Fintech One-on-One: Andrew B. Morris, Chief Content Officer en Curt Persaud, medeoprichter en CTO van Fintech Islands over Fintech in het Caribisch gebied

Fintech One-on-One: Andrew B. Morris, Chief Content Officer en Curt Persaud, medeoprichter en CTO van Fintech Islands over Fintech in het Caribisch gebied

Bronknooppunt: 3074725

Geniet je van onze podcasts? Mis toekomstige afleveringen niet! Druk dan op die abonneerknop AppleSpotifyYouTube, of je favoriete podcastplatform om op de hoogte te blijven van onze nieuwste inhoud. Bedankt voor je ondersteuning!

Als je aan geavanceerde fintech denkt, denk je waarschijnlijk niet aan het Caribisch gebied. Maar er vinden daar enkele interessante ontwikkelingen plaats waar we allemaal op moeten letten.

In deze aflevering van de Fintech One-on-One podcast praat ik met Curt Persaud, de medeoprichter en CTO van Fintech-eilanden en Andrew B. Morris, de Chief Content Officer bij Fintech Islands. Dit is het grootste fintech-evenement in het Caribisch gebied en vindt volgende week (24-26 januari) plaats in Barbados. Ik zal daar samen met vele andere Amerikaanse en Caribische fintech-leiders aanwezig zijn.

Het Caribisch gebied is een ondergewaardeerde regio, het ligt in onze achtertuin met meer inwoners (45 miljoen) dan Canada. Er heerst daar al een sterke ondernemersgeest en een bloeiende fintech-industrie, die in de nabije toekomst aanzienlijk zal groeien.

In deze podcast leer je:

  • Het oprichtingsverhaal van Fintech-eilanden.
  • Waarom Amerikanen zich zorgen moeten maken over Caribische fintech
  • De belangrijke fintech-trends in de regio.
  • Details over het Fintech Islands-evenement.
  • De verschillende onderwerpen die op hun agenda staan.
  • Hoe hun startup-competitie zal werken.
  • Hoe mensen buiten het evenement om kunnen gaan met Caribische fintech.

Lees hieronder een transcriptie van ons gesprek.

Peter Renton  00:01

Welkom bij de Fintech One-on-One-podcast. Dit is Peter Renton, voorzitter en mede-oprichter van Fintech Nexus. Ik doe deze show sinds 2013, wat dit de langstlopende één-op-één interviewshow in de hele fintech maakt. Bedankt dat je met mij meegaat op deze reis. Als je deze podcast leuk vond, bekijk dan onze zustershows The Fintech Blueprint met Lex Sokolin en Fintech Coffee Break met Isabelle Castro, of luister naar alles wat we produceren door je te abonneren op het Fintech Nexus podcastkanaal.

Peter Renton  00:31

Voordat we aan de slag gaan, wil ik u herinneren aan onze uitgebreide nieuwe service. Fintech Nexus News behandelt niet alleen de grootste fintech-nieuwsverhalen, onze dagelijkse nieuwsbrief bezorgt elke ochtend de belangrijkste fintech-verhalen in uw inbox, met speciaal commentaar op het belangrijkste verhaal van de dag. Blijf op de hoogte van fintech-nieuws door u te abonneren op news.fintechnexus.com/subscribe.

Peter Renton  01:09

Vandaag doen we tijdens de show iets heel anders. We hebben het over fintech in het Caribisch gebied. Ja, ik ben blij Curt Persaud te mogen verwelkomen. Hij is mede-oprichter en CTO van Fintech Islands, samen met Andrew Morris, die velen van jullie kennen van zijn Money20/20 days, is hij de Chief Content Officer van Fintech Islands. En wat zijn Fintech-eilanden? Welnu, het is het belangrijkste evenement in het Caribisch gebied voor fintech. Het gebeurt later deze maand in Barbados, ik zal erbij zijn en het wordt, denk ik, een fascinerende gebeurtenis. We praten dus uiteraard over de details van het evenement. Maar we zullen het ook hebben over fintech in het Caribisch gebied. Wat zijn de belangrijkste trends, waarom het belangrijk is, waarom Amerikanen er eigenlijk om zouden moeten geven. En we nemen uiteraard ook enkele details van het evenement door, wat betreft de sociale activiteiten, wat er vanuit een inhoudelijk perspectief zal worden behandeld, de startup-scene en nog veel meer. Het was een boeiende discussie. Ik hoop dat je geniet van de show.

Peter Renton  02:13

Welkom bij de podcast Curt en Andrew.

Curt Persaud  02:16

Dank je.

Andrew B. Morris  02:17

Hallo.

Peter Renton  02:17

Oké, laten we beginnen met een paar korte introducties. Curt, waarom begin ik niet met jou. Vertel ons iets over uzelf en uw achtergrond.

Curt Persaud  02:27

Ja, dus ik ben de oprichter en de CTO voor Fintech Islands. Mijn achtergrond ligt voornamelijk in de technische ruimte, maar meer op ondernemingsniveau, type applicaties. Ik raakte betrokken bij Fintech Islands, net als onderdeel van een bredere missie om iets terug te geven aan mijn gemeenschap, aan mijn regio, namelijk het Caribisch gebied. Weet je, het verhaal van hoe dat werd opgericht, daar komen we later op terug, maar weet je, ik heb onderweg een paar geweldige mensen ontmoet. En ze hebben mij geholpen die visie samen te stellen. Dus nu zijn we op reis naar Fintech-eilanden.

Peter Renton  02:58

Oke. En Andrew, wat is je achtergrond?

Andrew B. Morris  03:02

Ik ben dus al zo'n 25 jaar op verschillende manieren betrokken bij fintech. En de afgelopen iets meer dan tien jaar hebben we evenementen georganiseerd, zoals degene die we met Curt doen. Ik was managementconsultant in de betalingssector, ik was leidinggevende bij een bank en heb jaren geleden meegeholpen aan de opbouw van een digitaal bankplatform. En ik was aanwezig bij de eerste editie van de Money20/20-conferentie. En wees voorzichtig als je naar conferenties gaat, want het kan zijn dat je daarvoor gaat werken. Omdat dat mij overkwam, sprak ik het jaar daarop op de conferentie, ontmoette ik de oprichters en werd ik het eerste hoofd content, de Chief Content Officer bij Money20/20. Dus tijdens die reis om dat evenement te helpen opbouwen, werd ik min of meer verliefd op het hele proces, de creativiteit van het bouwen van een evenement, de impact die je kunt hebben op de industrie en de gemeenschap. En als je naar een heel groot beeld kunt kijken van de dingen die gebeuren, in plaats van noodzakelijkerwijs een diepgaande expert te zijn in slechts één ding, zou je over het hele landschap kunnen kijken. En dat aspect vond ik ook leuk.

Peter Renton  04:12

Ik ook.

Andrew B. Morris  04:14

Ja.

Peter Renton  04:15

Hoe dan ook, laten we eens kijken naar het soort oprichtingsverhaal van Fintech-eilanden. Curt, je hebt het er al over gehad, maar misschien kun je een beetje plagen waarom je besloot dit evenement te starten en wat was de gedachte daar?

Curt Persaud  04:28

De aanzet hiervoor lag eigenlijk rond de wens om bij te dragen en terug te geven aan de gemeenschappen waarvan je weet dat we er vandaan komen, ik kom uit het Caribisch gebied. Ik kom uit Barbados. Weet je, er zit een bepaalde mate van frustratie in, waarbij we, als we teruggaan naar de eilanden, als we teruggaan naar onze geboortestad, een enigszins gebrek aan vooruitgang zien op bepaalde gebieden, vooral rond technologie, rond financiële technologie. Wat het bankwezen betreft, ligt de manier waarop zaken in het Caribisch gebied worden afgehandeld een paar jaar, zo niet misschien zelfs tien jaar achter op Noord-Amerika en enkele andere ontwikkelingslanden. En omdat ik in de technische sector werk, ik werk in Noord-Amerika, raakte ik een beetje gefrustreerd door het feit dat we zo ver achterliepen. Dus ik had het idee: Hé, wat is de beste manier om innovatie te beïnvloeden? Wat is de beste manier om impact binnen, je weet wel, onze thuisregio te beïnvloeden. En weet je, het idee om mensen die experts waren, opinieleiders, mensen die aan het innoveren waren van over de hele wereld naar het gebied te brengen waar je invloed op probeert uit te oefenen, en hen te laten bijdragen of hun verhalen te delen, zou kunnen uitmonden in een een katalysator voor die beweging. Allison, de mede-oprichter, die er vandaag helaas niet bij kon zijn, is al heel lang een vriendin van mij. Ze woont bij mij in Miami, ik nam contact met haar op en zei: Hé, vind je het erg, laten we vandaag koffie drinken. Dus we spraken af ​​onder het genot van een kopje koffie en ik deelde mijn idee met haar. Nu bevindt ze zich in de productieruimte, ze is betrokken bij de evenementen, planning, massale producties, evenementen met 20,000 mensen. En ze werd er verliefd op. Dus in samenwerking met haar en een paar andere mensen die later langskwamen, ontwikkelden we min of meer het idee van de conferentie, de Fintech Island-conferentie. En het ging eigenlijk over twee specifieke doelen toen we er voor het eerst over spraken in termen van verdeeldheid: het brengen van een gemeenschap van ontwrichtende mensen naar het eiland. Leiders en mensen die technologie in de financiële ruimte opnieuw definiëren en vervolgens probeerden deze als katalysator te laten dienen voor het opbouwen van een meer inclusieve, efficiënte financiële en technologische sector in de regio. Dus dat waren ongeveer de twee hoofddoelen toen we begonnen. En sindsdien, weet je, is het gegroeid en leidt het een eigen leven, en het groeit, de gemeenschap groeit. En de richting die we inslaan is ook dynamisch, en groeit ook. Dus weet je, we kijken wat er dit jaar gebeurt en hoe we de conferentie evolueren en wat we proberen te doen.

Peter Renton  07:02

Oké, en dus Andrew, hoe raakte je hier voor het eerst betrokken? Omdat je dat niet bent, kom je niet uit Barbados.

Andrew B. Morris  07:07

Nee, ja, nee, ik ben bezig met mijn erelidmaatschap. Het was dus eigenlijk interessant. Een van mijn collega's van Money20/20, Lucia Jades, komt oorspronkelijk uit Trinidad. En ze is een briljant leider op het gebied van evenementenoperaties. Ze had Allison en Curt al ontmoet en begon hen te helpen bij het samenstellen van hun visie voor Fintech-eilanden. En ze stelde ons voor, ze suggereerde dat ik, met mijn achtergrond, hen zou kunnen helpen. En ik ben zo blij dat dat is gebeurd. Want niet alleen kom ik niet uit Barbados, Peter, ik was nog nooit op vakantie naar het Caribisch gebied geweest voordat ik aan dit project begon, toch. Het was dus een geweldige kans om meer te weten te komen over de cultuur van de plek en de nuances te leren kennen. Weet je, als je de regio niet kent, begin je te denken dat alle Caribische eilanden hetzelfde zijn. Nee, ze hebben geen gelijk. Ieder eiland heeft zijn unieke cultuur. Er zijn drie verschillende talen, er zijn 45 miljoen mensen. En er is een grote diversiteit in de regio. En je begint dat te begrijpen en ziet het talent dat er is, en de kansen die er zijn voor fintech. En dus voelde ik me er erg toe aangetrokken. En met de Rolodex die ik heb door jarenlang in de branche te werken en de ervaring met het samenstellen van inhoud voor evenementen, wist ik dat ik nuttig kon zijn om het evenement te laten groeien. Dus ik kwam in contact via een gemeenschappelijke vriend en hielp vorig jaar mee met de lancering van het evenement. En dit is onze tweede editie op komst. En zoals Curt al zei: er wordt een werkelijk mondiale conferentie in de regio georganiseerd. En dat is de manier waarop het daar een katalysator kan zijn voor het fintech-ecosysteem.

Peter Renton  09:01

Ik ben eigenlijk ook nog nooit in het Caribisch gebied geweest. Maar ik heb het gevoel dat ik het goed weet, omdat ik Australisch ben. En we hebben het cricketspel dat West-Indië, toen ik opgroeide, toen ik opgroeide in de jaren 80 in Australië, West-Indië het grootste cricketland ter wereld was. Dus ik werd daar blootgesteld aan een groot deel van het Caribisch gebied en niet zo goed als vroeger. Maar toen je in de jaren 80 mensen als Vivian Richards en Clive Lloyd en die personages had, was het erg leuk om naar te kijken. Maar hoe dan ook, ik dwaal af. Waarom zouden Amerikanen, want dit is duidelijk: ik heb een primair Amerikaans publiek voor deze podcast, waarom zouden Amerikanen zich daar druk over moeten maken? We gaan het straks over de gebeurtenis hebben, maar ik wil het eerst over het Caribisch gebied hebben. Waarom zouden Amerikanen zich hier vanuit fintech-perspectief zorgen over maken, deze regio?

Andrew B. Morris  09:46

Dus ten eerste: het is een grotere markt dan je denkt. Ik heb de 45 miljoen mensen eruit gegooid, dat is de bevolking van de hele regio, en dat is groter dan Canada. Het is ongeveer zo groot als Spanje, toch? Er zijn dus veel verschillende kleinere eilandstaten, er is veel diversiteit, om een ​​bedrijf op te schalen, het is ingewikkeld om dat te doen, maar het is een groot deel van de wereld. Dus dat is één ding. De andere is dat er nog steeds veel contant geld is in het Caribisch gebied. En er zijn veel mogelijkheden om digitaal te transformeren en dingen efficiënter en inclusiever te maken, en om kleine bedrijven en consumenten te helpen. En daar liggen dus kansen. Er is enorm veel talent in de regio. En er zijn regeringen en toezichthouders die zich daar zorgen over maken en proberen manieren te bedenken om de bescherming van consumenten in evenwicht te brengen met innovatie. En weet je, hoe kunnen we dat doen, en het is niet gemakkelijk om te doen. Maar er wordt geëxperimenteerd en er is de bereidheid om nieuwe dingen te proberen. En dus denk ik dat het een opwindende plek wordt voor zaken als digitale valuta van de centrale bank, waar... sommige van de eerste experimenten met dat idee in het Caribisch gebied hebben plaatsgevonden, er zijn misschien wat minder barrières om nieuwe dingen te proberen. En dus denk ik dat het het aantrekkelijk maakt.

Curt Persaud  11:11

Bovenop wat Andrew zei, ja, het is een van de meest onaangeboorde regio's als je kijkt naar alle ruimtes waar, weet je, mensen zich uitbreiden in termen van technologie en innovatie, en specifiek fintech, en nog iets anders. is dat, weet je, met de wereldeconomie de grenzen en grenzen minder zijn, ze zijn dubbelzinniger. Het bestaat vrijwel niet, het aanboren van een andere markt voor een potentiële markt van 45 miljoen is gewoon een enorme kans voor veel bedrijven in Noord-Amerika, Europa, Afrika, we hebben, weet je, overal belangen. En het andere is dat er een enorme diaspora is in Noord-Amerika, Groot-Brittannië, Europa, Afrika, en zij spelen zo'n cruciale rol, het aantal transacties en de dollars die heen en weer terug de regio in stromen. naar de regio is enorm. En daar gewoon gebruik van maken, en uitzoeken hoe je kansen kunt creëren, of daaruit kansen kunt creëren, is een ander gebied waar naar mijn mening niet genoeg naar wordt gekeken, en dat potentieel een enorm voordeel biedt voor elk bedrijf of elk bedrijf dat probeert de markt in te gaan. Caribische regio.

Andrew B. Morris  12:21

En de diaspora is een heel interessant punt. Amerikaanse steden als New York, zelfs Toronto, en Canada, Miami natuurlijk, vanwege de nabijheid, maar ook Atlanta, waar ik gevestigd ben, waarvan een van onze sprekers op het evenement de Chief Financial Officer van TIAA is, toch? Rapporteert aan Thasunda Duckett, de CEO van deze rockster, een enorme klus. Hij komt uit Barbados. En hij komt terug om te spreken en deel uit te maken van ons evenement, Dave Dowrich. En dus zie je wereldwijd veel invloed van de diaspora. En hoe zit dat dan met het toerisme in de regio, zoveel mondiale verbindingen die door dat deel van de wereld lopen. En het is gewoon een geweldige smeltkroes voor een soort mondiale handel, als je wilt.

Peter Renton  13:09

Dus hoe staat het er momenteel voor met de fintech in het Caribisch gebied? Wat zijn de belangrijke trends waar de mensen zich bewust van moeten zijn?

Andrew B. Morris  13:18

Eén ding dat ik zie is dat we de inhoud voor het evenement hebben samengesteld. Een aantal van de traditionele spelers, de gevestigde banken en grotere spelers werken eraan om de manier waarop ze zaken doen digitaal te transformeren. En ze doen dit door, in sommige gevallen, fintech-startups te steunen, wat interessant is. De sponsor van onze startup pitch is een bank, Republic Bank. Ze doen dit door samen te werken met bedrijven als systeemintegrators als IBM, Bank as a Service en embedded banking-aanbieders als InBank. Een ander bedrijf genaamd InfoCorp, dus je ziet deze mondiale aanbieders die betrokken zijn bij banking as a service en open financiën, beginnen samen te werken met Caribische financiële instellingen om hen te helpen de manier waarop zij zaken doen te digitaliseren. Dus dat is iets dat interessant is. De andere begint te zien dat sommige startups wat grip krijgen, toch? Er is een heel interessant bedrijf genaamd First Atlantic Commerce dat e-commercebetalingen in de hele regio verwerkt. Dat gaat heel goed. Er zijn een aantal aanbieders van mobiele portemonnees die een aantal interessante dingen doen. En het is dus nog maar het begin, daarom bestaat dit evenement, om die katalysator te zijn en de regio voort te stuwen. Maar er zijn tekenen dat de regio ontvankelijk is en bereid is om door te gaan met deze fintech-revolutie in het Caribisch gebied.

Curt Persaud  14:46

We zien dus, zoals ik al zei, dat er veel portemonneebetalingen plaatsvinden, portemonnees die in de regio opkomen. Dus ik denk dat cashless een groot ding is. Er vinden veel kleine, micro-achtige zakelijke transacties plaats die, vooral in de regio, erg op geld gericht zijn. En er is veel druk om deze naar een digitale, digitale vorm, een digitaal platform, te verplaatsen, of het nu een betaalportemonnee is of directe B2B-transacties met de dienstverlener of bankinstelling. We zien er dus veel van. En dan zien we ook veel druk van de grote gevestigde banken op het gebied van financiële inclusie, en veel onderwijs, juist, dat probeert meer de markt in te duwen, richting de jongeren. , en onderwijst ze in termen van financiële geletterdheid en dat soort dingen. Dus veel van hen adopteren en white labelen veel producten die dat leren. Dus integreren ze die producten in hun applicatiepakket of in hun bankprofiel of portfolio met applicaties. Dus dat zien we. We zien dus echt positieve signalen en een hele goede tractie, dingen die je vijf jaar geleden nooit zou hebben gezien. Toen we dit evenement voor het eerst lanceerden, zijn we er in 2021 mee begonnen, ter voorbereiding op onze lancering in 2022. Weet je, er was veel scepsis bij enkele van de grote spelers over waar dit heen zou gaan en of er een echte echte behoefte aan dit soort digitalisering en innovatie in deze ruimte. Maar we zijn blij om te kunnen zeggen dat we in zo’n korte tijd tussen 2021 en nu veel adoptie en veel steun zien van de grote spelers en in de industrie.

Andrew B. Morris  16:29

En het andere wat ik zou willen zeggen is dat de centrale banken en de toezichthouders, de innovatie die daar plaatsvindt met Regulatory Sandboxes en digitale valuta van de Centrale Bank, volgens mij goed zijn voor het milieu. En bij sommige van deze initiatieven zijn er ook partnerschappen met de particuliere sector.

Peter Renton  16:49

Oké, laten we het dus over de gebeurtenis zelf hebben. Misschien kunt u ons een korte samenvatting geven van enkele details, waar het is, wanneer het is en wat mensen kunnen verwachten van wie er aanwezig zullen zijn.

Curt Persaud  17:04

We organiseren een mondiaal evenement op het prachtige eiland Barbados. We hebben een zeer uitgebreide agenda in termen van het naar het evenement brengen van opinieleiders, innovators, startups en academici om bij te dragen en hun verhalen te delen, te leren en te communiceren. We omarmen echt het netwerken en de één-op-één-achtige activiteiten, omdat ik denk dat we daar veel waarde in zien, vooral van de eerste die we deden, ik denk dat dat naar voren kwam, heel duidelijk naar voren kwam dat dat was een van de belangrijkste aspecten ervan. We willen er dus echt voor zorgen dat we de juiste verbindingen leggen, we brengen mensen bij elkaar, we plaatsen mensen, de juiste mensen in de juiste ruimte om die verbindingen te leggen, die deals te sluiten. Het andere belangrijke ding dat ik erover wil zeggen, is dat wat we echt wilden doen, ook het gasteiland onder de aandacht wilde brengen. We wilden niet dat het er alleen maar om zou gaan dat iedereen naar de conferentie zou komen en vast zou zitten in een presentatie-achtige setting. We wilden ervoor zorgen dat we de cultuur en het gevoel van het gasteiland zouden omarmen en overbrengen. Dus als onderdeel daarvan leunen we echt op de ervaring waarbij we de cultuur van het gasteiland delen, we delen de cultuur van Barbados, we delen de cultuur van de mensen daar. En we verweven dat in de mix van hoe we netwerken, toch? Dat is dus heel belangrijk. We hebben veel verschillende activiteiten die daarop inspelen en mensen de kans geven elkaar te ontmoeten en te netwerken in een omgeving die niet zo steriel is als een vergaderruimte of een presentatieruimte. Maar iets dat natuurlijker en organischer is en waarvan we denken dat het bevorderlijker zou zijn voor betere partnerschappen en betere gesprekken. Weet je, wat we proberen te doen is geweldig. Mensen zullen veel voordeel halen uit het bijwonen van de conferentie.

Andrew B. Morris  18:46

Ik heb nog nooit mensen LinkedIn-profielen zien uitwisselen op een catamaran toen ik bij Money20/20 werkte, maar bij Fintech Islands gebeurt dat wel. En dan, wat betreft de line-up van de sprekers en de inhoud van het evenement, is het meer dan drie dagen. De eerste dag is inhoudelijk wat zwaarder dan de tweede twee, er gebeurt veel op die eerste dag, een algemene sessie met Peter Renton, je hebt misschien wel van hem gehoord. Maar Peter, we zijn blij dat je erbij bent en een interview doet met een senior executive van MasterCard, een van onze belangrijkste sponsors. Er zit geweldige inhoud in de algemene ochtendsessie. En dan hebben we een aantal zogenaamde deep dives georganiseerd die verschillende aspecten van fintech bestrijken. Er zijn negen verschillende onderwerpen, ik zal ze niet allemaal oprakelen, maar het zijn zaken als kunstmatige intelligentie en open financiën en digitale activa en innovatie in het bankwezen. Dus, weet je, kansen en breakout-sessies voor mensen om te leren wat er gebeurt op verschillende gebieden van fintech. En er zijn 140 sprekers op het evenement. Ongeveer de helft van hen komt uit het Caribisch gebied en we beschikken over de beste in de regio op het gebied van fintech. De rest komt uit de VS, Latijns-Amerika, Afrika, Europa, ze komen van over de hele wereld. Het is dus een zeer mondiale reeks sprekers. Interessant genoeg is meer dan de helft van onze sprekers de oprichter of CEO van de organisatie die zij vertegenwoordigen. Het is dus een zeer seniorengroep. En we zijn erg enthousiast over de bankiers en fintechs, en investeerders, beleidsmakers en academici die deel uitmaken van die line-up. En alle muziek en cultuur van de plek waar je die ervaringen deelt met mensen uit de branche, betekent dat je relaties opbouwt. En zo is het evenement ontworpen.

Peter Renton  18:46

U noemde het startup-gebied, is er een startup-wedstrijd? Waar gaat dat allemaal over?

Andrew B. Morris  19:17

Bedankt dat je dat ter sprake hebt gebracht. Dus we hebben geselecteerd, we hadden een sollicitatieproces, we hebben zelfs een aantal roadshows gedaan, kleinere evenementen, pitch-evenementen in de regio gedurende het jaar, en 10 startups in een vroeg stadium geselecteerd die ofwel een Caribische oprichter zijn of die duidelijk zijn, weet je, gebonden aan de regio. En het is een heel diverse representatie van verschillende eilanden en verschillende aspecten van fintech, maar tien bedrijven, allemaal soort pre-seed, vroege bedrijven. En iemand die ik denk dat jij en ik allebei kennen, Matteo Rizzi, hoofdspreker, adviseur en investeerder, is een non-profitorganisatie begonnen genaamd The TimePledge Network, waar investeerders en oprichters tijd zullen doneren om oprichters in verschillende markten over de hele wereld te begeleiden. Daarom hebben we de mentorsessies voor de tien oprichters georganiseerd, en ze zullen alle tien op de laatste dag op het hoofdpodium van ons evenement aanwezig zijn. De top drie winnen geldprijzen, maar ze krijgen allemaal deze geweldige kans om te laten zien wat ze doen terwijl ze hun bedrijf opbouwen en gratis passen te ontvangen. En interessant genoeg is er een programma via het International Trade Center van de Verenigde Naties, waar ze ook werken aan het ondersteunen van startups in de regio. En dus had het UN International Trade Center, naast het sponsoren van het evenement, nog een cohort startups die ze hosten om het evenement bij te wonen. Via hun programma, en via het onze, geven we veel steun aan deze jonge ondernemers.

Peter Renton  22:25

Hoe kunnen mensen zich buiten het evenement engageren? Hoe kunnen mensen betrokken blijven bij Fintech-eilanden? Als ze in januari niet kunnen komen, hoe blijven ze dan betrokken?

Curt Persaud  22:35

Ja, ze kunnen zich aanmelden voor onze nieuwsbrief als ze naar Fintech Islands.com gaan. En meld u gewoon aan voor onze nieuwsbrief die regelmatig verschijnt en ons op de hoogte houdt van waar we aan werken en van onderwerpen die zeer relevant zijn voor de ruimtevaart en de industrie. En dan wat er gebeurt met de volgende planning voor ons volgende evenement. Dus dat zal de beste manier zijn, en dan ook met ons in contact komen via onze sociale platforms, LinkedIn, Instagram en op Facebook, we zijn heel erg betrokken op die platforms. En wanneer iemand contact met ons opneemt, gaan we met hen in gesprek en verbinden we ons met hen.

Peter Renton  23:09

Laatste gedachten over het evenement over Caribische fintech voordat we sluiten?

Andrew B. Morris  23:13

Ik weet dat dit een snelle ommekeer zou zijn tegen de tijd dat mensen naar deze podcast luisteren, maar het is iets om over na te denken, om te overwegen een pas te kopen en je dit jaar bij ons aan te sluiten. Dit evenement is echt uniek voor degenen onder ons die veel conferenties bijwonen in plaatsen als New York en Las Vegas. En dat komt niet alleen door de schoonheid van de plek, ook al is het een prachtig, prachtig eiland. Maar er schuilt een echte authenticiteit in deze gemeenschap. En weet je, een zeer missiegedreven groep mensen die een verschil willen maken in dit deel van de wereld. Er zijn ook mogelijkheden om in contact te komen met mensen die niet uit de regio komen, toch. Ik heb dus mensen uit Noord-Amerika en Europa die ik heb uitgenodigd en die vorig jaar aanwezig waren en tijdens het evenement wereldwijd verbindingen hebben gelegd. Maar we zouden het leuk vinden als iemand zich bij ons aansluit. En als het dan dit jaar niet is, om deel te nemen zoals Curt beschreef voor toekomstige evenementen.

Peter Renton  24:12

Andrew, Curt, hartelijk dank voor jullie komst naar de show vandaag.

Curt Persaud  24:16

Bedankt dat je ons hebt, Peter.

Andrew B. Morris  24:18

Peter, heel erg bedankt dat je ons hebt ontvangen en we kijken ernaar uit je binnenkort hier op Fintech Islands te zien.

Peter Renton  24:25 Ik hoop dat je van de show hebt genoten. Hartelijk dank voor het luisteren. Geef de show een recensie op het podcastplatform van uw keuze en vertel uw vrienden en collega's erover. Hoe dan ook, wat dat betreft, teken ik af. Ik stel het zeer op prijs dat u luistert, en ik zie u de volgende keer wel. Doei.

  • Peter RentonPeter Renton

    Peter Renton is de voorzitter en mede-oprichter van Fintech Nexus, 's werelds grootste digitale mediabedrijf gericht op fintech. Peter schrijft sinds 2010 over fintech en hij is de auteur en bedenker van de Fintech één-op-één podcast, de eerste en langstlopende fintech-interviewserie.

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 5% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-size: 24px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { font-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-weight: normal !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-user_url-profile-data { color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { text-align: center !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }

Tijdstempel:

Meer van Leen Academie