Fintech One-on-One: Andrew B. Morris, Chief Content Officer og Curt Persaud, medstifter og CTO af Fintech Islands på caribisk fintech

Fintech One-on-One: Andrew B. Morris, Chief Content Officer og Curt Persaud, medstifter og CTO af Fintech Islands på caribisk fintech

Kildeknude: 3074726

Nyder du vores podcasts? Gå ikke glip af fremtidige afsnit! Tryk venligst på abonner-knappen AppleSpotifyYouTube, eller din foretrukne podcast-platform for at holde dig opdateret med vores seneste indhold. Tak for din støtte!

Når du tænker på banebrydende fintech, tænker du sandsynligvis ikke på Caribien. Men der sker nogle interessante udviklinger, som vi alle bør være opmærksomme på.

I denne episode af Fintech One-on-One podcast taler jeg med Curt Persaud, medstifter og CTO af Fintech-øerne og Andrew B. Morris, Chief Content Officer hos Fintech Islands. Dette er den største fintech-begivenhed i Caribien, og den finder sted i næste uge (24.-26. januar) på Barbados. Jeg vil være der sammen med mange andre amerikanske og caribiske fintech-ledere.

Caribien er en undervurderet region, det er i vores baghave med flere mennesker (45 millioner) end Canada. Der er allerede en stærk iværksætterånd og en blomstrende fintech-industri der, som er klar til at vokse betydeligt i den nærmeste fremtid.

I denne podcast lærer du:

  • Grundhistorien om Fintech-øerne.
  • Hvorfor amerikanere bør bekymre sig om caribisk fintech.
  • De vigtige fintech-tendenser i regionen.
  • Detaljer om Fintech Islands-begivenheden.
  • De forskellige emner, der behandles på deres dagsorden.
  • Hvordan deres opstartskonkurrence vil fungere.
  • Hvordan folk kan engagere sig i caribisk fintech ud over begivenheden.

Læs et udskrift af vores samtale nedenfor.

Peter Renton  00:01

Velkommen til Fintech One-on-One podcast. Dette er Peter Renton, formand og medstifter af Fintech Nexus. Jeg har lavet dette show siden 2013, hvilket gør dette til det længst kørende one-on-one-interviewshow i hele fintech. Tak fordi du var med på denne rejse. Hvis du kunne lide denne podcast, bør du tjekke vores søsterprogrammer The Fintech Blueprint med Lex Sokolin og Fintech Coffee Break med Isabelle Castro, eller lytte til alt, hvad vi producerer, ved at abonnere på Fintech Nexus podcast-kanal.

Peter Renton  00:31

Inden vi går i gang, vil jeg gerne minde dig om vores omfattende nye service. Fintech Nexus News dækker ikke kun de største fintech-nyhedshistorier, vores daglige nyhedsbrev leverer de vigtigste fintech-historier i din indbakke hver morgen med særlige kommentarer til dagens tophistorie. Hold dig opdateret med fintech-nyheder ved at abonnere på news.fintechnexus.com/subscribe.

Peter Renton  01:09

I dag på showet laver vi noget ganske andet. Vi taler om fintech i Caribien. Ja, jeg er glad for at byde Curt Persaud velkommen. Han er medstifter og CTO for Fintech Islands, sammen med Andrew Morris, som mange af jer kender fra hans Money20/20 dage, han er Chief Content Officer for Fintech Islands. Og hvad er Fintech Islands? Nå, det er den førende begivenhed i Caribien for fintech. Det sker senere på måneden i Barbados, jeg vil være der, og det bliver, tror jeg, en fascinerende begivenhed. Så vi taler naturligvis om detaljerne i begivenheden. Men vi vil også tale om fintech i Caribien. Hvad er de vigtigste tendenser, hvorfor det er vigtigt, hvorfor amerikanerne faktisk burde bekymre sig om det. Og vi gennemgår selvfølgelig også nogle af detaljerne i begivenheden, hvad angår de sociale aktiviteter, hvad der skal dækkes fra et indholdsperspektiv, startup-scenen og meget mere. Det var en fascinerende diskussion. Håber du nyder showet.

Peter Renton  02:13

Velkommen til podcasten Curt og Andrew.

Curt Persaud  02:16

Tak.

Andrew B. Morris  02:17

Hej.

Peter Renton  02:17

Okay, lad os starte med at lave nogle korte introduktioner. Curt, hvorfor starter jeg ikke med dig. Fortæl os lidt om dig selv og din baggrund.

Curt Persaud  02:27

Ja, så jeg er grundlæggeren og CTO for Fintech Islands. Min baggrund er overvejende i tech-området, men mere i virksomhedsniveau, type applikationer. Jeg blev involveret i Fintech Islands, bare som en del af en bredere mission om at give tilbage til mit samfund, til min region, som er den caribiske region. Du ved, historien om, hvordan det blev grundlagt, kommer vi ind på senere, men du ved, jeg mødte et par fantastiske mennesker undervejs. Og de har hjulpet mig med at sætte den vision sammen. Så nu er vi på denne rejse til Fintech-øerne.

Peter Renton  02:58

Okay. Og Andrew, hvad er din baggrund?

Andrew B. Morris  03:02

Så jeg har været involveret i fintech på forskellige måder i 25 år eller deromkring. Og det sidste, lidt mere end et årti, har været i at producere begivenheder, som den, vi laver med Curt. Jeg var ledelseskonsulent i betalingsbranchen, jeg var direktør i en bank og var med til at bygge en digital bankplatform for år tilbage. Og jeg deltog i den første udgave af Money20/20-konferencen. Og vær forsigtig, når du går til konferencer, for du kan ende med at arbejde for dem. For det var det, der skete med mig, jeg talte på konferencen det næste år, jeg mødte grundlæggerne og blev den første indholdschef, Chief Content Officer hos Money20/20. Så gennem den rejse med at hjælpe med at opbygge den begivenhed, blev jeg på en måde forelsket i hele processen, kreativiteten ved at bygge en begivenhed, den indflydelse, du kan have på industrien og samfundet. Og at være i stand til at se på et rigtig stort billede af ting, der sker, i stedet for nødvendigvis at være dyb ekspert i kun én ting, kunne man se ud over landskabet. Og jeg nød også det aspekt.

Peter Renton  04:12

Også mig.

Andrew B. Morris  04:14

Ja.

Peter Renton  04:15

I hvert fald, lad os komme til den slags grundlæggende historie om Fintech-øerne. Curt, du har allerede været inde på det, men måske kunne du bare drille ud af, hvorfor du besluttede at starte denne begivenhed, og hvad var tankerne der?

Curt Persaud  04:28

Drivkraften til dette var virkelig omkring ønsket om at bidrage og give tilbage til de samfund, som du ved, vi er fra, jeg er fra den caribiske region. Jeg er fra Barbados. Du ved, der er et niveau af frustration, der går ind i det, hvor vi, når vi går tilbage til øerne, når vi går tilbage til vores hjemby, ser en noget mangel på fremskridt i visse områder, specifikt omkring teknologi, omkring finansiel teknologi, omkring bankvæsen er den måde, tingene foregår på i Caribien, nogle få år, hvis ikke måske endda et årti bagud i forhold til Nordamerika og nogle andre udviklingslande. Og da jeg var i det tekniske område, arbejder jeg i Nordamerika, blev jeg en smule frustreret over, at vi var så langt bagud. Så jeg havde denne idé om, Hej, hvad er den bedste måde at påvirke innovation på? Hvad er den bedste måde at påvirke indflydelsen inden for, du ved, vores hjemegn. Og du ved, ideen om at bringe mennesker, der var eksperter, tankeledere, mennesker, der fornyede fra hele verden, og bringe dem ind i det område, du forsøger at påvirke, og få dem til at bidrage eller dele deres historier, kan blive en katalysator for den bevægelse. Allison, som er medstifteren, som desværre ikke var i stand til at klare det i dag, hun har været en lang ven af ​​mig. Hun bor i Miami sammen med mig, jeg rakte ud til hende og sagde: Hej, har du noget imod, lad os tage kaffe i dag. Så vi hyggede os over en kop kaffe, og jeg delte min idé med hende. Nu er hun i produktionsrummet, hun er i begivenhederne, planlægningen, massive produktioner, 20,000 slags mennesker begivenheder. Og hun blev forelsket i den. Så i et samarbejde med hende og et par andre folk, der kom senere, udviklede vi på en måde ideen om konferencen og udviklede Fintech Island-konferencen. Og det handlede i virkeligheden om to specifikke mål, da vi først talte om, at det i form af splittelse virkelig var at bringe et fællesskab af forstyrrende mennesker til øen. Ledere og mennesker, der omdefinerer teknologi i det finansielle område, og derefter forsøgte at få det til at tjene som en katalysator for at opbygge en mere inkluderende, effektiv, finansiel og teknologisk sektor i regionen. Så det var lidt ligesom de to hovedmål, da vi startede. Og siden da, du ved, udvidet og har sit eget liv, og det vokser på en måde, samfundet vokser. Og den retning, vi tager den, er også dynamisk, og den vokser også. Så du ved, vi søger at se, hvad der sker i år, og hvordan vi udvikler konferencen, og hvad vi forsøger at gøre.

Peter Renton  07:02

Okay, og så Andrew, hvordan blev du først involveret her? Fordi du ikke er, er du ikke fra Barbados.

Andrew B. Morris  07:07

Nej, ja, nej, jeg arbejder på mit æresmedlemskab. Så det var faktisk interessant. En af mine kollegaer fra Money20/20 Hendes navn er Lucia Jades, er oprindeligt fra Trinidad. Og hun er en genial leder af begivenhedsdrift, og hun havde allerede mødt Allison og Curt og begyndte at hjælpe dem med at sammensætte deres vision for Fintech-øerne. Og hun introducerede os, hun foreslog, at jeg med min baggrund kunne være dem behjælpelig. Og jeg er så glad for, at det skete. For ikke nok med at jeg ikke er fra Barbados, Peter, jeg havde aldrig været i Caribien på en ferie, før jeg begyndte at arbejde på dette projekt. Så det var denne vidunderlige mulighed for at lære om stedets kultur for at lære nuancerne. Du ved, hvis du ikke er bekendt med regionen, begynder du at tro, at alle caribiske øer er ens. Nej, de har ikke ret. Hver ø har sin unikke kultur. Der er tre forskellige sprog, der er 45 millioner mennesker. Og der er en stor mangfoldighed i hele regionen. Og man begynder at forstå det, og ser det talent, der er der, og den mulighed, der er for fintech. Og så var jeg meget tiltrukket af det. Og så med den Rolodex, som jeg har fra mange års erfaring i branchen og erfaringen med at sammensætte indhold til begivenheder, vidste jeg, at jeg kunne være behjælpelig med at udvikle begivenheden. Så jeg fik forbindelse gennem en fælles ven og hjalp med at lancere begivenheden sidste år. Og dette er vores anden udgave på vej. Og som Curt sagde, er det vært for en virkelig global konference i regionen. Og det er den måde, det kan være en katalysator for fintech-økosystemet der.

Peter Renton  09:01

Jeg har faktisk heller aldrig været i Caribien. Men jeg føler, at jeg ved det godt, for jeg er australier. Og vi har cricketspillet, som Vestindien, da jeg voksede op, da jeg voksede op i 80'erne i Australien, var Vestindien den største cricketnation på planeten. Så jeg blev udsat for en masse af Caribien der og ikke helt så god, som de plejede at være. Men når man havde folk som Vivian Richards og Clive Lloyd og disse karakterer tilbage i 80'erne, var det meget sjovt at se. Men alligevel, jeg afviger. Hvorfor skulle amerikanere, for det er åbenbart, jeg har et primært amerikansk publikum til denne podcast, hvorfor skulle amerikanerne bekymre sig? Vi skal tale om begivenheden om lidt, men jeg vil først tale om Caribien. Hvorfor skulle amerikanerne bekymre sig om dette fra et fintech-perspektiv, denne region?

Andrew B. Morris  09:46

Så for det første er det et større marked, end du er klar over. Jeg smed de 45 millioner mennesker ud, det er befolkningen i hele regionen, og det er større end Canada. Det er på størrelse med Spanien, ikke? Så det er mange forskellige mindre ø-nationer, en masse forskellighed der, at skalere en virksomhed, der er en kompleksitet ved at gøre det, men det er en stor del af verden. Så det er én ting. Den anden er, at der stadig er mange kontanter i Caribien. Og der er mange muligheder for digitalt at transformere og gøre tingene mere effektive og mere rummelige og for at hjælpe små virksomheder og hjælpe forbrugere. Og så er der mulighed der. Der er et enormt talent i regionen. Og der er regeringer og regulatorer, der bekymrer sig, og som forsøger at tænke på måder at balancere beskyttelse af forbrugere med innovation. Og du ved, hvordan kan vi gøre det, og det er ikke let at gøre. Men der er eksperimenter, og der er en vilje til at prøve nye ting. Og så jeg synes, det bliver et spændende sted for ting som Central Bank Digital Currencies, at...nogle af de tidlige eksperimenter med den idé har været i Caribien, der er måske lidt mindre barrierer for at prøve nye ting. Og så synes jeg, det gør det attraktivt.

Curt Persaud  11:11

Ud over hvad Andrew nævnte, ja, det er, det er en af ​​de mest uudnyttede regioner, hvis du ser på alle de rum, som du ved, folk udvider med hensyn til teknologi og innovation, og fintech specifikt, den anden ting er, du ved, med den globale økonomi, du ved, at grænserne og grænserne er mindre, de er mere tvetydige. Det er stort set ikke-eksisterende, at udnytte et andet for potentielt 45 millioner marked er bare en kæmpe mulighed for en masse virksomheder i Nordamerika, Europa, Afrika, vi har, du ved, interesser rundt omkring. Og så er den anden ting, at der er en enorm diaspora i Nordamerika, Storbritannien, Europa, du ved, Afrika, og de spiller en så afgørende rolle, mængden af ​​transaktioner og dollars, der flyder tilbage til regionen frem og tilbage ind i regionen er enorm. Og bare at udnytte det og finde ud af, hvordan du kan skabe muligheder eller skabe muligheder ud fra det, er et andet område, som jeg synes, der ikke bliver kigget nok på, og som er et potentiale for enorme fordele for enhver virksomhed eller enhver virksomhed, der forsøger at gå ind i caribiske region.

Andrew B. Morris  12:21

Og diasporaen er et virkelig interessant punkt. Amerikanske byer som New York, endda Toronto, og Canada, Miami, selvfølgelig, på grund af nærhed, men også Atlanta, hvor jeg er baseret, at en af ​​vores talere ved begivenheden er Chief Financial Officer for TIAA, ikke sandt. Rapporterer til Thasunda Duckett, denne rockstjerne CEO, kæmpe job. Han er fra Barbados. Og han kommer tilbage for at tale og være en del af vores begivenhed, Dave Dowrich. Og så du ser en masse indflydelse fra diasporaen globalt. Og hvordan det så med turismen i regionen, så mange globale forbindelser, der passerer gennem den del af verden. Og det er bare en fantastisk smeltedigel for en slags global handel, om man vil.

Peter Renton  13:09

Så hvad er den slags fintech-tilstand i Caribien lige nu? Hvad er de vigtige tendenser, som folk bør være opmærksomme på?

Andrew B. Morris  13:18

En ting, jeg ser, er, du ved, at vi sammensætter indholdet til begivenheden, er nogle af de traditionelle aktører, de etablerede banker og større aktører, der arbejder på digitalt at transformere den måde, de driver forretning på. Og de gør det ved i nogle tilfælde at støtte fintech-startups, hvilket er interessant. Sponsoren af ​​vores startup-pitch er en bank, Republic Bank. De gør det ved at samarbejde med virksomheder som systemintegratorer som IBM, bank as a service, indlejrede bankudbydere som InBank. Et andet firma kaldet InfoCorp, så du ser disse globale udbydere, der er involveret i bankvirksomhed som en service og åben finansiering, der begynder at samarbejde og engagere sig med caribiske finansielle institutioner for at hjælpe dem med at digitalisere den måde, de driver forretning på. Så det er en ting, der er interessant. Den anden begynder at se nogle startups få noget trækkraft, ikke? Der er et virkelig interessant firma kaldet First Atlantic Commerce, der behandler e-handelsbetalinger i hele regionen. Det går meget godt. Der er en række udbydere af mobilpung, der laver nogle interessante ting. Og så det er stadig tidligt, og det er derfor, denne begivenhed eksisterer, for at være den katalysator og for at drive regionen frem. Men der er tegn på, at regionen er modtagelig og klar til at fortsætte med denne fintech-revolution i Caribien.

Curt Persaud  14:46

Så vi ser, som jeg nævnte, at der er en masse pengepungbetalinger, tegnebøger, der kommer op i regionen. Så jeg synes, kontantløs er en stor ting. Der er en masse slags små virksomheder, mikro-type forretningstransaktioner, der sker, som er fremherskende i regionen, meget kontant-centrerede. Og der er en masse skub for at flytte dem til en digital, digital form, en digital platform, uanset om det er enten betalingspung eller direkte B2B-transaktioner med tjenesteudbyderen eller pengeinstituttet. Så det ser vi meget af. Og så, du ved, vi ser også en masse skub fra de store etablerede banker med hensyn til finansiel inklusion, og en masse uddannelse, vel, der prøver at skubbe mere ind på markedet, hvor mod de unge mennesker , og uddanner dem i form af lignende finansiel forståelse og sådan noget. Så mange af dem adopterer, og hvidmærker en masse produkter, der lærer det. Så de indlejrer disse produkter i deres suite af applikationer eller i deres bankprofil eller portefølje af applikationer. Så det ser vi. Så vi ser virkelig, virkelig positive tegn og rigtig god trækkraft, ting, som du aldrig ville have set for fem år siden. Da vi første gang startede denne begivenhed, startede vi den tilbage i 2021 og forberedte vores lancering i 2022. Du ved, der var en masse skepsis fra nogle af de store aktører med hensyn til, hvor det ville gå hen, og om der var en reel reelt behov for denne type digitalisering og innovation i dette rum. Men vi er glade for at kunne sige på så kort tid mellem 2021 og nu, at vi ser en masse adoption og en masse støtte fra de store spillere og i branchen.

Andrew B. Morris  16:29

Og den anden ting, jeg vil sige, er centralbankerne og regulatorerne, den innovation, der sker der med Regulatory Sandboxes og Central Bank Digital Currencies, at jeg tror, ​​det er godt for miljøet. Og der er også partnerskaber med den private sektor i nogle af disse initiativer.

Peter Renton  16:49

Okay, så lad os tale om selve begivenheden. Måske kunne du bare give os et lille synopsis om nogle af de, bare nogle af detaljerne, hvor det er, hvornår det er, og hvad folk kan forvente, hvem der skal deltage.

Curt Persaud  17:04

Vi er vært for en global begivenhed på den smukke ø Barbados, vi har en meget omfattende dagsorden med hensyn til at bringe tankeledere, innovatører, startups, akademikere til begivenheden for at bidrage og dele deres historier og lære og interagere. Vi omfavner virkelig netværket og en-til-en-aktiviteterne, for jeg tror, ​​det er der, vi ser en masse værdi, især fra den første, vi gjorde, jeg tror, ​​at den kom ud, kom meget tydeligt igennem, at det var et af de vigtigste aspekter af det. Så vi hælder virkelig til at sikre, at vi skaber de rigtige forbindelser, vi sætter folk sammen, vi sætter folk, de rigtige mennesker i det rigtige rum for at skabe de forbindelser, lave de aftaler. Den anden vigtige ting, jeg vil sige om det, er, at det, vi virkelig ønskede at gøre, også var at fremvise værtsøen. Vi ønskede ikke, at det kun skulle handle om, at alle kommer til konferencen og sidder fast i en præsentationstype, vi ville sikre os, at vi omfavner og bringer kulturen og bringe følelsen af ​​værtsøen. Så som en del af det, læner vi os virkelig ind i oplevelsen, hvor vi deler kulturen på værtsøen, vi deler kulturen på Barbados, vi deler kulturen med folk der. Og vi fletter det sammen i blandingen af, hvordan vi netværker, ikke sandt. Så det er meget vigtigt. Vi har en masse forskellige aktiviteter, der slår ind på det og giver folk mulighed for at mødes og netværke i et miljø, der ikke er så sterilt som et mødelokale eller et præsentationsrum. Men noget, der er mere naturligt og organisk, hvor vi mener ville være mere befordrende for bedre partnerskaber og bedre samtaler. Du ved, det vi prøver at gøre er enormt. Folk vil få et stort udbytte af at deltage i konferencen.

Andrew B. Morris  18:46

Jeg har aldrig en gang set folk udveksle LinkedIn-profiler på en katamaran, da jeg arbejdede hos Money20/20, men det sker på Fintech Islands. Og så er det, hvad angår højttaleropstillingen og indholdet til arrangementet, over tre dage. Den første dag er en smule mere indholdsfuld end de to andre, der sker meget på den første dag, en generel session med Peter Renton, du har måske hørt om ham. Men Peter, vi er glade for, at du vil være der og lave et interview med en topchef fra MasterCard, som er en af ​​vores store sponsorer. Der er noget fantastisk indhold i morgenmødet. Og så har vi organiseret nogle, hvad vi kalder deep dives, der dækker forskellige aspekter af fintech. Der er ni forskellige emner, jeg vil ikke rasle dem alle sammen, men det er ting som kunstig intelligens og åben finans og digitale aktiver og innovation i bank. Så du ved, muligheder og breakout-sessioner for folk at lære om, hvad der sker inden for forskellige områder af fintech. Og der er 140 talere til arrangementet. Omkring halvdelen af ​​dem er fra Caribien, og vi har på en måde de bedste i regionen inden for fintech. Resten er fra USA, Latinamerika, Afrika, Europa, de er fra hele verden. Så det er en meget global række af højttalere. Interessant nok er mere end halvdelen af ​​vores talere grundlæggeren eller administrerende direktør for den organisation, de repræsenterer. Så det er en meget senior gruppe. Og vi er virkelig begejstrede for de bankfolk og fintechs, og investorer og politiske beslutningstagere og akademikere, der er en del af den lineup. Og al musikken og kulturen på det sted, hvor du deler disse oplevelser med folk i branchen, betyder, at du opbygger relationer. Og det er sådan arrangementet er designet.

Peter Renton  18:46

Du nævnte startup-området, er der en startup-konkurrence? Hvad handler det om?

Andrew B. Morris  19:17

Tak fordi du tog det op. Så vi har udvalgt, vi havde en ansøgningsproces, vi lavede endda nogle roadshows, mindre begivenheder, pitchebegivenheder rundt om i regionen i løbet af året og udvalgte 10 startups på et tidligt stadium, der enten er en caribisk grundlægger, eller de er tydeligvis du ved, knyttet til regionen. Og det er en meget forskelligartet repræsentation af forskellige øer og forskellige aspekter af fintech, men 10 virksomheder alle slags pre-seed, tidlige virksomheder. Og en, som jeg tror, ​​du og jeg begge kender, Matteo Rizzi, du ved, hovedtaler og rådgiver og investor har startet en nonprofitorganisation kaldet The TimePledge Network, hvor investorer og stiftere vil donere tid til at vejlede stiftere på forskellige markeder rundt om i verden. Så vi har organiseret mentorsessionerne for de 10 stiftere, og alle 10 af dem vil præsentere på hovedscenen ved vores event, på den sidste dag. De tre bedste vinder pengepræmier, men alle har de denne fantastiske mulighed for at vise, hvad de laver, mens de bygger deres virksomhed og modtager gratis adgangskort. Og interessant nok er der et program gennem United Nations International Trade Center, hvor de også arbejder på at støtte startups i regionen. Og så ud over at sponsorere begivenheden, havde UN International Trade Center en anden gruppe af startups, som de er vært for at deltage i begivenheden. Gennem deres program, og gennem vores, giver vi en masse støtte til disse unge iværksættere.

Peter Renton  22:25

Ud over begivenheden, hvordan kan folk engagere sig? Hvordan kan folk forblive engageret i Fintech-øerne? Hvis de ikke kan klare det i januar, hvordan forbliver de så forlovede?

Curt Persaud  22:35

Ja, de kan tilmelde sig vores nyhedsbrev, hvis de går til Fintech Islands.com. Og tilmeld dig vores nyhedsbrev, der udsendes regelmæssigt og holder os orienteret om, hvad vi arbejder med, emner, der er meget relevante for rummet og industrien. Og hvad sker der så med den næste planlægning af vores næste arrangement. Så det vil være den bedste måde, og så også engagere os via vores sociale platforme, LinkedIn, Instagram og på Facebook, vi er meget, meget engagerede på de platforme. Og når nogen når ud, engagerer vi os med dem, og vi forbinder os med dem.

Peter Renton  23:09

Sidste tanker om begivenheden om caribisk fintech inden vi lukker?

Andrew B. Morris  23:13

Jeg ved, at det ville være en hurtig vending, når folk lytter til denne podcast, men det er noget, man bør overveje, at se på at købe et pas og slutte sig til os i år. Denne begivenhed er virkelig unik for dem af os, der deltager i mange konferencer, der er i steder som New York og Las Vegas. Og det er ikke kun på grund af stedets skønhed, selvom det er en vidunderlig, smuk ø. Men der er en reel ægthed i dette fællesskab. Og du ved, en meget missionsdrevet gruppe af mennesker, der ønsker at gøre en forskel i denne del af verden. Der er også muligheder for at komme i kontakt med folk, der ikke er fra regionen, ikke sandt. Så jeg har folk, som jeg inviterede fra Nordamerika og Europa, som deltog sidste år og skabte forbindelser, du ved, globalt ved begivenheden. Men vi vil gerne have nogen med. Og hvis ikke i år, at engagere sig som Curt beskrev til fremtidige begivenheder.

Peter Renton  24:12

Andrew, Curt, mange tak fordi du kom til showet i dag.

Curt Persaud  24:16

Tak fordi du har os, Peter.

Andrew B. Morris  24:18

Peter, mange tak for at have os, og vi ser frem til at se dig på Fintech Islands her snart.

Peter Renton  24:25 Nå, jeg håber du nød showet. Tusind tak fordi du lyttede. Fortsæt venligst og giv showet en anmeldelse på podcast-platformen efter eget valg, og fortæl dine venner og kolleger om det. I hvert fald, på den note, vil jeg melde fra. Jeg sætter stor pris på, at du lytter, og jeg fanger dig næste gang. Farvel.

  • Peter RentonPeter Renton

    Peter Renton er formand og medstifter af Fintech Nexus, verdens største digitale medievirksomhed med fokus på fintech. Peter har skrevet om fintech siden 2010, og han er forfatter og skaber af Fintech One-on-One Podcast, den første og længstvarende fintech-interviewserie.

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 5% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-size: 24px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { font-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-weight: normal !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-user_url-profile-data { color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { text-align: center !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }

Tidsstempel:

Mere fra Lån akademiet