Jeffrey Rogers, predsednik in izvršni direktor podjetja LiftForward o vgrajenem posojilu

Jeffrey Rogers, predsednik in izvršni direktor podjetja LiftForward o vgrajenem posojilu

Izvorno vozlišče: 3093801

Uživate v naših podcastih? Ne zamudite prihodnjih epizod! Pritisnite gumb za naročanje AppleSpotifyYouTube, ali svojo najljubšo platformo za poddaje, da ostanete na tekočem z našo najnovejšo vsebino. Hvala za tvojo podporo!

Jeffrey Rogers, predsednik in izvršni direktor podjetja LiftForwardJeffrey Rogers, predsednik in izvršni direktor podjetja LiftForward
Jeffrey Rogers, predsednik in izvršni direktor podjetja LiftForward

Vgrajene finance so izraz, ki obstaja relativno kratek čas. Toda nekatera fintech podjetja so ustvarila storitve, ki bi jih lahko vgradili v nefinančna podjetja za več let. Resnično se je začelo v plačilnem prostoru in postalo del posojanja in pogosto smo temu rekli posojanje kot storitev, preden je bilo vgrajeno posojanje stvar. Eden od pionirjev vgrajenega posojila je LiftForward.

Moj naslednji gost v podcastu Fintech One-on-One je Jeffrey Rogers, izvršni direktor in ustanovitelj LiftForwarda, vgrajenega posojilnega fintecha, ki obstaja od leta 2013. Imajo fascinantno zgodbo in morda držijo rekord kot najmlajši fintech partner z enim od tehnoloških velikanov.

V tem podcastu boste izvedeli:

  • Zgodba o ustanovitvi podjetja LiftForward.
  • Kako je majhno fintech podjetje uspelo pridobiti Microsoft.
  • Kako deluje njihov večplastni odnos z Microsoftom.
  • Kako so posojilodajalci vključeni v ta proces.
  • Podrobnosti o tem, kako se vse različne stranke združijo.
  • Demografske spremembe, ki poganjajo njihovo poslovanje.
  • Različne vrste plačilnih načrtov in naročnin, ki jih izvajajo.
  • Kaj je partnersko omrežje Mastercard Engage in kako LiftForward sodeluje.
  • Kaj blagovne znamke želijo videti, ko gre za vgrajena posojila.
  • Kako LiftForward služi denar.
  • Spremembe, ki so jih morali izvesti, da so že zelo zgodaj postali mednarodno podjetje.
  • Lestvica, na kateri je LiftForward danes.
  • Kam se letos osredotočajo, ko gre za nove trge.
  • Jeffreyjeva vizija za prihodnost podjetja LiftForward.

Spodaj si preberite zapis najinega pogovora.

Peter Renton  00:01

Dobrodošli v podcastu Fintech One-on-One. To je Peter Renton, predsednik in soustanovitelj podjetja Fintech Nexus. To oddajo delam od leta 2013, zaradi česar je to najdaljša oddaja z intervjuji ena na ena v vsej finančni tehnologiji. Hvala, ker ste se mi pridružili na tem potovanju. Če vam je bil ta podcast všeč, si oglejte naše sestrske oddaje The Fintech Blueprint z Lexom Sokolinom in Fintech Coffee Break z Isabelle Castro ali pa poslušajte vse, kar produciramo, tako da se naročite na podcast kanal Fintech Nexus.

Peter Renton  00:31

Preden začnemo, vas želim spomniti na našo celovito novo storitev. Fintech Nexus News ne pokriva le največjih novic o fintech, naše dnevno glasilo vsako jutro v vaš nabiralnik dostavi najpomembnejše zgodbe o fintechu s posebnim komentarjem o najpomembnejši novici dneva. Bodite na tekočem z novicami o fintechu, tako da se naročite na news.fintechnexus.com/subscribe.

Peter Renton  01:09

Danes v oddaji z veseljem pozdravljam Jeffreyja Rogersa, izvršnega direktorja in ustanovitelja LiftForwarda. Zdaj je LiftForward super zanimivo podjetje. Ustvarili so to fintech infrastrukturo, ki je resnično vgrajeno financiranje za blagovne znamke, trgovce in banke ter združuje te strani v enoten sistem. Ni lahko. Kar očitno podrobno opisuje, kako lahko to stori. In nekatere vodilne svetovne blagovne znamke, s katerimi danes sodelujejo, očitno govorimo o tem, kako vse to deluje. Govorimo o demografskih spremembah v svetu in o tem, kako to nekako spreminja način, kako potrošniki kupujejo stvari, in vpliv, ki ga ima to na LiftForward. Nato govorimo o njihovem partnerstvu z MasterCardom in kaj to pomeni, govorimo o njihovem mednarodnem poslovanju in o tem, kako so zelo zgodaj v svojem razvoju postali mednarodni in kaj je to pomenilo za njihovo podjetje v tistem času, kaj pomeni zdaj. Očitno tudi govorimo o tem, kako služijo denar, na kakšnem obsegu so. In Jeffrey ponuja svojo vizijo prihodnosti podjetja. Bila je fascinantna razprava. Upam, da boste uživali v predstavi.

Peter Renton  02:24

Dobrodošli v podcastu, Jeffrey.

Jeffrey Rogers  02:26

Super. Hvala, Peter. Hvala, da ste me imeli.

Peter Renton  02:28

Moje zadovoljstvo. Začnimo torej tako, da poslušalcem povemo nekaj o sebi. Vem, da že nekaj časa izvajaš LiftForward. Pred tem pa nam povejte nekaj vrhuncev svoje kariere.

Jeffrey Rogers  02:41

Minilo je nekaj časa, bilo je malo potovanja. V podjetju je že več kot 10 let. Pred tem pa ima precej mešano ozadje, jaz imam mešanico, zunaj podjetništva, prava in financ. Torej sem pravzaprav JD/MBA. Pravzaprav je kratek čas opravljal pravo za banko. In potem sem se preselil v investicijsko bančništvo, nekaj let delal na Wall Streetu, preden sem našel svojo strast do gradnje podjetij.

Peter Renton  03:08

V redu. Zakaj nam zdaj ne poveste, kakšen je bil zagon za lansiranje LiftForwarda pred več kot 10 leti. Kakšna je zgodba o ustanovitvi?

Jeffrey Rogers  03:16

Takrat sem vodil kar precejšnje podjetje. In to v času velikega likvidnostnega krča v državi. In banke so se začele umikati samo zato, ker ni bilo veliko … Banke so postale zelo konzervativne. In to je bilo na vrhuncu razcveta fintech, kajne? To je nekako vodilo veliko podjetij, kot je LiftForward, da so poskušala zapolniti to vrzel in zagotoviti financiranje tako potrošnikom kot malim podjetjem. In ko smo prišli ven, smo se takrat poskušali osredotočiti na mala podjetja, ker če se spomnite, je bilo to leta 2013, je bilo že veliko dogajanja okoli potrošnikov. In videli smo, da mala podjetja še vedno potrebujejo način, kako pridobiti kapital učinkovito, učinkovito. Tam je bilo nekaj podjetij, kot je OnDeck, ki so imela nekakšno platformo za financiranje, na katero so se mala podjetja lahko prijavila neposredno. Poskušali pa smo narediti nekaj drugačnega, kjer smo želeli sodelovati z proizvajalci originalne opreme in proizvajalci, ki so dejansko zagotavljali orodja in naprave malim podjetjem, in poskušali najti financiranje glede tega, kako jim ta orodja dati v roke za mehanizem financiranja, vendar v čas, ki bi ga potrebovali, da sklenete zavarovanje potrošnika. Torej v bistvu dodajanje tehnologije, okoli financiranja, dela z proizvajalci originalne opreme. To je pravzaprav nekakšna velika vizija o tem, kako smo začeli. In potem, ko smo se poglobili v to, smo izvedeli, da okoli tega celotnega ekosistema zagotavljanja financiranja nekako znotraj, z proizvajalci originalne opreme. Veliko tega poteka prek prodajalcev ali trgovcev na drobno in da je obstajala popolna potreba po tehnološki rešitvi, ki bi resnično lahko integrirala vse zainteresirane strani, tako da lahko imate nemoteno transakcijo. In to nas je res nekako hitro pripeljalo tja, kjer smo danes.

Peter Renton  05:16

Prav. Prav. To je zanimivo, ker se spomnim, ko smo prvič srečali vaju, mislim, da je bil pravzaprav Geoff Miller iz GLI, to je izbruh iz preteklosti, vem. Mislim, da je bil on tisti, ki nas je prvotno predstavil, ampak vi ste delali, kot sem rekel, trg malih podjetij. Zato je bilo res zanimivo opazovati vaš razvoj v zadnjem desetletju. Torej bi morda lahko govorili o tem, kaj je danes osrednji nabor izdelkov? Kaj pravzaprav ponujate?

Jeffrey Rogers  05:44

Veš, morda Peter, lahko podpremo in vzamemo študijo primera.

Peter Renton  05:48

Seveda.

Jeffrey Rogers  05:49

Ena od naših večjih, največjih strank, Microsoft, je bila stranka že leta, vendar imamo pri njih številne programe. Toda eden od novejših je bil z oddelkom, imenovanim Xbox, ki ga veliko ljudi morda pozna iz iger, vendar imajo igralno napravo. Imajo tudi programsko opremo, imajo dodatke. In preden smo prišli mi, se je Xbox prodajal samo prek trgovcev na drobno. In če bi trgovec na drobno ponudil financiranje, je super, vendar v resnici niso vedeli, kako bi stranka, končna stranka lahko porabila izdelek, če bi želela neko vrsto financiranja. Zato so rekli, da želimo prevzeti nadzor nad tem, ker jim je resnično mar za uporabniško izkušnjo in kako so izdelek prinesli domov, kako ga uporabljajo in kako so zanj plačali. Zato sem rekel, da bomo sklenili naročnino, vendar smo multinacionalno podjetje. Zato bomo to najprej združili v 15 državah. Zato potrebujemo tehnično rešitev, ki bo strankam omogočila, da imajo enake izkušnje, ne glede na to, ali so na Švedskem, v Italiji ali ZDA, ko se prijavijo. Toda v to izkušnjo želimo vključiti eno – da različne dodatke, ki jih prodajamo po vsem svetu, ki jih lahko pritrdijo, dve – da lahko za to pridobijo financiranje. In narekovali bomo, kako želimo, da bo to financiranje videti po svetu. In tretjič, ko priključijo ta stroj, bo vsa programska oprema, ki je priložena naročnini, digitalno priključena. In to smo v bistvu zagotovili. To je bila torej potreba. In potem je rešitev, veste, kako zdaj imenujemo, pojdimo nekako naprej, vdelana finančna platforma. Torej, kaj počnemo, torej za vsakega trgovca na drobno, pri katerem prodaja Xbox, gremo in ga integriramo s prodajalcem na drobno. Za vsako regijo, v kateri so, jo integriramo z banko ali več bankami, ki financirajo te transakcije. In potem se za vsako tretjo osebo, ki se mora dotakniti te transakcije, na primer, to proda kot naročnina. Torej naj bi imeli to napravo v lasti od 24 do 34 mesecev, jo pošljete nazaj. In potem vam za novo ponovitev tega modela pošljejo novo napravo. Torej je 3PL, ki vzame to napravo nazaj, prav tako integriran v našo platformo. Torej vse te informacije tečejo do vseh strani, ko jih potrebujejo. Toda vsi dobijo iste informacije. In stranka ima enako izkušnjo po vsem svetu, ko zaužije izdelek.

Peter Renton  08:20

To je fascinantno. To je fascinantno. Lahko naredimo varnostno kopijo za sekundo? Zanima me, kako vam je uspelo priti v Microsoft. Ste majhno podjetje, Microsoftovo eno največjih podjetij na planetu. Kako jih lahko nekako prepričate, da se odločijo za majhno fintech podjetje?

Jeffrey Rogers  08:37

Ja, no, nismo začeli z Xboxom. Začeli smo z manjšo napravo in Microsoftom ter vrsto, kakršen je njihov površinski izdelek

Jeffrey Rogers  08:45

Veste, Microsoft je imel takrat 100 maloprodajnih trgovin po ZDA in eno tudi v Združenem kraljestvu. In tako smo integrirali našo tehnološko rešitev v te maloprodajne trgovine. Toda v bistvu so poslali RFP in šli svojim volivcem, da bi našli najboljšo tehnološko rešitev. In na srečo smo zmagali. Mislim, da je bilo veliko tega na začetku, zlasti odkar smo začeli, vse to je bilo leta 2013. Lahko smo zgradili nekakšno prilagodljivo rešitev glede na to, kar so želeli, namesto nekoga, ki je imel nekaj takoj po naročilu. to ni ustrezalo. In potem smo se od tam nekako oblikovali v to, veste, vgrajeno financiranje za posojanje, če želite. Naučili smo se, da lahko zgradimo osnovno programsko platformo, ki zdaj deluje za skoraj vsako znamko.

Peter Renton  08:45

Spomnim se.

Peter Renton  09:39

Vse te transakcije morajo imeti za seboj posojilodajalca. Ali nekako pridete s tem paketom, ki vključuje dostop do bančnega financiranja ali kakšne druge vrste financiranja?

Jeffrey Rogers  09:51

Mi lahko. Zdaj, ko imamo na platformi številne posojilodajalce po vsem svetu, lahko. Pri nekaterih blagovnih znamkah, s katerimi sodelujemo, običajno želijo lastne posojilodajalce. In včasih se to naredi z RFP. Tako smo na primer sodelovali z RBC in Kanado za IKEA. Dobili smo ta RFP, vendar je to situacija, v kateri je IKEA želela RBC, partnerja RBC v Kanadi za to transakcijo. Zato pravim, da je različno, lahko pripeljemo banko, vendar veliko blagovnih znamk, s katerimi sodelujemo, že imajo odnose z bankami, zato jih pripeljejo.

Peter Renton  10:32

Prav. V redu. V redu. In tako se mi zdi, da je to kompleksna rešitev, ker imate na eni strani Microsoft, na drugi strani pa imate trgovca na drobno, kjer dejansko kupuje izdelek, ki imajo svoje sisteme. In potem imaš posojilodajalca na zadnji strani. Mislim, ali moraš iti in zbrati vse te dele? Mislim, kako se vse to združi?

Jeffrey Rogers  10:57

Torej veste, delamo s tehničnimi ekipami in vsak od trgovcev na drobno, s katerimi sodelujemo, obstaja ogromna tehnološka ekipa, ki integrira te programe. V banki je tehnološka ekipa, ki jo in z nekaterimi bankami, s katerimi tesno sodelujemo, na primer z Državljani ali RBC, naše tehnične ekipe nenehno sodelujejo, izboljšujejo produkt in dodajajo nove ter dodajajo nove programe. Torej, veste, rekel bi, da je bilo za veliko tega težko delo že opravljeno. Ker ko imate integracijo in je, je zdaj dobra. Zdaj je vedno na voljo nadgradnja in stvari, ki jih je treba spremeniti. Toda uvedba teh prvih integracij je bila težka, toda tako kot pri mnogih večjih trgovcih po vsem svetu smo to integracijo dokončali.

Peter Renton  11:42

Prav. V redu. Zame je zanimivo, ker ste na neki način s svojimi vgrajenimi finančnimi produkti skoraj kot produkt naročniškega tipa, ki ga ponujate tukaj. Veliko novih generacij, ki so navajeni plačevati naročnine, ki ne marajo nujno plačevati s kreditno kartico. Rad bi izvedel vaš pogled na demografske spremembe, ki spodbujajo rast tega, kar počnete.

Jeffrey Rogers  12:05

Delno je finančno. Ampak tudi drugi del je, da je to samo miselno stališče, da za predmete nad določenim zneskom preprosto ne vidijo, zakaj bi morali za to plačati celoten znesek, kajne. Tudi če gre za napravo, za katero želijo plačati, jo imajo za storitev. Zato želijo samo plačati za napravo in storitev, ki je morda priložena, ter plačevati mesečno. To je pravzaprav tisto, kar vodi do tega, kako ga želijo porabiti. In če pogledate, boste ob koncu tega leta videli nekaj, na primer pri potrošniških transakcijah na spletu bomo dosegli več kot 6 bilijonov dolarjev. To je absolutno ogromno. Če pogledate svet malih in srednjih podjetij, in to so mala in srednja podjetja, če kupujejo z neko vrsto financiranja, nekateri temu pravijo naprava kot storitev, vendar je to tudi naročnina, gledate čez, veste, 300 milijard dolarjev. Torej te številke, in te številke rastejo ob, saj veste, odličnih posnetkih. Veste, na strani SMB je 40 % CAGR, potem pa veste, 100 % na strani potrošnikov. Torej veliko tega spodbuja željo, saj veste naročnina in mesečna plačila. In samo za določitev ravni Peter, naša platforma, res, če pogledate nekako vsa ta posojila na obroke, kajne, in nato pod posojili na obroke, lahko imate kupi zdaj plačaj pozneje, kjer samo plačujete ta krajši rok, prav? Gre za tri ali štiri plačila, lahko pa imate tako imenovana deljena plačila, splošne finance, kjer imate, lahko je daljše obdobje, vendar ne boste imeli naprave. In potem, veste, k tretji postavimo naročnino, kjer boste, ko plačujete za določeno obdobje, na koncu želeli vrniti napravo in začeti postopek znova.

Peter Renton  13:48

Ali počnete vse to?

Jeffrey Rogers  13:49

Ja, delamo, delamo vse to. Torej, odvisno od stranke, veste, morda ne bo potrebovala naročnine. To je bolj samo finance. Torej je delo, ki ga opravljamo z RBC z IKEA, le finance, kjer je Xbox naročnina.

Peter Renton  14:08

Zanima me vaše partnerstvo z MasterCardom, videl sem, da ste del mreže partnerjev Engage. Morda lahko pojasnite, kaj je to in zakaj je pomembno.

Jeffrey Rogers  14:20

Seveda, torej MasterCard, želijo rešiti dva problema za banke. Torej je to, veste, res reakcija na razmah kupi zdaj plačaj pozneje. Res pa je spet razširjen, kot sem poskušal razložiti, na obroke, ker vključuje kupi zdaj plačaj pozneje, lahko pa tudi za daljše obdobje. Torej, kot vemo, obstajajo podjetja, kot sta Klarna in Affirm. Opravili so odlično delo s ponudbo izdelka kupi zdaj plačaj kasneje v lastni izkušnji nakupa v aplikaciji. Potem lahko nekateri izdajatelji kreditnih kartic ponudijo poštno transakcijo, obroke. izdelek tudi. Ko torej opravite transakcijo s kreditno kartico, jo verjetno včasih vidite na svojem računu, lahko jo plačate več, čez štiri ali pet plačil, namesto da bi plačali vse naenkrat in včasih brez obresti. In MasterCard Installments omogoča bankam, da jih ponudijo na prodajnem mestu ali v predprodaji. Zdaj ga na primer ne vidite veliko, vendar boste začeli opažati, ko boste pri prodajalcu povlekli kreditno kartico, da se bo prikazalo in vam dalo možnosti, da ga imate kot običajno plačilo s kreditno kartico, ali lahko plačate v enem, dveh, treh, štirih, dvanajstih plačilih. In na prodajnem mestu lahko izberete, ali ga želite razdeliti ali ne. Druga stvar, ki rešuje, je, če želite, če banke imajo, želijo sestaviti program s svojimi obstoječimi strankami. Recimo, da imajo 10,000 strank in rečejo, in lahko gredo k njim in rečejo: Hej, vsak ima 5,000 $ kredita za in lahko plačate več, saj veste, karkoli šest mesecev za veste, brez obresti, in vi lahko nakupujejo pri teh prodajalcih, jim ta izdelek to omogoča. Tako je MasterCard zgradil to tehnološko ovinko, ki vam omogoča, da to storite na prodajnem mestu, in začeli so čutiti in nato ugotovili, da je lažje, namesto da bi se banke neposredno vključile v MasterCard, če bi imele tehnološke partnerje, ki bi jim pomagali to. Tako smo nato integrirali našo tehnološko platformo v MasterCard, nato pa se lahko banke integrirajo v LiftForward. In jim prihrani približno 80 % časa integracije, da ponudijo te izdelke.

Peter Renton  16:40

V redu, zanimivo. Torej, katere so nekatere banke, s katerimi sodelujete?

Jeffrey Rogers  16:45

MasterCard. Nimamo jih, nekaj jih je trenutno v tranziciji, trenutno nimamo veliko javnega. Toda RBC in državljani imamo programe zunaj programa MasterCard, s katerimi sodelujemo. Toda na strani MasterCarda je to še v zgodnjih fazah, zato še nismo objavili, kdo bo prvi izdal ta izdelek.

Peter Renton  17:06

Zato želim govoriti o vgrajenih financah, ker je to nekaj, kar v resnici ni bilo, ko ste ustanovili to podjetje. In zdaj je na prvem mestu za banke, za fintech podjetja, tudi za blagovne znamke. In zanima me, ali v vaših pogovorih zdaj, v primerjavi s tistimi pred petimi leti, hodite ven? Kot gledam na vašem spletnem mestu, vaša domača stran omenja vgrajene finance, desno, spredaj in na sredini. Torej, ali to sporočilo zdaj odmeva med nefinančnimi podjetji? Ali tam razumejo, o čemer govorite?

Jeffrey Rogers  17:42

Ja, vem, še vedno mislim, da je to izraz, ki je, veste, zelo znan v našem svetu finančne tehnologije. Zato mislim, da imamo malo časa, preden ta izraz, veste, ko nekdo pogleda ta izraz, oni in oni ga preberejo, in ugotovijo, v redu, o tem govorijo. In tudi znotraj vgrajenih financ, kajne, osredotočeni smo na posojanje, vendar obstaja, veste, to še vedno pomeni nekaj drugih stvari, kajne? To so podjetja, ki prodajajo zavarovanje, lahko je, lahko je trgovec na drobno, ki ponuja bančne storitve zunaj običajnega prek neke tretje osebe. Torej tudi ta izraz je, ima veliko v sebi. Zato mislim, da imamo še nekaj poti, da to postane izraz v gospodinjstvu. Toda tisto, kar veste, želimo, da se ljudje zavedajo, da bo v nakupovalnem toku, ko kupujete blago in storitve, v prihodnosti z našega stališča prišlo do neke vrste vgrajenega posojanja, kajne. Torej, veste, naš glavni cilj in tisto, kar želimo videti na splošno, je, da je vse, kar kupite nad določenim zneskom, seveda smiselno, da imate to možnost plačevati skozi čas in plačevati v mesečnih obrokih. In to tehnološko plast želimo zagotoviti trgovcem na drobno, bankam in proizvajalcem, da bi to omogočili, ker to ni trend, saj veste, ne samo tehnoloških izdelkov, ampak ga vidimo pri izboljšavah doma, vidimo ga v potovanju. Očitno je izbirna medicinska oskrba tam že nekaj časa, vendar je način njene ponudbe še vedno zelo neroden. Torej, veste, naš cilj je to olajšati s tehnologijo.

Peter Renton  19:21

V redu, torej ste podjetje SaaS? Kakšen je vaš poslovni model? Ali zaračunavate transakcijske provizije? Koliko znašajo začetni stroški? Kako služiš denar?

Jeffrey Rogers  19:30

Ja, denar služimo s provizijami za transakcije, ki prihajajo prek platforme. Nekako smo SaaS, model SaaS. Glavni, večji del provizij so transakcijske provizije, ki pridejo skozi.

Peter Renton  19:44

Imam, razumem. V redu. Želim se torej vrniti k nečemu, o čemer ste govorili, ko ste prej govorili o Microsoftu in ste rekli, da so želeli to uvesti v 15 državah in nekako ste bili, videti je, da ste bili precej potisnjeni v mednarodni svet , precej zgodaj. Želim, da greste skozi in nam nekako poveste, kako je to. Mislim, očitno ste bili motivirani s tako veliko stranko, toda kako ste se nekako dvignili, da ste se lahko spoprijeli s širitvijo izven ZDA v svojih zgodnjih dneh?

Jeffrey Rogers  20:15

Na tej točki smo šli skozi veliko tranzicij, ker smo se morali odločiti. In to je bila ena od stvari, ki ga je vodila. In tako je ena od stvari, ki se jih morda spomnite takrat, ta, da smo tudi sami financirali te transakcije. Tako smo si izposojali od, saj veste, upravljavcev premoženja in hedge skladov ter financirali te transakcije. Ampak, veste, če tega ne nameravate narediti v nekem ogromnem obsegu, jih je res težko upravljati, te vrste, ta kreditna sredstva. In tudi, bili smo zelo, veste, bili smo zaprti. Torej veliko naših sredstev dobite odobrenih za nekakšno delovanje na vrhu. Zato nismo mogli posojati denarja zunaj ZDA. Torej nismo mogli, nismo mogli financirati transakcij zunaj ZDA, vendar gremo zunaj ZDA. Tako je v bistvu postajalo nekako dve podjetji, če bomo imeli te kreditne zmogljivosti. Tako smo se na koncu odločili, da opustimo posojila in namesto tega sodelujemo z bankami in finančnimi institucijami. In to je bila poteza, ki smo jo morali narediti, če smo hoteli postati mednarodni, in to je bila, veste, ena najboljših stvari, ki smo jih naredili, tako da je zahtevalo veliko sprememb. Ker veste, ko imate kreditni sklad, imate na voljo tudi vse osebje in kontrole, ki bi jih običajno imeli, ko financirate transakcijo, in da smo morali preiti iz tega, in potem dodajte več inženirjev za gradnjo tehnologije, več ljudi, ki se znajo ukvarjati z mednarodnimi odnosi in mednarodnimi transakcijami z mednarodnimi podjetji. To je bil torej velik prehod za nas. Toda to je bilo potrebno, da smo bili popolno programsko podjetje in v tem tipu prostora. In tudi, veste, nas tudi postavil na dobro pot.

Peter Renton  22:07

Ste torej sodelovali s podobnimi mednarodnimi bankami? Ali pa ste morali iti in delati lokalne banke v vsaki od različnih držav? Ali kako je to delovalo?

Jeffrey Rogers  22:15

ja Torej mednarodne banke in potem, veste, na primer, United, s katerim sodelujemo, delamo celo s Klarno, v nekaj državah, BNP, ki, veste, v več državah, tako da smo morali iti z nekaterimi mednarodnimi lokalno, vendar večinoma sodelujemo z večjimi bankami.

Peter Renton  22:36

V redu, ali nam lahko poveste, na kakšni lestvici ste danes? Ali rasteš? Kje si?

Jeffrey Rogers  22:43

Rastemo. Mislim, če pogledate nazaj na COVID, je bil COVID nor čas, kajne? Ker mislim, da je veliko podjetij, če so to preživelo, šlo skozi to norost, nič se ne dogaja, da bi jim bilo všeč, v redu, svet se vrača, in imate ta nori skok, potem pa se je spet upočasnilo. In tako zdaj spet vidimo nekakšno rast, vendar je na svetu še vedno veliko negotovosti. Torej je tisto, kar zdaj poganja naše podjetje, le širitev. In rekel bi, da sestavne dele, ki običajno, ne glede na to, ali so to banke, trgovci na drobno ali blagovne znamke, vidijo potrebo, da to ponudijo, veste, po vsem svetu. Torej veste, ko pogledate lansko leto, smo imeli približno 1 milijardo, rekel bi, da je 1 milijarda GMS šla skozi našo programsko opremo po vsem svetu, če pa bi nas razdelili, bi rekel, da smo, mislim, da smo verjetno 50/50 ZDA in potem, veste, zunaj države. In potem mislim, da bomo, ko gremo skozi to leto, takrat verjetno bolj zunaj države kot ZDA, samo zato, ker je širitev bolj tam. Ampak mislim, da bomo dosegli, rekel bi, da 75 % več kot lani.

Peter Renton  23:58

Prav. Torej je Microsoft še danes velik partner?

Jeffrey Rogers  24:01

So. Ko smo leta 2013 začeli z njimi, smo imeli en program z njimi. In zdaj imamo tri, kar so tri različne skupine, ki prodajajo, veste, popolnoma tri različne izdelke. Torej sta še vedno precej pomembna, pomembna in tudi ta odnos še naprej raste.

Peter Renton  24:19

Ali ste torej osredotočeni na podobna velika multinacionalna podjetja, ali mislim, ali razmišljate o tem, kje ste, od koder poskušate pridobiti nove posle? In na svetu ni veliko Microsoftov. Veste, da obstaja veliko blagovnih znamk, očitno bi veliko ljudi lahko uporabilo infrastrukturo, ki ste jo zgradili. Na kaj se osredotočate?

Jeffrey Rogers  24:38

Še vedno imamo nekaj velikih blagovnih znamk, ki jih moramo pregledati, in nekatere, ki se bodo pridružile letos. Ampak imaš prav. Tako smo lahko zgradili to, rekel bi, tovrstno tehnologijo plug-and-play, ki ne zahteva prav veliko integracije. To vrsto imenujejo trgovci na drobno druge stopnje ali proizvajalci, ki omogočajo obseg. Nekatere druge stvari, ki jih počnemo, je Peter, in videli boste, da bo kmalu objavljeno obvestilo, vendar našo rešitev integriramo v druga, rekel bi veliko večja podjetja, ki imajo celoten nabor programskih storitev. Tako nas bodo vključili v, veste, mrežo, veste, na tisoče trgovcev na drobno, kjer lahko nekako vklopite LiftForward, če ga potrebujete. Torej nam bo to ponudilo veliko obsega, ko bomo šli naprej.

Peter Renton  25:30

In kakšna je vaša vizija prihodnosti LiftForwarda? Mislim, na odličnem mestu ste, imate res zanimivo tehnologijo. Kam pa pelješ to dolgoročno?

Jeffrey Rogers  25:40

Videli boste nekaj napovedi, ki bodo izšle v tem letu, v katere vstopamo, veste, nove države, ki jih imamo, veste, večje države, v katerih smo, v katerih še nismo bili, nismo napovedali, vendar dejansko gradimo izdelek tam zdaj v povezavi s strankami. Na dolgi rok, veste, bom označeval linijo in jo imamo na sebi, gledam te vrste starih majic, ki smo jih naredili že dolgo nazaj. Vendar pravi, da izdelke spreminjamo v storitve. In veste, precej in to smo imeli leta 2013 prej, veste, preden je prišlo vse to. In začeli smo si to znova ogledovati in vrniti nazaj. Začenjamo, vrniti se moraš in narediti nove majice, ker to prihaja zdaj v ospredje. Toda na splošno je vizija takšna, da večina izdelkov, veste, več kot 300 $ ali pa je na voljo prek LiftForwarda za nekakšno mesečno ceno. Želimo biti tista platforma, skozi katero gre vse to. Torej gre za nas, na osnovi napredovanja, v obsegu.

Peter Renton  26:42

Je smiselno. No, to je fascinantna zgodba. Jeffrey, morali ga bomo pustiti tam. Resnično cenim, da ste danes prišli v oddajo. Najlepša hvala,

Jeffrey Rogers  26:49

Peter, hvala, da si me sprejel. Super, da te spet vidim.

Peter Renton  26:53

No, upam, da ste uživali v predstavi. Najlepša hvala za poslušanje. Nadaljujte in ocenite oddajo na platformi podcastov po vaši izbiri ter povejte svojim prijateljem in kolegom o njej. Kakorkoli, glede tega se bom podpisal. Zelo cenim, da me poslušaš, in naslednjič te bom ujel. adijo

  • Peter RentonPeter Renton

    Peter Renton je predsednik in soustanovitelj podjetja Fintech Nexus, največjega svetovnega podjetja za digitalne medije, osredotočenega na fintech. Peter piše o fintechu od leta 2010 in je avtor in ustvarjalec knjige Fintech podcast ena na ena, prva in najdlje trajajoča serija intervjujev na področju finančne tehnologije.

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 5% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-size: 24px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { font-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-weight: normal !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-user_url-profile-data { color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { text-align: center !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }

Časovni žig:

Več od Akademija za posojila