הפסקת הקפה של פינטק - דון מיור, ארק

הפסקת הקפה של פינטק - דון מיור, ארק

צומת המקור: 2980911

היי חברים, ברוכים הבאים להפסקת הקפה של פינטק. אני המארחת שלך איזבל קסטרו. השבוע חלקתי את הפסקת הקפה שלי עם מנכ"ל דון מיור ומייסד Arc.

דון מיור מנכ"ל ומייסד Arcדון מיור מנכ"ל ומייסד Arc
דון מיור מנכ"ל ומייסד Arc

הפרק הזה היה מיוחד. זו הייתה השנה האחרונה בשנה עמוסה מאוד ורציתי קצת לעשות חשבון נפש של מה שקרה ואיך זה השפיע על מערכת האקולוגית של הפינטק. Arc עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם סטארטאפים ופינטק ויש לה תובנה מצוינת לגבי מה שקורה בנוף. מאז משבר הבנקים במרץ, החברה גדלה במהירות מסחררת, והוציאה מוצרים בתגובה לתנאים המתפתחים.

דיברנו על המשמעות של השנה האחרונה עבור הפינטק ועל התחזית שלו לשנה הקרובה.

דון מיור 0:49
בסדר.

איזבל קסטרו 0:50
היי, דון. מה שלומך היום?

דון מיור 0:53
על הרגשה נהדרת. נהדר להיות כאן. תודה ששיתפת אותי.

איזבל קסטרו 0:57
טוב שאתה כאן. תודה רבה על שהקדשת את הזמן שאני יודע שהיית מאוד עסוק כמו לטייל, ללכת ל-Money 20/20

דון מיור 1:05
ההנאות כולי. Money 20/20 היה די המקום, יש הרבה אתגרים ופינטק, אבל הטון הכללי היה די אופטימי. אז זה נהדר להתחבר מחדש עם כל כך הרבה מייסדים מעוררי השראה ברחבי האקולוגית של הפינטק.

איזבל קסטרו 1:18
כן, הלוואי שיכולתי ללכת. אז כדי להתחיל עם דון, מה מעורר אותך בבוקר?

דון מיור 1:26
זה אחד קשה. בחיים הקודמים שלי, שזה כנראה המקום להתחיל בו. עבדתי בתחום הפיננסים המסורתי ועבדתי בשלבים מאוחרים של השקעות פרטיות, בניית עסקאות גדולות וקמתי בבוקר שהייתה העבודה שאנחנו עושים ניתוח יסודי ופותרים בעיות גדולות ומורכבות. מה שאני חווה עכשיו זה באמת לילה ויום, באמת מצאתי את התשוקה שלי ואת המקום שלי בתפקיד הזה ב-Arc startup ecosystem. כפי שכנראה נדון היום, זה עבר הרבה השנה מימון סיכון של 2023 ירד ב-50% יותר משנה לשנה, ודולר הון יקר יותר ב-50%. משבר בנק אזורי ו-q1 עכשיו אנחנו חווים משבר גיאופוליטי, אינפלציה, אי ודאות, מדיניות מוניטרית, זו באמת סביבה מאתגרת לשריפת מזומנים, צמיחה גבוהה. חברות טכנולוגיה מגובות מיזמים המסתמכות על הון של צד שלישי מסתמכות על מכירת תוכנה כדי להגדיל את הבעיה, אנחנו פותרים אותה Arc, כפלטפורמת בנקאות התוכנה והון צמיחה הראשונה שנבנתה בקנה מידה שנבנה להגנה, הרחבת מסלול, שיש להצעת ערך אי פעם היה ברור לי יותר. זו המשימה שלנו מהיום הראשון לעזור לסטארט-אפים לצמוח. עכשיו זה לעזור להם לשרוד, לצלוח את הסערה ולצאת מהצד השני של סביבת המאקרו הזו חזקים ובריאים יותר. זו הסיבה שאני קם מהמיטה בבוקר ומוקף בצוות נהדר באמת שעובד לצידי כדי לעזור באמת לאקוסיסטם הסטארט-אפים לשגשג. והיום בשיחה הזו, האם אי פעם התלהבתי מהערך הזה ומהמשימה שלנו ולעזור למייסדים האלה, סמנכ"לי הכספים שהסטארט-אפים לצלוח את הסערה הזו, ולהגיח חזקים יותר מהצד השני?

איזבל קסטרו 3:23
זו באמת תשובה מצוינת. ובאמת, פינטקים כמוך. תורם כל כך הרבה לכך. אני באמת מרגיש את זה כל כך טוב, די כבר ענית על זה. אבל מה הביא אותך להקמת Arc?

דון מיור 3:39
בטח, כן, הזכרתי את זה קודם, אבל התחלתי בתפקיד פיננסי מסורתי. עבדתי כמשקיע פרטי אקוויטי בשלב מאוחר במבנה של עסקאות פיננסיות של מיליארדי דולרים שלוקח חברות ציבוריות פרטיות, רכישת חברות מגובות פרייבט אקוויטי מקרנות פרייבט אקוויטי אחרות. זה הצריך עבודה לצד צבאות של בנקאים מסחריים והשקעות כדי לבנות עסקאות אלה כדי לממן עסקאות הון וחוב של מיליארדי דולרים. זה באמת המקום שבו התשוקה שלי להון, חוב, שוקי הון, באמת התחילה להתפתח. כשעברתי מערבה, כדי ללכת לבית הספר לעסקים בסטנפורד, הכוונה שלי הייתה למעשה לחזור לפרייבט אקוויטי בשלב מאוחר. תמיד היה לי את העניין הזה ביזמות. בהשראת המשפחה שלי, סבי וסבתי, שהיגרו לארה"ב והיו יזמים בפני עצמם. מה זה מייצג שבאמת התעורר לחיים ופגשתי מייסדים, יזמים בעלי הון סיכון בקמפוס בפאלו אלטו, ראיתי הזדמנות ליישם את התשוקה המתחרה שלי למימון ולשווקים מובילים באקוסיסטם הסטארט-אפים, לקחת את הידע שלי בגיוס הון הון חוב. בבנקאות מסחרית ומינוף תוכנה כדי להפוך אותה לנגישה יותר לחברות הללו שלקחו דילול מיותר או שלא העריכו שיש יותר רחב. היו כלים בשווקים הפיננסיים בשוקי ההון שיכולים לתמוך בצמיחה שלהם שהם פחות מדללים. תוך מיקסום המסלול באמצעות פלטפורמות לניהול מזומנים עם תשואה גבוהה, בשיתוף עם בנקים מסורתיים.

איזבל קסטרו 5:25
לא, כן, מודל עסקי מסוג Arc תמיד היה די מרתק בעיני. ואני מתכוון, ראינו את הכוח של זה לאחרונה, לא כל כך אחרון עכשיו, אבל סוג של הכאוס של השנה, במיוחד בסביבות מרץ. אז אנחנו מגיעים לסוף השנה. זו הייתה שנה די טובה עבורכם. אתה גדל די הרבה עכשיו, אני חושב. אבל לא כל כך עבור אחרים. מה היו הרגעים המרכזיים ביותר שהשפיעו על תעשיית הפינטק בעיניך?

רמקול לא ידוע 5:59
פגעת במסמר על הראש, זה היה מרץ 2023. זה מרגיש לי כמו אתמול, אבל הבנתי שעכשיו אנחנו מגיעים לחצי שנה מאז משבר הבנקאות האזורי, מאז בנק עמק הסיליקון פרסם לראשונה את ה-8k ואת המניה שלהם. המחיר צנח בשווקי האפטר. ואז FRB לעקוב אחר בנק Signature לפני, פרק הזמן הזה שבו פרק הזמן הזה של שבועיים היה מהפך, לא רק עבור Arc, אלא עבור מערכת הבנקאות הטכנולוגית. באופן רחב יותר, הבנקים האזוריים האלה, הם היו הסלע של עמק הסיליקון במשך 40 השנים האחרונות. אלה היו מוסדות פיננסיים גדולים. הם לא היינו אנחנו. ג' אחים, הם לא היו בנקים בעלי חשיבות מערכתית גלובלית, אבל הם היו בנקים גדולים. SVB היה אז 20 הבנקים המובילים בארצות הברית, ואף אחד לא יכול היה לדמיין בחלומותיו הפרועים ביותר שהוא ייכשל. אז מה שחווינו את הקשת הזו, תוך ימים ספורים היה עלייה של פי 15 בהזרמת הפיקדון השבועית הממוצעת. בתוך כמה ימי עסקים קצרים בלבד, הצוות עבד מסביב לשעון ומשך חודשים של פיתוח מוצר, והרוויח חמישה פלוס מיליון דולר ב-FDIC המבוטח בשבוע שעבר, למשל, כדי להבטיח שנוכל להצטרף לכל החברות האלה עניין של דקות הגנה על מאות מיליוני דולרים של פיקדון. אז העסק שלנו צמח בצורה משמעותית. אבל חשוב מכך, היינו בעמדה שבה באמת יכולנו לתמוך במערכת האקולוגית בגדול. זה היה קצה הקרחון. העסק צמח בצורה משמעותית בעקבות משבר הבנקים האזורי. אבל מה שאולי מעניין יותר הוא השינוי הזה בבנקאות סטארט-אפים באופן רחב יותר, סמנכ"ל הכספים, המייסד, קהילת ההאקרים, הם קיבלו קורס מזורז בבנקאות סטארט-אפים במהלך פרק הזמן הקצר הזה. וכך בזמן שהרבה פיקדונות עברו לבנקים הגדולים בעולם כמו ג'יי.פי מורגן צ'ייס, כמו שאמר ג'יימי דיימון, במשך כמה שבועות היו זרמים של 50 מיליארד דולר ל-JPMC, תוך כמה שבועות מהמשבר הבנקאי האזורי, מה שאנחנו' עכשיו רואים שהכספים האלה נופלים אחורה, מחפשים בית חדש, זורמים לאקוסיסטם הבנקאי הדיגיטלי או לשותפים בנקאיים אחרים שיש להם מאזן חזק אבל יכולים לספק חוויה אנכית מותאמת אישית שנבנתה עבור הפרופיל הייחודי הזה של מיזם היפר-צמיחת מזומנים. חברות טכנולוגיה מגובות, ושם ארק יושבת בשוק. ואביזר הערך הזה לעולם אינו שגוי בצורה ברורה יותר, עבור מערכת ההפעלה האקולוגית.

איזבל קסטרו 8:37
אוקיי, אז הם עדיין מחפשים סוג כזה של חוויה מותאמת אישית שהם לא מקבלים בבנקים הגדולים. והם בעצם סוג של, למרות שהנוף לא. זאת אומרת, זה עדיף בחזית הבנקאית, אבל זה לא יציב בלשון המעטה שהם הולכים הם מתרחקים מהיציבות של הבנקים הגדולים ומגיעים לטוב, כן.

רמקול לא ידוע 8:58
ובכן, הנה הניואנס המעניין. הבנקים האזוריים שלטו בעמק הסיליקון ב-40 השנים האחרונות מסיבה מסוימת. היו להם מנהלי מערכות יחסים ייעודיים, היו להם מוצרי ניהול מזומנים בעלי תשואה גבוהה כדי לעזור לסטארט-אפים לשמור על מזומנים ולהאריך את המסלול. אין להם מוצרי חוב לסיכון שיעזרו להפחית את הדילול. אבל לא בהכרח היה להם כפי שחווינו במרץ מאזן בטוח. הם היו תת-סקאלה. הייתה להם אי התאמה של חבות בנכסים שנבעה מהפרופיל הייחודי הזה של החברות הללו. אז כן, אז התחילו לתעדף בטיחות של פיקדונות מעל כל דבר אחר. ומה ש-Arc בנה הוא לקחת את הטוב משני העולמות. יש לנו מנהלי מערכות יחסים מסורים שהגיעו מבנק עמק הסיליקון ומהעמיתים שלו לבנק ACH כדי לשרת את הלקוחות שלנו בצורה מאוד מותאמת אישית. יצרנו מוצרי אשראי מותאמים אישית, כולל חובות סיכון, שעליהם הודענו לאחרונה כדי לספק את הארכת המסלול שוב עבור הפרופיל הייחודי הזה. תהיה לי חברה לצד העלאות או לעזור להם להאריך את המסלול לקראת ההעלאה הבאה שלהם. ואז בנינו את ערימת הבנקים שלנו על הבנקים הגדולים בעולם. וכך סמנכ"לי הכספים כבר לא צריכים להתמודד עם ההחלפה המלאכותית הזו בין בטיחות והגנה על פיקדונות עם המאזנים הגדולים בעולם, לבין מנהלי התמיכה והיחסים המותאמים אישית שמגיעים עם הבנק הקהילתי שלהם, מוצרי האשראי המותאמים במיוחד עבור פלח זה של השוק. וכמובן, הכי חשוב, זה השימושיות. זה UI UX. זוהי פלטפורמת B2B SaaS מדממת שבה סמנכ"ל הכספים נמצא במושב הנהג או המייסד, במקרים מסוימים, חברות בשלבים מוקדמים יותר שבהן הם יכולים לנהל לגוון ולמטב את המזומנים שלהם בלחיצת כפתור, תהליך שלוקח שבועות עד חודשים מסורתיים בנק גדול,

איזבל קסטרו 10:52
אני ממש שמח שבאמת הזכרת את מוצרי האשראי שפרסמתם, כי זאת אומרת, כיסיתי את זה למאמר שאני זוכר. ואם אני זוכר נכון, זה היה סוג של תגובה לירידה בסוג המימון באקוסיסטם הסטארט-אפים. האם זה נכון?

רמקול לא ידוע 11:15
עקירת חובות המיזם היא הסיפור הלא נאמר של משבר הבנקים האזורי, הבנקים הממוקדים בטכנולוגיה, הם שלטו בחוב המיזם בצורה גדולה עוד יותר, בצורה משמעותית יותר ממה שהם שלטו בעסקי הפיקדון. אז מה שראינו הוא עם פטירתם של הבנקים האזוריים האלה, המייסדים וסמנכ"לי הכספים, כבר לא יודעים לאן ללכת למימון חובות סיכון. ואנחנו רואים את אלה שנמצאים במספרים בשוק חובות הסיכון, מה שהיה תעשייה של 30 מיליארד דולר עכשיו קטן משמעותית בשנת 2023. זה לא חוסר ביקוש, חברות רוצות את המוצר הזה, הן פשוט לא יודעות לאן ללכת לקבל את זה. אז אנחנו רואים תיירים נכנסים למיזם הזה שאנחנו רואים בנקים כמו HSBC, ואנשים ובנק Citizens מפתחים קבוצות מיקוד למיזם שמשיקים מוצרי חוב למיזם, אבל יש להם היסטוריית ביצועים מוגבלת. והם מביאים כישרונות מ-SBB ומלווי חוב מיזמים מסורתיים אחרים כדי להעלות את השיטות הללו. אבל בינתיים, יש פער עצום בשוק. וארק יושבת כאן בהערכה מלאה שיש לו אשראי ב-DNA שלה, כפי שאתם יודעים, מהימים הראשונים כדי לעזור לחברות הללו לגשת להון לא מדלל כדי להרחיב את המסלול שלהן, בין אם הסערה ותצוץ בצד השני של סביבת המאקרו הזו ותזוזה מ- עמדת כוח. ייתכן שהם לא יצטרכו לקחת את הסביבה המאתגרת של מימון הון.

איזבל קסטרו 12:43
בסדר. ממש ממש מעניין. איך היית מצפה שדברים מסוג זה יתפתחו לקראת 2024?

רמקול לא ידוע 12:54
אני משוחדת איזבל. אבל דעתי היא שעתיד הבנקאות של עמק הסיליקון עבור חברות טכנולוגיה מגובות מיזמים לא יימסר על ידי בנק כלל. זה יסופק על ידי תוכנה של Arc by fintechs. בשיתוף עם בנקים מסורתיים ומלווים מסורתיים, מתן גישה קלה יותר ונטולת חיכוכים, וחוויה מותאמת יותר למיזם הייחודי הללו מגובים חברות שריפת מזומנים בגיבוי יתר עם תמיכה ייעודית מותאמת אישית כלכלה והגנה טובה יותר, גיוון הפיקדונות שלהן.

איזבל קסטרו 13:29
בסדר בסדר. אני אוהב את התשובה. אני אוהב סוג כזה. אפילו לא הייתי אומר אופטימיות כי אני די מסכים איתך לגבי לאן זה הולך. אבל

רמקול לא ידוע 13:38
זה נמצא במספרים מודה, תסתכל על הצמיחה של Arc ועמיתים פינטק אחרים. אנחנו עולים על השוק והאחד וזה צמיחת נתח השוק. אנחנו צומחים מהר יותר באופן אקספוננציאלי מהבנקים המסורתיים. וזה מדבר על רוח הגבינה של השוק החילוני לטובת דיגיטציה של ערימת הכספים, במיוחד, בנקאות עסקית וחוב מיזמים.

איזבל קסטרו 14:04
כן, לא, אתה מעלה נקודה נהדרת. אני הולך לעבור עכשיו לעוד פיצ'ר גדול של השנה הזו, וזה היה מהסוג שאני מתכוון, זה לא היה רק ​​השנה, זה היה גם בשנה שלפני כן. אבל סביבת הריבית הגבוהה הייתה מאפיין גדול של השנה הזו. מנקודת המבט שלך ומשיחות עם לקוחות, איך זה השפיע על המערכת האקולוגית?

דון מיור 14:30
בטח, ובכן, לא כדי להיות טכניים מדי בצד הפיננסי, אבל למי שמגיע מרקע פיננסי או בסיסי, מקשיב, כולנו יודעים שההון העצמי מוערך כערך הנוכחי של תזרימי מזומנים עתידיים, ושוק המשקיעים הפסיד לראות את זה בשנת 2021 וזה הביא לבועה מונעת לקנות את סביבת הריבית שלך ותזרימי מזומנים ארוכי טווח הוערכו מאוד, שם עלות ההון הייתה נמוכה בצורה יוצאת דופן. אז זה סוג של פיננסים 101. מה שזה מתורגם לסביבת ריבית עולה המבוססת על מסורתית, מימון ספרי לימוד הוא הערכות שווי נמוכות יותר כאשר שיעור ההיוון גבוה יותר. אתה מבין, חברות עם רווחים עתידיים ארוכי טווח הן המושפעות ביותר. וחווינו את זה, ב-TAC, במיוחד בשווקים הפרטיים מחוץ למימון סיד, שממשיך להיות חזק. עדיין יש בצורת, יש בצורת גדולה של הון סיכון. וזה מחלחל לא רק לזרימת העסקאות ולמספר העסקאות שהתרחשו בשווקי הצמיחה בשנת 2020, במחצית האחורית של 2023. אלא ממש באופן רחב על פני שווקי הטכנולוגיה הפרטיים והציבוריים בקצב ההנפקה. כך גם היקפי השכר עבור השנה הנמוכה ביותר מאז 2017, בהתבסס על נתוני הרבעון השלישי שפורסמו על ידי CB Insights. ומה שאנו חווים כתוצאה מכך הוא שמייסדים הופכים הרבה יותר שמרניים עם האופן שבו הם למעשה פורסים הון. הם נותנים עדיפות ליעילות תפעולית, על פני צמיחה בכל מחיר מנטרה, חברות נוספות לוקחות הלוואות גישור או אפילו סיבובים יורדים כדי לקיים את העסקים שלהן ולשרוד ולעמוד בסערה. אנחנו רואים מבפנים, כך שהמשקיעים הקיימים משתתפים בהון העצמי כדי לעזור לחברות הללו ואז לעבור את המחזור. אבל בסופו של דבר, זה מפעיל לחץ רב על המייסדים והמפעילים להתייעל. נקודת המבט שלי היא שחלק מזה בריא למערכת האקולוגית. חברות מתעדפות כעת את כלכלת היחידה ויעילות תפעולית על פני צמיחה, כפי שאמרתי קודם, שהייתה איפוס והחלמה, ואני חושב שזה יהיה בריא למערכת האקולוגית בסך הכל, אנחנו יוצאים מהצד השני של הסערה, חזקים יותר, עמיד יותר, חזק יותר כקהילת סטארט-אפ, המתמקדת ביעילות, וביצועים וכלכלת מכירות וכלכלת יחידה, על רק צמיחה בכל מחיר ומדדי יוקרה.

איזבל קסטרו 16:59
אני מעוניין כי אני יודע בהתחלה, היית סוג של, ובכן, תקן אותי אם אני טועה. התמקדת בסוג של חברות בשלב מוקדם ובסבב סיד. אבל עכשיו אתם סוג של הסתעפות ופותחים את עצמכם לחברות גדולות יותר ובשלב מאוחר יותר זה מזין את כל המצב המאקרו כלכלי?

רמקול לא ידוע 17:24
כן, ומשבר הבנקים האזורי, החברות האלה בשלבים מאוחרים, כולן עבדו עם אלה. בנקים טכנולוגיים אלה, מסדרה ב' ועד חברות לפני ההנפקה היו בנקאיות, ברובן המכריע עם הבנקים האזוריים שהתמקדו במגזר הטכנולוגי. וכמו שאמרתי קודם, מסיבה טובה. עכשיו, כל הכספים האלה, בהתבסס על כל שיחה, היו לי, אתה יודע, מאות מייסדים וסמנכ"לי כספים של חברות בשלבים מאוחרים, הם עברו ל-JPMC ועמיתיה, תוך עדיפות, כמו שאמרתי, בטיחות, על פני כלכלה ו על תמיכה ייעודית על מוצרים פיננסיים מותאמים אישית. עכשיו, כפי שאתם אולי מודעים או לא, רק בחודש שעבר, השקנו את הפלטינום שלנו. והפלטינום שלנו נבדלת בשוק כפלטפורמת התוכנה הראשונה לניהול מזומנים והון צמיחה שנבנתה על הבנקים הגדולים בעולם. אז כמו שאמרתי, כדי להתחיל את השיחה הזו, בפעם הראשונה, בשלב המאוחר הזה, מייסדים וסמנכ"לי כספים כבר לא צריכים לעשות את ההחלפה בין בטיחות והגנה על פיקדונות, לבין רווח הכי גבוה שאפשר להניב בשוק, עם התמיכה הייעודית ב-UI UX כדי לבנות, להרחיב ולהגדיל את העסק שלהם. אז מה שאנחנו חווים ואיך זה מתורגם לפרופיל הלקוחות של Arc, הצמיחה והקשתות הוא כן, אנחנו עדיין משקיעים רבות בשירות של מאות מחברות סדרה A המתרחקות במהירות, קיבלו המון המון ביקושים גדלים באופן אקספוננציאלי מסדרה B באמצעות חברות טרום הנפקה, שמחליפות כעת את JP Morgan Chase, כדי למקסם את כלכלת היחידה שלהן כדי להרחיב את המסלול שלהן באמצעות מוצרי ניהול תשואה גבוהה ומזומנים מבלי להקריב את הבטיחות של 5 מיליארד דולר במאזן עם המוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם.

איזבל קסטרו 19:21
בסדר בסדר. כן, זה סוג מאוד מעניין של התפתחות. אני זוכר כשהשקת את מוצר הפלטינה. אז מעניין לשמוע קצת יותר על הרקע מאחורי זה. אז אני הולך להעלות את זה. אני לא יודע אם זה קשור אליך, אבל אני יודע שאתה עובד עם הרבה בנקים. אז השנה, במיוחד החודשיים האחרונים האלה היו מאוד מעניינים מנקודת מבט רגולטורית. קיבלנו את חוק 1071 לתוקף. הייתה לנו הצעה להאצת בנקאות פתוחה עם 1033 וכלל ה-CRA הושלם. מה אתה מצפה שההשפעה של זה תהיה על מערכת הפינטק?

רמקול לא ידוע 20:06
בהחלט. ובאופן רחב יותר מרמה גבוהה יותר, איזבל, היו הרבה שינויים בדיון סביב סביבת הרגולציה והתאימות של פינטק. וראינו, ראינו כמה בעיות עם חבילות סנפיר מסוימות שלא נתנו עדיפות לתאימות. Arc הוא לא אחד מהם. ואנחנו מאמצים את השינויים הרגולטוריים האלה Arc, אנחנו עושים שזה לא בדיחה. זו מנטרה פנימית, Arc Arc היא פלטפורמת ניהול המזומנים התוכנה התואמת ביותר בשוק. וזה בא לידי ביטוי בגילויים שלנו באתרים שלנו וביחסים שלנו עם הספקים שלנו ושותפי הבנק שלנו. אני חושב שהדבר הגדול ביותר לסמן כאן הוא, ארק הוא לא הבנק. אנחנו אף פעם לא נוגעים בלקוחות שלנו מפקידים את הלקוחות שלנו, פיקדונות מוחזקים תמיד בבנקים מסורתיים, מוסדות פיננסיים מבוטחים ב-FDIC עם המאזנים הגדולים בעולם. וכך יש להם שותפי הבנק שלנו בפרט, יש להם דרישות רגולטוריות ותאימות שונות ו-Arc ממוקמים את הספר שיש לנו בהתאמה למוצרים בבית בעמידה ברגולציה הביתית, בנינו יתירות סביב KYC. בסביבת KYB, אנחנו עובדים עם סטריפ, אחד ממוסדות הפינטק הנחשבים בעולם, שמתעדף גם ציות ועובד יד ביד עם הצוות שלהם כדי להבטיח שאנחנו פועלים לפי הכללים ושאנחנו מובילים בתחום צד הרגולציה והציות. ואני רואה בזה נקודת בידול בשוק המתפתח הזה. ואנחנו מאמצים את השינויים האלה שנעשים בצד הרגולטורי.

איזבל קסטרו 21:46
אני מתעניין במדינה כי אתם גדלתם די מהר. כלומר, אני, אתה יודע, סטארט-אפים טכנולוגיים צומחים במהירות. אבל אתם גדלתם מהר מאוד עד כמה שזה בטח ממש קשה כדי להישאר מצייתים. ובערך, בסדר, עם כל השינויים הרגולטוריים האלה, כמו הזנה לתוך זה, בטח היה סופר קשה לעשות בזמן שאתה גדל בקצב כזה.

רמקול לא ידוע 22:12
כן, זו שיחה מאוד מעניינת ואתה במקום. ואם אתה משוחח עם צוות השיווק וההכנסות שלי, אני בטוח שהם אומרים לך, אתה יודע, שיחקנו קצת, אנחנו קצת יותר מדי, קרוב מדי לחזה, יכולנו לזוז מהר יותר שיכולנו, יכול היה לדחוף החוצה את תכונות המוצר וההכרזות מהר יותר, אפילו מהר יותר ממה שעשינו. ואני גאה בקצב מהירות המוצר שלנו. עם ההקשר הזה בחשבון, אנחנו תמיד נחכה את היום, החודש הנוסף, כדי לקבל ציות מלא וחתימה רגולטורית לא רק מהיועץ הביתי שלנו ומהמועצה הרגולטורית במיקור חוץ, אלא גם משותפי הבנק שלנו שבבעלותם האמנה וממנו. stripe, נכון, שמפקח על התאימות ועל KYC עבור הרבה מהמוצרים שלנו. אז אנחנו משחקים לפי הספר, זה גורם, אתה יודע, לפעמים, לעיכוב בהשקת המוצר. אבל זה תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו. אנחנו רוצים להבטיח שאנחנו בצד הנכון של ההיסטוריה כאן. ואנחנו עובדים לצד הרגולטורים, כדי להבטיח שאנחנו בונים מערכת אקולוגית ופלטפורמה פינטקית חזקה ועמידה כאן ב-RT לטווח הארוך.

איזבל קסטרו 23:19
ובכן, כן, זו תכונה חשובה מאוד שלך. אז זה טוב. זה טוב שאתה עושה את זה. אז אנחנו מגיעים לסוף הראיון? מה ההסתכלות שלך על השנה הקרובה? ממה תחפש?

רמקול לא ידוע 23:35
כמו שאמרתי, תוכנה היא העתיד של הבנקאות, עבור המערכת הטכנולוגית. זה לא ייבנה על מאזן, זה ייבנה עם שכבת תוכנה בשיתוף עם המלווים המסורתיים האלה ועם שותפי הבנק המסורתיים האלה, זו דעתי. ארון הוא מניע ראשון כאן, אבל לדעתי הבנקים הגדולים, הבנקים הגלובליים החשובים מבחינה מערכתית, ישחקו תפקיד משמעותי יותר בשירות האקולוגי הזה, שבה מייסדים וסמנכ"לי כספים נותנים עדיפות להגנה על פני כל דבר אחר. אז הבנקים הגדולים קולטים את הריח. והניחוש שלי הוא שהם יפתחו שותפויות נוספות עם מותגים כמו Arc ועמיתיה במהלך השנה הקרובה. וזה ישרת את הפער הזה בשוק שבו מייסדים וסמנכ"לי כספים כבר לא צריכים לעשות את ההחלפה הזו בין כלכלת יחידת ההגנה לבין מוצרי אשראי מותאמים אישית. תמיכה ייעודית.

איזבל קסטרו 24:29
בסדר. יופי. מהי העצה שניתנה לך שהיית נותן למישהו אחר?

רמקול לא ידוע 24:36
כל כך הרבה עצות נהדרות שקיבלתי בשלוש השנים האחרונות ולמדתי המון. אז אם להצביע על אחת מהן, היא מאתגרת אולי עוד בימי הטיפות. פגשתי את ג'יימס שליח בזמן שהייתי סטודנט בסטנפורד, הוא למעשה קיבל את הצ'ק הראשון לארק. הוא המייסד של Event FX והוא מבוסס בפאלו אלטו פגשתי אותו באירוע בקמפוס, וכשהוא כתב כשהוא בסופו של דבר הוביל את סבב ה-Seed הוא כעת המשקיע הגדול ביותר ב-Arc משקיע חיצוני ב-Arc. והוא נתן לי עצות ממש מעולות בשלב מוקדם. וזה כאילו שלכל אחד יכול להיות רעיון נהדר. כֹּל אֶחָד? כן, רעיונות נהדרים באמת שווים את הנייר שעליו הם כתובים, הכל מסתכם בביצוע. אז זה לקחת את החזון הזה, ולבנות צוות A פלוס, ולהרכיב אסטרטגיה לביצוע על החזון הזה ופשוט לא להתפשר עד שתממש את החזון הזה. אז קודם כל הייתי אומר ביצוע. מעל לכל השאר הוא מספר אחד, במיוחד בשלבים הפגיעים ביותר בשלבים הקודמים לסדרה ב', הכל מסתכם רק בהגשת החזון הזה ובביצוע על פני החזון הזה ולהקיף את עצמך בצוות הנכון כדי להביא את החזון הזה לחיים.

איזבל קסטרו 25:57
אוקיי, אני ממש ממש אוהב את זה. וכמו כן עצה טובה, במיוחד במעגלים שבהם אתה מפעיל את שאלת הכדור הקמור שלך. אל תפחד.

דון מיור 26:11
כל אלה הם כדורי עקומה איזבל

איזבל קסטרו 26:13
כולם היו כדורי עקומה? אני מצטער אני מצטער. זהו כדור העקומה האמיתי. אז אם היה לך אחד, זה באמת יכול להיות נחמד. אם הייתה לך שנה אחת ללא כל סוג של אחריות, או אילוצים כספיים, מה היית עושה איתה?

רמקול לא ידוע 26:34
בטח, זה כדור עקום, כי אין דבר בעולם שהייתי מעדיף לעשות מאשר לבנות את החברה הזו. אז בואו, בואו נסיר בואו נסיר את Arc מהמשוואה לדקה. הדרך שלי לפני הקמת Arc הייתה השקעה, אני נשארת נלהבת מאוד מפיננסים, משקיעה בניתוח יסודי. וזו הייתה השאיפה שלי לפני הגדרת יזמות באמצעות טכנולוגיה, השאיפה שלי להקים הון צמיחה משלי וקרן אשראי מובנית. וזה היה, זה מה שמשך אותי לאפולו העולמית מלכתחילה. זה היה המומחיות וההשקעה שלהם על פני מבנה הגג הן בחוב והן בהון העצמי כדי לספק מוצרים פיננסיים ייחודיים ומורכבים באמת, רק כדי לספק נזילות לשוק. זה מה ששאפתי לעשות הוא לעבור הכשרה באפולו גלובל ואז להקים קרן משלי. אז אם לא הייתי בונה את Arc, הייתי בונה כלי השקעה משלי שגייס הון מ-LP ואז פורס את ההון הזה כדי לספק נזילות לשוק.

איזבל קסטרו 27:40
אוקיי, אני אוהב את התשובה הזו. זה מראה כמה אתה מסור לדבר הזה שאתה עושה וכמה אתה מתעניין בחלל. ואני אוהב את זה. אז איך אנשים יכולים לתפוס אותך?

רמקול לא ידוע 27:58
אני גר בלינקדאין, כפי שאתה בוודאי יודע. אז לינקדאין הוא ההימור הטוב ביותר שלך ליצור קשר. אחרת, פנה אלי. האימיילים האישיים שלי don.muir@ARC.tech. אני תמיד מעוניין ליצור קשר עם מייסדים או מובילי מחשבה אחרים במרחב כדי לסחור בשטרות ולראות איך אנחנו יכולים לבנות יחד.

איזבל קסטרו 28:17
נחמד נחמד, תודה רבה שהגעת לתוכנית. מאוד נהניתי לקבל אותך כאורח. העונג היה

דון מיור 28:23
הכל שלי. תודה שקיבלת אותי.

איזבל קסטרו 28:25
תודה. כמו תמיד, אתה יכול לפנות ולשוחח איתי או בלינקדאין האישי שלי או בטוויטר @IZYcastrowrites. אבל לגישה לתוכן יומי נהדר, בדוק את Fintech Nexus ב-LinkedIn, Twitter, Facebook או Instagram. אתה יכול גם להירשם לניוזלטר היומי שלנו שמביא חדש ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך. לעוד כיף בפודקאסט פינטק, בדוק את האתר, שבו תוכל למצוא שיחות מרתקות נוספות בהנחיית פיטר רנטון. וזהו ממני. עד לפעם הבאה, תהנה מזמן ההשבתה שלך.

קָשׁוּר: בלעדי: Arc משיקה Venture Debt, ועומדת בביקוש מרקיע שחקים

  • איזבל קסטרו מרגרוליאיזבל קסטרו מרגרולי

    איזבל היא עיתונאית של Fintech Nexus News ומובילה את הפודקאסט של Fintech Coffee Break.

    העניין של איזבל בפינטק נובע מהכמיהה להבין את הדיגיטליזציה המהירה של החברה ואת הפוטנציאל שלה, נושא שבו התייחסה לא פעם במהלך עיסוקיה האקדמיים והקריירה העיתונאית שלה.

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 5% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-size: 24px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { font-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-weight: normal !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-user_url-profile-data { color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { text-align: center !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }

בול זמן:

עוד מ להשאיל את האקדמיה