilerine beşeri bilimler ve sanat dersleri veriyorduk. Bunun bir kısmı grafik öğrencileri için harika bir şeyler sunacağımız atölyeleri içeriyordu. Glitch sanatı düzenlediğimiz seminerlerden biriydi. Öğrenmeye yaklaşımım genellikle elimden gelen her şeyi denemek ve öğrenmektir. Böylece glitch sanatının öne çıkan isimlerinin kimler olduğunu araştırmaya başladım. Farklı insanları araştırdım ve Rosa Menkman ile Michael Betancourt'un oldukça etkili olduklarını gördüm.
Öğrencilere Processing ve Audacity gibi araçları kullanarak glitch sanatının nasıl yapılacağını öğrettik. Öğrencilerin dosya formatları hakkında temel bir anlayışa sahip olmaktan, bunların nasıl çalıştıklarını ayrıntılı olarak bilmeye doğru ilerlediklerini görmek heyecan vericiydi. Bu anlayışın sanatlarını daha iyi hale getirdiğini düşünüyorum. Ve ben de onunla çalışmaya devam ettim, yeni aksaklık türlerini keşfettim ve programlamayla uğraştım.
Aksaklık sanatına gelince, bu ilginç çünkü düzgün çalışmayan ekipmanlar ve geri bildirim döngüleri içeren bir analog aksaklık sanatı dünyası var ki ben buna hiç girmedim. Beni bu konuda bu kadar hevesli kılan şeylerden biri de bu; Objektif bir bakış açısıyla değerlendirebilirim. Aksaklığa ve geçmişine bu şekilde girdim.
[17:44] Brady Walker:
Bu öğrencilerden herhangi birinin hâlâ aksaklık sanatı yapıp yapmadığını biliyor musunuz?
[17:49] sgt_slaughtermelon:
Emin değilim belki? Bazıları muhtemelen öyledir.
[17:57] Brady Walker:
Glitch sanatıyla ilgili bir başka ilginç şey de bir parçanın ne zaman biteceğini bilmektir çünkü başlatabileceğiniz pek çok süreç vardır. Peki giderken tasarruf ediyor musun? Yoksa sadece devam edip ne olacağını mı görüyorsunuz?
[18:28] sgt_slaughtermelon:
Bu iyi bir soru. Aslında projeye bağlı. Çalışırken genellikle bitmiş parçaya zarar vermem. Bunun yerine, kaynak materyallerde aksaklıklar yaratıyorum ve sonra onları bir şey haline getiriyorum. Ne zaman biteceğini biliyor musun? Bu ne üzerinde çalıştığıma bağlı. Eğer bir dizi ise diziye uyar mı? Serinin karmaşıklığı veya minimalizmi bir parçanın ne zaman yapıldığını da etkileyebilir.
Bu devasa, yüksek çözünürlüklü, detaylarla dolu sanat eserlerini yaratmanın insanları tatmin edeceğine inanırdım. Ancak tam ekran ekranda görmediğiniz sürece bu ayrıntıların çoğu kaybolur. Kompozisyonun çok önemli olduğunu ve bazen çok fazla dokunun bunaltıcı olabileceğini öğrendim. Keşfetme ve kısıtlama arasındaki dengeyi bulmak çok önemlidir.
[20:41] Brady Walker: Bu bağlamda, dijital bir sanatçı olarak çalışmalarınızı gerçek dünyada nasıl hayal ediyorsunuz? Ekranda veya baskı olarak nasıl görüneceğini düşünüyor musunuz? Sanatınızı aktif olarak fiziksel koleksiyon parçalarına veya duvara asılabilecek parçalara dönüştürmeye çalışıyor musunuz?
[21:10] sgt_slaughtermelon: Evet ve hayır. Doğrudan satış yapmayı, ürünleri üretmesi için yerel bir matbaacı tutmayı ve bunları kendim postayla göndermeyi denedim. Bu bir baş ağrısı ve kar marjı oldukça zayıf. Özellikle kriptoya girdiğinizde. Mesela birisi Danimarka'dan bir parça satın alabilir. Nakliye masraflarının satış fiyatınıza eşit olduğunu anlayana kadar bu harika. Kriptoyla ödeme yapabileceğiniz bir dükkanım var ve nakliyeyi dışarıdan temin ediyorum. Bu, özellikle satışların iyi ölçeklenmediği durumlarda daha mantıklıdır. Binlerce ürün satmadığınız sürece kar elde etmeniz zordur. Ve sanat satışlarından kazanılan para, hayatınızda buna zaman ayırmanızı haklı kılan şeydir. Düşünmem gereken bir ailem var. Bu sanat satış süreci onlarla daha fazla zaman geçirmem için beni özgürleştiriyor. Yani evet, bir şeyler yazdırmayı denedim. Ancak çalışmalarımın çoğu ekranlar için tasarlandı.
Kripto sanatına ve dijital kalan dijital sanata inanıyorum. Ekranda harika görünecek bir şey tasarladığınızda, onu çeşitli malzemelere basmak aynı özü yakalamayacaktır. Metaveren ve bunun gibi şeyler hakkında çok fazla konuşma var, ancak gerçek şu ki, eğer insanlarla ekranlarda etkileşime giriyorsanız, bu ekranlarda sanat sergiliyorsanız, bir tür metaevrende yaşıyorsunuz demektir. Dijital sanatın yuvasını bulduğu yer burasıdır. Ekranlarda önemli bir zaman harcıyorsanız ve sanat bu zamanı zenginleştiriyorsa, bu dijital sanattır. Bu, onu görüntülemek için bilgisayarınıza özel bir gezi yapmakla ilgili değildir. Sanat, ekranlardaki günlük yaşamınızın bir parçası.
Yarattığım bazı parçalar baskı olarak daha anlamlı ama genellikle farklı. Mesela ilk yıllarımdan kalma bir amonyak mod arşivi parçası ya da Rus avangardını andıran bir parça. Basılı bir alanda daha rahat var olan şeyler.
[24:17] Brady Walker: Bu çok mantıklı. Ancak yine de bilgisayarınızdayken sanatınızı kasıtlı olarak aramanız gerektiğini savunuyorum. Aylardır bakmadığım birçok sanat eserim var. İlk aldığımda bakabilirim, sonra ancak cüzdanımdayken veya kullandığım platformda karşıma çıkabilir.
[24:42] sgt_slaughtermelon: Doğru ama teorik olarak onu masaüstünüz olarak kaydedebilirsiniz, değil mi?
[24:50] Brady Walker: Doğru nokta. Biraz dönelim. Dahil olduğunuz bazı topluluklar hakkında bilgi edinmek istiyorum, özellikle de Paraya Dayalı ve Ghoul'lara Dayalı. Bana o topluluktan bahseder misiniz?
[25:13] sgt_slaughtermelon: Kesinlikle. Şu anda Google Mark.net'ten aldığım Ay Tabanlı gömleğimi giyiyorum. Geçen yaz, Based Ghouls piyasaya sürüldüğünde, kripto sanatına nasıl girdiğimi ve Based topluluğuna nasıl dahil olduğumu anlatan otobiyografik bir makale yayınladım. İnsanlar benim kripto paranın içinde biri olduğumu, bu sinirli topluluk için parçalar hazırlayan bilgili bir sanatçı olduğumu varsaydıkları için bu biraz utanç vericiydi. Yazıyı okuduklarında benim bu işe neredeyse tesadüfen rastlayan bir sanatçı olduğumu anladılar.
Based Money, parayı dolara yeniden sabitlemek için değerinden ziyade arzını ayarlayan yeniden tabanlama işlevine sahip algoritmik bir stabilcoindi. Bu benim kriptoyla ilk tanışmamdı. Bitcoin'e sahip değildim ya da Ethereum'un ne olduğunu bilmiyordum. Kavramam gereken ilk kripto kavramı, aynı zamanda bir meme parası olan algoritmik bir stabilcoindi.
Madeni para bir dolara sabitlenecek şekilde tasarlandı, ancak her biri üç ya da dört yüz dolar gibi bazı çılgın yüksekliklere çıktı. Bu vahşi ve kaotikti. Sanki bir tavuk oyunu oynuyormuşum, bu öngörülemeyen tokenı alıp satıyormuşum gibi hissettim.
Tam da bu süreç sona ererken, yeni bir şeye başladılar; gömleğimin temsil ettiği Ay Temelli. Esasen kitle kaynaklı risk sermayesi finansmanıydı. Buradaki fikir, ortak mülkiyetle kripto projelerinin başlatılmasına yardımcı olmak için kaynakları bir araya getirmekti. Uzayda hareket eden bir yıldız gemisi ve ortak projelerin jeton olarak sergilendiği harika bir arayüze sahip çılgın bir fikirdi.
Daha sonra, Compound Finance gibi bir kredi platformu olacak, ancak Dogecoin ve Shiba Inu gibi meme paraları için Tabanlı Kredileri başlatmayı planladılar. Bu, esasen insanların dalgalanmaları nedeniyle genellikle ödünç vermedikleri veya teminat olarak sunmadıkları madeni paralar için işleyen bir kredi piyasası olacaktı. Ancak herkes çok zayıf yayıldı ve sonuç çıkmadı.
Bu süre boyunca topluluğa dahil oldum ve çeşitli üyelerin NFT sanatını yaptım. Bir yere varacağını düşünmüyordum ama belli bir dereceye kadar öyle oldu. Heyecan duyduğumuz bazı projelerin başarısızlıkla sonuçlanmasından sonra bile arkadaş olduk ve birlikte takılırdık. Topluluk, kriptoyla ilgili talihsizliklerimizi paylaşacağımız bir yer haline geldi ve beni Polygon veya Gnosis güvenli çoklu imza gibi başka türlü denemeyeceğim şeylerle tanıştırdı.
Projeleri başlatırken veya yeni tokenleri denerken birbirimize destek olurduk. Bizler, elimizden geldiğince birbirimizi kazıklamaktan kaçınan, gerçekten iyi insanlarız. Ardından, başarısız projeler ve DeFi maskaralıklarıyla ilgili ortak geçmişimizi temsil eden profil resmi (PFP) projemiz olan Based Ghoul'ları yaptık.
[31:15] Brady Walker: Bunların herhangi biri Glitch Forge'un kuruluşunda rol oynadı mı?
[31:20] sgt_slaughtermelon: Pek sayılmaz, çünkü Based Ghoul'lar genellikle DeFi konusunda daha ciddidir. Oradaki yakın arkadaşlarımdan bazıları Glitch Forge ile oynadı ama bu daha çok benim evcil hayvan projemdi. Konuştuğum Ethereum topluluğunun önde gelen geliştiricileri ve figürleri için Tezos çekici gelmiyor. Ücretlerinin ucuz olması ve EVM cüzdanına çok benzemesi dışında onu kullanmak için iyi bir neden görmüyorlar. Sanatçıların bundan hoşlanmasının nedenleri bunlar. Ancak bu, geliştiricilerin odaklandığı finans mekanizmalarıyla uyumlu değil.
[32:34] Brady Walker: Anlıyorum. Bir adım geriye çekilip dinleyicilerimize Glitch Forge'dan bahseder misiniz?
[32:40] sgt_slaughtermelon: Kesinlikle. Glitch Forge, Tezos için P5.js programları için bir sanal alan gibi üretken bir sanat aracı olarak tasarlandı. Python ve Node.js'yi kullanarak, sanatçıların kodlayıcılarla iş birliği yapabileceği bir arka uç oluşturmak istedik. Fikir, büyük miktarda kaynak materyali filtreler aracılığıyla işlemek, yeniden düzenlemek, pikselleri değiştirmek ve benzersiz projeler oluşturmak için kod kullanmaktı.
Bunu gerçekleştirmek için ham maddeye yönelik gigabaytlarca depolama alanı yüklememiz gerekiyor. İçeriğin uygun olduğundan ve kodun hiçbir şeyi bozmadığından emin olmalıyız. Bu karmaşık bir süreçtir, ancak bir kez çalışır hale getirildikten sonra sonuçlar şaşırtıcı olabilir. Örneğin Jared Scott ve Luca Pisarek'in oradaki bir projesi gerçek zamanlı GIF'ler yaratıyor.
Başka hiçbir yerde olmayan benzersiz bir şey yaratmayı amaçladık. Açık artırma formatı bu modelle iyi çalışıyor çünkü Tezos'taki işlemler ucuz ve insanlar birden fazla kez teklif vermeye gücü yetiyor. Ayrıca önceden oluşturulmuş seriler için isteğe bağlı bir sürüm de hazırladık. Büyük ölçekli projeler oluşturmak için bir kodlayıcıyla çalışmaya istekli olmayanlar için çok yönlülük sağlamak istedik.
[34:59] Brady Walker: Glitch Forge'u geliştirme şekliniz çok etkileyici. Oyunlaştırma konusunu biraz açabilir misiniz? Platformun büyüleyici bir parçası gibi görünüyor.
[35:08] sgt_slaughtermelon: Gerçekten harika bir özellik. İlginç bir şekilde, bu özelliği ben yaratmadım; geliştiricilerimiz onu tasarladı ve inşa etti. İşleyiş şekli şu: Başlattığımız her müzayedenin sonunda belli sayıda token basılacak. Ancak müzayede sonuçlanana kadar basılmazlar ve o müzayedenin kurallarına bağlı olarak ilk 16 veya 32 arasında yer alırsınız.
Teklif verdiğinizde, sanatınızı üretebileceğiniz son noktalardan biri için yarışırsınız. Ancak eserinizden hoşlanmadığınıza karar verirseniz ve başkalarının sizden daha yüksek teklif vermesine izin verirseniz, parçanız en üst sıralardan dışarı itilirse elenecektir. Teklifler artmaya devam ettikçe ve zaman geçtikçe, parçanız "izabehaneye" gidebilir ve burada silinebilir ve hiçbir zaman basılamaz veya zincire takılmaz.
Bu mekanizma açık artırmayı daha ilginç hale getiriyor. Katılımcılar, kör bir olaya takılıp kalmak yerine, neyin basılacağını etkilemek için prim ödüyorlar. Aynı zamanda projenin zincire asla ulaşamayan kısımlarına da kısa bir bakış sunarak projenin potansiyelini ve çeşitliliğini ortaya çıkarır. Koleksiyona neyin dahil olduğunu ve neyin mümkün olduğunu ayırt eder.
Ancak yolculuk zorluklardan da arınmış değil. Tam da biz işi bitirip programcı ararken Tezos önemli bir düşüş yaşadı. Üstelik sunucuların barındırılmasından platformun geliştirilmesine, kaynak sağlayabilecek ve kod yazabilecek yetkin sanatçıların bulunmasına kadar her şeyin koordine edilmesi oldukça zaman ve çaba gerektiriyor. Emek yoğun bir süreç ama buna değeceğine inanıyoruz.
[37:30] Brady Walker: Bunu büyüleyici bir proje olarak görüyorum.
[37:32] sgt_slaughtermelon: Teşekkür ederim. Onu kesinlikle seviyorum ve umarım daha fazla insan onun eşsiz yönlerini takdir edecektir.
[37:38] Brady Walker: Başka bir noktaya dönerken, dinleyicilerimiz için bazı pratik tavsiyelere dalmak istiyorum. Daha önce sanatta tutarlılık ile eklektizmi dengelemekten bahsetmiştik. Kripto sanat alanında bazı sanatçılar, bir programdan diğerine atlayarak ve farklı kaynak materyalleri kullanarak bir dizi stil sergiliyor. Çalışmalarının genellikle tanınabilir bir imzası yoktur. Öte yandan bazı sanatçılar sürekli kendilerini tekrarlıyorlar. Tekrarlama tuzağına düşmeden imza stilinizi korumayı nasıl dengelersiniz?
[38:45] sgt_slaughtermelon: Bu derin bir soru ve hiçbir sanatçının mükemmel bir çözümü olduğuna inanmıyorum. Son zamanlarda bu durumu müzisyenlere benzetiyorum. Müzik konusunda bir albümün belli bir tutarlılığa sahip olmasını bekliyoruz, ancak bir sonraki albümün bir öncekine benzemesini kesinlikle beklemiyoruz. Ancak yine de aynı sanatçı olduğunu takdir edebiliriz. Ressamlar için durum pek de böyle değil; genellikle daha sürekli bir tarz sunarlar.
Müzisyenlerde her seferinde farklı bir şey, aynı anda birden fazla farklı şey yaratma beklentisi var. Farklı seriler üretirken tutarlı ipliği ayırt etmek zor bir iştir. Rotanızdan çok uzaklaşırsanız, bunun gerçekten sizin işiniz olmadığını hissedebilirsiniz. Bütün cevapları bilmiyorum ama benim yaklaşımım, sanatsal sezgilerimin birleştirici bir unsur olarak hizmet edeceğine güvenerek her seriyi elimden geldiğince iyi yapmaktır.
Eğer sezgilerim tutarlılığı koruyamazsa yeni bölgeleri keşfetme konusunda kendime güvenmem zor olur. Arkadaşlarımla tipik tarzımdan önemli ölçüde farklılaşan parçalar yarattım, ancak yine de çalışmadaki dokunuşumu belirleyebildiler. Ancak, eğer bu dokunuşun ya da duyarlılığın ne olduğunu tanımlayacak olsaydım bunu yapamam çünkü o zaman, özünde sezgi olan bir şeyden kuralları ya da yönergeleri soyutlamaya çalışıyor olurdum.
[41:05] Brady Walker: Üzerinde çalıştığınız şu anki Profil Resmi (PFP) projenizi merak ediyorum. Bunu çalışmanızın bir parçası olarak tanımlayabilir miyim?
[41:23] sgt_slaughtermelon: Benim gizli PFP projem her zaman alışılmış anlamda sanatsal bir ifade değildir. Daha çok bir saygı duruşu, eğlenceli bir çaba. Yayınlandığında imzamın tanıyabileceğiniz kısmı kavramsal temeldir. Bu sadece başka bir FBX projesi değil, aynı zamanda tanıdık bir bağlama uyan eksiksiz karakterler, sahneler ve dekorlar yaratma girişimidir.
Çok fazla PFP projesi keyfi geliyor. Neden bir karakterin lazer gözleri varken diğeri tuhaf bir şapka takıyor? Çoğu zaman hiçbir şey ifade etmez ve bu sıkıcıdır. İyi projelerin kendi içinde tutarlı bir dünya vizyonu vardır. Örneğin Bored Ape Yat Kulübü'nü (BAYC) ele alalım. Erken dönem DeFi dünyasına ve onun mitolojik geçmişine göndermelerle dolu. Her özellik bir referanstır, rastgele değil.
Benim PFP projemin getirmeyi amaçladığı şey de budur; sadece bir sürü para kazanmak veya organik bir topluluk kurmak için değil, üzerinde çalışmayı keyifli bulduğumuz bir fikrin dahili olarak tutarlı bir ifadesi. Bu bir sonraki büyük şey olmakla ilgili değil.
[43:57] Brady Walker: Konuşmalarımıza bakılırsa, siz kendiniz üzerinde derinlemesine düşünseniz bile fazla düşünmeden insanların keyif almasını istediğiniz sanat eserleri yaratıyorsunuz. Sanki Malevich'i düşünüyorsunuz ama seyircinin Lisa Frank gibi bundan keyif almasını istiyorsunuz.
[44:53] sgt_slaughtermelon: Bu doğru bir gözlem. Bunun nedeni kısmen bu konuşmaların gerçekleştiği mevcut platformların, özellikle de Twitter'ın incelikli düşüncelere elverişli olmamasından kaynaklanıyor. Burada derin ve hatta sadece ilginç fikirlerin sunulması, bir kayayı tepeye itmek gibi bir duygu; zahmetli ve görünüşte sonsuz.
Önemli olan kendimizi fazla ciddiye almamaktır. Eğer tüm bunların anlamsızlığını gerçekten anlarsak, o zaman ironi ve umursamazlık, asalet veya meydan okumadan daha anlamlı olur. Hiçliğe karşı derin bir meydan okuma ya da boşluğa bağırma yoktur.
Daha çok kendim için, düşüncelerimi ifade etmek ve işime entelektüel, estetik ve deneyimsel olarak yatırım yapmak için derin, uzun makaleler yazıyorum. Herkesin aynı düzeyde etkileşimde bulunmasını beklemiyorum ve bu tamamen sorun değil. Temeldeki her kavramla boğuşmak zorunda kalmadan sanatın tadını çıkarabilirsiniz. Bazen sadece parçanın tadını çıkarırsınız, fazla düşünmeye gerek yoktur.
[49:14] Brady Walker: Değil mi? Evet, birkaç kez Marfa'ya gittim ve Donald Judd'un çalışmalarının bir kısmını gördüm ve okudum. Dürüst olmak gerekirse, pek çok açıdan eserindeki ayrıntılar eserin kendisinden daha ilginç. İroni ya da mizah anlayışı olsaydı eserlerinin nasıl görüneceğini merak ediyorum.
[49:46] sgt_slaughtermelon: Evet, evet.
[49:48] Brady Walker: Mizahın diğer tarafında, yaratıcı uygulamalarınızda hayal kırıklığının nasıl ortaya çıktığını merak ediyorum. Bunu aşmak için hangi stratejileri kullanıyorsunuz? En çok ne zaman yüzeye çıkıyor? Daha az engel teşkil edebilecekleri için projeleri takip ettiniz mi?
[50:35] sgt_slaughtermelon: Mantıklı. Bir şeyler yapmak için yaratıcı kod kullanan biri olarak kodlamanın kendisinden her zaman keyif almıyorum. Bazen basit şeyleri anlamam uzun zaman alıyor. Başarının tatmini geçicidir çünkü bunu bir kez yaptıktan sonra işiniz bitmez; sanatın işe yaramasını sağlamanız gerekir.
Benim için hayal kırıklığı genellikle taktikseldir. Örneğin, yeni ortaya çıkan yeni aday grafikler, meta veri oluşturmanın nasıl doğru yapılacağını bulmam uzun zaman aldı. Çevrimiçi ücretsiz araçların çoğu, yalnızca klasörleri kullandığınızı varsayar, ancak benim kendi sistemim, kendi iş akışım var. Bir çok iş vardı. Bir kez bittiğinde tatmin oldum, ancak pek de eğlenceli değildi.
[51:53] Brady Walker: Hayal kırıklığının üstesinden nasıl gelirsiniz?
[51:59] sgt_slaughtermelon: Israrlı davranarak doğru sonuca ulaşıncaya kadar üzerinde çalışırsınız. Pantograflar için meta veri oluşturucuyu çalıştırmam iki haftadan fazla sürdü. Bu sadece sanatın bir parçası değil, onu doğru şekilde etiketlemekti.
Bazen neyin mümkün olduğunu piyasa belirler ve bu da sinir bozucu olabilir. denilen bu şeyler üzerinde çalışmaktan keyif aldım Önemli İstisnalar yaz boyunca. Diğer aksaklık sanatçılarından hatalı video oyunu yakalamaları yapmalarını istedim ve başarısız video oyunlarının animasyonlarını oluşturarak bunları puanlamaları için müzisyenler tuttum. Ancak bu tür koleksiyonların pazarı yok. İyi ölçeklenmiyorlar ve onlarla ne yapılacağını bilmek zor. Çok fazla çaba gerektiren bir ara ortamdır. Gün ışığını hiç görmemiş birkaç parçaya sahip oldum, bu da başka bir hayal kırıklığı biçimi.
[55:11] Brady Walker: Bu tür bir proje için YouTube ve web2 stratejilerine başvurmanız gerekebilir gibi görünüyor.
[55:20] sgt_slaughtermelon: Evet, sanırım yapabilirsin. Bu benim için tamamen farklı bir yaratıcı model. Ben buna hiç bulaşmak istemedim.
[55:31] Brady Walker: Sıralı sanatın da burada bir engelleyicisi var gibi görünüyor. Keşke birileri, ePub basan yaratıcıların kitaplarını ve çizgi romanlarını alabileceğiniz, yerleşik bir cüzdanı olan bir Kindle icat etse. Amazon'u internet üçüncü dünyasından devirecek birine ihtiyacımız var.
[56:02] sgt_slaughtermelon: Bu harika olurdu. Yerel bir çizgi roman mağazasından indirim almakla uğraşmak yerine, bu şekilde ilgilenmeyi düşünebileceğim pek çok bağımsız çizgi roman var. Sadece onları okumak istiyorum.
[56:18] Brady Walker: Doğru. Röportajımızın sonuna yaklaşırken son birkaç sorum olacak. Zaman yönetimi konusunda tavsiyeleriniz var mı? Tam zamanlı bir işte hokkabazlık yapıyorsunuz, sanat yaratıyorsunuz, Glitch Forge'u yönetmek de dahil olmak üzere çok sayıda topluluğa katılıyorsunuz ve ebeveynlik yapıyorsunuz. Tüm bunları nasıl yönetiyorsunuz?
[56:58] sgt_slaughtermelon: Bunun üzerinde düşündüm, bir açıklama bulmaya çalıştım. Sanırım insanlar, başarılı olmak için belirli bir projeye umutsuzca ihtiyaç duyduğunuzu hissediyor ve erteleniyor. Bu tür bir çaresizlik bazen projenin başarılı olma olasılığını azaltabilir. Ben de oradaydım, bir şeye takıntılıydım, onun aşırı tanıtımını yapıyordum ve muhtemelen köprüleri yakıyordum.
Kripto sizin için çalışmadan hayatınızın işlemesini planlamanız gerektiğine inanıyorum. Kendinizi ona güvenmekten kurtardığınızda, genellikle daha iyi çalışır. Günlük işim ihtiyaçlarla ilgileniyor. Eğer ekstradan biraz daha kazanabilirsem bu güzel. İşe ya da aileme ayıracağım zamanı değil, boş zamanlarımda sanat yapıyorum.
Benim görüşüme göre, kripto ve kripto sanatının faydalarına açık bir el ile yaklaşmak çok önemli. Bu tutum sizi daha çekici kılmakla kalmaz, aynı zamanda hata olasılığını da azaltır. Para kazanmak için mümkün olan her yolu takip etmeye çalışmıyorsanız, zaman kaybetmekten, potansiyel olarak zararlı bağlantılardan ve riskli ekiplerden kaçınırsınız. Çaresiz olmak çoğu zaman para kaybetmenin kesin yoludur. Benim tavsiyem, endişelenmediğiniz, yaratmanın size keyif verdiği bir yerde olmanız olacaktır. İnsanlar gerçekten eğlenen birine genellikle olumlu tepki verirler.
[59:44] Brady Walker: Dinleyicilerimize ofisinizde aynı zamanda arka planda duyabilecekleri civcivlerle ilgilendiğinizi de söylemek isterim.
[59:57] sgt_slaughtermelon: Evet, piliçler geçici olarak ofiste köpeklerden uzakta yaşıyorlar. Yani her toplantımda yaban hayatının sesi geliyor.
[1:00:10] Brady Walker: Bu çok hoş. Şimdi son sorum olarak, 20 yaşındaki halinize sanat, yaratıcılık, yaratıcı süreç veya sahip olmayı dilediğiniz herhangi bir zihniyet veya bilgi hakkında ne gibi tavsiyeler verirdiniz?
[1:00:34] sgt_slaughtermelon: Bu zor bir şey. Dijital sanatın kriptoda nasıl çalıştığı konusunda kendimi çok uyumlu hissediyorum; bana sezgisel geliyor. Ancak 20 yaşımdayken insanların JPEG satın almayacağına ikna olmuşken aynı şeyi yapmaya çalışırken çok zorlanacağımı biliyorum. Geriye dönüp baktığımda, günlük ihtiyaçlarımı karşılayan, temel programlama mantığını öğrenen, okuyan, karşı kültürü keşfeden ve en son trendlerin ötesinde bir kültür duygusu geliştiren bir kariyer kurmanın daha iyi olduğunu gördüm.
Bu yüzden tavsiye verecek olsam, öğrendiklerinizin meyvelerini görmek için acele etmeyin derim. Daima içinizdeki sanatçıyı yetiştirdiğinizi anlayın. Sanatsal becerilerinize katkıda bulunacak şeyleri keşfetmek yerine TV izlemeyi veya video oyunu oynamayı tercih ettiğinizi fark ederseniz, belki de henüz sanatçı olmaya tam anlamıyla hazır değilsiniz.
Bu, herhangi bir sanat biçimini itibarsızlaştırmak anlamına gelmez, ancak iyi sanat yaratmayı beklemeden önce kişisel gelişime odaklanırsanız, sanatınızın gelişme şansı yüksektir. Bunun kulağa biraz küçümseyici gelebileceğini biliyorum ve 20 yaşındaki halim muhtemelen bana bunu söylerdi, ama belki bunda da bir şeyler vardır. Tavsiyeye karşı çıkın ve hemen şimdi yaratabileceğiniz sanatın yanlış olduğunu kanıtlayın.
Bölümü dinle Apple Podcast'leri, Spotify, bulutlu, iheart, OyuncuFM, Takipçi, Boom oyunu, Ayarlama, Podbean, Google Podcast'ler, Amazon Müzikveya en sevdiğiniz podcast platformunda.
- SEO Destekli İçerik ve Halkla İlişkiler Dağıtımı. Bugün Gücünüzü Artırın.
- PlatoAiStream. Web3 Veri Zekası. Bilgi Genişletildi. Buradan Erişin.
- Adryenn Ashley ile Geleceği Basmak. Buradan Erişin.
- PREIPO® ile PRE-IPO Şirketlerinde Hisse Al ve Sat. Buradan Erişin.
- Kaynak: https://rare.makersplace.com/2023/06/01/transcript-sgt_slaughtermelon-the-best-kinds-of-collaborators-balancing-depth-fun-glitch-forge-lisa-frank-and-reinvention-vs-the-signature-style/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=transcript-sgt_slaughtermelon-the-best-kinds-of-collaborators-balancing-depth-fun-glitch-forge-lisa-frank-and-reinvention-vs-the-signature-style
- :vardır
- :dır-dir
- :olumsuzluk
- :Neresi
- $UP
- 1
- 10
- 11
- 13
- 14
- %15
- 17
- 20
- 23
- 24
- 28
- 30
- 31
- 39
- 40
- 49
- 50
- 7
- 8
- 9
- a
- kabiliyet
- Yapabilmek
- Hakkımızda
- hakkında
- kesinlikle
- ÖZET
- soyutlama
- doğru
- Başarmak
- kazanmak
- karşısında
- aktif
- Ek
- Düzeltilmiş
- ilerlemek
- tavsiye
- etkiler
- Sonra
- tekrar
- karşı
- yaş
- AI
- Hedeflenen
- Amaçları
- Albüm
- algoritmik
- algoritmik stabilcoin
- hizalamak
- Türkiye
- Ayrıca
- her zaman
- Amazon
- arasında
- tutarları
- an
- ve
- animasyonlar
- Başka
- cevap
- cevaplar
- tahmin
- herhangi
- bir şey
- hiçbir yerde
- ayrı
- APE
- çekici
- Apple
- uygulamalı
- takdir etmek
- yaklaşım
- uygun
- mimari
- Arşiv
- ARE
- tartışmak
- etrafında
- aranjman
- Dizi
- Sanat
- göre
- mal
- sanatçı
- artistik
- Sanatçılar
- Sanat
- sanat eseri
- AS
- boy
- yönleri
- varsayılır
- At
- teşebbüs
- Denemeler
- tutum
- Açık arttırma
- izleyici
- Avant
- Cadde
- önlemek
- uzakta
- Bebek
- Arka
- arka fon
- Bakiye
- dengeleme
- bar
- merkezli
- temel
- bayc
- BE
- oldu
- Çünkü
- olmuştur
- önce
- Başlangıç
- olmak
- Inanmak
- faydaları
- İYİ
- Daha iyi
- arasında
- Ötesinde
- teklif
- Büyük
- Bit
- Bitcoin
- blockchain
- vücut
- kitap
- Kitaplar
- Sıkılmış
- sıkılmış maymun
- Fored Ape Yat Kulübü
- Fored Ape Yat Kulübü (BAYC)
- Sıkıcı
- sınırları
- Bowie
- Beyin
- mola
- Kırma
- köprüler
- getirmek
- geniş
- Daha geniş
- Kırık
- inşa etmek
- bina
- yapılı
- Demet
- yanan
- fakat
- satın almak
- Satın alma
- by
- denilen
- geldi
- CAN
- Alabilirsin
- aday
- kıta
- ele geçirmek
- yakalar
- hangi
- Kariyer
- dava
- tavan
- belli
- kesinlikle
- zincir
- meydan okuma
- zorluklar
- şans
- değişiklikler
- karakter
- karakterler
- ucuz
- Kontrol
- kimya
- açık
- tırmanmak
- Kapanış
- kulüp
- kod
- kodlayıcı
- kodlama
- Sikke
- Paraları
- işbirliği yapmak
- işbirliği
- işbirliği
- Tamamlayıcı
- koleksiyon
- Toplamak
- koleksiyon
- renk
- nasıl
- geliyor
- rahat
- işlemek
- topluluklar
- topluluk
- karşılaştırarak
- zorlayıcı
- yarışmak
- yetkili
- tamamlamak
- Tamamlandı
- karmaşık
- karmaşıklık
- oluşan
- Bileşik
- Bileşik Finans
- bilgisayar
- tasarlanmış
- kavram
- kavramlar
- kavramsal
- Düşünmek
- önemli
- tutarlı
- içerik
- bağlam
- sürekli olarak
- devam etmek
- sürekli
- katkıda bulunmak
- konuşmaları
- Serin
- koordine
- bozuk
- bozulma
- maliyetler
- olabilir
- Çift
- kurs
- kapaklar
- Crash
- çılgın
- yaratmak
- çevrimiçi kurslar düzenliyorlar.
- oluşturur
- Oluşturma
- oluşturma
- Yaratıcı
- yaratıcılık
- yaratıcı
- yaratıcıları
- kalabalık
- çok önemli
- kripto
- Kripto Sanatı
- kripto projeleri
- Kültür
- meraklı
- akım
- günlük
- Dans
- David
- David Bowie
- gün
- Günler
- karar vermek
- derin
- derin
- Defi
- nispet
- kesin
- Danimarka
- bağımlı
- bağlı
- bağlıdır
- derinlik
- tanımlamak
- Dizayn
- tasarlanmış
- tasarımlar
- masaüstü
- umutsuzca
- umutsuzluk
- ayrıntı
- ayrıntılar
- gelişmiş
- geliştiriciler
- gelişen
- emirlerini
- DID
- farklı
- dijital
- dijital Sanat
- Dip
- direkt olarak
- keşfetti
- keşif
- tartışmak
- ekran
- sergileyen
- Çeşitlilik
- do
- yok
- Değil
- Dogecoin
- Köpekler
- Dolar
- dolar
- donald
- yapılmış
- Dont
- aşağı
- çekmek
- Damla
- ilaç
- gereken
- her
- Daha erken
- Erken
- kazanmak
- Kazanılan
- çaba
- eleman
- elimine
- başka
- başka yerde
- son
- gayret
- Sonsuz
- meşgul
- çekici
- keyfini çıkarın
- eğlenceli
- sağlamak
- hevesli
- Tüm
- giriş
- gözünün önüne getirmek
- bölüm
- eşit
- ekipman
- özellikle
- öz
- gerekli
- esasen
- kurmak
- Ethereum
- Hatta
- Etkinlikler
- hİÇ
- Her
- her gün
- herkes
- her şey
- EVM
- örnek
- heyecan verici
- mevcut
- mevcut
- beklemek
- beklenti
- bekliyoruz
- deneyim
- Deneyimler
- Açıklamak
- açıklama
- keşif
- keşfetmek
- Keşfetmek
- Maruz kalma
- ifade
- kapsamlı, geniş
- ekstra
- Gözler
- gerçek
- başarısız
- başarısız
- başarısız
- Başarısızlık
- adil
- Düşen
- tanıdık
- aile
- uzak
- büyüleyici
- Favori
- Özellikler(Hazırlık aşamasında)
- Featuring
- geribesleme
- hissetmek
- Fiyatlandırma(Yakında)
- az
- daha az
- şekil
- rakamlar
- fileto
- dolu
- filtreler
- son
- maliye
- bulmak
- bulma
- bulur
- Ad
- uygun
- odak
- odaklanma
- İçin
- demirhane
- Airdrop Formu
- biçim
- bulundu
- kurucu
- dört
- Ücretsiz
- sık sık
- arkadaşlar
- itibaren
- Meyve
- sinir bozucu
- hüsran
- tam
- tamamen
- eğlence
- işlev
- işleyen
- fonksiyonlar
- finansman
- gelecek
- Kazanç
- kazanma
- oyun
- Games
- gamification
- genellikle
- oluşturmak
- nesil
- üretken
- jeneratör
- almak
- alma
- dev
- Vermek
- Bakışlar
- aksaklık
- Ruhani bilgi
- Gnosis Güvenli
- Go
- Tanrı
- Goes
- gidiş
- Tercih Etmenizin
- grafikler
- kavramak
- harika
- çok
- Büyüme
- kuralları yenileyerek
- vardı
- el
- Eller
- Asmak
- olmak
- olur
- Zor
- zararlı
- şapka
- Var
- sahip olan
- he
- Başlık
- kulaklık
- duymak
- yükseklikleri
- yardım et
- HEX
- Gizli
- Yüksek
- yüksek çözünürlük
- büyük ölçüde
- Kiralama
- onun
- tarih
- Ana Sayfa
- umut
- hosting
- Ne kadar
- Nasıl Yapılır
- Ancak
- HTTPS
- Mizah
- yüz
- i
- Fikir
- fikirler
- belirlemek
- if
- hemen
- bozulma
- etkileyici
- iyileştirmek
- in
- erişilemez
- dahil
- Dahil olmak üzere
- hatalı olarak
- inanılmaz
- bağımsız
- Bireysel olarak
- etkilemek
- Etkili
- doğal
- içerideki
- ilham
- örnek
- yerine
- kasten
- etkileşim
- ilgili
- ilginç
- arayüzey
- içten
- görüşme
- Röportajlar
- içine
- ilgi çekici
- tanıtmak
- sezgi
- sezgisel
- Inu
- Yatırım yapmak
- ilgili
- içeren
- alay
- IT
- ürün
- ONUN
- kendisi
- İş
- ortak
- seyahat
- JPEG
- sadece
- Keskin
- tutmak
- tuttu
- anahtar
- Kim
- Nezaket.
- Bilmek
- bilme
- bilgi
- bilinen
- Eksiklik
- büyük
- büyük ölçekli
- büyük
- lazer
- Soyad
- son
- başlatmak
- başlattı
- fırlatma
- İlanlar
- ÖĞRENİN
- öğrendim
- öğrenme
- sol
- borç verme
- az
- seviye
- hayat
- ışık
- sevmek
- Muhtemelen
- bağlantılar
- küçük
- yaşayan
- yükleme
- borç
- Krediler
- yerel
- yerleri
- mantık
- Uzun
- uzun zaman
- Bakın
- gibi görünmek
- baktı
- bakıyor
- GÖRÜNÜYOR
- kaybetmek
- kayıp
- Çok
- Aşk
- Düşük
- Makineler
- yapılmış
- dergi
- korumak
- sürdürmek
- yapmak
- para kazanmak
- YAPAR
- Yapımı
- yönetmek
- yönetim
- manipüle
- çok
- Kenar
- işaret
- pazar
- malzeme
- malzemeler
- anlam
- anlamına geliyor
- mekanizma
- mekanizmaları
- orta
- toplantı
- Üyeler
- mem
- meme parası
- Meme Paraları
- sadece
- Metadata
- metaverse
- Michael
- olabilir
- akla
- Mindset
- darp
- darb
- ayna
- hataları
- model
- Modern
- para
- ay
- Ay
- Daha
- Dahası
- çoğu
- çoğunlukla
- hareketli
- çok
- çoklu
- çoklu imza
- Music
- müzisyenler
- my
- isim
- Tabiat
- zorunlu olarak
- ihtiyaçlar
- gerek
- ihtiyaçlar
- ne
- Neon
- net
- asla
- yeni
- sonraki
- NFT
- NFT Sanatı
- güzel
- yok hayır
- düğüm
- node.js
- notlar
- hiçbir şey değil
- adı çıkmış
- roman
- yenilik
- şimdi
- numara
- sayısız
- nesnel
- of
- kapalı
- teklif
- Teklifler
- Office
- sık sık
- tamam
- on
- Zincir Üzerinde
- On-Demand
- Teknede
- bir Zamanlar
- ONE
- Online
- bir tek
- açık
- or
- organik
- kökenli
- Diğer
- Diğer
- aksi takdirde
- bizim
- kendimizi
- dışarı
- tekrar
- Üstesinden gelmek
- kendi
- Sahip olunan
- mülkiyet
- PAN
- kâğıt
- Ebeveynlik
- Bölüm
- Katılımcılar
- katılan
- belirli
- özellikle
- Partner
- parçalar
- geçmiş
- Sabır
- tuhaf
- İnsanlar
- MÜKEMMEL OLAN YERİ BULUN
- belki
- dönem
- kişisel
- perspektif
- pfp projesi
- felsefe
- photoshop
- fiziksel
- fiziksel olarak
- seçmek
- resim
- parça
- parçalar
- Pivot
- yer
- plan
- planlanmış
- platform
- Platformlar
- Platon
- Plato Hava Akışı
- Plato Veri Zekası
- PlatoAiOyuncu
- PlatoVeri
- OYNA
- oynama
- podcast
- Nokta
- noktaları
- Çokgen
- düşünmek
- havuz
- mümkün
- belki
- potansiyel
- potansiyel
- Pratik
- uygulama
- ağırlıklı olarak
- tercih
- Premium
- mevcut
- önceki
- fiyat
- baskı
- baskılar
- Önceki
- muhtemelen
- süreç
- Süreçler
- işleme
- üretmek
- Üretilmiş
- profesör
- Profil
- Kâr
- derin
- Programı
- Programcılar
- Programlama
- Programlar
- proje
- Projeler
- önemli
- Kanıtlamak
- sağlamak
- yayınlanan
- Çekiyor
- amaçlı
- takip etmek
- Itmek
- itti
- itme
- koymak
- Python
- soru
- Sorular
- rasgele
- daha doğrusu
- Çiğ
- ulaştı
- Okumak
- Okuma
- hazır
- gerçek
- Gerçek dünya
- gerçek zaman
- Gerçeklik
- gerçekleştirmek
- fark
- Gerçekten mi
- neden
- nedenleri
- geçenlerde
- tanımak
- tavsiye etmek
- kayıt
- azaltır
- referanslar
- ifade eder
- serbest
- güvenerek
- kalıntılar
- tekrar et
- temsil
- temsil
- gereklidir
- gerektirir
- çözüm
- çare
- Kaynaklar
- Yanıtlamak
- DİNLENME
- sonuç
- Sonuçlar
- açıklayıcı
- krallar gibi yaşamaya
- Yükselmek
- Riskli
- roadblock'lar
- kaya
- ROSA
- kurallar
- koşu
- acele
- Rusça
- güvenli
- satış
- aynı
- kum havuzu
- memnuniyet
- memnun
- İndirim
- tasarruf
- anlayış
- söylemek
- ölçek
- taramak
- Sahneler
- plan
- Gol
- Scott
- Ekran
- ekranlar
- Gizli
- görmek
- görme
- Aramak
- arayan
- görünmek
- görünüyor
- görüldü
- nadiren
- SELF
- Satışa
- duyu
- Dizi
- ciddi
- hizmet vermek
- set
- şekiller
- paylaş
- Paylaşılan
- Shiba
- Shiba Inu
- Kargo
- Mağaza
- yan
- önemli
- önemli ölçüde
- benzer
- Basit
- sadece
- beri
- durum
- becerileri
- So
- Yazılım
- çözüm
- biraz
- Birisi
- bir şey
- biraz
- şarkı
- ruh
- Ses
- Kaynak
- kaynaklar
- uzay
- karış
- özel
- özellikle
- geçirmek
- Harcama
- Spotify
- yayılma
- stablecoin
- Starship
- başlama
- başladı
- Eyalet
- Devletler
- sapları
- adım
- Yine
- hafızası
- mağaza
- stratejileri
- Öğrenciler
- stil
- stilleri
- başarılı olmak
- böyle
- yaz
- arz
- destek
- yüzey
- İsviçre
- sistem
- taktik
- Bizi daha iyi tanımak için
- alınan
- alır
- alma
- Konuşmak
- Musluk
- öğretilen
- Öğretim
- takım
- Teknoloji
- söylemek
- dönem
- ülkelerle
- Tezos
- göre
- teşekkür
- o
- The
- Metaverse
- ve bazı Asya
- Onları
- tema
- kendilerini
- sonra
- Orada.
- Bunlar
- onlar
- şey
- işler
- düşünmek
- Düşünme
- Re-Tweet
- iyice
- Bu
- gerçi?
- Binlerce
- üç
- heyecan verici
- İçinden
- boyunca
- zaman
- zamanlar
- ipuçları
- yorulmadan
- başlıklı
- için
- birlikte
- simge
- Jeton
- çok
- aldı
- araç
- araçlar
- üst
- dokunma
- sert
- Trading
- geleneksel
- işlemler
- Transkript
- geçiş
- Trendler
- denenmiş
- yolculuk
- gerçek
- gerçekten
- Güven
- güvenen
- denemek
- tv
- iki
- türleri
- tipik
- tipik
- altında yatan
- anlamak
- anlayış
- benzersiz
- öngörülemeyen
- kadar
- us
- kullanım
- Kullanılmış
- kullanım
- kullanma
- genellikle
- kullanmak
- değer
- Değerler
- çeşitli
- saptırmak
- girişim
- girişim kapitalisti
- versiyon
- Karşı
- çok
- Video
- video oyunu
- video oyunları
- Görüntüle
- vizyonumuz
- Uçuculuk
- vs
- Duvar
- Cüzdan
- istemek
- aranan
- oldu
- İzle
- izlerken
- Yol..
- we
- ağ
- Web2
- Web3
- Web sitesi
- hafta
- Haftalar
- İYİ
- vardı
- Ne
- Nedir
- ne
- ne zaman
- hangi
- süre
- DSÖ
- bütün
- neden
- Vahşi
- WILD LIFE
- irade
- ile
- içinde
- olmadan
- İş
- iş akışı
- çalışma
- egzersiz yapmak
- çalışır
- Atölyeler
- Dünya
- Dünyanın en
- endişeli
- değer
- olur
- yazmak
- kod yaz
- Yanlış
- Yat
- Yat Kulübü
- Evet
- henüz
- sen
- kendiniz
- Youtube