Fintech Indywidualnie: Andrew B. Morris, dyrektor ds. treści i Curt Persaud, współzałożyciel i dyrektor ds. technologii Fintech Islands w karaibskim fintech

Fintech Indywidualnie: Andrew B. Morris, dyrektor ds. treści i Curt Persaud, współzałożyciel i dyrektor ds. technologii Fintech Islands w karaibskim fintech

Węzeł źródłowy: 3074725

Podobają Ci się nasze podcasty? Nie przegap przyszłych odcinków! Proszę, wciśnij ten przycisk subskrypcji AppleSpotifyYouTubelub ulubioną platformę podcastów, aby być na bieżąco z najnowszymi treściami. Dziękuję za Twoje wsparcie!

Myśląc o najnowocześniejszym fintechie, prawdopodobnie nie myślisz o Karaibach. Dzieje się tam jednak kilka interesujących wydarzeń, na które wszyscy powinniśmy zwrócić uwagę.

W tym odcinku podcastu Fintech One-on-One rozmawiam z Curtem Persaudem, współzałożycielem i dyrektorem technicznym firmy Wyspy Fintechów oraz Andrew B. Morris, dyrektor ds. treści w Fintech Islands. To największe wydarzenie fintechowe na Karaibach, które odbędzie się w przyszłym tygodniu (24-26 stycznia) na Barbadosie. Będę tam wraz z wieloma innymi liderami branży fintech ze Stanów Zjednoczonych i Karaibów.

Karaiby to niedoceniany region, na naszym podwórku mieszka więcej ludzi (45 milionów) niż Kanada. Panuje tam już silny duch przedsiębiorczości i dobrze prosperujący przemysł fintech, który w najbliższej przyszłości będzie się znacznie rozwijać.

Z tego podcastu dowiesz się:

  • Historia założycielska Fintech Islands.
  • Dlaczego Amerykanie powinni dbać o karaibski fintech.
  • Najważniejsze trendy fintechowe w regionie.
  • Szczegóły dotyczące wydarzenia Fintech Islands.
  • W ich programie znajdują się różne tematy.
  • Jak będzie działać ich start-upowa konkurencja.
  • Jak ludzie mogą nawiązać kontakt z karaibską technologią fintech poza wydarzeniem.

Przeczytaj zapis naszej rozmowy poniżej.

Piotr Renton  00:01

Witamy w podcaście Fintech One-on-One. Mówi Peter Renton, prezes i współzałożyciel Fintech Nexus. Prowadzę ten program od 2013 roku, co czyni go najdłużej emitowanym programem z wywiadami jeden na jednego w całej branży fintech. Dziękuję, że dołączyłeś do mnie w tej podróży. Jeśli spodobał Ci się ten podcast, powinieneś obejrzeć nasze siostrzane programy The Fintech Blueprint z Lexem Sokolinem i Fintech Coffee Break z Isabelle Castro lub posłuchać wszystkiego, co produkujemy, subskrybując kanał podcastów Fintech Nexus.

Piotr Renton  00:31

Zanim zaczniemy, chcę przypomnieć o naszej nowej, kompleksowej usłudze. Fintech Nexus News nie tylko zawiera najważniejsze wiadomości dotyczące technologii fintech, ale nasz codzienny biuletyn codziennie rano dostarcza do Twojej skrzynki odbiorczej najważniejsze artykuły dotyczące technologii fintech, ze specjalnym komentarzem na temat najważniejszego artykułu dnia. Bądź na bieżąco z aktualnościami z branży fintech, subskrybując news.fintechnexus.com/subscribe.

Piotr Renton  01:09

Dziś w programie robimy coś zupełnie innego. Mówimy o fintech na Karaibach. Tak, z radością witam Curta Persauda. Jest współzałożycielem i dyrektorem technicznym Fintech Islands, wraz z Andrew Morrisem, którego wielu z Was zna z dni spędzonych w Money20/20, jest dyrektorem ds. treści w Fintech Islands. A czym są Wyspy Fintech? Cóż, jest to wiodące wydarzenie na Karaibach dla fintechu. Wydarzenie to będzie miało miejsce jeszcze w tym miesiącu na Barbadosie, zamierzam tam być i myślę, że będzie to fascynujące wydarzenie. Mówimy więc oczywiście o szczegółach wydarzenia. Ale porozmawiamy także o fintech na Karaibach. Jakie są główne trendy, dlaczego jest to ważne, dlaczego Amerykanie powinni się tym zainteresować. Oczywiście omawiamy także niektóre szczegóły wydarzenia, jeśli chodzi o działania społeczne, co będzie omawiane z perspektywy merytorycznej, scenę startupową i wiele więcej. To była fascynująca dyskusja. Mam nadzieję, że spodoba ci się przedstawienie.

Piotr Renton  02:13

Witamy w podcaście Curt i Andrew.

Curta Persauda  02:16

Dziękuję Ci.

Andrew B. Morris  02:17

Cześć.

Piotr Renton  02:17

OK, zacznijmy od krótkiego przedstawienia. Curt, może zacznę od ciebie. Opowiedz nam trochę o sobie i swoim pochodzeniu.

Curta Persauda  02:27

Tak, więc jestem założycielem i dyrektorem technicznym Fintech Islands. Moje doświadczenie koncentruje się głównie na przestrzeni technologicznej, ale bardziej na poziomie przedsiębiorstwa, typu aplikacje. Zaangażowałem się w Fintech Islands w ramach szerszej misji, której celem jest odwdzięczenie się mojej społeczności, mojemu regionowi, czyli regionowi Karaibów. Wiesz, historię powstania firmy omówimy później, ale wiesz, spotkałem po drodze kilku wspaniałych ludzi. Pomogli mi złożyć tę wizję w całość. Więc teraz wyruszamy w podróż do wysp Fintech.

Piotr Renton  02:58

W porządku. Andrew, jakie jest twoje pochodzenie?

Andrew B. Morris  03:02

Od około 25 lat jestem zaangażowany w fintech na różne sposoby. A ostatnią, nieco ponad dekadę, poświęciliśmy na produkcję wydarzeń takich jak to, które robimy z Curtem. Byłem konsultantem ds. zarządzania w branży płatniczej, byłem dyrektorem w banku i wiele lat temu pomagałem budować platformę bankowości cyfrowej. I byłem na pierwszej edycji konferencji Money20/20. I bądź ostrożny, kiedy idziesz na konferencje, bo możesz dla nich pracować. Ponieważ tak właśnie było w moim przypadku, przemawiałem na konferencji w następnym roku, poznałem założycieli i zostałem pierwszym szefem treści, Chief Content Officer w Money20/20. Tak więc podczas tej podróży pomagania w tworzeniu tego wydarzenia w pewnym sensie zakochałem się w całym procesie, kreatywności tworzenia wydarzenia, wpływie, jaki możesz wywrzeć na branżę i społeczność. A będąc w stanie spojrzeć na naprawdę duży obraz tego, co się dzieje, zamiast koniecznie być głębokim ekspertem tylko w jednej rzeczy, możesz spojrzeć na krajobraz. I ten aspekt też mi się podobał.

Piotr Renton  04:12

Ja też.

Andrew B. Morris  04:14

Tak.

Piotr Renton  04:15

Tak czy inaczej, przejdźmy do historii powstania Fintech Islands. Curt, już o tym wspomniałeś, ale może mógłbyś po prostu żartować, dlaczego zdecydowałeś się rozpocząć to wydarzenie i jaki był o tym pomysł?

Curta Persauda  04:28

Impulsem do tego była chęć wniesienia wkładu i oddania czegoś społecznościom, z których, jak wiecie, pochodzimy, ja jestem z regionu Karaibów. Jestem z Barbadosu. Wiecie, wiąże się to z pewnym poziomem frustracji, kiedy wracamy na wyspy, kiedy wracamy do naszego rodzinnego miasta, widzimy pewien brak postępu w niektórych obszarach, szczególnie jeśli chodzi o technologię, technologię finansową, jeśli chodzi o bankowość, sposób zawierania transakcji na Karaibach jest, no wiecie, o kilka lat, jeśli nie może nawet dekadę za Ameryką Północną i niektórymi innymi krajami rozwijającymi się. Będąc w branży technologicznej, pracuję w Ameryce Północnej, byłem trochę sfrustrowany faktem, że byliśmy tak daleko w tyle. Więc wpadłem na pomysł: Hej, jaki jest najlepszy sposób wpływania na innowacje? Jaki jest najlepszy sposób wpływania na wpływ w naszym rodzinnym regionie? I wiesz, pomysł sprowadzenia ludzi, którzy byli ekspertami, liderami myśli, ludzi z całego świata, którzy wprowadzali innowacje, i sprowadzenia ich do obszaru, na który próbujesz wpłynąć, i poproszenia ich o wniesienie wkładu lub podzielenie się swoimi historiami, może stać się katalizatorem tego ruchu. Allison, która jest współzałożycielką, która niestety nie mogła dzisiaj przybyć, jest moją długoletnią przyjaciółką. Mieszka ze mną w Miami, skontaktowałem się z nią i powiedziałem: „Hej, czy masz coś przeciwko, byśmy dzisiaj napili się kawy”. Więc spotkaliśmy się przy kawie i podzieliłem się z nią moim pomysłem. Teraz jest w przestrzeni produkcyjnej, zajmuje się wydarzeniami, planowaniem, masowymi produkcjami, wydarzeniami typu 20,000 XNUMX ludzi. I zakochała się w tym. Współpracując z nią i kilkoma innymi osobami, które pojawiły się później, w pewnym sensie opracowaliśmy pomysł konferencji, rozwijając konferencję Fintech Island. I tak naprawdę chodziło o dwa konkretne cele, kiedy po raz pierwszy rozmawialiśmy o tym w kontekście podziału: tak naprawdę sprowadzenie na wyspę społeczności zakłócających spokój ludzi. Liderzy i ludzie, którzy na nowo definiują technologię w przestrzeni finansowej, a następnie starają się, aby stała się ona katalizatorem budowy bardziej włączającego, wydajnego sektora finansowego i technologicznego w regionie. Więc to były w pewnym sensie dwa główne cele, kiedy zaczynaliśmy. I od tego czasu, no wiecie, rozszerzyło się i żyje własnym życiem, i w pewnym sensie rośnie, społeczność rośnie. Kierunek, w jakim to obieramy, jest również dynamiczny i rośnie. Jak wiecie, chcemy zobaczyć, co wydarzy się w tym roku, jak rozwinie się konferencja i co staramy się zrobić.

Piotr Renton  07:02

OK, a więc Andrew, jak po raz pierwszy się tu zaangażowałeś? Ponieważ nie jesteś, nie jesteś z Barbadosu.

Andrew B. Morris  07:07

Nie, tak, nie, pracuję nad członkostwem honorowym. Więc było naprawdę interesująco. Jedna z moich koleżanek z Money20/20 Nazywa się Lucia Jades i pochodzi z Trynidadu. Jest także znakomitą liderką ds. operacji związanych z wydarzeniami. Spotkała już Allison i Curta i zaczęła pomagać im w ułożeniu wizji Fintech Islands. I ona nas przedstawiła, zasugerowała, że ​​z moim pochodzeniem mogłabym im pomóc. I jestem bardzo szczęśliwy, że tak się stało. Ponieważ nie tylko nie jestem z Barbadosu, Peter, ale nigdy nie byłem na wakacjach na Karaibach, zanim zacząłem pracować nad tym projektem, prawda. Była to zatem wspaniała okazja do poznania kultury danego miejsca, poznania niuansów. Wiesz, jeśli nie znasz regionu, zaczynasz myśleć, że wszystkie wyspy karaibskie są takie same. Nie, nie mają racji. Każda wyspa ma swoją niepowtarzalną kulturę. Istnieją trzy różne języki, jest 45 milionów ludzi. W całym regionie panuje ogromna różnorodność. Zaczynasz to rozumieć i dostrzegasz drzemiący w Tobie talent oraz szansę dla fintechu. I dlatego bardzo mnie to pociągało. A potem dzięki Rolodexowi, który zdobyłem przez lata pracy w branży i doświadczeniu w tworzeniu treści na wydarzenia, wiedziałem, że mogę być pomocny, prawda, w rozwoju wydarzenia. Nawiązałem więc kontakt poprzez wspólnego znajomego i pomogłem w uruchomieniu wydarzenia w zeszłym roku. A to już nasza druga edycja. I jak mówił Curt, jest gospodarzem prawdziwie globalnej konferencji w regionie. I w ten sposób może być katalizatorem dla tamtejszego ekosystemu fintech.

Piotr Renton  09:01

Ja też nigdy nie byłem na Karaibach. Ale wydaje mi się, że znam to dobrze, bo jestem Australijczykiem. Mamy też grę w krykieta, w której Indie Zachodnie, kiedy dorastałem, kiedy dorastałem w Australii w latach 80., były największym krajem krykieta na świecie. Poznałem więc mnóstwo Karaibów, które nie były tak dobre jak kiedyś. Ale kiedy w latach 80. miałeś takich bohaterów jak Vivian Richards, Clive Lloyd i inne postacie, oglądanie tego było świetną zabawą. Ale tak czy siak, odpuszczam. Dlaczego Amerykanie mieliby to robić, bo to oczywiste, że ten podcast ma główną amerykańską publiczność, dlaczego Amerykanów miałoby to obchodzić? Za chwilę porozmawiamy o tym wydarzeniu, ale najpierw chcę porozmawiać o Karaibach. Dlaczego Amerykanie mieliby się tym przejmować z perspektywy fintech, tego regionu?

Andrew B. Morris  09:46

Po pierwsze, jest to rynek większy, niż myślisz. Wyrzuciłem 45 milionów ludzi, czyli populację całego regionu, która jest większa niż Kanada. To mniej więcej wielkość Hiszpanii, prawda? Jest więc wiele różnych, mniejszych krajów wyspiarskich, jest tam dużo różnorodności, skalowanie biznesu jest skomplikowane, ale to duża część świata. To jedna rzecz. Po drugie, na Karaibach jest wciąż mnóstwo gotówki. Istnieje wiele możliwości transformacji cyfrowej, zwiększenia wydajności i integracji, a także pomocy małym przedsiębiorstwom i konsumentom. I dlatego jest tam szansa. W regionie drzemie ogromny talent. Istnieją rządy i organy regulacyjne, którym to zależy i próbują znaleźć sposoby na zrównoważenie ochrony konsumentów z innowacjami. I wiesz, jak możemy to zrobić, a nie jest to łatwe. Ale jest eksperymentowanie i chęć próbowania nowych rzeczy. Dlatego myślę, że staje się to ekscytującym miejscem dla takich rzeczy jak waluty cyfrowe banku centralnego, ponieważ… niektóre z wczesnych eksperymentów z tym pomysłem miały miejsce na Karaibach, może jest tam trochę mniej barier w próbowaniu nowych rzeczy. I dlatego myślę, że to czyni go atrakcyjnym.

Curta Persauda  11:11

Oprócz tego, o czym wspomniał Andrew, tak, jest to jeden z najbardziej niewykorzystanych regionów, jeśli spojrzeć na te wszystkie przestrzenie, w których ludzie rozwijają się pod względem technologii i innowacji, a konkretnie fintech, a inna sprawa jest to, wiesz, w gospodarce globalnej, wiesz, granice są mniej, są bardziej niejednoznaczne. Prawie nie istnieje, wejście na inny, potencjalny 45-milionowy rynek, to po prostu ogromna szansa dla wielu firm w Ameryce Północnej, Europie, Afryce. Mamy, wiesz, interesy wszędzie. A inną rzeczą jest to, że w Ameryce Północnej, Wielkiej Brytanii, Europie, no wiesz, Afryce jest ogromna diaspora, która odgrywa kluczową rolę, ilość transakcji i dolary przepływające z powrotem do regionu tam i z powrotem w regionie jest ogromna. Samo skorzystanie z tego i wymyślenie, w jaki sposób można stworzyć możliwości lub stworzyć z tego możliwości, to kolejny obszar, któremu moim zdaniem nie poświęca się wystarczającej uwagi, a który może potencjalnie przynieść ogromne korzyści dla każdej firmy lub każdej firmy próbującej wejść na rynek Region Karaibów.

Andrew B. Morris  12:21

A diaspora to naprawdę interesujący punkt. Amerykańskie miasta, takie jak Nowy Jork, nawet Toronto i Kanada, Miami, oczywiście ze względu na bliskość, ale także Atlanta, gdzie mieszkam, że jednym z naszych prelegentów na tym wydarzeniu jest dyrektor finansowy TIAA, prawda. Raportuje Thasunda Duckett, dyrektor generalny gwiazdy rocka, ogromna praca. Pochodzi z Barbadosu. Dave Dowrich wróci, aby przemawiać i być częścią naszego wydarzenia. Widzimy więc duży wpływ diaspory na całym świecie. A jak to jest z turystyką w regionie, tak wieloma globalnymi połączeniami, które przechodzą przez tę część świata. I jest to po prostu niesamowity tygiel dla pewnego rodzaju globalnego handlu, jeśli można tak powiedzieć.

Piotr Renton  13:09

Jaki jest obecnie stan fintechu na Karaibach? Jakie są ważne trendy, o których ludzie powinni wiedzieć?

Andrew B. Morris  13:18

Jedną z rzeczy, które widzę, jest to, że, wiesz, zebraliśmy treść wydarzenia, niektórzy z tradycyjnych graczy, zasiedziałe banki i więksi gracze pracują nad cyfrową transformacją sposobu, w jaki prowadzą działalność. I robią to, w niektórych przypadkach, wspierając start-upy z branży fintech, co jest interesujące. Sponsorem naszego startupowego pitchu jest bank Republic Bank. Robią to poprzez współpracę z firmami takimi jak integratorzy systemów, np. IBM, bank jako usługa, dostawcy bankowości wbudowanej, np. InBank. Inna firma o nazwie InfoCorp. Globalni dostawcy zaangażowani w bankowość jako usługę i otwarte finanse zaczynają nawiązywać współpracę z karaibskimi instytucjami finansowymi i współpracować z nimi, aby pomóc im w cyfryzacji sposobu prowadzenia działalności. To jest jedna rzecz, która jest interesująca. Z drugiej strony, niektóre start-upy zaczynają zyskiwać na popularności, prawda? Istnieje naprawdę interesująca firma o nazwie First Atlantic Commerce, która przetwarza płatności e-commerce w całym regionie. To bardzo dobrze rokuje. Jest wielu dostawców portfeli mobilnych, którzy robią ciekawe rzeczy. A zatem to dopiero początek, dlatego też zorganizowano to wydarzenie, które ma być katalizatorem i napędzać region. Są jednak oznaki tego, że region jest otwarty i gotowy na kontynuację rewolucji fintech na Karaibach.

Curta Persauda  14:46

Widzimy więc, jak wspomniałem, że w regionie pojawia się wiele płatności portfelowych, a portfeli pojawia się coraz więcej. Dlatego uważam, że bezgotówkowa obsługa to wielka sprawa. Ma miejsce wiele rodzajów transakcji biznesowych typu mikro, małych firm, które dominują w regionie i są bardzo skoncentrowane na gotówce. Istnieje wiele nacisków, aby przenieść je do cyfrowej formy, na platformę cyfrową, niezależnie od tego, czy jest to portfel płatniczy, czy bezpośrednie transakcje B2B z usługodawcą lub instytucją bankową. Widzimy więc tego dużo. A potem, jak wiecie, widzimy także duży nacisk ze strony dużych, zasiedziałych banków na rzecz włączenia finansowego i dużo edukacji, prawda, próbującej wcisnąć więcej na rynek, gdzie, w stronę młodych ludzi i kształci ich w zakresie wiedzy finansowej i tym podobnych. Dlatego wielu z nich przyjmuje i etykietuje wiele produktów, które tego uczą. Dlatego osadzają te produkty w swoim pakiecie aplikacji lub w swoim profilu bankowym lub portfelu aplikacji. Więc to widzimy. Widzimy więc naprawdę pozytywne oznaki i naprawdę dobrą przyczepność, czyli rzeczy, których pięć lat temu nigdy byś nie widział. Kiedy po raz pierwszy rozpoczęliśmy to wydarzenie, rozpoczęliśmy je w 2021 r., przygotowując się do naszej premiery w 2022 r. Wiesz, niektórzy z głównych graczy byli bardzo sceptyczni co do tego, dokąd to wszystko pójdzie i czy istnieje prawdziwy rzeczywistą potrzebę tego typu cyfryzacji i innowacji w tej przestrzeni. Z radością możemy jednak powiedzieć, że w tak krótkim czasie między rokiem 2021 a chwilą obecną obserwujemy szerokie przyjęcie i duże wsparcie ze strony dużych graczy i branży.

Andrew B. Morris  16:29

Kolejną rzeczą, którą chciałbym powiedzieć, są banki centralne i organy regulacyjne, innowacje, które tam zachodzą w przypadku piaskownic regulacyjnych i walut cyfrowych banku centralnego, które moim zdaniem są dobre dla środowiska. W przypadku niektórych z tych inicjatyw istnieje również partnerstwo z sektorem prywatnym.

Piotr Renton  16:49

No dobrze, ale porozmawiajmy o samym wydarzeniu. Może mógłbyś nam po prostu dać trochę streszczenia niektórych, tylko kilku szczegółów, gdzie to jest, kiedy to jest i czego ludzie mogą się spodziewać, kto będzie obecny.

Curta Persauda  17:04

Jesteśmy gospodarzami globalnego wydarzenia na pięknej wyspie Barbados. Mamy bardzo kompleksowy program, jeśli chodzi o zapraszanie na wydarzenie liderów myśli, innowatorów, start-upów i naukowców, aby mogli wnieść swój wkład i podzielić się swoimi historiami, a także uczyć się i wchodzić w interakcje. Naprawdę bardzo stawiamy na tworzenie sieci kontaktów i zajęcia indywidualne, ponieważ myślę, że właśnie w tym widzimy dużą wartość, szczególnie w przypadku pierwszego, które zrobiliśmy, myślę, że wyszło, wyszło to bardzo wyraźnie to był jeden z najważniejszych aspektów. Dlatego naprawdę skupiamy się na tym, aby mieć pewność, że nawiążemy właściwe kontakty, zbierzemy ludzi, umieścimy odpowiednich ludzi we właściwym pomieszczeniu, aby nawiązali kontakty i zawarli transakcje. Kolejną ważną rzeczą, którą chciałbym o tym powiedzieć, jest to, że tak naprawdę chcieliśmy zaprezentować także wyspę gospodarza. Nie chcieliśmy, żeby było tylko o tym, że wszyscy przyszli na konferencję i utknęli w atmosferze prezentacji, chcieliśmy mieć pewność, że przyjmiemy i wniesiemy kulturę oraz atmosferę wyspy gospodarza. Więc w ramach tego naprawdę opieramy się na doświadczeniu, w którym dzielimy kulturę wyspy goszczącej, dzielimy kulturę Barbadosu, dzielimy kulturę tamtejszych ludzi. I wplatamy to w sposób, w jaki tworzymy sieć, prawda. To jest bardzo ważne. Mamy wiele różnych zajęć, które wykorzystują to i pozwalają ludziom spotykać się i nawiązywać kontakty w otoczeniu, które nie jest tak sterylne jak sala konferencyjna czy sala prezentacji. Ale coś bardziej naturalnego i organicznego, co naszym zdaniem będzie bardziej sprzyjać lepszemu partnerstwu i lepszym rozmowom. Wiesz, to, co próbujemy zrobić, jest ogromne. Uczestnicy konferencji odniosą wiele korzyści.

Andrew B. Morris  18:46

Kiedy pracowałem w Money20/20, ani razu nie widziałem, żeby ludzie wymieniali się profilami LinkedIn na katamaranie, ale w Fintech Islands to się zdarza. A jeśli chodzi o skład prelegentów i treść wydarzenia, to ponad trzy dni. Pierwszy dzień jest nieco bardziej treściwy niż dwa drugie. Pierwszego dnia dużo się dzieje, sesja ogólna z udziałem Petera Rentona, być może o nim słyszeliście. Ale Peter, jesteśmy podekscytowani, że będziesz tam i przeprowadzasz wywiad z dyrektorem wyższego szczebla firmy MasterCard, która jest jednym z naszych głównych sponsorów. Poranna sesja ogólna zawiera mnóstwo świetnych treści. Następnie zorganizowaliśmy tak zwane głębokie nurkowania, które obejmują różne aspekty fintech. Jest dziewięć różnych tematów, nie będę ich wszystkich roztrząsał, ale są to takie rzeczy, jak sztuczna inteligencja i otwarte finanse, aktywa cyfrowe i innowacje w bankowości. No wiesz, możliwości i sesje grupowe, podczas których ludzie mogą dowiedzieć się, co dzieje się w różnych obszarach fintech. Na wydarzeniu wystąpi 140 prelegentów. Około połowa z nich pochodzi z Karaibów, a my reprezentujemy najlepszych w regionie w branży fintech. Reszta pochodzi z USA, Ameryki Łacińskiej, Afryki, Europy, są z całego świata. Jest to więc bardzo globalna linia głośników. Co ciekawe, ponad połowa naszych prelegentów to założyciele lub dyrektorzy generalni organizacji, którą reprezentują. Jest to więc bardzo starsza grupa. Jesteśmy naprawdę podekscytowani bankierami i fintechami, inwestorami, decydentami i naukowcami, którzy są częścią tego składu. A cała muzyka i kultura miejsca, w którym dzielisz się tymi doświadczeniami z ludźmi z branży, oznacza, że ​​budujesz relacje. I tak właśnie jest zaprojektowane to wydarzenie.

Piotr Renton  18:46

Wspomniałeś o obszarze startupów, czy jest konkurs dla startupów? O co w tym wszystkim chodzi?

Andrew B. Morris  19:17

Dziękuję, że o tym wspomniałeś. Więc wybraliśmy, przeprowadziliśmy proces składania wniosków, zrobiliśmy nawet kilka roadshow, mniejszych wydarzeń, wydarzeń prezentacyjnych w całym regionie w ciągu roku i wybraliśmy 10 startupów na wczesnym etapie, które są albo założycielami z Karaibów, albo z pewnością je znasz, związany z regionem. Jest to bardzo zróżnicowana reprezentacja różnych wysp i różnych aspektów fintech, ale 10 firm to wczesne firmy przed zalążkiem. I ktoś, kogo myślę, że oboje znamy, Matteo Rizzi, wiesz, główny mówca, doradca i inwestor założył organizację non-profit o nazwie The TimePledge Network, w której inwestorzy i założyciele będą poświęcać czas na mentorowanie założycieli na różnych rynkach na całym świecie. Zorganizowaliśmy więc sesje mentorskie dla 10 założycieli i cała 10 z nich zaprezentuje się na głównej scenie naszego wydarzenia ostatniego dnia. Trzy najlepsze osoby otrzymają nagrody pieniężne, ale wszyscy będą mieli doskonałą okazję do zaprezentowania swojej pracy podczas budowania swojej firmy i otrzymania bezpłatnych wejściówek. Co ciekawe, istnieje program za pośrednictwem Centrum Handlu Międzynarodowego ONZ, w ramach którego firma również pracuje nad wspieraniem start-upów w regionie. Dlatego też oprócz sponsorowania wydarzenia Centrum Handlu Międzynarodowego ONZ zorganizowało kolejną grupę startupów, które gościły na tym wydarzeniu. Poprzez ich program i nasz, zapewniamy duże wsparcie tym młodym przedsiębiorcom.

Piotr Renton  22:25

Poza wydarzeniem, w jaki sposób ludzie mogą się angażować? W jaki sposób ludzie mogą utrzymywać kontakt z Fintech Islands? Jeśli nie uda im się dotrzeć w styczniu, jak utrzymać zaangażowanie?

Curta Persauda  22:35

Tak, mogą zapisać się do naszego newslettera, jeśli odwiedzą Fintech Islands.com. Po prostu zapisz się na nasz newsletter, który regularnie wychodzi i informuje nas o tym, nad czym pracujemy, o tematach bardzo istotnych dla przestrzeni kosmicznej i branży. A potem co się dzieje z następnym planowaniem naszego kolejnego wydarzenia. To będzie najlepszy sposób, a następnie nawiążemy z nami kontakt za pośrednictwem naszych platform społecznościowych, LinkedIn, Instagramu i Facebooka, jesteśmy bardzo, bardzo zaangażowani na tych platformach. A kiedy ktoś się z nami skontaktuje, nawiązujemy z nim kontakt i nawiązujemy z nim kontakt.

Piotr Renton  23:09

Ostatnie przemyślenia na temat wydarzenia dotyczącego karaibskiego fintechu przed zamknięciem?

Andrew B. Morris  23:13

Wiem, że zmiana sytuacji nastąpi szybko, zanim ludzie będą słuchać tego podcastu, ale warto to rozważyć, rozważyć zakup karnetu i dołączenie do nas w tym roku. To wydarzenie jest naprawdę wyjątkowe dla tych z nas, którzy biorą udział w wielu konferencjach odbywających się w takich miejscach jak Nowy Jork i Las Vegas. I to nie tylko ze względu na piękno tego miejsca, choć to cudowna, piękna wyspa. Ale w tej społeczności jest prawdziwa autentyczność. I, wiesz, grupa ludzi bardzo zorientowana na misję, która chce coś zmienić w tej części świata. Istnieją również możliwości nawiązania kontaktu z ludźmi spoza regionu, prawda. Mam więc zaproszonych przeze mnie ludzi z Ameryki Północnej i Europy, którzy byli na tym wydarzeniu w zeszłym roku i nawiązali kontakty, no wiesz, na całym świecie. Ale chcielibyśmy, żeby ktoś do nas dołączył. A jeśli nie w tym roku, zaangażuj się w przyszłe wydarzenia, jak opisał Curt.

Piotr Renton  24:12

Andrew, Curt, dziękuję bardzo za przybycie dzisiaj na program.

Curta Persauda  24:16

Dziękujemy, że nas gościsz, Piotrze.

Andrew B. Morris  24:18

Peter, dziękujemy bardzo za gościnę i nie możemy się doczekać, aż wkrótce zobaczymy się na Fintech Islands.

Piotr Renton  24:25 Mam nadzieję, że przedstawienie się podobało. Dziękuję bardzo za wysłuchanie. Proszę śmiało, zrecenzuj program na wybranej platformie podcastów i powiedz o tym swoim przyjaciołom i współpracownikom. Tak czy inaczej, pod tym podpisem się podpiszę. Bardzo doceniam, że mnie wysłuchałeś. Następnym razem cię złapię. Do widzenia.

  • Piotr RentonPiotr Renton

    Peter Renton jest prezesem i współzałożycielem Fintech Nexus, największej na świecie firmy z branży mediów cyfrowych skupiającej się na fintech. Peter pisze o fintechach od 2010 roku i jest autorem i twórcą m.in Podcast Fintech One-on-One, pierwsza i najdłużej emitowana seria wywiadów na temat fintechów.

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 5% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-size: 24px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { font-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-weight: normal !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-user_url-profile-data { color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { text-align: center !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }

Znak czasu:

Więcej z Wypożycz Akademię