Fintech ena na ena: Andrew B. Morris, glavni direktor za vsebino in Curt Persaud, soustanovitelj in tehnični direktor Fintech Islands o karibskem fintechu

Fintech ena na ena: Andrew B. Morris, glavni direktor za vsebino in Curt Persaud, soustanovitelj in tehnični direktor Fintech Islands o karibskem fintechu

Izvorno vozlišče: 3074726

Uživate v naših podcastih? Ne zamudite prihodnjih epizod! Pritisnite gumb za naročanje AppleSpotifyYouTube, ali svojo najljubšo platformo za poddaje, da ostanete na tekočem z našo najnovejšo vsebino. Hvala za tvojo podporo!

Ko pomislite na vrhunsko fintech, verjetno ne pomislite na Karibe. Toda tam se dogaja nekaj zanimivih dogodkov, na katere bi morali biti vsi pozorni.

V tej epizodi podcasta Fintech One-on-One se pogovarjam s Curtom Persaudom, soustanoviteljem in tehničnim direktorjem Fintech otoki in Andrew B. Morris, glavni direktor za vsebino pri Fintech Islands. To je največji fintech dogodek na Karibih in se dogaja naslednji teden (od 24. do 26. januarja) na Barbadosu. Tam bom skupaj s številnimi drugimi ameriškimi in karibskimi voditelji finančne tehnologije.

Karibi so premalo cenjena regija, so na našem dvorišču z več prebivalci (45 milijonov) kot Kanada. Tam že obstajata močan podjetniški duh in uspešna industrija finančne tehnologije, ki bo v bližnji prihodnosti močno rasla.

V tem podcastu boste izvedeli:

  • Zgodba o ustanovitvi podjetja Fintech Islands.
  • Zakaj bi Američane moralo zanimati karibski fintech.
  • Pomembni fintech trendi v regiji.
  • Podrobnosti o dogodku Fintech Islands.
  • Različne teme, ki jih pokriva njihov dnevni red.
  • Kako bo delovalo njihovo startup tekmovanje.
  • Kako lahko ljudje sodelujejo s karibsko finančno tehnologijo tudi zunaj dogodka.

Spodaj preberite prepis najinega pogovora.

Peter Renton  00:01

Dobrodošli v podcastu Fintech One-on-One. To je Peter Renton, predsednik in soustanovitelj podjetja Fintech Nexus. To oddajo delam od leta 2013, zaradi česar je to najdaljša oddaja z intervjuji ena na ena v vsej finančni tehnologiji. Hvala, ker ste se mi pridružili na tem potovanju. Če vam je bil ta podcast všeč, si oglejte naše sestrske oddaje The Fintech Blueprint z Lexom Sokolinom in Fintech Coffee Break z Isabelle Castro ali pa poslušajte vse, kar produciramo, tako da se naročite na podcast kanal Fintech Nexus.

Peter Renton  00:31

Preden začnemo, vas želim spomniti na našo celovito novo storitev. Fintech Nexus News ne pokriva le največjih novic o fintech, naše dnevno glasilo vsako jutro v vaš nabiralnik dostavi najpomembnejše zgodbe o fintechu s posebnim komentarjem o najpomembnejši novici dneva. Bodite na tekočem z novicami o fintechu, tako da se naročite na news.fintechnexus.com/subscribe.

Peter Renton  01:09

Danes v oddaji delamo nekaj čisto drugačnega. Govorimo o fintechu na Karibih. Da, z veseljem pozdravljam Curta Persauda. Je soustanovitelj in tehnični direktor Fintech Islands, skupaj z Andrewom Morrisom, ki ga mnogi od vas poznate iz njegovega Money20/20 days, je glavni direktor za vsebino Fintech Islands. In kaj so Fintech Islands? No, to je vodilni dogodek na Karibih za fintech. Dogaja se pozneje ta mesec na Barbadosu, jaz bom tam in mislim, da bo to fascinanten dogodek. Očitno se torej pogovarjamo o podrobnostih dogodka. Govorili pa bomo tudi o fintechu na Karibih. Kateri so glavni trendi, zakaj je pomembno, zakaj bi moralo Američanom to dejansko biti mar. Očitno gremo tudi skozi nekatere podrobnosti dogodka, kar zadeva družbene dejavnosti, kaj bo zajeto z vsebinskega vidika, startup sceno in še veliko več. Bila je fascinantna razprava. Upam, da boste uživali v predstavi.

Peter Renton  02:13

Dobrodošli v podkastu Curt in Andrew.

Curt Persaud  02:16

Hvala.

Andrew B. Morris  02:17

Pozdravljeni.

Peter Renton  02:17

V redu, začnimo s kratkimi predstavitvami. Curt, zakaj ne bi začel s tabo. Povejte nam nekaj o sebi in svojem ozadju.

Curt Persaud  02:27

Ja, torej sem ustanovitelj in tehnični direktor za Fintech Islands. Moje ozadje je predvsem v tehnološkem prostoru, vendar bolj v podjetniški ravni, tip aplikacij. V Fintech Islands sem se vključil samo kot del širše misije, da nekako vrnem svoji skupnosti, svoji regiji, ki je karibska regija. Veste, zgodbo o tem, kako je bilo to ustanovljeno, bomo obravnavali kasneje, a veste, na tej poti sem srečal nekaj odličnih ljudi. In pomagali so mi sestaviti to vizijo. Zdaj smo na tem potovanju za Fintech Islands.

Peter Renton  02:58

V redu. In Andrew, kakšno je tvoje ozadje?

Andrew B. Morris  03:02

Torej sem v fintech na različne načine vključen že približno 25 let. In zadnje, nekaj več kot desetletje, je bilo v produkciji dogodkov, kot je ta, ki ga delava s Curtom. Bil sem svetovalec pri upravljanju v plačilni industriji, bil sem izvršni direktor v banki in pred leti pomagal zgraditi platformo za digitalno bančništvo. In udeležil sem se prve izdaje konference Money20/20. In bodite previdni, ko greste na konference, ker lahko na koncu delate zanje. Ker se je to zgodilo meni, sem naslednje leto govoril na konferenci, spoznal ustanovitelje in postal prvi vodja vsebine, glavni vsebinski direktor pri Money20/20. Skozi to potovanje pomoči pri izdelavi tega dogodka sem se nekako zaljubil v celoten proces, ustvarjalnost pri izdelavi dogodka, vpliv, ki ga lahko imaš na industrijo in skupnost. In če si lahko ogledate res veliko sliko stvari, ki se dogajajo, namesto da bi bili nujno globoki strokovnjak samo za eno stvar, bi lahko pogledali po pokrajini. In užival sem tudi v tem vidiku.

Peter Renton  04:12

Jaz tudi.

Andrew B. Morris  04:14

Ja.

Peter Renton  04:15

Kakorkoli že, pojdimo k zgodbi o ustanovitvi Fintech Islands. Curt, tega si se že dotaknil, toda morda bi lahko malo razkril, zakaj si se odločil začeti ta dogodek in kaj je bilo tam razmišljanje?

Curt Persaud  04:28

Spodbuda za to je bila v resnici želja po prispevanju in vračanju skupnostim, za katere veste, iz katerih smo, jaz sem iz karibske regije. Jaz sem iz Barbadosa. Veste, obstaja stopnja frustracije, ki gre v to, kjer, ko se vrnemo na otoke, ko se vrnemo v naše domače mesto, opazimo nekoliko pomanjkanje napredka v določenih prostorih, posebej glede tehnologije, okoli finančne tehnologije, Kar zadeva bančništvo, je način poslovanja na Karibih nekaj let, če ne celo desetletje za Severno Ameriko in nekaterimi drugimi državami v razvoju. Ker sem v tehnološkem prostoru, delam v Severni Ameriki, sem postal nekoliko razočaran nad dejstvom, da smo tako daleč zaostali. Tako sem imel idejo, Hej, kateri je najboljši način za vplivanje na inovacije? Kateri je najboljši način za vplivanje na vpliv znotraj, veste, naše domače regije. In veste, zamisel, da pripeljete ljudi, ki so bili strokovnjaki, miselni voditelji, ljudje, ki so bili inovatorji z vsega sveta, in jih pripeljete na področje, na katerega poskušate vplivati, in jim omogočite, da prispevajo ali delijo svoje zgodbe, lahko postane katalizator tega gibanja. Allison, ki je soustanoviteljica, ki danes žal ni mogla priti, je bila moja dolgoletna prijateljica. Živi z mano v Miamiju. Obrnil sem se k njej in rekel: "Hej, lahko danes vzameva kavo." Tako sva se srečala na kavi in ​​z njo sem delil svojo idejo. Zdaj je v produkcijskem prostoru, pri dogodkih, načrtovanju, množičnih produkcijah, dogodkih z 20,000 ljudmi. In se zaljubila vanj. Tako smo v partnerstvu z njo in nekaterimi drugimi ljudmi, ki so prišli kasneje, nekako razvili idejo o konferenci in razvili konferenco Fintech Island. In v resnici je šlo za dva posebna cilja, ko smo o tem prvič govorili v smislu delitve, da bi na otok pripeljali skupnost motečih ljudi. Voditelji in ljudje, ki na novo opredeljujejo tehnologijo v finančnem prostoru in jo nato poskušajo narediti kot katalizator za izgradnjo bolj vključujočega, učinkovitejšega finančnega in tehnološkega sektorja v regiji. To sta bila torej dva glavna cilja, ko smo začeli. In potem vse od takrat, veste, se je razširil in ima svoje življenje, in nekako raste, skupnost raste. In smer, ki jo ubiramo, je prav tako dinamična in prav tako raste. Torej veste, iščemo, kaj se bo zgodilo letos in kako bomo razvili konferenco in kaj poskušamo narediti.

Peter Renton  07:02

V redu, in potem Andrew, kako si se prvič vključil tukaj? Ker nisi, nisi iz Barbadosa.

Andrew B. Morris  07:07

Ne, ja, ne, delam na svojem častnem članstvu. Tako da je bilo pravzaprav zanimivo. Ena od mojih kolegic iz Money20/20. Ime ji je Lucia Jades in izvira iz Trinidada. In ona je briljantna vodja operacij dogodkov in je že srečala Allison in Curta ter jima je začela pomagati pri sestavljanju njihove vizije za Fintech Islands. In predstavila naju je, predlagala je, da bi jim, veš, s svojim ozadjem lahko pomagal. In tako sem vesel, da se je to zgodilo. Ker ne samo, da nisem z Barbadosa, Peter, nikoli nisem bil na Karibih na počitnicah, preden sem začel delati na tem projektu, kajne. To je bila torej čudovita priložnost za spoznavanje kulture kraja, da se naučimo nians. Veste, če ne poznate regije, začnete misliti, da so vsi karibski otoki enaki. Ne, nimajo prav. Vsak otok ima svojo edinstveno kulturo. Obstajajo trije različni jeziki, obstaja 45 milijonov ljudi. In v regiji je veliko raznolikosti. In to začneš razumeti in vidiš talente, ki so tam, in priložnosti za fintech. In tako me je to zelo pritegnilo. In potem sem z Rolodexom, ki ga imam že leta v industriji in izkušnjami pri sestavljanju vsebine za dogodke, vedel, da bi lahko bil koristen, kajne, pri rasti dogodka. Tako sem se povezal prek skupnega prijatelja in lani pomagal zagnati dogodek. In to je naša druga izdaja. In kot je rekel Curt, gosti res globalno konferenco v regiji. In to je način, da je lahko katalizator tamkajšnjega fintech ekosistema.

Peter Renton  09:01

Pravzaprav še nikoli nisem bil na Karibih. Vendar se mi zdi, da to dobro poznam, ker sem Avstralec. In imamo igro kriketa v Zahodni Indiji, ko sem odraščal, ko sem odraščal v 80-ih v Avstraliji, je bila Zahodna Indija največja država kriketa na planetu. Tako sem bil tam veliko izpostavljen Karibom in niso bili tako dobri, kot so bili včasih. Ko pa ste v osemdesetih imeli takšne like, kot sta Vivian Richards in Clive Lloyd ter te like, je bilo to zelo zabavno gledati. Ampak vseeno, odvrnil sem se. Zakaj bi Američani, ker je to očitno, imam glavno ameriško občinstvo za ta podcast, zakaj bi Američane skrbelo? O dogodku bomo govorili čez nekaj časa, vendar bi rad najprej spregovoril o Karibih. Zakaj bi Američane to regijo zanimalo z vidika finančne tehnologije?

Andrew B. Morris  09:46

Prvič, to je večji trg, kot se zavedate. Vrgel sem ven 45 milijonov ljudi, to je prebivalstvo celotne regije, in to je več kot Kanada. Velikost je približno kot Španija, kajne? Torej je veliko različnih manjših otoških narodov, veliko raznolikosti, za povečanje poslovanja je zapleteno početje tega, vendar je to velik del sveta. Torej to je ena stvar. Drugo pa je, da je na Karibih še vedno veliko denarja. Obstaja veliko priložnosti za digitalno preobrazbo in izboljšanje učinkovitosti in vključevanja ter za pomoč malim podjetjem in potrošnikom. In tako obstaja priložnost. V regiji je ogromno talentov. Obstajajo tudi vlade in regulatorji, ki jim je mar in poskušajo najti načine za uravnoteženje zaščite potrošnikov z inovacijami. In veste, kako lahko to storimo, in to ni enostavno. Obstaja pa eksperimentiranje in obstaja pripravljenost za preizkušanje novih stvari. In zato mislim, da postane vznemirljivo mesto za stvari, kot so digitalne valute centralne banke, ki … nekateri zgodnji poskusi s to idejo so bili na Karibih, tam je morda malo manj ovir za preizkušanje novih stvari. In zato mislim, da je to privlačno.

Curt Persaud  11:11

Poleg tega, kar je omenil Andrew, ja, to je ena izmed najbolj neizkoriščenih regij, če pogledate vse prostore, ki jih, veste, ljudje širijo v smislu tehnologije in inovacij, in posebej fintech, druga stvar je to, veste, z globalnim gospodarstvom, veste, meje in meje so manjše, so bolj dvoumne. Skoraj ne obstaja, izkoriščanje drugega potencialnega 45-milijonskega trga je le velika priložnost za veliko podjetij v Severni Ameriki, Evropi, Afriki, imamo, veste, interese povsod. Druga stvar pa je, da obstaja ogromna diaspora v Severni Ameriki, Združenem kraljestvu, Evropi, veste, Afriki, in igrajo tako ključno vlogo, znesek transakcij in dolarji, ki tečejo nazaj v regijo sem in tja v regijo je ogromno. In samo izkoriščanje tega in ugotavljanje, kako bi lahko ustvarili priložnosti ali ustvarili priložnosti iz tega, je še eno področje, za katerega menim, da se premalo obravnava in je potencial za velik napredek za katero koli podjetje ali katero koli podjetje, ki poskuša iti v Karibska regija.

Andrew B. Morris  12:21

In diaspora je res zanimiva točka. Ameriška mesta, kot so New York, celo Toronto in Kanada, Miami, seveda zaradi bližine, pa tudi Atlanta, kjer imam sedež, da je eden od naših govornikov na dogodku glavni finančni direktor TIAA, kajne. Poroča Thasundi Duckett, tej zvezdniški izvršni direktorji, ogromno delo. Prihaja iz Barbadosa. In vrača se, da bi govoril in bil del našega dogodka, Dave Dowrich. In tako vidite velik vpliv diaspore, globalno. In kako to potem s turizmom v regiji, toliko globalnih povezav, ki potekajo skozi ta del sveta. In to je neverjeten talilni lonec za neke vrste globalno trgovino, če želite.

Peter Renton  13:09

Kakšno je torej trenutno stanje fintech na Karibih? Kateri so pomembni trendi, ki bi se jih morali ljudje zavedati?

Andrew B. Morris  13:18

Ena stvar, ki jo vidim, je, veste, da smo sestavili vsebino za dogodek, nekateri tradicionalni akterji, uveljavljene banke in večji akterji si prizadevajo digitalno preoblikovati način svojega poslovanja. In to počnejo tako, da v nekaterih primerih podpirajo fintech startupe, kar je zanimivo. Sponzor našega startup pitcha je banka Republic Bank. To počnejo tako, da sodelujejo s podjetji, kot so sistemski integratorji, kot je IBM, banka kot storitev, vgrajeni bančni ponudniki, kot je InBank. Drugo podjetje, imenovano InfoCorp, torej vidite te globalne ponudnike, ki se ukvarjajo z bančništvom kot storitvijo in odprtimi financami, začenjajo sodelovati in sodelovati s karibskimi finančnimi institucijami, da bi jim pomagali pri digitalizaciji načina poslovanja. To je torej ena stvar, ki je zanimiva. Drugi pa začenja opažati, da nekatera zagonska podjetja dobivajo nekaj oprijema, kajne? Obstaja res zanimivo podjetje, imenovano First Atlantic Commerce, ki obdeluje plačila e-trgovine po vsej regiji. To gre zelo dobro. Obstaja veliko ponudnikov mobilnih denarnic, ki počnejo zanimive stvari. In tako je še zgodaj, zato ta dogodek obstaja, da bi bil ta katalizator in poganjal regijo. Toda obstajajo znaki, da je regija dojemljiva in pripravljena na nekako nadaljevanje te fintech revolucije na Karibih.

Curt Persaud  14:46

Vidimo torej, kot sem omenil, da se v regiji pojavlja veliko denarnic, denarnic. Tako da mislim, da je brezgotovinsko veliko. Dogaja se veliko podobnih malih podjetij, mikroposlovnih transakcij, ki so v regiji prevladujoče in so zelo osredotočene na denar. In veliko je prizadevanj, da bi jih nekako premaknili v digitalno, digitalno obliko, digitalno platformo, ne glede na to, ali gre za plačilno denarnico ali neposredne B2B transakcije s ponudnikom storitev ali bančno ustanovo. Torej vidimo veliko tega. In potem, veste, opažamo tudi veliko pritiska s strani velikih prvotnih bank v smislu finančne vključenosti in veliko izobraževanja, kajne, poskušajo več potisniti na trg, kjer, k mladim , in jih izobražuje v smislu finančne pismenosti in podobnih stvari. Veliko jih torej sprejema in belo označuje veliko izdelkov, ki tega učijo. Zato te izdelke vgrajujejo v svoj nabor aplikacij ali v svoj bančni profil ali portfelj aplikacij. Torej to vidimo. Vidimo torej res, res pozitivne znake in res dober oprijem, stvari, ki jih pred petimi leti ne bi nikoli videli. Ko smo prvič začeli s tem dogodkom, smo ga začeli že leta 2021 in se pripravljali na začetek leta 2022. Veste, nekateri glavni akterji so bili precej skepticistični glede tega, kam bo to šlo in ali obstaja resnična resnično potrebo po tovrstni digitalizaciji in inovacijah v tem prostoru. Vendar z veseljem lahko rečemo, da v tako kratkem času med letom 2021 in zdaj vidimo veliko sprejemanja in veliko podpore velikih igralcev in v industriji.

Andrew B. Morris  16:29

In druga stvar, ki bi jo rekel, so centralne banke in regulatorji, inovacije, ki se tam dogajajo z regulativnimi peskovniki in digitalnimi valutami centralnih bank, kar je po mojem mnenju dobro za okolje. V nekaterih od teh pobud so tudi partnerstva z zasebnim sektorjem.

Peter Renton  16:49

V redu, pogovorimo se o samem dogodku. Mogoče bi nam lahko dali samo kratek povzetek o nekaterih, samo nekaterih podrobnostih, kje je, kdaj je in kaj lahko ljudje pričakujejo, ki se bodo udeležili.

Curt Persaud  17:04

Gostimo globalni dogodek na čudovitem otoku Barbados, imamo zelo obsežen program v smislu privabljanja miselnih voditeljev, inovatorjev, startupov, akademikov na dogodek, da prispevajo in delijo svoje zgodbe ter se učijo in komunicirajo. Resnično zares sprejemamo mreženje in aktivnosti tipa ena na ena, ker mislim, da v tem vidimo veliko vrednost, zlasti od prve, ki smo jo naredili, mislim, da se je izkazalo, zelo jasno pokazalo, da to je bil eden najpomembnejših vidikov tega. Zato se resnično nagibamo k temu, da poskrbimo, da vzpostavimo prave povezave, združimo ljudi, postavimo ljudi, prave ljudi v pravo sobo, da vzpostavimo te povezave, sklenemo dogovore. Druga pomembna stvar, ki bi jo rekel o tem, je, da smo resnično želeli predstaviti tudi otok gostitelja. Nismo želeli, da gre samo za to, da vsi pridejo na konferenco in ostanejo v obliki predstavitve, želeli smo zagotoviti, da sprejmemo in prinesemo kulturo ter prinesemo občutek otoka gostitelja. Kot del tega se resnično nagibamo k izkušnji, kjer si delimo kulturo otoka gostitelja, delimo kulturo Barbadosa, delimo kulturo tamkajšnjih ljudi. In to prepletamo v mešanico tega, kako se povezujemo, kajne. To je torej zelo pomembno. Imamo veliko različnih dejavnosti, ki izkoriščajo to in omogočajo ljudem, da se srečujejo in povezujejo v okolju, ki ni tako sterilno, kot je sejna soba ali soba za predstavitve. Ampak nekaj, kar je bolj naravno in organsko, za kar menimo, da bi bilo bolj ugodno za boljša partnerstva in boljše pogovore. Veste, to, kar poskušamo narediti, je ogromno. Ljudje bodo imeli veliko koristi od udeležbe na konferenci.

Andrew B. Morris  18:46

Ko sem delal pri Money20/20, nikoli nisem videl ljudi izmenjevati profilov LinkedIn na katamaranu, vendar se to dogaja na Fintech Islands. In potem, kar zadeva zasedbo govornikov in vsebino dogodka, traja več kot tri dni. Prvi dan je nekoliko bolj vsebinsko zahteven kot druga dva, ta prvi dan se veliko dogaja, splošna seja, na kateri nastopa Peter Renton, morda ste že slišali zanj. Toda Peter, navdušeni smo, da boš tam in opravil intervju z višjim direktorjem družbe MasterCard, ki je eden naših glavnih sponzorjev. Na dopoldanski splošni seji je nekaj odličnih vsebin. Nato smo organizirali nekaj tako imenovanih globokih potopov, ki pokrivajo različne vidike finančne tehnologije. Obstaja devet različnih tem, ne bom razglabljal o vseh, ampak gre za stvari, kot so umetna inteligenca in odprte finance ter digitalna sredstva in inovacije v bančništvu. Torej, veste, priložnosti in sestanki za ljudi, da izvedo, kaj se dogaja na različnih področjih finančne tehnologije. Na dogodku je 140 govornikov. Približno polovica jih je s Karibov in nekako predstavljamo najboljše v regiji na področju fintech. Ostali so iz ZDA, Latinske Amerike, Afrike, Evrope, so z vsega sveta. Gre torej za zelo globalno linijo zvočnikov. Zanimivo je, da je več kot polovica naših govorcev ustanoviteljev ali izvršnih direktorjev organizacije, ki jo zastopajo. Torej je to zelo starejša skupina. In res smo navdušeni nad bankirji in finančnimi tehnologijami ter vlagatelji, oblikovalci politik in akademiki, ki so del te vrste. In vsa glasba in kultura kraja, kjer te izkušnje delite z ljudmi v industriji, pomenita, da gradite odnose. In tako je dogodek zasnovan.

Peter Renton  18:46

Omenili ste startup področje, ali obstaja startup tekmovanje? Kaj vse je to?

Andrew B. Morris  19:17

Hvala, ker si to izpostavil. Tako smo izbrali, imeli smo prijavni postopek, izvedli smo celo nekaj roadshowov, manjših dogodkov, predstavitvenih dogodkov po regiji med letom in izbrali 10 startupov v zgodnji fazi, ki so bodisi karibski ustanovitelji ali pa očitno poznate, vezan na regijo. In to je zelo raznolika predstavitev različnih otokov in različnih vidikov fintecha, toda 10 podjetij, vsa nekakšna predzačetna, zgodnja podjetja. In nekdo, ki ga mislim, da oba poznava, Matteo Rizzi, saj veste, glavni govornik in svetovalec ter vlagatelj, je ustanovil neprofitno organizacijo, imenovano The TimePledge Network, kjer bodo vlagatelji in ustanovitelji podarili čas mentorjem ustanoviteljem na različnih trgih po vsem svetu. Tako smo organizirali mentorske ure za 10 ustanoviteljev in vseh 10 se bo zadnji dan predstavilo na glavnem odru našega dogodka. Prvi trije bodo prejeli denarne nagrade, vsi pa imajo to odlično priložnost, da pokažejo, kaj počnejo, ko gradijo svoje podjetje, in prejmejo brezplačne vstopnice. In zanimivo, obstaja program preko Centra Združenih narodov za mednarodno trgovino, kjer prav tako podpirajo startupe v regiji. In tako je Mednarodni trgovinski center ZN poleg sponzoriranja dogodka imel še eno kohorto startupov, ki jih gostijo, da se udeležijo dogodka. Skozi njihov in naš program zelo podpiramo te mlade podjetnike.

Peter Renton  22:25

Kako lahko ljudje sodelujejo zunaj dogodka? Kako lahko ljudje ostanejo vključeni v Fintech Islands? Če ne moreta priti januarja, kako ostaneta zaročena?

Curt Persaud  22:35

Ja, lahko se prijavijo na naše glasilo, če obiščejo Fintech Islands.com. Prijavite se na naše glasilo, ki redno izhaja in nas obvešča o tem, kaj delamo, o temah, ki so zelo pomembne za vesolje in industrijo. In potem, kaj se dogaja z naslednjim načrtovanjem za naš naslednji dogodek. Torej bo to najboljši način, potem pa tudi sodelujte z nami prek naših družabnih platform, LinkedIn, Instagram in Facebook, na teh platformah smo zelo, zelo vključeni. In kadar koli se kdo obrne, sodelujemo z njim in se z njim povežemo.

Peter Renton  23:09

Še zadnje misli o dogodku o karibski fintech, preden zaključimo?

Andrew B. Morris  23:13

Vem, da bi bil to hiter preobrat do trenutka, ko bodo ljudje poslušali ta podcast, vendar je treba razmisliti o tem, razmisliti o nakupu vozovnice in se nam letos pridružiti. Ta dogodek je resnično edinstven za tiste med nami, ki obiskujemo veliko konferenc v mestih, kot sta New York in Las Vegas. In to ne samo zaradi lepote kraja, čeprav je čudovit, čudovit otok. Toda v tej skupnosti je resnična pristnost. In, veste, zelo poslansko usmerjena skupina ljudi, ki želi narediti spremembo v tem delu sveta. Obstajajo tudi možnosti za povezovanje z ljudmi, ki niso iz regije, kajne. Imam torej ljudi, ki sem jih povabil iz Severne Amerike in Evrope, ki so se ga udeležili lani in so na dogodku navezali povezave po vsem svetu. Vendar bi bili veseli, če bi se nam kdo pridružil. In potem, če ne letos, se vključiti v prihodnje dogodke, kot je opisal Curt.

Peter Renton  24:12

Andrew, Curt, najlepša hvala, ker sta danes prišla v oddajo.

Curt Persaud  24:16

Hvala, ker si nas sprejel, Peter.

Andrew B. Morris  24:18

Peter, najlepša hvala, ker ste nas sprejeli in veselimo se, da se kmalu vidimo na Fintech Islands.

Peter Renton  24:25 No, upam, da ste uživali v oddaji. Najlepša hvala za poslušanje. Nadaljujte in ocenite oddajo na platformi podcastov po vaši izbiri ter povejte svojim prijateljem in kolegom o njej. Kakorkoli, glede tega se bom podpisal. Zelo cenim, da me poslušaš, in naslednjič te bom ujel. adijo

  • Peter RentonPeter Renton

    Peter Renton je predsednik in soustanovitelj podjetja Fintech Nexus, največjega svetovnega podjetja za digitalne medije, osredotočenega na fintech. Peter piše o fintechu od leta 2010 in je avtor in ustvarjalec knjige Fintech podcast ena na ena, prva in najdlje trajajoča serija intervjujev na področju finančne tehnologije.

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 5% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-size: 24px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { font-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-weight: normal !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-user_url-profile-data { color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { text-align: center !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }

Časovni žig:

Več od Akademija za posojila