ג'פרי רוג'רס, נשיא ומנכ"ל LiftForward בנושא הלוואות משובצות

ג'פרי רוג'רס, נשיא ומנכ"ל LiftForward בנושא הלוואות משובצות

צומת המקור: 3093801

נהנים מהפודקאסטים שלנו? אל תפספסו את הפרקים הבאים! אנא לחץ על כפתור ההרשמה הזה תפוח עץSpotifyYouTube, או פלטפורמת הפודקאסט המועדפת עליך כדי להישאר מעודכן בתוכן העדכני שלנו. תודה על תמיכתך!

ג'פרי רוג'רס, נשיא ומנכ"ל LiftForwardג'פרי רוג'רס, נשיא ומנכ"ל LiftForward
ג'פרי רוג'רס, נשיא ומנכ"ל LiftForward

מימון משובץ הוא מונח שקיים רק זמן קצר יחסית. אבל כמה חברות פינטק יצרו שירותים שיכולים להיות מוטמעים בחברות לא פיננסיות במשך שנים רבות. זה באמת התחיל בתחום התשלומים והפך לחלק מההלוואות ולעתים קרובות קראנו לזה הלוואה כשירות לפני שהלוואות משובצות היו שם דבר. אחד מחלוצי ההלוואות המשובצות הוא הרם קדימה.

האורח הבא שלי בפודקאסט Fintech One-on-One הוא ג'פרי רוג'רס, המנכ"ל והמייסד של LiftForward, פינטק להלוואות משובץ שקיים מאז 2013. יש להם סיפור מרתק ועשויים להחזיק בשיא של הפינטק הצעיר ביותר לשותף. עם אחד מגדולי הטכנולוגיה.

בפודקאסט זה תלמד:

  • הסיפור המכונן של LiftForward.
  • איך חברת פינטק קטנה הצליחה להנחית את מיקרוסופט.
  • איך עובד מערכת היחסים הרב-גונית שלהם עם מיקרוסופט.
  • כיצד מלווים מעורבים בתהליך זה.
  • פרטים על האופן שבו כל הצדדים השונים מתאחדים.
  • השינויים הדמוגרפיים שמניעים את העסק שלהם.
  • הסוגים השונים של תוכניות תשלומים ומנויים שהם עושים.
  • מהי רשת השותפים של מאסטרקארד Engage וכיצד מעורב LiftForward.
  • מה מותגים רוצים לראות כשזה מגיע להלוואות משובצות.
  • איך LiftForward מרוויחה כסף.
  • השינויים שהם היו צריכים לעשות כדי להפוך לחברה בינלאומית בשלב מוקדם מאוד.
  • הקנה מידה שבו LiftForward נמצא היום.
  • איפה הם מתמקדים השנה כשזה מגיע לשווקים חדשים.
  • החזון של ג'פרי לעתיד של LiftForward.

קרא את תמלול השיחה שלנו למטה.

פיטר רנטון  00:01

ברוכים הבאים לפודקאסט של Fintech אחד על אחד. זהו פיטר רנטון, יו"ר ומייסד שותף של Fintech Nexus. אני עושה את התוכנית הזו מאז 2013, מה שהופך את זה לתוכנית הראיונות של אחד על אחד הארוכה ביותר בכל הפינטק. תודה שהצטרפת אליי למסע הזה. אם אהבתם את הפודקאסט הזה, כדאי לכם לבדוק את תוכניות האחות שלנו The Fintech Blueprint עם Lex Sokolin ו- Fintech Coffee Break עם איזבל קסטרו, או להאזין לכל מה שאנחנו מפיקים, על ידי הרשמה לערוץ הפודקאסט Fintech Nexus.

פיטר רנטון  00:31

לפני שנתחיל, אני רוצה להזכיר לך על השירות החדש והמקיף שלנו. Fintech Nexus News לא רק מכסה את כתבות החדשות הגדולות ביותר בתחום הפינטק, הניוזלטר היומי שלנו מספק את סיפורי הפינטק החשובים ביותר לתיבת הדואר הנכנס שלך בכל בוקר, עם פרשנות מיוחדת על הסיפור העליון של היום. הישאר מעודכן בחדשות פינטק על ידי הרשמה בכתובת news.fintechnexus.com/subscribe.

פיטר רנטון  01:09

היום בתוכנית, אני שמח לקבל את פני ג'פרי רוג'רס, הוא המנכ"ל והמייסד של LiftForward. עכשיו LiftForward היא חברה סופר מעניינת. הם יצרו תשתית פינטק זו שבאמת משובצת פיננסים עבור מותגים, סוחרים ובנקים, ומביאה את הצדדים האלה יחד במערכת מאוחדת. זה לא קל. מה שהוא מתאר כמובן, בפירוט, איך הוא מסוגל לעשות זאת. וכמה מהמותגים המובילים בעולם שהם עובדים איתם היום, ברור שאנחנו מדברים על איך כל זה עובד. אנחנו מדברים על השינויים הדמוגרפיים בעולם וכיצד זה משנה את הדרך שבה צרכנים רוכשים דברים ואת ההשפעה שיש לזה על LiftForward. אחר כך אנחנו מדברים על השותפות שלהם עם מאסטרקארד, ומה זה אומר, אנחנו מדברים על העסקים הבינלאומיים שלהם ואיך הם הפכו בינלאומיים בשלב מוקדם מאוד בפיתוח שלהם, ומה המשמעות של זה עבור החברה שלהם באותה תקופה, מה זה אומר עכשיו. ברור שאנחנו גם מדברים על איך הם מרוויחים כסף, על קנה המידה שהם נמצאים בו. וג'פרי מספק את החזון שלו לעתיד החברה. זה היה דיון מרתק. מקווה שתהנו מהמופע.

פיטר רנטון  02:24

ברוך הבא לפודקאסט, ג'פרי.

ג'פרי רוג'רס  02:26

גדול. תודה, פיטר. תודה שהזמנת אותי.

פיטר רנטון  02:28

התענוג שלי. אז בואו נתחיל על ידי מתן רקע קטן למאזינים על עצמכם. אני יודע שאתה עושה LiftForward כבר זמן מה. אבל ספר לנו כמה מרגעי השיא בקריירה שלך לפני כן.

ג'פרי רוג'רס  02:41

עבר זמן, זה היה קצת מסע. עברו למעלה מ-10 שנים בחברה. אבל לפני זה יש לו רקע די מעורב, יש לי שילוב של, מחוץ ליזמות, משפטים ופיננסים. אז אני למעשה JD/MBA. למעשה הייתה תקופה קצרה בהתמחות בעריכת דין בבנק. ואז עברתי לבנקאות השקעות, עבדתי בוול סטריט כמה שנים לפני שמצאתי את התשוקה שלי לבנות חברות.

פיטר רנטון  03:08

בסדר. למה שלא תספר לנו את סוג הדחף להשיק את LiftForward לפני יותר מ-10 שנים. מה הסיפור המכונן?

ג'פרי רוג'רס  03:16

ניהלתי אז חברה די גדולה. וזה היה במהלך מצוקת נזילות גדולה במדינה. ובנקים התחילו לסגת רק בגלל שלא היו הרבה... בנקים נעשו מאוד שמרניים. וזה היה בערך בשיא בום הפינטק, נכון? זה סוג של מה שהוביל הרבה חברות כמו LiftForward, לצאת כדי לנסות להשלים את הפער הזה כדי לספק מימון הן לצרכנים והן לעסקים קטנים. וכשיצאנו, מה שניסינו לעשות זה להתמקד בדיוק בזמנו בעסקים קטנים, כי אם אתה זוכר, זה היה עוד ב-2013, כבר היו הרבה אקשן סביב הצרכן. וראינו שעסקים קטנים עדיין צריכים דרך להשיג הון יעיל, יעיל. והיו שם כמה חברות כמו OnDeck, שהייתה להן סוג של פלטפורמת מימון שעסקים קטנים יכלו ליישם ישירות. אבל ניסינו לעשות משהו אחר במקום שבו רצינו לעבוד עם יצרני OEM ויצרנים שסיפקו למעשה כלים והתקנים לעסקים קטנים, ולנסות למצוא מימון סביב איך אנחנו מקבלים את הכלים האלה לידיהם למנגנון מימון, אבל ב- זמן שייקח לך לחתום לצרכן. אז בעצם הוספת טכנולוגיה מסביב, סביב מימון, עבודה עם יצרני OEM. זה באמת מה שהוא החזון הגדול של איך התחלנו. ואז כשצללנו עמוק יותר לתוכו, למדנו שסביב כל המערכת האקולוגית הזו של מתן מימון קצת מבפנים, עם יצרני OEM. הרבה מזה נעשה באמצעות ספקים או קמעונאים, ושהיה צורך שלם בפתרון טכנולוגי שבאמת יוכל לשלב את כל הצדדים המעוניינים בו, כך שתוכל לבצע עסקה חלקה. וזה באמת הביא אותנו מהר קדימה למקום שבו אנחנו נמצאים היום.

פיטר רנטון  05:16

ימין. ימין. זה מעניין, כי אני זוכר שכשנתקלנו בכם לראשונה, אני חושב שזה היה בעצם ג'ף מילר מ-GLI, זה פיצוץ מהעבר, אני יודע. אני חושב שהוא היה האדם שהציג אותנו במקור, אבל, ואתה עשית, כמו שאמרתי, בשוק העסקים הקטנים. אז זה היה ממש מעניין לראות אותך מתפתח בעשור האחרון. אז אולי אתה יכול לדבר על מהי חבילת מוצרי הליבה כיום? מה אתה בעצם מציע?

ג'פרי רוג'רס  05:44

אתה יודע, אולי פיטר, נוכל לגבות ולקחת מקרה בוחן.

פיטר רנטון  05:48

בטוח.

ג'פרי רוג'רס  05:49

אחד מהלקוחות הגדולים והגדולים שלנו, מיקרוסופט, היה לקוח במשך שנים, אבל יש לנו מספר תוכניות איתם. אבל אחד החדשים יותר היה עם חטיבה בשם Xbox, שהרבה אנשים אולי מכירים מהמשחקים, אבל יש להם מכשיר גיימינג. יש להם גם תוכנה, יש להם אביזרים. ולפני שהגענו, ה-Xbox נמכרה רק דרך קמעונאים. ואם הקמעונאי הציע מימון, מצוין, אבל הם לא ממש ידעו איך הלקוח, הלקוח הסופי יוכל לצרוך את המוצר אם הוא רוצה סוג של מימון. אז הם אמרו שאנחנו רוצים להשתלט על זה, כי באמת אכפת להם מחוויית הלקוח ואיך הם קיבלו את המוצר הביתה, ואיך הם משתמשים בו ואיך הם שילמו עבורו. אז אמרתי שאנחנו הולכים להרכיב מנוי, אבל אנחנו חברה רב לאומית. אז אנחנו הולכים לחבר את זה בהתחלה ב-15 מדינות. אז אנחנו צריכים פתרון טכנולוגי שיאפשר ללקוח, לא משנה אם הוא נמצא בשבדיה, איטליה או ארה"ב כשהם פונים, יש לו את אותו ניסיון. אבל בחוויה הזו, אנחנו רוצים שזה יכלול אחד - שהאביזרים השונים שאנחנו מוכרים ברחבי העולם, שהם יכולים לצרף, שניים - שהם יוכלו לקבל מימון לכך. ואנחנו הולכים להכתיב איך אנחנו רוצים שהמימון הזה יראה מסביב לעולם. ושלושה, ברגע שהם מחברים את המחשב, כל התוכנות שמגיעות עם המנוי יתחברו באופן דיגיטלי. וזה מה שבעצם סיפקנו. אז זה היה סוג של הצורך. ואז הפתרון הוא שאתה יודע למה אנחנו קוראים עכשיו, בוא נקדם פלטפורמת פיננסית משובצת. אז מה שאנחנו עושים, אז עבור כל קמעונאי שהם מוכרים בו Xbox, אנחנו הולכים ומשלבים את זה עם הקמעונאי. עבור כל אזור שהם נמצאים בו, אנו משלבים אותו עם בנק או מספר בנקים שמממנים את העסקאות הללו. ואז על כל צד שלישי שצריך לגעת בעסקה הזו, כמו למשל, זה נמכר כמנוי. אז אתה אמור להיות הבעלים של המכשיר הזה למשך 24 עד 34 חודשים, אתה שולח אותו בחזרה. ואז עבור האיטרציה החדשה של הדגם הזה, נשלח לך מכשיר חדש. אז ה-3PL שמחזיר את המכשיר הזה משולב גם בפלטפורמה שלנו. אז כל המידע הזה זורם לכל הצדדים כשהם צריכים אותו. אבל כולם מקבלים את אותו המידע. וללקוח יש את אותה חוויה ברחבי העולם כאשר הם צורכים את המוצר.

פיטר רנטון  08:20

זה מרתק. זה מרתק. אז אפשר לגבות שנייה? ואני סקרן לגבי איך הצלחת להיכנס למיקרוסופט. אתה חברה קטנה, מיקרוסופט אחת החברות הגדולות בעולם. איך אתה יכול לשכנע אותם ללכת עם חברת פינטק קטנה?

ג'פרי רוג'רס  08:37

כן, טוב, לא התחלנו עם Xbox. התחלנו עם מכשיר קטן יותר ומיקרוסופט, וסוג של, מה המוצר שלהם על פני השטח

ג'פרי רוג'רס  08:45

אתה יודע, למיקרוסופט, באותה תקופה היו 100 חנויות קמעונאיות ברחבי ארה"ב, והיתה להן אחת גם בבריטניה. וכך שילבנו את הפתרון הטכנולוגי שלנו באותן חנויות קמעונאיות. אבל בעצם הם שלחו הצעת מחיר ויצאו אל הבוחרים שלהם כדי למצוא את הפתרון הטכנולוגי הטוב ביותר. ולמרבה המזל, אתה יודע, ניצחנו. אני חושב שהרבה מזה היה בהתחלה, במיוחד מאז שהתחלנו, כל זה היה ב-2013. הצלחנו לבנות סוג של פתרון גמיש לגבי מה שהם רצו, במקום מישהו שהיה לו משהו מחוץ לקופסה זה לא התאים. ומשם, קצת יצקנו לתוך זה, אתה יודע, מימון משובץ להלוואות, אם תרצו. למדנו שאנחנו מסוגלים לבנות פלטפורמת תוכנה ליבה שעובדת עבור, אתה יודע, כמעט לכל מותג עכשיו.

פיטר רנטון  08:45

אני זוכר.

פיטר רנטון  09:39

לכל העסקאות האלה צריך להיות מלווה מאחוריהן. האם אתה מגיע עם החבילה הזו שכוללת גישה למימון בנקאי או סוג אחר של מימון?

ג'פרי רוג'רס  09:51

אנחנו יכולים. עכשיו, כשיש לנו מספר מלווים ברחבי העולם על הפלטפורמה, אנחנו יכולים. בדרך כלל עם חלק מהמותגים איתם אנחנו עובדים, הם רוצים מלווים משלהם. ולפעמים זה נעשה עם RFP. כך למשל, שיתפנו פעולה עם RBC וקנדה, עבור איקאה. זכינו ב-RFP הזה, אבל זה מצב שבו, אתה יודע, איקאה רצתה את RBC, RBCs שותף בקנדה עבור העסקה הזו. אז אני אומר שזה משתנה, אנחנו יכולים להביא את הבנק, אבל בהרבה מהמותגים שאנחנו עובדים איתם, יש להם כבר קשרים עם בנקים, אז הם מביאים אותם.

פיטר רנטון  10:32

ימין. בסדר. בסדר. וכך, נראה לי, זה פתרון מורכב, כי יש לך, מצד אחד, יש לך את מיקרוסופט, ומצד שני, יש לך את הקמעונאי, שבו הם בעצם רוכשים את המוצר, שיש להם מערכות משלהם. ואז יש לך את המלווה בצד האחורי. אני מתכוון, כאילו, אתה צריך ללכת ולרכז את כל החלקים האלה? כלומר, איך הכל מתחבר?

ג'פרי רוג'רס  10:57

אז אתה יודע, אנחנו עובדים עם צוותי הטכנולוגיה, וכל אחד, אתה יודע, עבור הקמעונאים שאנחנו עובדים איתם, יש צוות טכנולוגי ענק שמשלב בתוכו את התוכניות האלה. בבנק, יש צוות טכנולוגי שאנחנו' מחדש, ועם כמה בנקים שאנחנו עובדים איתם באופן הדוק, כמו, אתה יודע, Citizens או RBC, אנחנו, הצוותים הטכנולוגיים שלנו עובדים כל הזמן ביחד, משפרים את המוצר ומוסיפים חדשים ומוסיפים תוכניות חדשות. אז, אתה יודע, הייתי אומר, עבור הרבה מזה, העבודה הקשה כבר נעשתה. כי ברגע שיש לך את האינטגרציה, וזהו, זה טוב, עכשיו. עכשיו, תמיד יש שדרוג ודברים לשנות. אבל היה קשה להכניס את האינטגרציות הראשונות הללו, אבל כמו הרבה מהקמעונאים הגדולים ברחבי העולם, השילוב הזה הושלם.

פיטר רנטון  11:42

ימין. בסדר. זה מעניין אותי, כי אתה סוג של, עם מוצרי הכספים המשובצים שלך, זה כמעט כמו מוצר מסוג מנוי שאתה מציע כאן. הרבה מהדור החדש הם, הם רגילים לשלם מנויים, שלא בהכרח אוהבים לשלם בכרטיס אשראי. אשמח לקבל את נקודת המבט שלכם על השינויים הדמוגרפיים שמניעים את הצמיחה במה שאתם עושים.

ג'פרי רוג'רס  12:05

זה חלקית כלכלי. אבל גם חלק אחר הוא שזו רק נקודת מבט מנטלית של, עבור פריטים מעל סכום מסוים, הם פשוט לא מבינים למה הם צריכים לשלם את מלוא הסכום עבורו, נכון. הם, גם אם יש מכשיר מעורב, הם רוצים לשלם עבורו, הם רואים בזה שירות. אז הם רק רוצים לשלם עבור המכשיר, והשירות שעשוי לבוא איתו, ולשלם על בסיס חודשי. זה באמת מה שמניע איך הם רוצים לצרוך את זה. ואם תסתכלו, בסוף השנה הזו, אתם הולכים לראות כמה, כמו עסקאות צרכניות באינטרנט, אנחנו הולכים להגיע ליותר מ-6 טריליון דולר. זה מסיבי לחלוטין. אם אתה מסתכל על עולם ה-SMB, וזה ה-SMB אם הם קונים עם סוג כלשהו של מימון, יש כאלה שקוראים לזה מכשיר כשירות, אבל זה גם מנוי, אתה מסתכל על אובר, אתה יודע, 300 מיליארד דולר. אז המספרים האלה, והמספרים האלה גדלים, אתה יודע, קליפים נהדרים. אתה יודע, בצד SMB, זה 40% על CAGR, ואז אתה יודע, 100% בצד הצרכני. אז הרבה מזה גורם לרצון, אתה יודע מנוי ותשלומים חודשיים. ורק כדי להגדיר את פיטר, הפלטפורמה שלנו, באמת, אם אתה מסתכל על סוג של כל ההלוואות האלה בתשלומים, נכון, ואז תחת הלוואות בתשלומים, אתה יכול לקנות עכשיו לשלם מאוחר יותר, שבו אתה פשוט משלם את התקופה הקטן יותר, ימין? זה שלושה או ארבעה תשלומים, או שאתה יכול לקבל את מה שאנחנו מכנים תשלומים מפוצלים, כספים כלליים איפה שיש לך, זה יכול להיות לטווח ארוך יותר, אבל אתה לא הולך להחזיק מכשיר. ואז, אתה יודע, למנוי השלישי שמנו, שבו בזמן שאתה משלם עבור תקופה מסוימת, תרצה להחזיר מכשיר בסוף ולהתחיל את התהליך מחדש.

פיטר רנטון  13:48

אתה עושה את כל זה?

ג'פרי רוג'רס  13:49

כן, אנחנו עושים את כל זה. אז תלוי בלקוח, אתה יודע, ייתכן שהם לא צריכים מנוי. זה יותר רק כספים. אז העבודה שאנחנו עושים עם RBC עם איקאה היא רק, זה רק פיננסים, שבו Xbox הוא מנוי.

פיטר רנטון  14:08

אני מעוניין בשותפות שלך עם מאסטרקארד, ראיתי שאתה חלק מרשת השותפים של Engage. אולי תוכל להסביר מה זה, ולמה זה חשוב.

ג'פרי רוג'רס  14:20

בטח, אז מאסטרקארד, הם מחפשים לפתור כאן שתי בעיות לבנקים. אז זו, אתה יודע, באמת תגובה לשגשוג בקנה עכשיו שלם מאוחר יותר. אבל זה באמת מורחב שוב כפי שניסיתי להסביר, לתשלומים כי זה כולל לקנות עכשיו לשלם מאוחר יותר, אבל זה יכול להיות גם לטווחים ארוכים יותר. אז כידוע, יש חברות כמו Klarna ו-Affirm. הם עשו עבודה מצוינת להציע מוצר קנה עכשיו שלם מאוחר יותר בחוויית רכישה משלהם בתוך האפליקציה. ואז כמה מנפיקי כרטיסי אשראי יכולים להציע לאחר עסקה, בתשלומים. מוצר גם כן. אז אחרי שאתה עושה עסקה בכרטיס אשראי, אתה כנראה רואה את זה לפעמים על החשבון שלך, אתה יכול לשלם את זה מעל, יותר, אתה יודע, ארבעה או חמישה תשלומים במקום לשלם הכל בבת אחת ולפעמים ללא ריבית. ומה ש-MasterCard Payments עושה הוא מותר לבנקים להציע זאת בנקודת המכירה, או המכירה המוקדמת. אז למשל, אתה לא רואה את זה הרבה עכשיו, אבל אתה תתחיל לראות כאשר אתה מחליק כרטיס אשראי אצל קמעונאי, הוא יעלה וייתן לך אפשרויות לקבל אותו כתשלום רגיל בכרטיס אשראי, או אתה יכול לשלם בתשלומים אחד, שניים, שלושה, ארבעה, שנים עשר. ואתה יכול לבחור בנקודת המכירה אם אתה רוצה לפצל אותו או לא. הדבר השני שפותר הוא, אם אתה רוצה, אם יש לבנקים, רוצה להרכיב תוכנית עם הלקוחות הקיימים שלהם. תגיד שיש להם 10,000 לקוחות והם אומרים, והם יכולים ללכת אליהם ולהגיד, היי, לכל אחד יש אשראי בשווי 5,000 דולר ואתה יכול לשלם, אתה יודע, כל שישה חודשים שאתה יודע, ללא ריבית, ואתה יכול לקנות בקמעונאים אלה, אז המוצר הזה מאפשר להם לעשות זאת. אז מאסטרקארד בנתה את העיקול הטכנולוגי הזה שמאפשר לך לעשות זאת בנקודת המכירה, והם התחילו להרגיש ואז קבעו שזה קל יותר במקום שהבנקים ישתלבו ישירות במאסטרקארד כדי לעשות זאת, שאם יהיו להם שותפים טכנולוגיים שיעזרו להם זֶה. אז שילבנו את הפלטפורמה הטכנולוגית שלנו ב-MasterCard, ואז בנקים יכולים להשתלב ב-LiftForward. וזה חוסך להם כ-80% מזמן האינטגרציה להציע את המוצרים האלה.

פיטר רנטון  16:40

אוקיי, מעניין. אז מי הם חלק מהבנקים שאיתם אתה עובד?

ג'פרי רוג'רס  16:45

מאסטרקארד. אין לנו כאלה, יש כאלה במעבר כרגע, אין לנו הרבה שהם פומביים כרגע. אבל RBC ואזרחים, יש לנו תוכניות מחוץ לתוכנית מאסטרקארד שאנחנו עובדים איתה. אבל בצד מאסטרקארד, זה עדיין בשלבים מוקדמים, אז עדיין לא הכרזנו מי יוצא ראשון עם המוצר הזה.

פיטר רנטון  17:06

אז אני רוצה לדבר על מימון משובץ, כי זה משהו שלא באמת היה עניין כשהקמתם את החברה הזו. ועכשיו זה בראש ובראשונה לבנקים, לחברות פינטק, גם למותגים. ואני סקרן, כאילו, בשיחות שלך עכשיו, בהשוואה למה שהיו אפילו לפני חמש שנים, אתה יוצא? כמו שאני נראה באתר שלך, דף הבית שלך מזכיר פיננסים מוטבעים, מימין, מקדימה ומרכזית. אז האם המסר הזה מהדהד כעת עם חברות לא פיננסיות? האם הם מבינים את מה שאתה מתכוון אליו?

ג'פרי רוג'רס  17:42

כן, אני יודע, אני עדיין חושב שזה מונח שמוכר מאוד בעולם הפינטק שלנו. אז אני חושב שיש לנו זמן קצר לפני שהמונח הזה, אתה יודע, כשמישהו מסתכל על המונח הזה, והם והם קוראים אותו, והם מבינים, בסדר, על זה הם מדברים. וגם בתוך פיננסים משובצים, נכון, אנחנו מתמקדים בהלוואות, אבל יש משהו שאתה יודע, זה עדיין אומר כמה דברים אחרים, נכון? זה יכול להיות חברות שמוכרות ביטוח, זה יכול להיות קמעונאי שמציע שירותים בנקאיים מחוץ למה שהם עושים בדרך כלל דרך צד שלישי אחר. אז אפילו המונח הזה, יש בו הרבה. אז אני חושב שעדיין יש לנו דרכים ללכת אליהן כדי שזה יהפוך למונח משק בית. אבל מה שאתה יודע, מה שאנחנו רוצים שאנשים יבינו זה שבאמת בזרימת הרכישה, של כאשר אתה רוכש סחורות ושירותים, תהיה איזושהי הלוואות משובצות בזה בעתיד מנקודת המבט שלנו, נכון. אז, אתה יודע, מטרת העל שלנו, ומה שאנחנו רוצים לראות בסך הכל הוא שכל מה שאתה רוכש בסכום מסוים, כמובן שזה הגיוני, שיש לך את היכולת הזו לשלם לאורך זמן, ולשלם בתשלומים חודשיים. ואנחנו רוצים לספק את הרובד הטכנולוגי הזה, גם לקמעונאים, לבנקים וגם ליצרנים כדי לאפשר לזה לקרות, כי זה הטרנד של, אתה יודע, לא רק מוצרים טכנולוגיים, אלא אנחנו רואים את זה בשיפור הבית, אנחנו רואים את זה. בנסיעות. ברור שטיפול רפואי אלקטיבי קיים כבר זמן מה, אבל זה עדיין מאוד מגושם איך שהוא מוצע. אז, אתה יודע, המטרה שלנו היא להקל על זה באמצעות טכנולוגיה.

פיטר רנטון  19:21

אוקיי, אז אתה חברת SaaS? מה המודל העסקי שלך? האם אתה גובה עמלות עסקה? דמי מוצא, מה אתה? איך מרוויחים כסף?

ג'פרי רוג'רס  19:30

כן, אנחנו מרוויחים כסף על ידי עמלות עסקה שמגיעות דרך הפלטפורמה. אנחנו קצת של SaaS, של דגם SaaS. העיקרית, עיקר העמלות הן עמלות העסקאות המגיעות.

פיטר רנטון  19:44

טוב, טוב. בסדר. אז רוצה לחזור למשהו שדיברת עליו כשדיברת על מיקרוסופט קודם לכן, ואמרת שהם רוצים להפיץ את זה ב-15 מדינות, וכמעט היית, זה נראה כאילו נדחקת לתוך העולם הבינלאומי. , די מוקדם. אני רוצה שתעבור ותספר לנו איך זה. אני מתכוון, ברור שהייתה לך מוטיבציה עם לקוח כל כך גדול, אבל איך עלית ברמה כדי שתוכל להתמודד עם התרחבות מעבר לארה"ב בימייך הראשונים?

ג'פרי רוג'רס  20:15

עברנו הרבה מעברים בשלב הזה, כי היינו צריכים לעשות כמה בחירות. וזה היה אחד הדברים שהובילו אותו. ולכן אחד הדברים שאתה אולי זוכר באותה תקופה הוא שגם אנחנו נהגנו לממן את העסקאות האלה בעצמנו. אז נהגנו ללוות, אתה יודע, מנהלי נכסים וקרנות גידור, ולממן את העסקאות האלה. אבל, אתה יודע, אלא אם כן אתה הולך לעשות את זה באיזשהו קנה מידה עצום, הם ממש קשים לניהול, מהסוג הזה של קרנות האשראי האלה. וגם, היינו מאוד, אתה יודע, היינו נעולים. אז הרבה מהכספים שלנו, אתה מקבל אישור עבור סוג של מקום שבו אתה פועל בראש. אז לא יכולנו להלוות כסף מחוץ לארה"ב. אז לא יכולנו, לא יכולנו לממן עסקאות מחוץ לארה"ב, אבל אנחנו יוצאים מחוץ לארה"ב. אז זה בעצם הפך להיות סוג של שני עסקים אם יהיו לנו מסגרות האשראי האלה. אז בסופו של דבר בחרנו לוותר על מסגרות האשראי ולשתף, במקום זאת, עם בנקים ומוסדות פיננסיים. וזה היה מהלך שהיינו צריכים לעשות אם אנחנו מתכוונים להיות בינלאומיים, וזה היה, אתה יודע, אחד הדברים הכי טובים שעשינו, אז זה דרש הרבה שינויים. כי, אתה יודע, ברגע שיש לך קרן אשראי, יש לך גם את כל הצוות והבקרות במקום שבדרך כלל תהיה לך כשאתה, אתה יודע, עסקת מימון, ושהיינו צריכים לעבור מזה, ו ואז להוסיף עוד מהנדסים לבניית טכנולוגיה, יותר אנשים שיכולים להתמודד, אתה יודע, יחסים בינלאומיים ועסקאות בינלאומיות העוסקות בחברות בינלאומיות. אז זה היה מעבר גדול עבורנו. אבל זה היה הכרחי כדי שנהיה חברת תוכנה שלמה ובסוג זה של שטח. וגם, אתם יודעים, העלו אותנו גם על מסלול טוב.

פיטר רנטון  22:07

אז שיתפת פעולה עם בנקים בינלאומיים כמו? או שהיית צריך ללכת לעשות בנקים מקומיים בכל אחת מהמדינות השונות? או איך זה עבד?

ג'פרי רוג'רס  22:15

כֵּן. אז בנקים בינלאומיים, ואז, אתה יודע, כמו, יונייטד שאנחנו עובדים איתם, אנחנו אפילו עובדים עם Klarna, בכמה מדינות, BNP, שאתה יודע, במספר מדינות, אז היינו צריכים ללכת עם כמה בינלאומיים. מקומי, אבל בעיקר אנחנו עובדים עם הבנקים הגדולים יותר.

פיטר רנטון  22:36

אוקיי, אז אתה יכול לתת לנו תחושה של קנה המידה שבו אתם נמצאים היום? אתה גדל? איפה אתה?

ג'פרי רוג'רס  22:43

אנחנו גדלים. כלומר, אם אתה מסתכל אחורה על COVID, COVID היה תקופה מטורפת, נכון? כי אני חושב שהרבה חברות, אם הן שרדו את זה, הן עברו את המטורף הזה, שום דבר לא קורה, כדי לאהוב, אוקיי, העולם חוזר, ויש לך את השפיץ המטורף הזה, ואז זה שוב האט. אז עכשיו אנחנו רק רואים סוג של צמיחה שוב, אבל עדיין יש הרבה אי ודאות בעולם. אז מה שמניע את העסק שלנו עכשיו הוא רק התרחבות. והייתי אומר את המרכיבים שבדרך כלל, בין אם זה בנקים, קמעונאים או מותגים שרואים את הצורך להציע את זה, אתה יודע, ברחבי העולם. אז אתה יודע, כשאתה מסתכל על השנה שעברה, היה לנו בערך 1 מיליארד, הייתי אומר שמיליארד GMS עוברים דרך התוכנה שלנו ברחבי העולם, איפה אם תפצל אותנו, הייתי אומר שאנחנו אני חושב שאנחנו כנראה 1/50 ארה"ב ואז, אתה יודע, מחוץ למדינה. ואז הניחוש שלי הוא, שבמהלך השנה הזו, כנראה שנהיה אז יותר מחוץ לארץ, מאשר ארה"ב רק בגלל שההרחבה יותר שם. אבל אני חושב שאנחנו, נמשיך, הייתי אומר 50% על מה שעשינו בשנה שעברה.

פיטר רנטון  23:58

ימין. אז מיקרוסופט היא עדיין שותפה גדולה היום?

ג'פרי רוג'רס  24:01

הם. כשהתחלנו איתם ב-2013, היינו, הייתה לנו תוכנית אחת איתם. ועכשיו יש לנו שלושה, שהם שלוש קבוצות שונות שמוכרות אתה יודע, שלושה מוצרים שונים לגמרי. אז הם עדיין די משמעותיים, חשובים, והקשר הזה ממשיך לגדול גם כן.

פיטר רנטון  24:19

אז האם אתה מתמקד בחברות רב לאומיות גדולות כאלה, או שאני מתכוון, אתה חושב איפה אתה נמצא, אתה מנסה להשיג עסקים חדשים? ואין הרבה מיקרוסופט בעולם. אתה יודע שיש המון מותגים, ברור שהרבה אנשים יכולים להשתמש בתשתית שבנית. איפה אתה מתמקד?

ג'פרי רוג'רס  24:38

עדיין יש לנו כמה מותגים גדולים לעבור וחלקם יגיעו השנה. אבל אתה צודק. אז הצלחנו לבנות את זה, הייתי אומר סוג כזה של טכנולוגיה הכנס-הפעל, שלא דורשת הרבה אינטגרציה. מהסוג הזה, הם קוראים לזה קמעונאים מהדרג השני, או שיצרנים יכולים להשתמש בהם, שמאפשרים קנה מידה. כמה מהדברים האחרים שאנחנו עושים, פיטר הוא, ואתה תראה הודעה שתצא בקרוב, אבל אנחנו משלבים את הפתרון שלנו בחברות אחרות, הייתי אומר הרבה יותר גדולות שיש להן חבילה מלאה של שירותי תוכנה. אז הם יחברו אותנו, אתה יודע, לרשת של, אתה יודע, אלפי קמעונאים שבהם אתה יכול להפעיל את LiftForward, אם אתה צריך את זה. אז זה יציע לנו קנה מידה רב ככל שאנו מתקדמים.

פיטר רנטון  25:30

ומה החזון שלך לעתיד של LiftForward? אני מתכוון שאתה במקום מצוין, יש לך טכנולוגיה ממש מעניינת. אבל לאן אתה לוקח את זה לטווח ארוך?

ג'פרי רוג'רס  25:40

אתה תראה כמה הכרזות יוצאות בשנה הזו, שבהן אנחנו נכנסים, אתה יודע, למדינות חדשות שיש לנו, אתה יודע, מדינות גדולות שאנחנו, לא היינו בהן בעבר, לא הכריזו, אבל אנחנו למעשה בונים את המוצר שם עכשיו, בשיתוף עם לקוחות. בטווח הארוך, אתה יודע, אני אתן את השורה ואנחנו מחזיקות אותה, אני מסתכל על הסוג של חולצות טי ישנות כאלה שיצרנו לפני הרבה זמן. אבל זה אומר שאנחנו הופכים מוצרים לשירותים. ואתה יודע, די והיה לנו את זה ב-2013 לפני, אתה יודע, לפני שכל זה הגיע. והתחלנו להסתכל על זה שוב ולהחזיר את זה. אנחנו מתחילים, אתה חייב לחזור וליצור כמה חולצות טריקו חדשות, כי זה מגיע לקדמה עכשיו. אבל בסך הכל, החזון הוא, אתה יודע, רוב המוצרים, אתה יודע, מעל, אתה יודע, $300 או שהם מוצעים דרך LiftForward עבור סוג של תמחור חודשי. אנחנו רוצים להיות הפלטפורמה הזו שכל זה עובר. אז זה הכל על, עבורנו על בסיס קדימה, קנה מידה.

פיטר רנטון  26:42

הגיוני. ובכן, זה סיפור מרתק. ג'פרי, נצטרך להשאיר את זה שם. מאוד מעריך שהגעת לתוכנית היום. תודה רבה,

ג'פרי רוג'רס  26:49

פיטר, תודה שהזמנת אותי. נהדר לראות אותך שוב.

פיטר רנטון  26:53

ובכן, אני מקווה שנהנית מהתוכנית. תודה רבה על ההקשבה. אנא קדימה ותן ביקורת על התוכנית בפלטפורמת הפודקאסטים לבחירתך ולך ספר על כך לחברים ולקולגות שלך. בכל מקרה, בהערה הזו, אני אחתום. אני מאוד מעריך שהקשבת, ואני אתפוס אותך בפעם הבאה. ביי.

  • פיטר רנטוןפיטר רנטון

    פיטר רנטון הוא יו"ר ומייסד שותף של Fintech Nexus, חברת המדיה הדיגיטלית הגדולה בעולם המתמקדת בפינטק. פיטר כותב על פינטק מאז 2010 והוא המחבר והיוצר של פינטק אחד על אחד פודקאסט, סדרת ראיונות הפינטק הראשונה והארוכה ביותר.

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 5% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-size: 24px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { font-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-weight: normal !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-user_url-profile-data { color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { text-align: center !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }

בול זמן:

עוד מ להשאיל את האקדמיה