Fintech Bire Bir: Andrew B. Morris, İçerik Direktörü ve Curt Persaud, Karayipler'deki Fintech Adaları'nın Kurucu Ortağı ve CTO'su

Fintech Bire Bir: Andrew B. Morris, İçerik Direktörü ve Curt Persaud, Karayipler'deki Fintech Adaları'nın Kurucu Ortağı ve CTO'su

Kaynak Düğüm: 3074725

Podcast'lerimizi beğeniyor musunuz? Gelecek bölümleri kaçırmayın! Lütfen abone ol butonuna basın AppleSpotifyYouTubeEn son içeriğimizle güncel kalmak için en sevdiğiniz podcast platformunu veya en sevdiğiniz podcast platformunu ziyaret edin. Desteğin için teşekkürler!

Son teknoloji fintech'i düşündüğünüzde muhtemelen Karayipler'i düşünmüyorsunuz. Ancak orada hepimizin dikkat etmesi gereken ilginç gelişmeler yaşanıyor.

Fintech Bire Bir podcast'in bu bölümünde Kurucu Ortağı ve CTO'su Curt Persaud ile konuşuyorum. Fintech Adaları ve Fintech Adaları İçerik Direktörü Andrew B. Morris. Bu, Karayipler'deki en büyük fintech etkinliği ve önümüzdeki hafta (24-26 Ocak) Barbados'ta gerçekleşecek. Diğer birçok ABD ve Karayip finans teknolojisi lideriyle birlikte orada olacağım.

Karayipler yeterince takdir edilmeyen bir bölge, Kanada'dan daha fazla nüfusu (45 milyon) ile arka bahçemizde. Halihazırda güçlü bir girişimci ruh ve yakın gelecekte önemli ölçüde büyümeye hazır, gelişen bir fintech endüstrisi var.

Bu podcast'te şunları öğreneceksiniz:

  • Fintech Adaları'nın kuruluş hikayesi.
  • Amerikalılar neden Karayip fintech'ini önemsemeli?
  • Bölgedeki önemli fintech trendleri.
  • Fintech Adaları etkinliğine ilişkin ayrıntılar.
  • Gündemlerinde farklı konular ele alınıyor.
  • Startup rekabeti nasıl işleyecek?
  • İnsanlar etkinliğin ötesinde Karayip fintech'iyle nasıl etkileşime geçebilir?

Aşağıdaki konuşmamızın metnini okuyun.

Peter Renton  00:01

Fintech Bire Bir podcast'ine hoş geldiniz. Ben Fintech Nexus'un Başkanı ve kurucu ortağı Peter Renton. Bu programı 2013'ten beri yapıyorum, bu da onu tüm fintech'teki en uzun soluklu bire bir röportaj programı yapıyor. Bu yolculukta bana katıldığınız için teşekkür ederim. Bu podcast'i beğendiyseniz, Lex Sokolin ile The Fintech Blueprint ve Isabelle Castro ile Fintech Coffee Break adlı kardeş programlarımıza göz atmalı veya Fintech Nexus podcast kanalına abone olarak ürettiğimiz her şeyi dinlemelisiniz.

Peter Renton  00:31

Başlamadan önce size kapsamlı yeni hizmetimizi hatırlatmak istiyorum. Fintech Nexus Haberleri yalnızca en büyük fintech haberlerini kapsamakla kalmıyor, günlük bültenimiz de her sabah en önemli fintech haberlerini günün en önemli haberiyle ilgili özel yorumlarla birlikte gelen kutunuza ulaştırıyor. News.fintechnexus.com/subscribe adresine abone olarak fintech haberlerinden haberdar olun.

Peter Renton  01:09

Bugün programda oldukça farklı bir şey yapıyoruz. Karayipler'deki fintech'ten bahsediyoruz. Evet, Curt Persaud'a hoş geldin demekten büyük mutluluk duyuyorum. Kendisi Fintech Adaları'nın kurucu ortağı ve CTO'sudur ve çoğunuzun Money20/20 günlerinden tanıdığı Andrew Morris ile birlikte Fintech Adaları'nın Baş İçerik Sorumlusu'dur. Peki Fintech Adaları nedir? Bu, Karayipler'de fintech için önde gelen etkinlik. Bu ayın sonlarında Barbados'ta gerçekleşecek, ben de orada olacağım ve bence büyüleyici bir olay olacak. O yüzden olayın detaylarını konuşuyoruz açıkçası. Ancak Karayipler'deki fintech hakkında da konuşacağız. Başlıca eğilimler neler, neden önemli, Amerikalıların bunu neden önemsemesi gerekiyor? Ayrıca sosyal aktiviteler, içerik perspektifinden nelerin ele alınacağı, başlangıç ​​sahnesi ve çok daha fazlası gibi etkinliğin bazı ayrıntılarını da elbette inceliyoruz. Büyüleyici bir tartışmaydı. gösteriyi beğeneceğinizi umuyoruz.

Peter Renton  02:13

Curt ve Andrew podcast'ine hoş geldiniz.

Curt Persaud  02:16

Teşekkür ederim.

Andrew B. Morris  02:17

Merhaba.

Peter Renton  02:17

Tamam, birkaç kısa tanıtım yaparak başlayalım. Curt, neden seninle başlamıyorum? Bize biraz kendinizden ve geçmişinizden bahsedin.

Curt Persaud  02:27

Evet, Fintech Adaları'nın kurucusu ve CTO'suyum. Geçmişim ağırlıklı olarak teknoloji alanında, ancak daha çok kurumsal düzeyde uygulamalarla ilgili. Toplumuma, kendi bölgeme, yani Karayip bölgesine bir nevi katkı sağlama misyonunun bir parçası olarak Fintech Adaları'na dahil oldum. Bilirsiniz, bunun nasıl kurulduğunun hikayesine daha sonra değineceğiz, ama biliyorsunuz, yol boyunca birkaç harika insanla tanıştım. Ve bu vizyonu bir araya getirmemde bana yardımcı oldular. Artık Fintech Adalarına doğru bu yolculuğa çıkıyoruz.

Peter Renton  02:58

Elbette. Peki Andrew, geçmişin nedir?

Andrew B. Morris  03:02

Yaklaşık 25 yıldır fintech ile farklı şekillerde ilgileniyorum. Ve sonuncusu, Curt'le yaptığımız gibi etkinliklerin yapımıyla on yıldan biraz fazla zaman geçti. Ödemeler sektöründe yönetim danışmanıydım, bir bankada yöneticiydim ve yıllar önce bir dijital bankacılık platformunun kurulmasına yardımcı oldum. Ve Money20/20 konferansının ilk baskısına katıldım. Konferanslara gittiğinizde dikkatli olun çünkü sonunda onlar için çalışmak zorunda kalabilirsiniz. Çünkü bana da öyle oldu, ertesi yıl konferansta konuştum, kurucularla tanıştım ve Money20/20'nin ilk içerik sorumlusu, Baş İçerik Sorumlusu oldum. Bu etkinliğin inşasına yardım etme yolculuğu boyunca, tüm sürece, bir etkinlik oluşturmanın yaratıcılığına, sektör ve toplum üzerinde yaratabileceğiniz etkiye bir bakıma aşık oldum. Ve sadece tek bir konuda derin bir uzman olmak yerine, olup bitenlerin gerçekten büyük bir resmine bakabildiğinizde, manzaranın her tarafına bakabilirsiniz. Ve bu yönünden de keyif aldım.

Peter Renton  04:12

Ben de.

Andrew B. Morris  04:14

Evet.

Peter Renton  04:15

Neyse gelelim Fintech Adaları'nın bir nevi kuruluş hikayesine. Curt, buna zaten değindin ama belki bu etkinliği neden başlatmaya karar verdiğini ve oradaki düşüncenin ne olduğunu biraz öğrenebilirsin?

Curt Persaud  04:28

Bunun itici gücü aslında sizin de bildiğiniz, bizim geldiğimiz, benim Karayip bölgesinden olduğum topluluklara katkıda bulunma ve onlara geri verme arzusuydu. Ben Barbadosluyum. Bilirsiniz, bunun bir miktar hayal kırıklığı var, adalara geri döndüğümüzde, memleketimize döndüğümüzde, belirli alanlarda, özellikle teknoloji çevresinde, finansal teknoloji çevresinde, bir miktar ilerleme eksikliği görüyoruz. Bankacılık konusunda, Karayipler'de işlerin yapılma şekli, biliyorsunuz, Kuzey Amerika'nın ve diğer gelişmekte olan ülkelerin birkaç yıl, hatta belki on yıl gerisindedir. Teknoloji alanında Kuzey Amerika'da çalışıyorum ve bu kadar geride olduğumuz gerçeği beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Bu yüzden aklıma şöyle bir fikir geldi: Hey, yeniliği etkilemenin en iyi yolu nedir? Kendi bölgemizdeki etkiyi etkilemenin en iyi yolu nedir? Ve biliyorsunuz, dünyanın dört bir yanından uzman, düşünce lideri, yenilik yapan insanları bir araya getirme ve onları etkilemeye çalıştığınız alana getirme ve onların katkıda bulunmalarını veya hikayelerini paylaşmalarını sağlama fikri daha da kolay hale gelebilir. bu hareket için bir katalizör. Kurucu ortak olan ve ne yazık ki bugün bunu başaramayan Allison, uzun zamandır arkadaşımdır. Benimle Miami'de yaşıyor, ona ulaştım ve dedim ki, "Hey, bugün bir kahve içebilir miyiz?" Böylece bir kahve içtik ve fikrimi onunla paylaştım. Artık üretim alanında, etkinliklerde, planlamalarda, büyük prodüksiyonlarda, 20,000 kişilik etkinliklerde yer alıyor. Ve o buna aşık oldu. Onunla ve daha sonra gelen diğer birkaç kişiyle ortaklık kurarak konferans fikrini geliştirdik, Fintech Adası konferansını geliştirdik. Ve bölünme açısından ilk konuştuğumuzda bu gerçekten iki spesifik hedefle ilgiliydi; gerçekten de yıkıcı insanlardan oluşan bir topluluğu adaya getirmekti. Teknolojiyi finansal alanda yeniden tanımlayan ve ardından bölgede daha kapsayıcı, verimli bir finans ve teknoloji sektörü oluşturmak için onu katalizör görevi görmeye çalışan liderler ve kişiler. Yani bunlar başladığımızda iki ana hedefe benziyordu. Ve o zamandan beri, biliyorsunuz, genişledi ve kendine ait bir yaşamı oldu ve bu bir bakıma büyüyor, topluluk büyüyor. Ve aldığımız yön de dinamik ve aynı zamanda büyüyor. Biliyorsunuz, bu yıl neler olacağını, konferansı nasıl geliştireceğimizi ve ne yapmaya çalıştığımızı görmek istiyoruz.

Peter Renton  07:02

Tamam, peki Andrew, buraya ilk kez nasıl dahil oldun? Çünkü sen Barbadoslu değilsin.

Andrew B. Morris  07:07

Hayır, evet, hayır, fahri üyeliğim üzerinde çalışıyorum. Yani aslında ilginçti. Money20/20'deki meslektaşlarımdan biri. Adı Lucia Jades, aslen Trinidad'lı. Harika bir etkinlik operasyonları lideriydi ve Allison ve Curt'le çoktan tanışmıştı ve Fintech Adaları'na yönelik vizyonlarını oluşturmalarında onlara yardım etmeye başlamıştı. Bizi tanıştırdı, geçmişim sayesinde onlara yardımcı olabileceğimi söyledi. Ve bunun gerçekleşmesine çok sevindim. Çünkü ben Barbadoslu değilim Peter, bu proje üzerinde çalışmaya başlamadan önce Karayipler'e hiç tatile gitmemiştim, değil mi? Bu, o yerin kültürünü öğrenmek ve nüansları öğrenmek için harika bir fırsattı. Biliyorsunuz bölgeye aşina değilseniz tüm Karayip adalarının aynı olduğunu düşünmeye başlıyorsunuz. Hayır, haklı değiller. Her adanın kendine özgü bir kültürü vardır. Üç farklı dil var, 45 milyon insan var. Ve bölge genelinde büyük miktarda çeşitlilik var. Ve bunu anlamaya, oradaki yeteneği ve fintech için fırsatları görmeye başlıyorsunuz. Ve bu yüzden ondan çok etkilendim. Ve sonra, sektörde uzun yıllardır bulunduğum ve etkinlikler için içerik oluşturma deneyimimden edindiğim Rolodex ile, etkinliğin büyümesine yardımcı olabileceğimi biliyordum, değil mi? Böylece ortak bir arkadaş aracılığıyla bağlantı kurdum ve geçen yıl etkinliğin başlatılmasına yardımcı oldum. Ve bu ikinci baskımız geliyor. Curt'ün de söylediği gibi bölgede gerçek anlamda küresel bir konferansa ev sahipliği yapıyor. İşte bu şekilde oradaki fintech ekosistemi için katalizör olabilir.

Peter Renton  09:01

Aslında Karayipler'e de hiç gitmedim. Ama bunu iyi bildiğimi hissediyorum çünkü Avustralyalıyım. Ve biz büyürken Batı Hint Adaları'nın, 80'lerde Avustralya'da büyüdüğümde, Batı Hint Adaları'nın gezegendeki en büyük kriket ülkesi olduğu bir kriket oyunumuz var. Böylece orada Karayipler'in büyük bir kısmıyla tanıştım ve eskisi kadar iyi olamadım. Ancak 80'lerde Vivian Richards ve Clive Lloyd gibi karakterlere sahip olduğunuzda izlemesi çok eğlenceliydi. Ama yine de konuyu dağıtıyorum. Amerikalılar neden bunu yapsın ki, çünkü bu açıkça görülüyor ki, bu podcast için öncelikli bir Amerikalı izleyici kitlem var, Amerikalılar neden ilgilensin ki? Birazdan olaydan bahsedeceğiz ama önce Karayipler'den bahsetmek istiyorum. Amerikalılar bu bölgeyi fintech perspektifinden neden önemsemeli?

Andrew B. Morris  09:46

Birincisi, bu düşündüğünüzden daha büyük bir pazar. 45 milyon insanı dışarıda bıraktım, bu tüm bölgenin nüfusu demek ve bu Kanada'dan daha büyük. Yaklaşık İspanya büyüklüğünde, değil mi? Yani bir işi büyütmek için birçok farklı küçük ada ülkesi var, çok fazla çeşitlilik var, bunu yapmanın karmaşıklığı var, ama bu dünyanın büyük bir kısmı. Bu da bir şey. Diğeri ise Karayipler'de hâlâ çok fazla nakit bulunması. Dijital olarak dönüşüm sağlamak, işleri daha verimli ve daha kapsayıcı hale getirmek, küçük işletmelere ve tüketicilere yardımcı olmak için pek çok fırsat var. Ve orada fırsat var. Bölgede çok büyük yetenekler var. Ve tüketicileri koruma ile yenilikçiliği dengelemenin yollarını önemseyen ve düşünmeye çalışan hükümetler ve düzenleyiciler var. Ve biliyorsunuz, bunu nasıl yapabiliriz ve bunu yapmak kolay değil. Ama deneyler var ve yeni şeyler deneme isteği var. Ve bence bu, Merkez Bankası Dijital Para Birimleri gibi şeyler için heyecan verici bir yer haline geliyor… bu fikirle ilgili ilk deneylerden bazıları Karayipler'de yapıldı, belki yeni şeyler denemek için biraz daha az engel var. Ve bu yüzden onu çekici kıldığını düşünüyorum.

Curt Persaud  11:11

Andrew'un söylediklerine ek olarak, evet, insanların teknoloji ve inovasyon ve özellikle de fintech açısından genişlediği tüm alanlara bakarsanız burası en el değmemiş bölgelerden biri. şu ki, küresel ekonomiyle birlikte sınırlar ve sınırlar daha az, daha belirsiz. Neredeyse hiç yok, 45 milyonluk potansiyel pazar için başka bir pazara girmek Kuzey Amerika, Avrupa, Afrika'daki birçok şirket için çok büyük bir fırsat, biliyorsunuz her yerde çıkarlarımız var. Ve diğer bir şey de Kuzey Amerika'da, Birleşik Krallık'ta, Avrupa'da, Afrika'da çok büyük bir diaspora var ve onlar çok önemli bir rol oynuyorlar, işlemlerin miktarı ve bölgeye ileri geri akan dolarlar bölgeye muazzam. Ve sadece bundan faydalanmak ve bundan nasıl fırsatlar yaratabileceğinizi veya bundan nasıl fırsatlar yaratabileceğinizi bulmak, yeterince incelenmediğini düşündüğüm başka bir alandır ve bu sektöre girmeye çalışan herhangi bir işletme veya şirket için büyük bir avantaj potansiyelidir. Karayip bölgesi.

Andrew B. Morris  12:21

Ve diaspora gerçekten ilginç bir nokta. New York, hatta Toronto gibi ABD şehirleri ve Kanada, Miami, elbette yakınlık nedeniyle, ama aynı zamanda benim bulunduğum Atlanta da, etkinlikteki konuşmacılarımızdan biri TIAA'nın Mali İşler Direktörü'dür, değil mi? Bu rock yıldızı CEO'su Thasunda Duckett'a rapor vermek çok büyük bir iş. Kendisi Barbadoslu. Konuşmak ve etkinliğimizin bir parçası olmak için geri geliyor Dave Dowrich. Ve böylece diasporanın küresel çapta çok fazla etkisini görüyorsunuz. Ve bölgedeki turizmle birlikte, dünyanın o bölgesinden geçen pek çok küresel bağlantı var. Ve bu, küresel ticaretin muhteşem bir eritme potası, tabiri caizse.

Peter Renton  13:09

Peki şu anda Karayipler'de fintech'in durumu nasıl? İnsanların farkında olması gereken önemli trendler nelerdir?

Andrew B. Morris  13:18

Gördüğüm şey şu ki, etkinliğin içeriğini bir araya getiriyoruz; bazı geleneksel oyuncular, yerleşik bankalar ve daha büyük oyuncular, iş yapma biçimlerini dijital olarak dönüştürmek için çalışıyorlar. Ve bunu bazı durumlarda fintech girişimlerini destekleyerek yapıyorlar ki bu da ilginç. Startup sunumumuzun sponsoru bir banka, Cumhuriyet Bankası. Bunu, IBM gibi sistem entegratörleri, hizmet olarak banka, InBank gibi yerleşik bankacılık sağlayıcıları gibi şirketlerle ortaklık kurarak yapıyorlar. InfoCorp adında başka bir şirket var; hizmet olarak bankacılık ve açık finansla ilgilenen bu küresel sağlayıcıların, iş yapma biçimlerini dijitalleştirmelerine yardımcı olmak için Karayip finans kurumlarıyla ortaklık kurmaya ve onlarla ilişki kurmaya başladığını görüyorsunuz. Bu ilginç olan bir şey. Diğeri ise bazı startupların ilgi gördüğünü görmeye başlıyor, değil mi? First Atlantic Commerce adında, tüm bölgede e-ticaret ödemelerini işleyen gerçekten ilginç bir şirket var. Bu çok iyi gidiyor. Bazı ilginç şeyler yapan çok sayıda mobil cüzdan sağlayıcısı var. Ve bu nedenle, katalizör olmak ve bölgeyi ilerletmek için henüz erken. Bu olayın var olmasının nedeni de budur. Ancak bölgenin Karayipler'deki bu fintech devrimine açık ve ilerlemeye hazır olduğuna dair işaretler var.

Curt Persaud  14:46

Bahsettiğim gibi, bölgede çok sayıda cüzdan ödemesi yapıldığını, cüzdanların ortaya çıktığını görüyoruz. Bu yüzden nakitsiz olmanın büyük bir şey olduğunu düşünüyorum. Bölgede ağırlıklı olarak nakit odaklı pek çok küçük işletme, mikro tip ticari işlem gerçekleşiyor. Ve bunları dijital, dijital bir forma, dijital bir platforma taşımak için çok fazla baskı var; ister ödeme cüzdanı olsun, ister hizmet sağlayıcı veya bankacılık kurumuyla doğrudan B2B işlemleri olsun. Yani bunu çok görüyoruz. Ve sonra, biliyorsunuz, finansal katılım açısından büyük yerleşik bankalardan ve çok fazla eğitimden de çok fazla baskı görüyoruz, doğru, gençlere yönelik piyasaya daha fazla itmeye çalışıyoruz. ve onları finansal okuryazarlık ve bunun gibi konularda eğitiyor. Yani birçoğu bunu öğreten birçok ürünü benimsiyor ve beyaz etiketliyor. Yani bu ürünleri kendi uygulama paketlerine, bankacılık profillerine veya uygulama portföylerine yerleştiriyorlar. Yani bunu görüyoruz. Yani gerçekten çok olumlu işaretler ve gerçekten iyi çekiş gücü görüyoruz; beş yıl önce asla göremeyeceğiniz şeyler. Bu etkinliği ilk başlattığımızda, 2021'de başlatmıştık, 2022'deki lansmanımıza hazırlanıyorduk. Biliyorsunuz, bazı büyük oyuncular bu işin nereye varacağı ve gerçek bir gelişme olup olmadığı konusunda pek çok şüpheciydi. bu alanda bu tür dijitalleşmeye ve yeniliğe gerçek ihtiyaç. Ancak 2021 ile şimdiki zaman arasındaki bu kadar kısa sürede, büyük oyunculardan ve sektörden çok fazla benimsenme ve destek gördüğümüzü söylemekten mutluluk duyuyoruz.

Andrew B. Morris  16:29

Ve söyleyeceğim diğer şey de merkez bankaları ve düzenleyiciler, Düzenleyici Korumalı Alanlar ve Merkez Bankası Dijital Para Birimleri ile orada meydana gelen yeniliklerin, bunun çevre için iyi olduğunu düşünüyorum. Ve bu girişimlerin bazılarında özel sektörle ortaklıklar da var.

Peter Renton  16:49

Tamam, hadi olayın kendisi hakkında konuşalım. Belki bize bazılarının, sadece bazı detayların, nerede olduğu, ne zaman olduğu ve insanların neler bekleyebileceği, kimlerin katılacağı hakkında kısa bir özet verebilirsiniz.

Curt Persaud  17:04

Güzel Barbados adasında küresel bir etkinliğe ev sahipliği yapıyoruz; düşünce liderlerini, yenilikçileri, startup'ları, akademisyenleri katkıda bulunmak, hikayelerini paylaşmak, öğrenmek ve etkileşimde bulunmak için etkinliğe getirmek açısından çok kapsamlı bir gündemimiz var. Ağ oluşturmayı ve bire bir faaliyetleri gerçekten benimsiyoruz, çünkü bence burada çok fazla değer görüyoruz, özellikle de ilk yaptığımızdan bu yana, bence bu ortaya çıktı, çok net bir şekilde ortaya çıktı: bu onun en önemli yönlerinden biriydi. Bu yüzden doğru bağlantıları kurduğumuzdan emin olmaya çalışıyoruz, insanları bir araya getiriyoruz, insanları, doğru insanları bu bağlantıları kurmak, bu anlaşmaları yapmak için doğru odaya koyuyoruz. Bu konuda söyleyeceğim diğer önemli şey de aslında yapmak istediğimiz şeyin aynı zamanda ev sahibi adayı da sergilemek olduğudur. Bunun yalnızca herkesin konferansa gelip sunum tarzı bir ortamda sıkışıp kalmasıyla ilgili olmasını istemedik; kültürü benimseyip getirdiğimizden ve ev sahibi adanın hissini getirdiğimizden emin olmak istedik. Yani bunun bir parçası olarak, ev sahibi adanın kültürünü paylaştığımız, Barbados'un kültürünü paylaştığımız, oradaki insanların kültürünü paylaştığımız deneyime gerçekten eğiliyoruz. Ve bunu ağ oluşturma yöntemimizin karışımına dahil ediyoruz, değil mi? Yani bu çok önemli. Bundan yararlanan ve insanların toplantı odası veya sunum odası kadar steril olmayan bir ortamda buluşup ağ kurmasına olanak tanıyan birçok farklı etkinliğimiz var. Ancak daha doğal ve organik bir şey, daha iyi ortaklıklar ve daha iyi sohbetler için daha elverişli olacağını düşünüyoruz. Biliyorsunuz, yapmaya çalıştığımız şey çok büyük. İnsanlar konferansa katılmaktan çok fayda görecekler.

Andrew B. Morris  18:46

Ben Money20/20'de çalışırken insanların bir katamaran üzerinde LinkedIn profillerini değiştirdiğini hiç görmedim, ancak bu Fintech Adaları'nda oluyor. Konuşmacı kadrosu ve etkinliğin içeriği açısından üç günden fazla sürüyor. İlk gün, ikinci ikisine göre biraz daha içerik ağırlıklı, ilk günde çok şey oluyor, Peter Renton'ın yer aldığı genel bir oturum, onu duymuş olabilirsiniz. Ama Peter, orada olacağın ve ana sponsorlarımızdan biri olan MasterCard'ın üst düzey bir yöneticisiyle röportaj yapacağın için heyecanlıyız. Sabah genel oturumunda harika içerikler var. Daha sonra, fintech'in farklı yönlerini kapsayan, derin dalışlar dediğimiz bazı etkinlikler düzenledik. Dokuz farklı konu var, hepsini uzatmayacağım ama bunlar yapay zeka, açık finans, dijital varlıklar ve bankacılıkta inovasyon gibi şeyler. Yani, insanların fintech'in farklı alanlarında neler olup bittiğini öğrenmeleri için fırsatlar ve ara oturumlar. Etkinlikte 140 konuşmacı bulunuyor. Bunların yaklaşık yarısı Karayiplerden geliyor ve biz de fintech alanında bölgenin en iyilerine yer veriyoruz. Geri kalanlar ABD'den, Latin Amerika'dan, Afrika'dan, Avrupa'dan, dünyanın her yerinden. Yani bu çok küresel bir konuşmacı dizisi. İlginç bir şekilde konuşmacılarımızın yarısından fazlası temsil ettikleri kuruluşun kurucusu veya CEO'su. Yani çok kıdemli bir grup. Bu kadronun bir parçası olan bankacılar, fintech'ler, yatırımcılar, politika yapıcılar ve akademisyenler konusunda gerçekten heyecanlıyız. Ve bu deneyimleri sektördeki insanlarla paylaştığınız yerin tüm müziği ve kültürü, ilişkiler kurmanız anlamına geliyor. Etkinlik bu şekilde tasarlandı.

Peter Renton  18:46

Startup alanından bahsettiniz, startup yarışması var mı? Bütün bunlar neyle ilgili?

Andrew B. Morris  19:17

Bu konuyu gündeme getirdiğiniz için teşekkür ederiz. Bu yüzden seçtik, bir başvuru sürecimiz vardı, hatta yıl boyunca bölgede bazı tanıtım gezileri, daha küçük etkinlikler, tanıtım etkinlikleri bile yaptık ve ya Karayip kurucusu olan ya da açıkça bildiğiniz gibi 10 erken aşama startup'ı seçtik. bölgeye bağlı. Ve bu, farklı adaların ve fintech'in farklı yönlerinin çok çeşitli bir temsilidir, ancak 10 şirket, her türlü tohum öncesi, erken şirkettir. Ve ikinizin de tanıdığını düşündüğüm biri, Matteo Rizzi, biliyorsunuz, açılış konuşmacısı, danışman ve yatırımcı, The TimePledge Network adında, yatırımcıların ve kurucuların dünya çapında farklı pazarlardaki kuruculara mentorluk yapmak için zaman bağışlayacağı kar amacı gütmeyen bir kuruluş başlattı. Bu yüzden 10 kurucu için mentorluk oturumları düzenledik ve 10'u da son gün etkinliğimizin ana sahnesinde sunum yapacak. İlk üçe girenler nakit ödüller kazanacak, ancak hepsi şirketlerini kurarken neler yaptıklarını sergilemek ve ücretsiz geçiş kartları almak için harika bir fırsata sahip. Ve ilginçtir ki Birleşmiş Milletler Uluslararası Ticaret Merkezi aracılığıyla bölgedeki startupları desteklemek için de çalıştıkları bir program var. Etkinliğe sponsor olmanın yanı sıra, BM Uluslararası Ticaret Merkezi'nin etkinliğe katılmak üzere ev sahipliği yaptığı başka bir startup grubu da vardı. Onların programı ve bizim programımız aracılığıyla bu genç girişimcilere çok fazla destek veriyoruz.

Peter Renton  22:25

Etkinliğin ötesinde insanlar nasıl etkileşim kurabilir? İnsanlar Fintech Adaları ile nasıl etkileşimde kalabilir? Ocak ayında bunu başaramazlarsa nasıl nişanlı kalacaklar?

Curt Persaud  22:35

Evet, Fintech Islands.com'a giderlerse bültenimize kaydolabilirler. Ve bizi düzenli olarak bilgilendiren, neler üzerinde çalıştığımızı, uzay ve sektörle son derece alakalı konuları takip eden haber bültenimize kaydolmanız yeterli. Ve sonra bir sonraki etkinliğimizin bir sonraki planlamasında neler oluyor? Yani bu en iyi yol olacak ve ayrıca sosyal platformlarımız, LinkedIn, Instagram ve Facebook aracılığıyla da bizimle iletişime geçin, biz bu platformlarla çok ama çok ilgileniyoruz. Ve ne zaman biri bize ulaşsa, biz de onlarla etkileşime geçiyoruz ve onlarla bağlantı kuruyoruz.

Peter Renton  23:09

Kapanmadan önce Karayip fintech'iyle ilgili etkinlik hakkında son düşünceleriniz var mı?

Andrew B. Morris  23:13

İnsanlar bu podcast'i dinlediğinde bunun hızlı bir geri dönüş olacağını biliyorum, ancak bir geçiş kartı satın alıp bu yıl bize katılmayı düşünmek dikkate alınması gereken bir şey. Bu etkinlik, New York ve Las Vegas gibi yerlerde çok sayıda konferansa katılan bizler için gerçekten eşsiz bir etkinlik. Ve bunun nedeni sadece buranın güzelliği değil, her ne kadar harika, güzel bir ada olsa da. Ancak bu topluluğun gerçek bir özgünlüğü var. Ve biliyorsunuz, dünyanın bu bölgesinde fark yaratmak isteyen, misyon odaklı insanlardan oluşan bir grup. Bölgeden olmayan insanlarla da bağlantı kurma fırsatları var, değil mi? Geçen sene Kuzey Amerika ve Avrupa'dan davet ettiğim ve etkinlikte dünya çapında bağlantılar kuran arkadaşlarım var. Ama birisinin bize katılmasını çok isteriz. Ve bu yıl değilse bile Curt'ün gelecek etkinlikler için tanımladığı gibi devreye girmek.

Peter Renton  24:12

Andrew, Curt, bugünkü gösteriye geldiğiniz için çok teşekkür ederim.

Curt Persaud  24:16

Bizi kabul ettiğin için teşekkürler Peter.

Andrew B. Morris  24:18

Peter, bizi kabul ettiğin için çok teşekkürler ve seni yakında Fintech Adaları'nda görmeyi sabırsızlıkla bekliyoruz.

Peter Renton  24:25 Umarım gösteriyi beğenmişsinizdir. Dinlediğiniz için çok teşekkür ederim. Lütfen devam edin ve seçtiğiniz podcast platformunda programa bir inceleme yapın ve arkadaşlarınıza ve meslektaşlarınıza bundan bahsedin. Her neyse, bu notta imzayı atacağım. Dinlediğiniz için çok teşekkür ederim ve bir dahaki sefere sizi yakalayacağım. Hoşçakal.

  • Peter RentonPeter Renton

    Peter Renton, dünyanın fintech odaklı en büyük dijital medya şirketi olan Fintech Nexus'un başkanı ve kurucu ortağıdır. Peter 2010'dan beri fintech hakkında yazıyor ve şu kitabın yazarı ve yaratıcısı: Fintech Bire Bir Podcast, ilk ve en uzun soluklu fintech röportaj serisi.

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 5% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-size: 24px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { font-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-weight: normal !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-user_url-profile-data { color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { text-align: center !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }

Zaman Damgası:

Den fazla Kredi Akademisi