Fintech Fridays EP59: YEDİ ile Girişimcilikte Ustalık!

Fintech Fridays EP59: YEDİ ile Girişimcilikte Ustalık!

Kaynak Düğüm: 2632354

Fintech'teki en yeni hamleleri ve çalkalayıcıları kontrol etmek için her Cuma abone olun ve ayarlayın. Burada daha fazla podcast dinleyin:

Sezon 1 | Sezon 2 | Sezon 3 | Sezon 4


Fintech Cuma 59. Bölüm Transkript:

MARIA KONIKOV, York Girişimcilik Geliştirme Enstitüsü (YEDİ) Operasyon Direktörü

intro: Fintech Friday'in Kanada Ulusal Kitle Fonlaması ve Fintech Derneği ve ortakları tarafından size sunulan haftalık bir podcast'e hoş geldiniz. Fintech, blockchain, yapay zeka ve alternatif finansla ilgili her şeyi kapsar.

[00:00:00] Manseeb Han

Bugünkü bölüm için heyecanlıyım. Bugün girişimcilik hakkında her şeyi öğreneceğiz. Girişimcilikte eğitimin neden çok önemli olduğunu öğreneceğiz. Maria ile. Maria, teşekkür ederim. Bugün benimle atladığınız için çok teşekkürler.

[00:00:12] Maria Konikov

Bana sahip olduğun için çok teşekkürler. Burada olduğum için heyecanlıyım.

[00:00:14] Manseeb Han

Elbette. Evet. Hayır, tekrar teşekkürler. Maria, sen Muhteşem Yeti Enstitüsü ile çalışıyorsun. İzleyicilere Yeti'de yaptığınız harika işten biraz daha bahseder misiniz?

[00:00:25] Maria Konikov

Evet kesinlikle. Yani Yeti, York Girişimcilik Geliştirme Enstitüsü'dür. York Üniversitesi'nden ayrıdır. York bölgesinde bulunuyoruz. İsmin aslen buradan geliyor. Biz Kanadalı bir hayır kurumuyuz. Biz Kanadalı bir iş hızlandırıcıyız. Biz bir akademik enstitüyüz ve aynı zamanda özel bir kariyer kolejiyiz. Ve misyonumuz, Kanadalı girişimcileri fikirlerini veya erken aşamadaki işlerini alıp piyasaya sürmelerine, piyasaya sürmelerine, büyümelerine ve genişlemelerine yardımcı olmak için desteklemektir. Ve bunu yapma şeklimiz programlarımızdır. Böylece program parçalarını ayarladık. Bir akıl hocaları topluluğumuz ve destek fırsatlarının yanı sıra girişimciler için alanımız var. Burada GTA'da iki fiziksel konumumuz var ve ayrıca dünya çapında bazı konumlarımız var. Dolayısıyla, bir girişimcinin veya girişimcilik yapmayı düşünen birinin yolculuğuna başlamasına, büyümesine, genişlemesine, fon bulmasına, destek almasına ve pazara girmesine ve başarılı olmasına yardımcı olacak eksiksiz bir ekosisteme sahibiz.

[00:01:25] Manseeb Han

Bu harika. Evet. Hayır, orada harika işler çıkardığınız için memnunum ve memnunum. Girişimcilik söz konusu olduğunda, gerçekten eğitimi düşünmüyorlar. Genellikle önce Google'a dalarlar ve tamam mı, ürünümü ne kadar hızlı pazara sunabileceğimi görmeye çalışırlar. Eğitim tipik olarak tanıdığım herkesin bildiği bir şey değildir. Kendim de girişimci olarak biliyorum, genellikle kendi öğrenmek istediklerim dışında bunu aklımda tutmaya çalışmıyorum. Sizin bir dereceniz ve bir diploma programınız var. İnsanlara neyle çalıştıkları hakkında biraz daha fikir vermek için iki program hakkında biraz daha ayrıntılı konuşabilir misiniz?

[00:01:58] Maria Konikov

Evet kesinlikle. Gerçekten çiviyi kafasına vurdun. Girişimciler, başka birinin işini öğrenmek istemezler. Kendileriyle, işleriyle alakalı olanı önemserler. Nasıl büyüyebilirler, nasıl daha iyi olabilirler? Böylece 2013'te yeniden başladık. Kuluçka programımız vardı, bugün hala elimizde. 16 haftalık bir program, sertifika programı. Ve olan şu ki, vizyonlarından misyonlarına, bütçelerine ve pazarlamalarına kadar iş planlarının tüm noktalarından, bölümlerinden geçiyorlar ve bu, işinin ilk aşamalarında olan birine gerçekten yardımcı oluyor. her şeyi bir yapıya kavuşturun ve ayrıca onları topluluğa, akıl hocalarına, finansman fırsatlarına vb. tanıtın. Yani bu programı neredeyse on yıldır yürütüyorduk ve aldığımız geri bildirimler, girişimcilerin daha fazlasına bu yüzden neredeyse bir MBA gibi daha derinlemesine bir programa ihtiyaçları var. Bununla birlikte, piyasadaki mevcut MBA teklifleri, girişimciler için çoğu zaman çok pahalı, çok zaman alıcı ve gerçekten çok alakasız. Pek çok alakalı bilgi var, ancak aynı zamanda pek çoğuyla, örneğin diğer işletmelerin vaka incelemeleriyle, bunun gibi şeylerle karıştırılıyor. Yaptığımız şey, girişimcilik ve küçük işletme yönetimi alanında bir diploma programı geliştirmekti. Ve bu diploma programını mevcut diğer tüm programlardan ayıran şey, her şeyden önce, girişimciler için erişilebilir olması, yani ücretsiz olmasıdır. Kanadalı girişimciler için öğrenim ücretsizdir. Programda ortalama %80'i korudukları takdirde öğrenim ücretlerinden muaf tutulurlar.

[00:03:31] Maria Konikov

İkinci şey, geliştirilme ve yapılanma şeklidir. Sadece girişimci için. Yani iş fikirleriyle geliyorlar ya da iş fikirleri yoksa mezun şirketlerimizden biriyle eşleştiriyoruz. Ve bu bir yıllık program boyunca yaptıkları her şey kendi işleri içindir. Böylece bu hafta sınıfta öğrendikleri her şeyi hemen işlerine geri dönüp uygulayabilirler. Ve bu, gelişen bir şeydir ve bu programdan geçerken işlerinin büyümesine yardımcı olur, böylece bu dereceyi elde etmekle zaman kaybetmezler ve sonra belki onu yolda kullanırlar. Hayır, her şey, tüm ödevler, tüm dersler, her şey işleri etrafında gelişiyor ve bunu işlerine gerçek zamanlı olarak uygulamak ve sonuçları raporlamak zorundalar. Yani gerçekten pratik, gerçekten uygulamalı. Aynı zamanda kendileri de profesör ve işletme sahibi olan gerçekten üst düzey eğitmenler tarafından öğretiliyor. Bu nedenle, bu programın sadece teori öğretebilen akademisyenler tarafından değil, her ikisini de yapmış kişiler tarafından yürütülmesi gerçekten önemliydi. Yani akademik titizliğe sahipler ama aynı zamanda pratik deneyime de sahipler ve hepsi girişimci, kendileri de başarılı girişimciler. Bu, bu programın üst düzey bir özetidir, ancak onu Kanadalılara getirmekten gerçekten heyecan duyuyoruz. Şimdi ilk yılını bitirmek üzere ve daha birçok Kanadalı girişimciye yardım etmeyi dört gözle bekliyoruz.

[00:04:55] Manseeb Han

Evet, hayır, bu inanılmaz. Benimle öne çıkan kısım rezonansa girdi. Ben. Bu bilgi kadardı. Sağ. Ancak bahsettiğiniz gibi, orta öğretim sonrası dünyadaki girişimcilik programlarının çoğu oldukça eski. Üniversitedeyken ve dijital pazarlama kursumun bir parçasıyken, e-posta pazarlama kampanyalarının veya hunilerinin veya her şeyin ortaklarını değil, hala e-postayı öğrendiğimi hatırlıyorum. Sadece bir e-posta alıyordu ve ben de, tamam, ben aslında satış yapan bir Instagram DMS'siyim. Ve burada sınıfta bir e-postanın nasıl kurulacağını öğreniyorum. Bu yüzden bence bu, birçok insanın sizin güncel bilgiler içeren bir program oluşturduğunuzu ve kurduğunuzu bilmesinde gerçekten yankı uyandıracak ve bu sadece akademik alanda değil, harika, ama aslında sahip olan profesörler tarafından. işleri kendileri yaptı, böylece aslında tam olarak ne hakkında konuştuklarını biliyorlar.

[00:05:43] Maria Konikov

Kesinlikle. Kesinlikle.

[00:05:45] Manseeb Han

Evet, bu inanılmaz. Peki girişimciler için eğitim neden bu kadar önemli? Biliyorsunuz, burada vurgulamaya çalıştığımız ana tema gibi, eğitim pek çok girişimci için birinci öncelik değil. Pek çok girişimci, bu ürün hakkında çok düşünüyor, sahip olduğum iş fikri bu. İş fikrine olabildiğince hızlı ulaşmaya çalışalım ve manzara hakkında biraz daha fazla şey öğrenmeye çalışmayalım. Yani evet, sanırım eğitim neden bu kadar önemli?

[00:06:10] Maria Konikov

Harika bir soru için mi? Bu harika bir soru, çünkü üniversiteyi bırakmış veya üniversiteyi bitirmemiş süper başarılı girişimcilerin tüm bu örneklerini görüyoruz, ancak sonra gerçekten başarılı oldular ve sonra bunu gören bir girişimci, tamam, ben' diye düşünüyor. Fikrim için gerçekten heyecanlıyım, onu pazara sunacağım için gerçekten heyecanlıyım. Deneyeyim, test edeyim, başarısız olayım ve onu elde edene kadar tekrar deneyeyim. Ancak, gerçekten başarılı bir iş yürütmek için işin tüm yönlerini bilmeniz ve anlamanız gerekir. Örneğin, birçok girişimci mali durumlarıyla mücadele ediyor, bu nedenle harika bir fikirleri olsa bile harika bir satış elemanı, harika bir pazarlamacı olabilirler. Mali durumlarını anlamazlarsa, fonlamalarının nasıl olduğunu, yatırımcılarının onlardan ne istediğini, fonlama fırsatlarının onlara ne anlattığını da anlamazlar. İşlerinde onları geride tutacak bir boşluk olacak. Ve bence aynı zamanda girişimcilerin zamanlarını, bu değerli zamanı, ürünü hızlı bir şekilde pazara getirmek ve okula geri dönmek veya öğrenmeye harcamak için kullanmak zorunda oldukları bu değerli zamanı ayırmak istemediklerini düşünüyorum.

[00:07:17] Maria Konikov

Ancak bu yüzden programı, gün içinde çalışmalarına devam etmelerini sağlayacak şekilde oluşturduk. Program yarı zamanlı ve sonra öğrendikleri bilgiler sadece kağıt üzerinde olan bir şey değil, aslında gidip işlerine geri uyguluyorlar. Ayrıca neyi bilmediğinizi de bilmiyorsunuz. Bu nedenle, kendinizi eğittiğinizde ve bu araçlara ve bu bilgiye sahip olduğunuzda, bunu yalnızca bu işte değil, gelecekte sahip olacağınız diğer tüm işlerde uygulayabilirsiniz. iş gerektirir ve temeller ve temeller, sizi yolda daha başarılı kılacaktır. Yatırımcılarla konuşmak için sizi daha nitelikli hale getirecektir. Bir izleyici kitlesinin önünde durmanız ve fikrinizi yetkin bir şekilde sunmanız ve ayrıca bir yatırımcıya veya bir melek yatırımcıya veya VC'ye yaklaşmanız için gereken güvenilirliği size vereceksiniz. Ve sonra bu bilgiyi alacaksın ve onu yolda başka bir işe uygulayabilirsin ve hayatının geri kalanında seninle olacak.

[00:08:17] Manseeb Han

Bu inanılmaz. Orada gerçekten ilginç bir noktaya değindiniz, nasıl anladığıma göre, sizlerin küratörlüğünü yaptığınız öğretiler var, bu da sizin bir girişimcinin içeri girebileceği bir müfredat oluşturduğunuz anlamına geliyor. Bence, burada kesinlikle vurgulamak istediğimiz bir şey, çünkü insanlar MBA benzeri bir derece hakkında düşündüklerinde, tamam, tüm günümü buna ayırmalıyım veya 4 ila 6 saat, hatta 8 saat diye düşünürler. sadece buna. Ama yarı zamanlı olduğu gerçeği, MBA derecesi gibi muamele görüyor ve sizlerin küratörlüğünü yaptığınız öğretiler var. Bence bu süper, çok önemli.

[00:08:52] Maria Konikov

Evet kesinlikle. Gerçekten esnekliğe izin verir. Ve haftanın geri kalanında işleri üzerinde çalışırken, sınıfta öğrendiklerini uyguluyorlar. Bu, yol boyunca işlerinin büyümesine gerçekten yardımcı oluyor.

[00:09:03] Manseeb Han

Evet, hayır, bence bu, insanların bir iş kurmayı düşündükleri veya kurdukları zamanlar açısından kesinlikle inanılmaz. Sağ. Yeti Enstitüsü'nün girişimciler için hangi aşama için mükemmel olacağını tahmin ediyorum. Halihazırda beğenecek bir ürünü olan birine tavsiye eder misiniz? Yeti Enstitüsüne gelebilirler ya da hey ya da girişimcilik hakkında düşünen, gerçekten bir fikri olmayan, burada burada iş kurmuş olabilecek birkaç arkadaşı olan biri için mi olur, birkaç yan işe yaramış olabilecek koşuşturmalar. İçine girmeyi düşünmüş olabilirler mi yoksa her iki girişimci için de geçerli olur mu?

[00:09:42] Maria Konikov

Evet, kesinlikle her ikisi için de geçerli olacaktır. YETI'nin sektörden bağımsız olduğunu belirtmek önemlidir, bu nedenle herhangi bir sektörden, herhangi bir sektörden ve herhangi bir aşamadaki girişimcilerle çalışıyoruz, gerçekten, girişimciliğin erken bir aşamada olduğunu düşünen biri için tatlı nokta olduğunu söyleyebilirim. Şimdiye kadar, belki bir seri A yaşı diyebilirim, belki biraz melek yatırımı geçirdiler, ama gerçekten ölçeklenmeye başlıyorlar. Gerçekten ölçeklenmeye başladıklarında, bu onlar için çok erken bir aşama olacaktır. Ancak bu noktaya kadar olan herhangi bir şey, işlerini kurarken, ilk müşterilerini edinirken, ölçeklenip büyümeye başladıklarında gerçekten harika olurdu, o zaman bu bilgiye sahip olmaları gerçekten değerlidir. , bu topluluk Vurgulanması gereken bir başka önemli nokta da, okula geri dönmenin sadece bilgi için değil, aynı zamanda toplum için de geçerli olduğudur. Çoğu zaman işletme uzmanlarıyla ve MBA derecesine sahip girişimcilerle konuştuğunuzda, MBA'lerinden en çok aldıkları şey, çalışmalar değil, daha çok topluluk ve bağlantılar oldu. Sağ. Ve bu, bu programla da el ele giden bir şey. Gerçekten geniş bir mentorlar, mezunlar yatırımcıları topluluğumuz var. Dolayısıyla bu yolculukta genellikle yalnız olan bir girişimci, bir topluluk duygusuna sahip oldukları için programa veya genel olarak Yeti'ye geldiklerinde kendilerini yalnız hissetmezler. Sınıf, tıpkı onlar gibi aynı yola, aynı yola, aynı yolculuğa çıkan girişimcilerden oluşuyor. Fikirleri birbirlerinden uzaklaştırabilirler, birbirleriyle ağ kurabilirler. Bazen iş ortağı bile olurlar. Bu nedenle, girişimcilerin fikirlerini geliştirmeleri için gerçekten güvenli ve davetkar bir ortam.

[00:11:22] Manseeb Han

Hayır, bence bu kesinlikle inanılmaz. Girişimciler için bir topluluk yarattığınız gerçeği, çünkü bahsettiğiniz gibi, girişimcilik çok yalnız, çok yalnız bir yolculuktur. Ve fikirlerini geri çevirecek başka insanlara sahip olmak, yatırımcılara sahip olmak, senin dediğin gibi akıl hocalarına ve etraflarında bir topluluğa sahip olmak, kötü fikirleri değil, iyi fikirleri doğrulamak için. Kesinlikle girişimcilik yolunu çok daha az yalnız ve çok daha fazla gösterecek, sanırım somut değil, ama bunu gerçekten yapma yetenekleri var gibi görünüyor çünkü etraflarında sahip oldukları insanlarla çevrililer. geçmişte yaptılar ve gelecekte yapmaya çalışanlar da var.

[00:12:00] Maria Konikov

Evet kesinlikle.

[00:12:02] Manseeb Han

Yani girişimciler için. Bu yüzden burada varsayımsal olarak kendimi kullanacağım. Manseeb, YETI programına katılmaya karar verdiyse, birisi YETI programına katıldığında yol nasıl görünüyor?

[00:12:13] Maria Konikov

Tabii, bu harika bir soru. Bu nedenle, ilk adım çevrimiçi bir başvuru yapmaktır. Çevrimiçi başvuruları aldıktan sonra, işletmenin kendisini dahili olarak inceleriz. Yani başvuranın kim olduğunu görmüyoruz. Sadece iş fikrini gözden geçiriyoruz. İş fikri bir sonraki tura geçtiğinde, o sektördeki konu uzmanı tarafından bize geri bildirimlerini veren harici bir incelemeye gider. Ve geri bildirimi aldıktan sonra, görüşme turuna geçecek girişimci grubunu seçiyoruz. Mülakat turunun amacı, girişimcinin bu fikri ve bu işi ileriye taşıyacak doğru kişi olduğunu görmektir. Bu yüzden, gözlerinde kıvılcımlar saçan bu girişimci tutkuya sahip olduklarını, bu fikri gerçekleştirmek için gerçekten doğru kişi olduklarını görmek istiyoruz. Mülakattan sonra kohort programlarımız için son grubu seçiyoruz. Bu nedenle, sertifika programlarımız için genellikle grup başına 15 girişimci seçiyoruz. Ve bu diploma programı için, genellikle 50 kişilik sınıflarımız var ve final grubunu bu şekilde seçiyoruz. Ve bir kez kaydolduktan sonra, dediğim gibi, yarı zamanlı bir programdır, oturumlara şahsen veya sanal olarak katılabilirler. Yani COVID'den bu yana, gerçekten iyi çalıştı, çünkü tüm sınıfımızı ve oditoryumlarımızı yükseltme şansımız oldu ve gerçekten sürükleyici bir hibrit öğrenme ortamımız var. Yani birisi şahsen katılamayacaksa, o diğer ilde ikamet ediyor veya durum her ne ise. Sanal olarak katılabilirler, ancak sahip olduğumuz teknoloji göz önüne alındığında kendilerini sınıftaymış gibi hissederler. Böylece kendilerini sadece bir seyirci gibi hissetmiyorlar, sadece dinliyorlar, aslında sınıftaki diğer katılımcılarla profesörle etkileşime girebiliyorlar. Gerçekten çok harika bir ortam.

[00:14:00] Manseeb Han

Evet, bu inanılmaz. Hibrit öğrenme ile tüm yeni güncellemelerle onu çok daha sürükleyici hale getirdiğiniz gerçeği arasındaki mutlu ortamı anladığınıza sevindim. Bu inanılmaz. YETI programına katılan ve parçası olan tüm harika profesörler, akıl hocaları ve yatırımcılara dayanmaktadır. Sanırım Yeti'nin gelecekteki girişimcilere ve hatta mevcut girişimcilere akıllarında tutmayabileceklerini aşılayabileceğini tahmin ettiğim bazı altın külçeler nelerdir? Bahsettiğiniz bir şey daha önce finansmandı. Finansman, birçok girişimcinin aklında olan bir şey değildir. Finansman varlığımın belasıydı. Şimdi hala mali durumumu çözmeye çalışıyorum. Öyleyse, Yeti Enstitüsü'nden öğrendiğiniz, girişimcilerin akıllarında tutmaları gereken diğer konulardan, fikirlerden bazıları neler olabilir?

[00:14:50] Maria Konikov

Evet kesinlikle. Yani ana temalardan biri, çözdüğünüz problemin ne olduğunu bulmaktır. Neden? Neden biri kardeşini istesin ki? Çoğu zaman girişimcilerin harika bir fikirleri vardır ve herkesin kendilerine geleceğini düşünürler. Ama gerçekten, önce sorunun ne olduğunu düşünmeliyiz? Çözmekte olduğunuz sorun nedir ve bu sorunu yaşayan kişi kimdir? Bir sorununuz olduğunda ve onu çözdüğünüzde, iyi bir şey yaptığınızda, Birinin hayatını iyileştirmek istediğinizde, yol boyunca iş fikrini anlayacaksınız. Ancak bu yolculuğun temeli olarak çözdüğünüz sorunun ne olduğuna dair bu anlayışa sahip olmalısınız. Yani bu onun bir, bir yönü. Diğer yönü ise, yardım aramaktan, rehberlik aramaktan ve gerçekten dışarı çıkıp bir akıl hocası bulmaktan korkmayın diyebilirim. Bir mentorun değeri ölçülemez. İşinizi ilerletecek, sizi kişisel olarak ilerletecek ve büyümenizi sağlayacaktır. Ve ne kadar çok başarılı girişimcinin, yolculuklarının başında olanlara yardım etmeye istekli olduğuna şaşıracaksınız. Gerçekten geri vermek istiyorlar. Daha önce senin yerindeydiler ve gerçekten senin başarılı olduğunu görmek istiyorlar. Bu yüzden herkesi kendi sektöründe örnek aldığı, büyümek, kendi seviyelerinde olmak istedikleri birini bulmaya ve onlara ulaşmaya, onlardan istemeye, onlardan bir kahve istemeye gerçekten teşvik ediyorum. isteyin, onlarla tanışmanın bir yolunu bulun, onlarla konuşmanın bir yolunu bulun ve gerçekten bir akıl hocasına sahip olun çünkü bu, işinizi ilerletecek ve kişisel gelişiminizi birçok yönden ilerletecektir.

[00:16:29] Manseeb Han

Kaç tane girişimcinin aslında bedava bir kahve kapma konusunda hiçbir sorunu olmadığına ve sadece sahada olabilecek herhangi bir soruyu yanıtlamaları gerekip gerekmediğini size bildirmesine şaşıracaksınız. Çünkü, bahsettiğiniz gibi, herhangi bir başarılı girişimci, tüm sırlarını paylaşmakta sorun yaşamaz, çünkü hayatlarındaki bir akıl hocasının veya hayatlarındaki birinin gelip bu listeyi yonttuğu, cevapsız kalan 1000'den fazla sorusu vardır. üç veya dört gibi.

[00:16:57] Maria Konikov

Evet kesinlikle. Evet.

[00:17:00] Manseeb Han

İşte bu inanılmaz. Evet. Ve ayrıca ilk düşünme sorunu, sanırım bunu bir yere yazacağım çünkü 'oh hayır, bu harika bir yol' gibiydim. Girişimcilikle nasıl mücadele edileceğini düşünmenin harika bir yolu. Programın %80'in üzerinde ücretsiz olduğundan bahsetmiştiniz, bence bu kesinlikle inanılmaz. Neden? Sanırım bunu ücretsiz yapmaya karar vermenize ne sebep oldu? Ve sanırım aynı soruda ücretsiz eğitim neden bu kadar önemli?

[00:17:30] Maria Konikov

Bu harika bir soru. Programlarımızı her zaman Kanadalı girişimcilere ücretsiz olarak sunduk çünkü bu bilgiye ve eğitime erişimin başarıları için hayati önem taşıdığına inanıyoruz. Ve eğer başarılı olurlarsa, tüm ülkemiz başarılı, ekonomimiz başarılı, girişimciler üzerine kuruludur ve biz bu başarının sürmesine yardımcı olmak istiyoruz. Dolayısıyla finansal bir engel, girişimcilerin eğitim almalarının önündeki en büyük engellerden biridir. Ve bu programı başlatmak için yola çıktığımızda, geri dönüp MBA almanın maliyetinin çoğu girişimci için borca ​​girmeden elde edilemeyeceğini gördük. Ayrıca COVID sırasında birçok insan işini kaybetti. Şimdi kariyer yollarında nereye gideceklerini yeniden değerlendiriyorlardı. Ve biz de onlara girişimciliği sürdürme cesaretine sahip olma fırsatı verebilmek istedik çünkü birçoğu öyleydi ve hala da öyle. Bazen sevmedikleri bir işte takılıp kalırlar ve kafalarının bir köşesinde o iş fikrini düşünürler. Ama sahip değiller, sadece yapamazlar, o dalışı yaparken kendilerini göremezler. Dolayısıyla, bu geçişi daha erişilebilir hale getirmek ve aynı zamanda bu eğitime erişim sağlamak istiyoruz. Ve bunu yapma şeklimiz, öğrenim ücreti olan programlarımız var ama bunlar uluslararası girişimciler için. Dolayısıyla, Kanada'da ikamet etmeyenler veya daimi ikamet edenler, okul ücreti ödüyorlar. Ve bir hayır kurumu olduğumuz için, bu eğitim ücretinden aldığımız tüm fonları alıp Kanadalılar için programlarımıza geri koyuyoruz ve bu şekilde onları Kanadalılar için ücretsiz hale getiriyoruz.

[00:19:08] Manseeb Han

Hayır, bu inanılmaz. Yeti'nin tüm Kanada vatandaşlarına ve daimi ikamet edenlere açık olmasının nedeni, girişimciliğin yükselişe geçen çok ilginç bir konu olmasıdır. Hayatımdaki birçok aile ferdim, ya yaptıkları ve sevmedikleri işleri bırakıp COVID nedeniyle ya da yaşam koşulları nedeniyle kendi çabalarına atlamaya karar verdiler. Ve sizlerin programı ücretsiz yapıyor olmanız, sadece akademide olmayan ve geçmişte başarılı işler kurmuş ve yapmış olan profesörlerinizin olması, programı daha da inanılmaz kılıyor. Ve beni kesinlikle kazandığını biliyorum, bu yüzden kazandığım için kesinlikle heyecanlıyım.

[00:19:53] Maria Konikov

Başvurunuzu görüyorsunuz.

[00:19:55] Manseeb Han

Evet, hayır, yine de çok heyecanlıyım. Sizi almadan önce bile, sunduğunuz programlardan bazılarına, derecelere bakıyordum. Ve sanki annemi tanıyorum, okula geri dönüp diplomamı bitirmem için bana hep dırdır ediyor. Ben de, tamam, burada yarı zamanlı bir derece yapabilirsem, teknik olarak azaltabilirim, yine de bir derece. Bu yüzden, bunu yaparak onu yatıştırabileceğimi düşünüyorum.

[00:20:16] Maria Konikov

Harika harika. Seni dört gözle bekliyorum.

[00:20:18] Manseeb Han

Tamam aşkım. bekleyemem Heyecanlıyım. Tamam aşkım. Yani, Maria, eğer biri bana ulaşmak isterse, yani benim dışımda, izleyicilerden biri de YETI programı ve sizin yaptığınız inanılmaz iş hakkında daha fazla bilgi edinmek için ulaşmak istediyse, en iyisi nerede olurdu? insanların sizinle iletişime geçebileceği yer?

[00:20:36] Maria Konikov

Elbette. Yani ilk etapta web sitemiz aracılığıyla olacaktır. Yedi.ca Bize sosyal medyadan her zaman ulaşabilirsiniz. Ofisimizi arayabilir, bize e-posta gönderebilirsiniz, tüm bilgiler web sitesinde bulunmaktadır. Yani ilk önce gidilecek en iyi kaynak budur. Ve ekibimizin istişareler yapan bir kabul ekibimiz var. 15 dakikalık bir konsültasyon için rezervasyon yaptırabilirsiniz ve sizinle konuşmaktan fazlasıyla mutlu olacaklardır.

[00:20:58] Manseeb Han

Tamam, harika. Pod'a atladığınız için tekrar teşekkür ederim ve tekrar katılacağınız için çok heyecanlıyım. Büyük olasılıkla, programı gerçekten% 80'in üzerinde bitirirsem. Gençlik günlerimde sahip olduğum aynı okul beynine sahip olup olmadığımı bilmiyorum. Ama evet, biliyorum. Bölüme atladığınız için tekrar teşekkür ederiz.

[00:21:16] Maria Konikov

Çok teşekkür ederim. Bunu gerçekten takdir ediyorum ve sorusu olan girişimcilere yardımcı olmaktan mutluluk duyuyorum. Bize ulaşmaktan çekinmeyin.

[00:21:22] Manseeb Han

Tamam, Müthiş.

Çıkış: NCFA ve ortakları tarafından size getirilen Fintech Fridays'i dinliyorsunuz. Bu kanala abone olarak en son fintech Cuma podcast'ini haftalık olarak takip edin. Kanada Ulusal kitle fonlaması ve Fintech Derneği, dünya çapında sosyal ve yatırım fintech sektörleriyle aktif olarak ilgilenen ve binlerce üye ve aboneye eğitim araştırma endüstrisi yönetim hizmetleri ve ağ oluşturma fırsatları sağlayan kar amacı gütmeyen bir kuruluştur. Daha fazla bilgi için lütfen ziyaret edin ncfacanada.org. Ah evet.

Podcast'in Sonu

Daha fazla Fintech Fridays podcast'ine buradan abone olun ve dinleyin

NCFA'nın Fintech topluluğundaki inanılmaz insanlarla oturup önde gelen fintech ürünleri yenilik gelişmeleri ve zorlukları hakkında konuştuğumuz haftalık Podcast serisi 'FINTECH FRIDAYS'e katılın!

Bir ortak veya katılımcı olarak dahil olmak ister misiniz? info@ncfacanada.org


NCFA Ocak 2018 yeniden boyutlandırma - Fintech Fridays EP59: YEDİ ile Girişimcilikte Ustalık! The Ulusal Kitle Fonlaması ve Fintech Derneği (NCFA Kanada) binlerce topluluk üyesine eğitim, pazar istihbaratı, endüstri yönetimi, ağ oluşturma ve finansman fırsatları ve hizmetleri sağlayan ve canlı ve yenilikçi bir fintech ve finansman oluşturmak için endüstri, hükümet, ortaklar ve bağlı kuruluşlarla yakın çalışan bir finansal yenilik ekosistemidir. Kanada'da sanayi. Merkezi olmayan ve dağıtılan NCFA, küresel paydaşlarla ilgilenmektedir ve fintech, alternatif finans, kitle fonlaması, eşler arası finans, ödemeler, dijital varlıklar ve tokenler, blockchain, kripto para birimi, regtech ve insurtech sektörlerindeki projelerin ve yatırımların kuluçkalanmasına yardımcı olmaktadır. Kaydol Kanada'nın Fintech ve Finansman Topluluğu bugün ÜCRETSİZ! Veya bir katkıda bulunan üye ve avantajlar elde edin. Daha fazla bilgi için lütfen ziyaret edin: www.ncfacanada.org

Zaman Damgası:

Den fazla Kuzey Kore cephesi Ada